BodoC

Membru
  • Content Count

    1,601
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    37

BodoC last won the day on September 24 2021

BodoC had the most liked content!

Community Reputation

1,957 Excellent

1 Follower

About BodoC

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 06/10/1969

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Cross Grip 927

Recent Profile Visitors

3,231 profile views
  1. BodoC

    Sincer și nouă ne e cam greu să înțelem ce spui tu acolo, dacă înțelegi.
  2. Axle to crown: - Reba 507 - Pike 522 Sunt 15 mm mai mult. Geometria și implicit poziția pe bicicletă vor fi afectate. Dacă nu ai treabă cu AM/Enuro, iar cadrul nu este pentru așa ceva, ia Reba. O furcă corect setată ȘI potrivită cadrului va genera o senzație de siguranță si confort mult mai mare decât o furcă nepotrivită, dar doar mai potentă crezând că utilizarea sub nivelul ei o va face de neatins.
  3. BodoC

    Total evaziv. Nu pare să spună nimic despre vreun service al furcii. Si e o molie care mă bântuie și-mi suflă că doar au șters fuca de praf.
  4. BodoC

    Furcile de la Suntour nu sunt foarte servisabile. Se poate face o servisare a lowerelor (partea de jos a furcii) in sensul că se pot curăța de apa/mizeria acumulată, se pot gresa bucșe, se pot înlocui simeringuri anti dust, și ceva pe la uppere pe partea stângă, partea ce ține de arc (fie că e pe aer sau pe arc). Pe partea dreaptă, bratul cu amortizorul/Lockout ei au o solutie tehnică cu un cartuș compact, in general neservisabil. O revizie pe lowere nu ar strica, dar mă tem că nu va fi suficientă. Acel cartus de lockout se pare că nu se simte bine. Vezi aici de unde ai timestamp, dar e interesant tot clipul. Nu stiu dacă e acelasi model de furcă, dar are unele similarități. Poate un service competent te poate ajuta. https://youtu.be/w35U-AxTt5Y?t=368
  5. BodoC

    FS Full Suspension
  6. BodoC

    Iată s-a săvârșit proiectul. https://www.ciclism.ro/forums/topic/5527-coborarea-spre-parterul-blocului-de-25-ori-in-luna-ianuare-2011/
  7. BodoC

    Ptiu! Da' ce frumoasă e! Să vă trăiască.
  8. BodoC

    Aici e un cuvânt esential pe care l-am "mâncat". Corect este: "nu o lași așa cum ai strâns-o, ci rotești cheia in sens invers puțin astfel incât spița să NU rămână torsionată.
  9. BodoC

    Spitele trebuie detensionate. Adică după fiecare strîngere a unei spițe, nu o lași așa cum ai strâns-o, ci rotești cheia in sens invers puțin astfel incât spița să rămână torsionată. Poti lipi o bucată mică de izolier band pe spita pe care o lucrezi si rotesti cheia stânga dreapta până banda aia este intr-o pozitie de echilibru. La fel, apuci cu mâna câte două spite si le strângi puternic două câte două, pe toată circumferința rotii. Ceva cam ce face nenea ăsta in clip. (e de urmărit tot clipul de altfel) Nu stiu de ce nu mă lasa să postez video. Copiază adresa de mai jos si sterge "a"-ul din fața "https" ahttps://youtu.be/_MLyw7LiCLc?list=PL8o6RPvTKvXNyuQwrz3F4Rb1Ip7ZJETG5&t=3633
  10. Nu că nu as fi curios de poveste, că stiu cum ticluiești tu vorbele si le împletești cu pozele frumoase, dar deja ai spus esențiantul. Spoiler parcă-i zice. Oricum, eu astept și felicit la doamne, domni și bravi urmași.
  11. BodoC

    Excelent.
  12. BodoC

    Ar fi o explicatie de bun simț. La urma urmei, niciun proiect de infrastructură nu se poate executa peste noapte. Totusi in zona aia, cel putin, cam alea sunt cele mai largi artere. In plus, si rezidenții acelor zone trebuie să fie deserviți de transportul public. E un risc asumat, și există victime colaterale. Totuși, cu ce este mai bun un autobuz electric/cu hidrogen decât un tramvai? Dacă te referi la infrastructură, da, mai ales dacă este veche, si ar trebui o investiție majoră pentru a fi reabilitată. Dar fie tramvai, fie autobuz vor circula/sta in trafic la fel. Singura diferență ar fi eliminarea liniilor de tramvai, care ar fi un avantaj, și nu chiar de neluat in seamă.
  13. BodoC

    Mai bine o inchideau de tot pentru traficul auto si stiai o treaba. Pe bune. Au segmentat-o mai ceva decât carnea pentru caltaboș. Oricum Calea Moșilor veche e o relicvă din evul mediu cu continuătății RRomane. (am scris bine). Stiu si despre cartierul Uranus se spunea la fel, și acum il plângem. Cred totusi că am evoluat si putem găsi soluții. Ce ai rezolvat dacă ai inchis-o din Stefan Luchian până in Carol? Mai erau 150 de metri. Ce faci cu traficul ăla? Ii obligi sa faca dreapta pe Stefan Luchian? Păi strada aia e o chestie pe care se joacă tenis cu piciorul. Ce trafic poate suporta strada aia, ca să nu-i spun alee? Atât au amețit-o pe străduțe inguste că vor fi injurati de mai mulți locatari de pe străzile adiacente decât au visat. Da, transportul public civilizat e o soluție. Nu se ajunge ușor acolo, dar dacă pe zona aia nu există un plan concret de fluidizare (wow), toate măsurile astea pompieristice duc la un si mai mare disconfort, de parcă nu aveam destul.