BodoC

Membru
  • Content Count

    1,316
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

BodoC last won the day on May 26

BodoC had the most liked content!

Community Reputation

1,527 Excellent

About BodoC

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 06/10/1969

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Cross Grip 927

Recent Profile Visitors

1,409 profile views
  1. BodoC

    Sunt compatibile, nu schimbi foile. Cel mult poate trebuie ajustată lungimea lantului. (In functie de diferentele dintre pinioanele extreme ale casetelor.)
  2. Caseta butucului poate sa fie murdara/uscată.
  3. Ce insemnă că dai cu spatele? Pedalezi in sens invers? Dacă da, si lantul se află de ex. pe foaia mare si pinionul mare, atunci este cam normal. Rapoartele se aleg astfel incât sa nu stea lanțul in diagonală (foaie mare-pinion mare sau foaie mică-pinion mic). De asemeni, poate fi vorba de ceva mizerie sau reglaje proaste ale schimbătorului. Si incearca si tu sa pedalezi in față.
  4. BodoC

    Am D-Light luate in 2018 de pe B24. Nu se lipesc de magnet.
  5. @paulrad, spune si ca nemultumit cum esti, ai luat locul 7 la categorie si 89 la general la tura lungă.
  6. Iar am făcut burtă de episcop. Nu am pedalat cât aș fi vrut anul ăsta. Nu imi revăd toți prietenii anul ăsta la TBT. Poate la anu'...
  7. BodoC

    https://ridewithgps.com/trips/37773136 Ai griă la urși. Cam sunt din partea casei. Are un pic de DN, dar in rest e minunat. Daca sunteti mai multi, faceti zgomot in padure. Daca mergi singur, hmm... macar sa ai un fluier la tine si să-l folosești des. Ăla e bun in toată zona. Edit: Via @Traveller, cu plecăciuni adânci.
  8. BodoC

    @puterfixer să vă trăiască si sa va urmeze plăcerile.
  9. Măcar sunt proaspete, de după furtună.
  10. BodoC

    @KlausGL Dar dacă... Acum ma joc pe banii tăi, că-i ieftin. Cumperi un angrenaj 2x11 38/28T și o foaie de 11 cu 26T cu care inlocuiesti foaia de 28? Schimbătorul față de 11 s-ar putea sa nu-ți inghită 12 dinți diferență, (are cușca mică și freacă ori sus, ori jos) așa ca iei direct un schimbător de 10, care înghite 12 dinți diferență. (Mă gândesc că poate au același raport de tragere, și cred asta) Ai făcut un 2x11 38/26.
  11. Majikule, aici nu-ti mai dau dreptate. Găsești o poziție, nu se poate. Spreiezi in partea de jos a lanțului inainte sa urce pe foaia mare rotind de pedale înapoi, stergi surplusul, mai dai o stropeală, găsești o soluție. Eu nu sunt deloc prieten cu WD-ul, dar are momentele lui de glorie. Ăsta e unul din ele.
  12. BodoC

    Fuck! La angrenaje de 11, 2x ai doar cu 10T intre foi.
  13. BodoC

    În configurația asta, in partea de sus se află ce am acum eu pe bicicletă. Dacă mă uit atent, la o cadență de 85 RPM pe un raport 40x13 am peste 35 Km/h, ceea ce e peste ce pot sustine eu pe o durata mare, si peste plăcerea turelor mele. Cu un pinion mai mic, cel de 11, aș atinge 43 km/h. Asta s-ar întâmpla pe vreo coborâre pe asfalt. Din punctul de vedere al turelor pe care le fac eu, fără concursuri si veleități de vitezoman sau biciclist cu tehnică dezvoltată, este prea acoperitor. In realitate, am atins viteze mai mari, noroc cu șoseaua bună în pantă. În partea de jos ai o configurație 2x11 cu 38/26x11/42. La viteză scazi puțin, dar căștigi pe urcări. Sincer, ce viteză atingi tu la un concurs astfel incât sa nu îti ajungă 38x11@85RPM=cca 40 Km/h? Spun asta pentru că pe 11 nu ai angrenaj mai mare de 38, și pinion mai mic de 11. Deci ăsta este maximul. La foaia mică alegi una cu 12 mai puțin, deci 26, (disponibilă mai facil) care cu un pinion de 42 îți dă posibilitatea să te cațeri cât vrei tu, piciorele, plămânii și inima să te țină. Sfatul meu este 38/26x11/42. In mare, ai mai sus un citat relativ adevărat, dar cam evaziv: 90% om, 10% echipament. După ce mai balansezi nițel procentele alea, vezi că OM inseamnă de fapt: pregătire fizică, dar adaugi tehnică, rutină/experiență, stare de sănătate, dispoziție, determinare, hazard. Apoi când toate astea sunt pe maxim, incepi să umbli la echipament. Să ne zici și nouă te rog, ce configurație alegi, și mai ales impresii.
  14. BodoC

    Joacă-te pe pagina asta: http://www.gear-calculator.com/?GR=DERS&KB=22,30,40&RZ=11,13,15,17,20,23,26,30,34&UF=2309&TF=91&SL=2.3&UN=KMH&DV=teeth&GR2=DERS&KB2=24,38&RZ2=11,13,15,17,19,21,24,27,31,35,40&UF2=2309 schimba transmisii până te prinzi ce te-ar avantaja, in comparatie cu ceea ce ai acum. 1. Intâi serviseaza-l, e păcat de el. 2. Ce te face asa sigur ca nu merge cu mai mult de 9 pinioane? Caseta aia respectă niste standarde. Pe caseta aia pui 11 pinioane. La sosea, nu merge. La MTB, merge. https://bike.bikegremlin.com/209/bicycle-speeds-rear-sprockets/ https://forums.mtbr.com/drivetrain-shifters-derailleurs-cranks/9-speed-11-speed-conversion-1054485.html https://productinfo.shimano.com/#/com?cid=C-432&acid=C-558