Danyutz

Membru
  • Content Count

    384
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Danyutz last won the day on October 24 2019

Danyutz had the most liked content!

Community Reputation

141 Excellent

About Danyutz

  • Rank
    Member

Profile Fields

  • Localitate
    Sibiu
  • Biciclete
    Velodio fixed gear / RR XC900

Recent Profile Visitors

1,089 profile views
  1. N-a dat nimeni cu pietre, ca nu noi ne dam pe bicla, bucura-te de ea. Poti sa te abonezi ( daca nu ai facut-o deja ), la rcz-bike si sa urmaresti ofertele lor la roti. Daca te pricepi cat de cat la componente, poti sa-ti alegi necesarele pentru roti si sa ti le adune cineva ( sunt informatii pe internetul mare cat sa-ti dai seama ce e bun sau nu pentru tine ). SH personal nu m-as baga, or fi deja obosite, numai daca prinzi de la cineva care si-a demontat rotile de pe o bicla noua ( putin probabil, daca-s bune rotile, nu le schimba nimeni ).
  2. Danyutz

    Am comandat acum 2 sapt si mi-a ajuns coletul fix in 6 zile lucratoare.
  3. Si pe mine ma intereseaza subiectul. Eyes, unde ai fost la noi si n-ai gasit?
  4. Danyutz

    TreeFrog are certificare TUV spre deosebire de SeaSucker, pt mine a fost decisiv in alegerea suportului. Poti monta singur, nu ai nevoie de nimeni. Si eu am fost sceptic, ca voi, pana l-am primit si l-am utilizat ( si cu fixa si cu mtb ) si nu mai am emotii. Treefrog e ceva mai ieftin ca Seasucker, dar nu cu mult, pana la urma, ambii producatori folosesc aceleasi ventuze industriale ce suporta pana la 110kg/bucata
  5. Danyutz

    Eu nu cred sa fie asa de ieftin cu GPS, mai bine iei telefonul cu tine si pui pe un suport.
  6. Danyutz

    Alex, am trecut eu prin asta, eu am un Mini Cooper, care are o solutie tare ciudata de prindere a barelor ( gaurirea plafonului ) cu care nu am fost de acord. Asa ca m-am orientat catre cele cu ventuze. In final mi-am luat un TreeFrog Pro 1 - le comercializeaza SportGuru sau poti lua direct din Ungaria de la producator, sunt foarte friendly pe facebook mess. In functie de ce vrei sai cate bicle vrei sa cari cu suportul, iti alegi modelul, eu am luat Pro 1 pentru ca este certificat TUV. Deasemenea, cand il iei, poti sa-ti alegi cu ce tip de prindere, eu cand l-am cumparat am luat 9x100mm, pentru ca ambele bicle aveau prinderea asta ( asta vine si cu adaptor Boost pentru 15x100 ), dar cum am schimbat Zerga, a trebuit un distantier, tot de la ei, pentru 15x110mm ). Am cumparat si rack pentru roata fata, dupa o tura prin padure, nu prea vreau sa bag roata murdara in masina, stiu ca puteam sa o bag intr-un sac de plastic sau husa de protectie care nu costa ~115 eur, dar spatiul in Mini e limitat si daca sunt cu sotia si cainele, nu mai am loc de pus nimic. Overall, este extrem de versatil, poti sa-l pui unde vrei tu pe plafon, poti sa-l pui de exemplu, baza pe plafon si roata spate pe luneta, fara griji. Este usor, are ~3kg, dar constructie solida, nu misca gram cand e pe masina, nu face zgomot ( 100km+ si nu suiera absolut nimic ). Singurul punct negativ este faptul ca nu poti lasa masina parcata cu bicla pe suport, nesupravegheata, pentru ca nu are niciun fel de antifurt. Vezi ca freerider au facut si ei un review, poate te ajuta. Recomandarea mea ar fi sa uiti de bare transversale pt o masina care nu are solutie de la producator, pentru un Megane RS, merita sa investesti in ceva care nu-i afecteaza vopseaua ( ma refer la urme lasate pe caroserie, chedere indoite, etc ). Eu mi-am pus folie de protectie pe plafon, ca sa nu risc sa prinda vreo ventuza un fir de praf si sa zgarie, iti recomand la fel.
  7. De la 12+ kg sa ajungi la sub 10, e cam dificil si nu e realizabil fara multi bani (pe care puteai sa-i mai strangi si luai direct ceva usor). Pacat ca nu ai gasit XL pentru XC900, pentru ca are exact greutatea cu care se lauda pe site si deja castigai 1kg in minus la mai putini bani (acum nu stiu cat ai dat tu pe cube). Din tubeless si alte gume, plus o furca, eu zic ca te imbeti cu apa rece. Poti face cum zice JDM, iei niste QR boost sau daca vrei suport, uita-te la TreeFrog, au suport pe baza de ventuze ce se potriveste pe orice masina. Grija ca iti trebuie adaptor pentru 15x110mm.
  8. Avem deja 100+ km si incepem sa ne cunoastem mai bine. dpmdv relatia arata promitator si imi place foarte foarte mult. Geometria isi spune cuvantul, e mult mai stabila pe urcarile abrupte ( Zerga avea tendinte s-apuce prin ceapã ), mai am loc de scos 2 distantieri, dar deocamdata raman asa. Transmisia: M-am obisnuit foarte repede cu 1x12, rapoartele sunt foarte bine gandite, pana acum nu am avut nevoie de nimic in plus ( am testat cateva urcari cu care eram obisnuit cu precedenta si nici macar nu am avut nevoie de pinionul mare ). Dupa ce am reglat deraiorul, schimbarile sunt foarte foarte rapide si insesizabile, diferenta mare fata de GX-ul precedent. Franele: desi am avut retineri, tin foarte bine, modularitate crescuta fata de tektro gemini Anvelope: oaia neagra, dupa ce am prins ceva noroi de padure, pe o urcare scurta si abrupta, am pierdut aderenta Overall: la rulare imi da o senzatie ca aluneca, merge foarte fin fara efort.
  9. Am revenit cu ceva informatii, am reusit sa fac rost de un cantar electronic si bicla are 10.58kg, fara pedale. O deviatie de 80gr este muuuult mai putin decat m-am asteptat. Feedback de tura nu am, ca sunt prea multe namoale la noi, iar de pe sosea nu prea merita, drept merg toate bine
  10. Danyutz

    As vreau si eu ceva, numai ca la mine e cu deranj suplimentar pentru curier pana la Sibiu.
  11. Compromisuri? taiem din stanga si mai punem in dreapta, cine-i stie.
  12. La Zerga era desfacuta, o reglam pentru noul proprietar. La decathlon nu e reglata deloc, iar la fixa pare ca sta pe spate, dar la boloboc e la nivel ( in toate pozele pare ca e pe spate, cred ca din cauza ca e dreapta ) My pride and joy
  13. A venit jucaria! Din pacate vremea nu-mi permite sa ies, singurele incercari au fost cateva accelerari prin parcare dupa ce mi-am facut reglajele la ghidon, manete, sa, strangerea suruburilor la cuplu, etc. Prima impresie a fost foarte buna, calitatea este peste ce m-am asteptat. Cadrul este foarte bine finisat. Mecanic, ar trebui sa-i reglez putin tensiunea la deraior ( nu schimba instant cum ar trebui ) si cursa la maneta fata este mai mare ca pe spate. Mai trebuie facute reglajele la furca pentru greutatea mea. Astea sunt la prima vedere. Ah, gumele, musai trebuie schimbate, oi fi eu invatat cu mai multa carne, dar astea par o gluma pe langa alea de pe Zerga. Poza de grup pana sunt toate la un loc, Zerga pleaca zilele urmatoarea la alta casa. Revin cu impresii dupa tura.
  14. Mã da prea curate gumele alea, de parca la BV n-a plouat mai nimic! Faine-s gagicile
  15. Pana la urma "am incasat glontu' " si am "loat" XC900, ce m-a convins sa dau banii la decathlon a fost pretul pentru pachetul complet - Gretutate redusa (10.5 fata de 11.3), echipare mai buna (GX vs NX) si disponibilitatea - desigur, comparatia este cu un CF 5.0 SL. Pe saptamana viitoare se livreaza, schimbarile vor fi gumele, am fost foarte multumit de combo-ul RaRa si RoRo, asadar le voi folosi si la asta noua, in varianta evolution si tubeless, ar trebui sa mai rad cateva grame. Am rezervari la: Franele, acum am discuri de 180, dar pe niste Tektro Gemini ( cu care nu am avut deloc probleme, dar am 60kg ) - ma consoleaza faptul ca asta noua e mai usoara cu vreo 3kg fata de ce am si oarecum am mai multa incredere in Level T. Greutate, nu ma imbat cu apa rece sa cred ca are 10.5, dar sper doar ca diferenta sa fie mica Tija de la sa, au folosit o dimensiune de 27.2, in viitor ma gandeam la upgrade de dropper si ma cam limiteaza. Revin cu detalii cand ajunge. Scuze de revive dupa 2 luni.