mihai.vlad

Membru
  • Content count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mihai.vlad

  • Rank
    Member

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Favorit
  • Localitate
    Bucuresti
  1. @@Traveller am vazut ca ai scris undeva ca ai alege o furca XCR si in niciun caz XCT sau XCM. Am citit si eu ca asta e ierarhia ca nush ce, intrebarea mea este, in ce conditii se simte? Cat de mare e diferenta asta si mai exact cat trebuie sa traumatizezi furca aia ca sa ajungi sa zici ba ce pacat ca nu mi am luat o bicla cu 200 de lei mai scumpa ca avea XCM in lc de XCT.
  2. Am citit si eu posturile de pe aici, vreau sa mi iau un hardtail, bugetul ar fi de preferat mai spre 1500 decat 2000... Inteleg ca o furca a carei cursa e de 75 nu prea tine daca vrei sa te dai cu ea pe traseu forestier sau de genul? Oscilam intre Kross hexagon X9 si Devron Riddle H1... Alte optiuni, eventual mai bune? http://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=18018 http://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=17649 eventual cannondale? http://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=12586 Intentionez sa ma plimb cu ea atat prin oras dar as vrea s-o tarasc si prin namoale/padure si nu stiu exact la ce sa ma uit, vin de pe SSP. Am vazut ca RR 500 are furca de 80, abia RR520 are de 100mm si aia e 1900 lei. Multam
  3. http://www.surplace.fr/ffgc/ Pentru raport. Eu pana acum am circulat cu 2.5 si a fost foarte ok in bucuresti, acum am scazut putin si am pus 2.33 adica 42x18 dinti. Daca vrei ceva mai solicitant ar trebui sa te duci mai jos. O sa te ajute linkul ca ti spune cam ce viteze poti atinge in functie de raport.
  4. eu am luat de la miracolor, magazinul lor e fix in coltul opus de Bellagio ( stefan cel mare), langa mega image. Oamenii au fost foarte ok, cand m am dus nu prea aveau nimic pe stoc dar mi le au comandat si au ajuns a 2a zi. Iti poti alege culoarea cum vrei tu si ti face tub cu ea. Eu cu grundul am dat 2 maini si inca mai e in tub. La vopsea e foarte adevarat ca nu ti ajunge calumea sa dai 2 maini strasnic cu 1 tub dar prima mana de vopsea am dat o foarte subtire asa ca mi a ajuns pentru 2. Eu am luat un tub de grund si 2 de vopsea, o sa ma duc in zilele urmatoare sa iau niste lac tot spray sa dau vreo 2 maini si aia e. Da, nu pot sa zic ca a iesit perfect, iesise perfect dupa 2 maini de vopsea dar azi cand am dat a 3a mana cu cel de-al doilea spray a stropit putin si se vede pe alocuri.... nu prea ma intereseaza sa fie perfecta, o fac pentru mine. Nu incerc sa fac niciun fel de reclama ca nu am absolut niciun interes, sper sa te ajute, cand se mai usuca poate o sa pun si cateva poze. cam asa arata. si da, n am reusit sa dau furca aia jos asa ca asta e :)
  5. Eu m am apucat de bicla mea asa cum am promis.. Perie de sarma pe bormasina si scoate tot de pe ea, am curatat o. Spray de grund 2 maini , momentan am dat 2 maini de vopsea pe ea, tot cu spray ul si pot sa zic ca sunt foarte multumit de cum a iesit. Depinde ce vreti si voi de la ea. Am dat pe sprayuri 50 de lei in total si s ar putea sa mai cumpar unu de lac sa mai dau cateva straturi, momentan astept sa se usuce stratul 2 de vopsea ca sa mai dau inca 1-2. Da, se vad imperfectiunile rezultate de la perie dar dupa ce dai 2 maini de grund poti sa stai cu hartia si sa dai pana nu mai poti sa o faci perfecta... depinde doar cat de multa rabdare ai. Cat o sa tina? o sa vedem.
  6. Daca la un pinion scrie 1/2x1/8/18t , ce inseamna asta? 18t adica 18 dinti ok, in rest ce este, pasul? eu am un angrenaj sugino si nu stiu daca sa iau un pinion cu 1/2x1/8 sau am mai gasit unde scrie 1/2x3/32 . http://m1.निषिद्ध/f/i/normal/8/1462/14629148_1.jpg asta e angrenajul. diametrul filetului butucului meu e de 35mm.
  7. Sa inteleg ca ma costa materialele cat m-ar costa daca m-as duce la o vopsitorie ?
  8. Am citit cu placere tot ce s a postat in topicul asta imens dar n am reusit sa gasesc raspunsul la intrebarea cu care am venit :)). Am pornit la drum cu o reconditionare completa si ma costa i gramada piesele asa ca bani pentru vopsit nu prea avem. Am luat o frumos la perie de sarma pusa pe bormasina, am scos totul de pe ea( mai mult sau mai putin, in unele parti mai sunt urme foarte foarte slabe de grund), acum vreau sa trec la pasul urmator. Ma gandeam sa o iau la smirghel ca sa o mai uniformizez putin apoinsa dau cu grund si vopsea la pensula. Ma gandeam la vopsea auto. Intrebarea este urmatoarea, as fi dispus sa dau maxim 100 de lei pe materiale, ce grund/vopsea/lac sa cumpar? Ma uit pe siteuri dar numele firmelor nu mi zic nimic. Nu mi spuneti sa ma duc cu ea nush unde sau sa mi o faca altcineva ca nu sunt interesat, vreau sa o fac cu mana mea dar nu stiu ce materiale sa aleg. Asemenea, cam ce cantitati pentru un cadru favorit? Sunt din bucuresti deci daca mi ar indica cineva si un magazin ceva ar fi super. Multam.
  9. http://www.koloshop.cz/data/images/novatecfixiezadni.jpg . eu pe asta l am cumparat ca sa pot sa pun pinion fix pe o parte si freewheel pe cealalta. Gasesti pe la noi la mai multe magazine. Are diametrul de 35.
  10. http://bikecentral.ro/Pinion-Sturmey-Archer/p1401 A avut cineva ? Sa ma uit mai bine la DMR?
  11. Bicicleta am cumparat o gata facuta. Acum am dat jos tot de pe ea, am construit roti noi de la 0, inclusiv cu centrat, reconstruiesc tot angrenajul, dau jos toata vopseaua de pe cadru+piese si o revopsesc , modific ghidonul. In principiu ramane doar cadrul de ea si ala nevopsit. De aia am pus titlul refacere completa. Daca ti se pare ca induce in eroare propune-mi te rog si l voi schimba. Intr-adevar discutia a deraiat intr-o directie sau alta dar asta a fost intentia de la inceput, pe masura ce ma lovesc de diferite probleme sa postez aici si sa am si niste solutii tot aici. In felul asta cine va fi in situatia mea poate va gasi un ajutor complet in thread-ul asta.
  12. Poate un 42/16 se dovedeste a fi tocmai bun. Inainte aveam 46/18 si nu mi se parea deloc mult pentru bucuresti. Este adevarat ca te impinge putin la viteza dar mie mi s-a parut chiar bine echilibrat. Just este ca daca prindeai o panta sau ceva mergeai pe langa ea. spre exemplu acolo la academie n as fi urcat in veci cu raportul ala fara sa mi dau sufletul. Trebuie mentionat ca eu aveam raportul acesta pe ssp nu pe fixie, nu pot sa ma pronunt pentru o fixa. Daca ar fi sa intuiesc, as merge pe un raport mai mic la fixa ca mi imaginez ca e mult mai greu sa franezi cu ea decat cu un ssp. La cum se deschid portierele pe strada e periculos oricum ai merge.
  13. Multumesc. Pe sistemul vechi aveam 46/18 dinti raportul (2.55) Acum alternativele pe care le am nu sunt intr un numar foarte mare, in general vad ca pot sa gasesc 42/16 care ma duce tot pe acolo doar ca raportul e cu 0.12 mai mare. Nu stiu insa daca raportul asta e practicabil si pe fixa. Daca am pus butuc pe flip flop acum o sa pun si pinioanele de aceeasi dimensiune. Altfel ar insemna sa stau sa modific lantul de fiecare data cand schimb pozitia rotii. Safe bet ar fi sa iau un angrenaj cu 2 foi, ambele detasabile, de 52 respectiv 42 si un freewheel+pinion de 16. Asa as avea libertate de miscare intre raport 2.6 si 3.2. Am vazut in thread-ul legat de angrenaje aici ca se spunea despre un raport 3 ca e bun in bucuresti dar omul urca dealul de la Academia Militara pe bicla, eu pana la jumate eram lesinat asa ca nu stiu ce sa cred :)). Cu 2.55 raport am prins 42-43km/h pe plat.
  14. Care sunt diferentele functionale dintre angrenajele pe sistem shimano si cele pe patrat? Imi caut acum un angrenaj pentru ssp si vad ca unii vand angrenaj care are nevoie de un ax/monobloc shimano, Multam :D
  15. Au venit intr un sfarsit rotile. Am reusit sa le fac, cred eu ca si bine. Le am impletit in 3 si am urmat tutorialul de aici: . Urmeaza sa le centrez acum. Am gasit un ceas comparator intr un talcioc, l am uns putin si merge perfect, cred totusi ca va trebui sa fac un suport pentru roata pentru ca daca o pun pe cadru tot am o abatere laterala mica si ma deranjeaza cand folosesc ceasul ala. Ceva solid din lemn ar trebui sa rezolve problema doar ca am cheia aia rapida la butucul din fata care n o sa mi permita sa am un suport lat sus unde se sprijina axul. Revin cu detalii pe masura ce avansez cu centratul.