alextudor

Members
  • Content count

    288
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

50 Excellent

About alextudor

  • Rank
    Membru Senior

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Kona Dew+, Bulls Copperhead 3
  • Localitate
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

229 profile views
  1. RS 30 Silver apare pe site-ul producatorului in 2 versiuni, aer si arc. Daca e pe aer, trebuie sa aiba pe bratul stang un capac care se desurubeaza iar sub el se afla valva de aer, iar in partea de jos un sticker cu presiunile recomandate de producator in functie de greutatea ciclistului. Daca e pe arc, tot pe bratul stang trebuie sa aiba o rozeta/rotiță pt reglajul de pre-load. In cazul tau, fie scazi presiunea de aer cu o pompa dedicata furcilor pe aer ori rotesti de rozeta pana cand obtii duritatea dorita. La fel cum a spus si JDM, daca arcul e prea tare, trebuie inlocuit cu unul mai moale. In cazul in care furca ta e pe arc, asa reiese din pozele de pe site-ul Decathlon, ar fi de preferat sa mergi in service-ul lor si sa-i intrebi cu ce versiune de arc vine furca ta fiindca ai 4 optiuni disponibile ( extra light, light, firm, extra firm ).
  2. Orice bicicleta cu o marime a cadrului potrivita pt inaltimea ta e ok. Parerea aproape unanima pt un buget redus este sa mergi pe RockRider 520@Decathlon, 1200lei. La banii astia iei o bicicleta care este echivalenta din pct de vedere al echiparii cu ceea ce ofera Cube-ul, mai putin franele care sunt mecanice si nu hidraulice.
  3. Shimano are o serie de trekking, spd+platforma, seria T, parca. Verifica compatibilatea placutelor pe care le ai montate pe pantofi.
  4. Mai exista si modelul Riverside la Decathlon, furca fixa, cadru Al, prinderi pt aripi, portbagaj, 1x8v.
  5. Care reclama, asta " Lidl, Carrefour sau Kaufland", sau poate reclama negativa asupra Decathlon sau care?
  6. Mai aproape de obor ai bikexpert,veloteca si bike-nature.
  7. Posibil sa ii poti pune portbagaj, dar fiindca pozele disponibile pe net nu sunt la rezolutie mare si din diferite unghiuri, nu se vad locurile unde ar trebui sa se afle gaurile pt montaj. Se poate distinge un surub/gaura de surub pe seatstay, la capatul graficii, in apropierea franei, dar poate fi doar o iluzie optica. Jos, langa schimbatorul de pinioane, ar putea fi o gaura filetata in spatele camasii de cablu, dar din nou dau cu presupusul. Riverside are montanti atat pt aparatori noroi cat si pt portbagaj, privind pozele. Referitor la greutate, nu vad ce ar putea cantari mai mult cu aproape 2kg la riverside. Disponibilitatea de pe site o poate contrazice pe cea a stocului fizic, mergi in magazin si cere masura ta sau macar sa.ti spuna in care magazin se afla. Daca nu e disponibila in orasul tau, poti face comanda si o aduc din altul.
  8. Poate fi o optiune de luat in seama, accepta portbagaj, aparatori noroi. http://www.decathlon.ro/p/8379017_bicicleta-polivalenta-riverside-120.html#/790-457-s_1m50_1m65
  9. Dacă ai 2-3mm de spațiu, poți regla, sa zic, 70% din rozeta și restul din reglajul de pe manetă. Uneori, reglajul din manetă e insuficient pt spatiu rămas între plăcută și disc. Oricum, bucura-te că există acea rozetă, altfel ar fi trebuit să desfaci cablul din etrier și s-o iei pe încercate până când obțineai rezultatul dorit.
  10. Si asta e interesanta, mai ales ca latimea cauciucurilor cu sau fara aparatori de noroi poate varia destul de mult. https://www.evanscycles.com/pinnacle-lithium-3-2017-hybrid-bike-EV275573
  11. Lungimea de 123mm se refera la lungimea totala a axului, nu la lungimea efectiva a carcasei butucului, adica 68mm. Lungimea axului e in corelatie directa cu modelul angrenajului, pt a respecta chainline.ul dat de producator. Ex:pe acelasi cadru, un angrenaj FSA avea nevoie de un ax de 110 iar unul Shimano de 123.
  12. Iti faci prea multe griji, sincer sa fiu. Ciclocomputerele au, in general, o bucata autoadeziva din cauciuc care se monteaza pe partea de contact cu pipa/ghidonul pt a preveni rotirea. In combinatie cu niste soricei mai subtiri(3-4mm) stransi bine, te vei chinui sa il rotesti cativa mm la stanga sau dreapta. Am verificat acum la ambele biciclete, niciuna nu are urme pe pipa de la prinderea ciclocomouterului cu soricei. Unul din suporti are vreo 3-4ani de cand sta acolo si nu.s probleme estetice.
  13. Am schimbat si eu lantul acum o ora. Folosind metoda clasica mare-mare, lantul avea burta cand era trecut prin deraior si pus pe pinion mic-foaie mica, atat in partea superioara cat si in cea inferioara, asa ca am mai scos un set de zale. Deraiorul e de mtb, iar metoda mare-mare am folosit.o ani de zile, dar nu cred ca am verificat vreodata daca lantul are burta pe mic-mic. Mai bine mai tarziu decat niciodata. Multumesc pt informatii.
  14. Detin setul asta de butuci de cativa ani, nu pot sa.i laud dar nici sa.i blamez. Butucul fata nu sta grozav la partea de etanseizare, apa a reusit sa intre la rulmenti in timpul unui concurs. Ce.mi place la butucul spate e nr mai mare de POE (36 sau 38)comparat cu butuci din aceeasi gama de pret. Iti recomand sa tragi de butucii actuali cat poti de mult si sa iti iei un set complet de roti mai usoare pe viitor. In mom actual, pe langa butuci va trebui sa schimbi si spitele, niplurile si nu renteaza financiar. Totusi, daca iti iei butucii astia, trebuie sa te anunt ca au nevoie de vaselina suplimentara in rulmenti fiindca, atat mie cat si unui amic, ne.au sosit aproape uscati. Eu i.am luat din Ro, el din China.
  15. Anul trecut, acelasi model KTM, la aceeasi bani, avea shimbatoare deore 10v, deraior spate xt, angrenaj HT2, furca RS XC30 coil, frane M355. La cum se prezinta acum, nu merita mai mult de 1500lei.