raptorryus

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About raptorryus

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

198 profile views
  1. Salutare, Am inceput de 2 luni sa construiesc un 29er, asa cum imi place mie ...vreau sa fie cu Sram ) Cadrul este Cube Reaction HPA Sl 2015, furca REBA RLT...rotile ....aici am nevoie de ajutor . Sunt blocat pe ZTR.....momentan am ZTR Alpine si sunt super mega multumit , roti de 26 si le folosesc tubeless.....problema e de greutate - am 90 kg , echipat am 95. Am gasit un set de roti aici am dat un mail si am aflat ca limita riderului e 85kg. Am citit pe forumuri si exista rideri de 100kg care au mers pe ele ...dar chiar nu stiu ce sa fac. A folosit cineva rotile alea de la RCZ ? Poate cineva in tara sa faca un asemnea set care sa ma tina , si care sa nu depaseasca bugetul ?
  2. raptorryus

    Mi-am facut rotile tubeless cu banda 4289 am pus de 3 ori ca sa fie :)) si cauciucuri michelin wild grip'r advanced....am reusit cu o pompa mica de picior :)) dar ma inrosisem ca si costumul lui mos craciun...Cand sunt noi cauciucurile e mai usor (parera mea) , pentru ca nu sunt intinse deloc cauciucurile. Am bagat solutie de la fakir, o roata are varianta cu latex si una varianta normala fara latex......ca si cantitate ....am pus sa fie 200 ml fara latex si 120 cu latex . Nu am avut pene ...rotile stau umflate la 2.4 bar si la saptamana le verific ....am o pierdere mica adica le gasesc la 2.2 bar dupa o sptamana............
  3. raptorryus

    Salut, Ai facut conversia? Eu a un mtb de 26". Destul de usor - 10 kg fara pedale. Ma bate si pe mine gandul sa trec la 27.5 , deoarece as inalta un pic garda la sol si bineinteles as ataca altfel obstacolele. Pot sa iti spun ca am facut deja o conversie la roti de 29" cu cauciucuri de strada gen cursiera. Nu am avut probleme deoarece furca mi-a permis conversia si chainstay-ul la fel. Initial marea majoritate ziceau ca nu se poate tehnic, ba ca arata urat ..........dar pentru mine a meritat, deoarece investitia a fost minima - 300 ron setul de roti noi Ryde Taurus cu tot cu setul de pinioane + cauciucuri Maxxis Detonator - 55 ron bucata + camere. Am castigat 10% in viteza de rulare...+ ca nu mai tocesc caucicurile de mtb pe asfalt. Dar sa revenim la transformarea in 27.5. Am 35 cm distanta intre mijlocul axului si seat tube sau furca . 559/2 (raza roti) + 2.1 (54 mm) = rotunjit 334 mm adica 33.4 cm...pana la 35 mai am 1.6 cm . La roata de 29 am 622/2 + 32mm = 343 mm adica 34.3 cm si mai am 7 mm pana la 35 cm.La 27.5 ar fi : 584/2 + 58mm ( cauciucuri de 27.5 nu am gasit de 2.0 sau 2.1 , numai de la 2.2 in sus ) = 350 mm adica dimensiunea maxima masurata de mine . E cam fix pe fix, dar o sa mai masor odata ca sa fiu sigur. Acum, rotile de 27.5 sunt inca scumpe, dar o sa incerc sa imi vand rotile actuale si sa fac conversia. Un set de roti de 27.5 ceva gen 2kg se gaseste pe la 600 ron .Eu vreau sa le scot cam pe al 1.5 kg amandoua, si ma gandeam sa iau cercuri ZTR Crest si sa le duc la cineva sa le construiasca.
  4. raptorryus

    gata.....am gasit benzile ..direct de la importator ....din Cluj le-am primit de test tesa 64284 si tesa 4287 sa vedem ce o sa iasa ..
  5. raptorryus

    hcampian - tare treaba cu mutatul cauciucului pe alta roata...fara mizerie....la asta nu ma gandeam .....am vazut cateva filmulete la michelin pe site si am vazut cum pun solutia , apoi rotesc un pic si apoi inchid cauciucul.....eu inca nu am ajuns acolo , dar sper ca saptaman asta sa ma apuc de treaba ....... App.....solutie ? Sincer ma bate gandul sa iau Stan sau Joe's...dar pe de alta parte am gasit Kenda la 25 ron 500 ml sau 250ml , oricum bun pentru 2 roti ...ceva recomandari ? Pana acum tot ce mi-am luat pentru bicicleta , am preferat sa imi aduc din afara sa nu cumapr de aicic ca parca erau un pic mai ieftine si poate difera un pic si calitatea ( asta cu calitatea am au pasarci ) Ca si costuri .....hmm Stans - yellow tape - 45 ron + valve stans 50 ron - banda are 9.14mm suficient pentru 4 roti mtb de 26 sau 2 roti de viteza ( unde dai de 2 ori ) Ghetto - fond janta 2 x 5 ron , camere 2x10 ron bucata varianta care voiam sa o incerc : tape 15 ron - 66m (varianta subtire - adica 33m daca dau de 2 ori la rotile de 26) + valve 15 ron Ghetto si varianta inlocuita de la Stans sunt cam la aceiasi bani
  6. raptorryus

    Bugetul l-am facut : 400 ron - cauciucele le-am luat din uk, Michelin Wild Grip'r 2 Advanced tubeless ready - 120 ron bucata 26x2.1, restul a ramas pentru zeama si camere sau ce mai iau . Nu vreau sa imi fac ghetto , deoarece mai trebuie bagat material + zeama.........asa mai bine imi bagam zeama in camera si era ceva....prefer totusi sa folosesc ce am si sa incerc sa le fac si mai usurele - 80 - 100 g de solutie oricum bag , greutate ce inlocuieste greutatea camerei.............In momentul de fata rotile au 3 kg cu discuri, cauciuc si camera.......pe de alta parte trebuie sa am grija si la greutatea mea ..... cu tot cu echipament sa nu depasesc 80kg ( casca, rucsac cu 2 litri apa, camere de rezerva, pompa ...) Jantele ZTR Alpine nu stiu pentru cate kg sunt recomandate , dar circula vorba ca maxim 90...
  7. Salutare, De ceva timp studiez trecerea la tubeless, si acum cu noua bicicleta ( care nu e tocmai noua) vreau sa fac acest pas. Jentile sunt ZTR Alpine si au venit cu yellow tape de la Stan's. Din pacate yellow tape- ul s-a mai dezlipit asa ca ma gandesc sa il schimb.Pretul Yellow tape-ului de la Stans 9.14m - 45 ron....ce am gasit eu ...valve noi 15-20 ron ...solutie magica de la 25 ron in sus . Cum 45 de ron imi pare cam mult pentru un scotch, am cautat si am gasit referiri la alte benzi inlocuitoare. Se pare ca Yellow tape de la Stans e Tesa 4289 sau 3M 8898. Cum am incercat sa gasesc aceste produse ....surpriza ...ca pe meleagurile noastre nu prea exista, asa ca am cautat prin alte locuri. Pe ebay sau alte siteuri o rola de 19mm x 66 m este undeva la 4-5 euro, dar ...aici vine marele dar.....se achizitioneaza numai la cutie de 72 - 96 bucati. Unde am gasit la bucata , pretul era de aproximativ 55 ron. Caracteristicile benzii sunt urmatoarele : Grosime - 0.15 mm Rezistenta la rupere - 375N/cm Aderenta la metal - 5.5 N/cm Tot citind forumurile , am mai gasit info despre Tesa 4287 ( grosime 0.08 mm, rezistenta la rupere 180 N/cm, aderenta metal 4N/cm) si Tesa 4288 ( grosime 0.11 mm, rezistenta la rupere 300 N/cm, aderenta metal 5N/cm) A gasit cineva tipurile astea de benzi pe la noi si le-a incercat ? Ma gandesc ca sunt mai ieftine si daca si pretul este pe undeva pe la 10 - 15 lei / 60m , mai ca iti vine sa folosesti scotchul asta in loc de fond de janta . Azi am incercat cu un scotch normal , gasit prin casa si nu tine. Face bule , nu are aderenta buna pe janta.......se rupe imediat ( banda de la Stans nu am reusit sa o rup la mana ) Cauciucurile sunt tubeless, dar le voi schimba cu Michelin Wild Grip'r 2 Advanced, care sunt tubeless ready ( asa se zice). Momentan ma intereseaza banda ...ceva pareri ?