Diesel

Membru
  • Content Count

    384
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Diesel last won the day on December 29 2017

Diesel had the most liked content!

Community Reputation

195 Excellent

About Diesel

  • Rank
    Member

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Peugeot oarecum vintage

Recent Profile Visitors

860 profile views
  1. @Odden Mai incet in sensul sa simti ca faci un efort mai mic,adica sa-ti fie mai confortabil. Incalzirea minima,adica mers lejer 10 min e bine s-o faci mereu daca mergi sportiv, Poti merge la "rulaj" adica sa mergi cu cadenta mai ridicata si cu un pinion-doua mai mari decat mergi de obicei,pedalezi mai usor si imbunatatesti si activitatea cardio si nu te mai plictisesti pe drum.
  2. Nu stiu cati km mergi,dar cand ziceam de inceputul drumului ma refeream sa mergi cam 10-15 min pe pinioane mai mari sa faci incalzire,apoi dupa timpul asta sa intri in ritmul tau. Eu am un mtb si cursiera si inteleg ce spui,si eu cu mtb-ul am aceleasi trairi la modul efort dar compensez ca nu o mai protejez asa ca pe cursiera . Succes cu experimentul cu roata !
  3. @Odden Parerea mea e s-o lasi asa cum e.Daca vrei viteza ia-ti o cursiera dar in oras cred ca tot asta pe care o ai este mai buna. Media si viteza sunt foarte bune pt oras,nu are rost sa bagi bani in ceva care este f bun ca sa mergi cu un km in plus mai repede. Umbla la tehnica mai bine.Adica mergi la inceputul drumului pe pinioane mai mari un pic apoi dupa ce te incalzesti treci la pinioane ceva mai mici. Ar trebui sa megi ceva mai incet.Oricum ,orice i-ai face la viteze in jur de 20km/h medie ajungi leoarca la destinatie :)
  4. Incalzitoarele de maini ca sa fie utile merg impreuna cu vesta. Eu le-am folosit pe ale mele cate 10 min si apoi le-am scos Merg asa toamna cand nu e nici cald nici frig . Pentru picioare nu am mai luat de zgarcit.merg cu pantaloni scurti sau lungi si atat.
  5. Diesel

    ok.sa ne spui cum ai rezolvat.succes !
  6. Diesel

    Pai daca ai strans pedalierul foile s-au deplasat spre interior(mai langa cadru) asa ca trebuie sa reglezi si schimbatorul de foi .vezi ca are doua suruburi.Daca te uiti ai sa vezi ca unul limiteaza cursa la interior iar celalalt la exterior a schimbatorului.misca usor de surubul care apropie patina schimbatorului de cadru si apoi verifica cum schimba. Va dura un timp dar vei reusi sigur. Scartaitul sau trosnitul - dupa ce ai strans pedalierul (poate mai trebuie strans un pic)uita-te si la sa ,si vezi ce se mai misca pe acolo.Poate nu ai strans chiar toate suruburile. DUpa ce faci operatiunile astea mai scrie-ne. Cel mai bine ar fi sa mergi la un atelier pentru prima data apoi sa te bagi tu sa umbli.
  7. Pai daca vreui sa stai drept ridica ghidonul mai sus pana iti convine . Sa pui ghidon de singlespeed pe mtb e blasfemie + ca la tine si ghidonul si unghiurile cadrului si inaltimea pedalierului sunt un tot unitar. Eu cred ca daca o "amesteci"nu vei rezolva nimic,vor aparea alte neajunsuri,o sa te doara fundu" de la sa de ex. Mergi cu ghidonul mai sus iar daca vrei de oras ia-ti una de oras,e si mai usoara si mergi si cu viteza mai mare.
  8. @majikstone Nu e doar de la nr de kilometri parcursi se intinde lantul,dar din ce am citit despre catararile tale s-ar putea sa se uzeze lantul mai repede si pt ca ai facut mai mult catarari montane si te-ai antrenat mult mai bine sa ca apesi cu mai multi watts. Eu am rupt si dintii unor pinioane mai proaste si un brat de pedalier.M-am ingrozit de puterile mele......cred ca erau suferinde si fisurate. Daca nu mergi cu lantul prin noroaie (eu merg road) nici nu trebuie demontat eu il dau la cateva sute de km(in functie de vreme si mai repede) cu degresant care il si curata il sterg, merg vreo 50 km asa il sterg iar(am si o perie dau un pic si cu peria daca e nevoie,asa fac si cu pinioanele),apoi il ung cu ulei din sprei nu pun ulei de bidonas.Trebuie uns mai des asa dar nu strange tot preful pe el.. Trebuie avut grija cu lantul cand mergi pe plaie,ninsoare,trebuie intervenit imediat sters degresat uns. Cand se intinde cat de cat il schimb.Nu folosesc lanturi f scumpe,medii oarecum. Ce de la MTB au de muncit mai mult.
  9. Diesel

    Si pe la noi sunt teorii din astea dar nimeni nu ia in calcul pe biciclistii care daca nu ar fi pe biciclete ar fi in automobile si ar iesi si mai rau. Si din ce s-ar mai face hartia igienica daca nu mai taie nimeni nimic-uscare la soare ecologica. Mai sunt unii care considera ca din cauza partzurilor se distruge planeta .....poate trebuia sa scriu la topicul frustratilor
  10. Probabil ca lantul s-a fisurat cand ai lovit foaia de ceva(presupun ca asa ai indoit-o). Nu are treaba placa cu ruperea lantului,eventual sa-ti sara.Pune un lant nou si vezi mai intai daca sta pe foi si pe pinioane si cat zgomot face. Apoi sa ne mei zici cum a fost. No offence dar lantul tau vechi chiar nu arata bine deloc nici nu mai conteaza ce marca e.
  11. Pare un cadru de bicicleta de asa zis semicurse sau de plimbare e revopsit.Tipurile de frane ,schimbatoare sunt de pe vremea aia (pana in 80) Aranjeaza-l fara sa faci prea multe investitii furca ar trebui nichelata sau vopsita. Axul maillard e destul de pretentios si nu mai gasesti de inlocuit,mergi cu ala pe care il ai cat poti.Cu baieurile e problema ca sunt pretentioase,scumpe,intreaba la un service daca merg puse cauciucuri cu camera pe jentile alea,pe unele merge. Bicicleta o poti utiliza asa de toata ziua,ii poti pune si aparatori noroi sa mergi si pe ploaie,e buna pentru a-ti face ucenicia in ciclism se sosea(sper ca nu ai dat prea mult pe ea)am vazut bicle din astea pe olx cu 350-450 ron sau cu jante fisurate. Bicicleta o poti utiliza asa de toata ziua,ii poti pune si aparatori noroi sa mergi si pe ploaie,e buna pentru a-ti face ucenicia in ciclism se sosea(sper ca nu ai dat prea mult pe ea)am vazut bicle din astea pe olx cu 350-450 ron Scuze,m am incurcat in butoane,spar sa se inteleaga ce am vrut sa spun :)
  12. Uite aici om inteligent,pai daca ar zice asa ar starni uraganul.....trebuie mai diplomatic adica sa cazi pe canapea, sa-ti iei capul in maini sa oftezi si sa zici ca nu stii cat o s-o mai duci asa,ca nu stii ca sa mai faci sa-ti revii(cam cum a si zis bietul om aici),si poate se indura cei de pe acasa si de tine si te trimite direct la munte. Tare de tot si asta.Sa dai pisica la dansuri irlandeze poate asa iese mai bine
  13. te framanti prea mult.sunt pe tel si nu vad exact ce ureche si oricum exista si ureche din cadru exista di schimbatir direct cu ureche din fabrica sau exista ureche ce se prinde de cadru si pe ea se monteaza schimbatorul. daca scimbatorul nu e aliniat haraie lantul nu trebuie sa fie chiar perfect ci sa mearga ok. nu se rupe schimbatorul la xaxaturi ci de regula se agata in crengi sai in spite.stai linistit si ai grija sa nu caxi in rest tptul pare ik.
  14. Diesel

    eu nu mai inteleg nimic decat ca toti fura... pai apropo de pensii cele administrate privat inca nu au platit nici o pensie contribtorii lorva bia au 47 de ani mai e pana la momentul platilor😀
  15. Diesel

    Vorba unuia: decat o democratie bolnava,mai bine o dictatura sanatoasa. asa simplu sa fie ? nici tepe n-ar mai fi.😎