Diesel

Membru
  • Content count

    331
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Diesel last won the day on December 29 2017

Diesel had the most liked content!

Community Reputation

177 Excellent

About Diesel

  • Rank
    Member

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Peugeot oarecum vintage
  • Localitate
    Bucuresti
  • Biografie
    ciclist din timpuri vechi,cu intreruperi si reveniri date de dependenta:)

Recent Profile Visitors

418 profile views
  1. @paulrad Salut! Iti faci prea multe griji,si curatat si necuratat dar uns bine te tine 3000-4000 la -8 pinioane,la 10 probabilmai putin dar e in functie si daca ai foile si pinioanele neuzate,cand se uzeaza ceva la trensmisie(foi,pinioane,lant) nu mai sta lantul fix pe foile de angrenaj sau pe pinioane si da sa o ia pe varful dintilor,cand vezi ca joaca acolo incepi sa-i faci masuratori si calcule(exista o lera care indica uzura) daca sa-l schimbi sau daca nu.
  2. Eu nu pun q link ci nituiesc lantul direct,il curat montat pe bicicleta .Nu folosesc lanturi scumpe uneori le mai desfac pt curatare dar de obicei le schimb cu totul. Lantul in sterg cam la 100-200 km cu o carpa si il ung cu sprey*adica mai uscat" sa nu stranga tot praful de pe drum dupa ce il ung invartesc pedalele pe toate pinioanele si apoi iar il sterg cu o carpa.Din cand in cand il mai dau cu wd40 si apoi il sterg si ii dau si cu o periuta de dinti sa se curete. Merg doar pe asfalt si nu le noroiesc ca la mtb iar lanturile ma tin surprinzator de mult
  3. Nu cred ca exista manete de schimbator secvential pentru 3 viteze,minim de 4 si difera distantele dintre pinioane asa ca nu va merge bine unul de 4.Ce ai comandat tu cu 3 viteze este pentru foile de angrenaj si s-ar putea sa nu mearga la pinioane. Cauciucurile asa trebuie sa aiba flancul moale,si la auto e tot la fel,
  4. Ehh asta cu salutatul......deja progresam,se trece la alt nivel.pana acum te ignorau de acum iti arata degetul in cateva luni arunca si cu pietre dupa tine in semn de salut,cam cum se agata gagicile prin unele locuri Eu incep sa ma blazez de cati nu raspund la salut si nici nu prea mai salut nici eu...si uite ce am pierdut.
  5. Pantani ramane unul dintre cei mai buni din domeniul profesionistilor nu e erou dar nici un demon al dopingului si drogului, era si el ca si ceilalti neprinsi. Pantani nu lua cocaina pentru performante, aia era pentru relaxare in timpul liber Pacat ca acesti oameni au murit si sunt folositi inutil ca exemple negative, ma refer la el si Tom Simpson si nici macar nu erau vinovati intru totul pentru situatia lor, asa mergea atunci. Toti vorbesc de onoare si fair play cand sunt o groaza de curse pe an pentru un ciclist iar etapele ciciliste sunt toate de peste 200 km cu catarari si curse de peste 1000 km, cum ar fi sa mearga cu ciorba si friptura cum se dadea la masa la centru lsportiv de la 23 august Bucuresti, cred ca-i aduna masina pe toti de pe traseu. Asteptam si la noi legalizarea drogurilor ca pe la altii, mai intai cele "usoare" ex cannabisul, apoi cele mai intelectuale cocaina lsd etc p.s. toti de aici mergem pe biciclete si putem sa ne dam seama ce inseamna ciclismul de astazi si cu ce se mananca.
  6. Asa-s astia de pe aici o adunatura de copii care nu se pricep,umbla toti doar cu masina. O bicicleta bunicica si care coste putin peste 1000 lei CANYON ULTIMATE CF SLX .
  7. Se "esprima" fiecare cum crede de cuviinta,in cazul lui edydear imi amintesc ca s-a mai plans ca are o bicla campagnolo vintage cu pinioane care se demonteaza ciudat doar cu scule retro care nu se mai gasesc,si aia la atelier nu i-au facut-o si l-au mai si taxat,o fi omul suparat ce sa-i faci,un sa se planga daca nu aici si el la ANPC ? Omu stie teorie dar cum e vorba,"teoria ca teoria dar practica ne omoara" Perfect justificata si mai da si ceva la baiatu' ca te-a rezolvat repede
  8. Asta cu raportul pret-calitate justificat sau nu e o discutie lunga. Cel cu atelierul zice,frate eu platesc chirie,lumina,apa,sex(pardon ,asta nu) investitie in scule in scolarizare ,salarii etc si de aia costa asa mult. Clientul zice nu e treaba mea cat te-a costat bussiness-uil tau,nu trebuie sa scoti toti banii doar de la mine.Sau cum zice evreul ."mai da tu vrei sa te imbogatesti dintr-o data?!" Acu cei care au mai reparat masini si nu sunt foarte bogati,au apelat la ateliere "private" care sunt dosite prin garaje de curti si care au computere si tot felul de echipamente si unde costa mai putin,chiar la jumatate(sunt fosti sau actuali mecanici de service sau reperezentante).La astia costa un pic mai mult reparatiile minore si un pic mai putin cele majore,astfel se regleaza per total cheltuielile. Presupun ca si la biciclete se va regla piata tot cam asa,cei oficiali mai reduc preturile iar cei neoficiali le vor mai creste. Eu ca impresie personala cred ca mecanicii astia oficiali ar trebui sa mai lase nasul un pic mai jos si sa nu vorbeasca ca si cum ar fi astrofizicieni,si astfel si clientul ar plati mai cu drag nota.
  9. @Iulian20 Acu din experienta mea cu femeile,nu e suficient sa ai scule in atelier si nici sa te pricepi,e nevoie sa "doreasca si caprioara" ce vrei tu sa-i oferi.Scuze sper ca nu am fost prea grobian. Mergi cu ea sa vedeti mai multe biciclete sau uitati-va pe net si vezi cam ce i-ar placea,formele bicicletelor sunt foarte diverse si ce-ti place tie s-ar putea sa nu-i placa ei,conteaza si pe unde se va plimba,poate dori doar prin parc sau poate vrea pe munte etc,va trebui sa ai o discutie pe toate temele astea cu ea. In alta ordine de idei constructia unei biciclete te va costa mai mult decat daca iei una intreaga,si chiar treebuie sa te pricepi ce piese sa pui sa se potriveasca. Cred ca cel mai bine ar fi sa-i iei una noua ,la valoare mai studiezi piata si te orientezi,ne mai intrebi si pe noi sau mai citesti pe aici si o vei scoate la capat. p.s. trebuie sa-ti placa si tie sa"conduci" biciclete si neaparat sa ai si tu o bicla sa va puteti plimba impreuna,altfel se combina cui alti biciclisti
  10. @Angello Incearca mai intai sa ridici ghidonul mai mult,iti va modifica pozitia spatelui.verifica si pozitia seii,sa nu fie prea jos. Cu genunchiul parerea mea e ca e o alta problema si vine din folosirea pinioanelor mici si fortarea de multe ori neincalzita a articulatiei. Fa cateva miscari de incalzire a articulatiilor inainte de a pleca cu bicla si mergi 20 minute minim pe pinioane mari,ideal ar fi sa nu mai fortezi deloc.
  11. Vad ca accentul se pune pe greutate,pai credeti ca daca le-ar da voie sa le faca mai usoare pe astea de carbon nu le-ar face de 3-4kg tota bicicleta sau chiar mai usoara(au limtata greutatea minima la 6,8kg),eventual sa tina un cadru un sezon sao o cursa cum erau motoarele de formula 1 acum cativa ani ,tineau doar o cursa. In rest e material de polemica cum ca otelul,aluminiul ,carbonul,kevlarul,si alte materiale spatiale ce vor mai aparea vor avea si avantaje si dezavantaje. p.s. sa inteleg ca otelul e comunist si carbonul capitalist ?!
  12. Totusi aripile nu sunt de semicursiera,sunt de bicicleta de oras pentru ca sunt mai groase si un pic mai mari in diametru raportat la rotile bicicletei,daca te uiti atent la cea din spate ,are gaurele pe laterale ceea ce insemna ca este dedicata unei biciclete de dama,acolo se prind niste plase pentru ca doamnele sa nu-si prinda sau murdareasca fusta la roata Va trebui sa cauti aripi daca o vrei originala,vor fi greu de gasit,toata lumea le-a aruncat intr-o perioada iar acum au inceput sa le caute
  13. Eu am avut Sputnik in'78 si din ce mai tin eu minte chiar ca cea verde dar avea placa de angrenaj diferita ,e un tip cam din anii 80 iar cea albastra model mai nou .Am facut multi km cu ea pana ce la o cazatura s-a indoit cadrul impreuna cu o roata si l-am schimbat cu alt tip de cadru,apoi cate una alta pana a devenit alta bicla. Noi visam pe vremea aia la biciclete Favorit La cea verde par toate originale mai putin saua sau imbracamintea seii. la cea albastra aripile nu sunt originale si nici portbagajul,banuiesc ca asta ai observat si tu dar le poti scoate si o faci sportiva Ca parere personala,las-o asa pe cea verde si vezi ce poti scoate din cea albastra,eventual sa polizezi sudura aia sa se vada mai frumos(asa se intampla se dasprinde sudura la semicursierele astea care au portbagaj si frana pe brida aia).O sa-ti mai trebuiasaca si camasile si cablurile,posibil camere,de verificat cauciucurile,ai grija ca au alte dimensiuni decat cele cu care se merge acum.Citeste topicul asta de la inceput pentru alte sfaturi tehnice,te va ajuta.
  14. Pe mine m-a dus gandul la altceva citind aici,daca ai de gand sa concurezi (si asta oameni cu varsta de 35-50 ani)in asa mod incat sa ai nevoie de peste 5000 lei si sumele vad ca tot cresc,operatii si alte alea de trebuie sa vinzi bicicleta sa acoperi ratele,,nu-i mai bine sa stai acasa sau mergi mai cu mila nu te arunci ca cristi chivu cu capul in bocancii tuturor adversarilor ,si mai esti si sanatos parerea mea e ca nu ar trebui amastecate asigurarile medicale normale cu cele pentru competitii.
  15. Eu din cate stiu in asa cazuri.casa de asigurari de sanatate sau spitalul recupereaza de la vinovat si nu de la pacient sumele datorate. Multi ezita sa se asigura pentru ca asta cu asigurarea e foarte flexibila,poate acoperi accidentari in competitii,dar nu in antrenamente,apoi astea (competitiile,antrenamentele) trebuie sa fie intregistrate la un club sau sub alta forma pentru a putea demonstra ca te incadrezi in categoria beneficiara. Poate despagubi tertii,dar nu daca esti in situatii ilegale(adica in zone interzise biciclistilor,daca ai facut manevre ilegale,ai baut,etc)daca ai si bicicleta cu defectiuni sau alte chichite. Iar daca esti vinovat oricum ai pus-o cu sau fara asigurare.