Diesel

Members
  • Content count

    298
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Diesel last won the day on June 10

Diesel had the most liked content!

Community Reputation

152 Excellent

About Diesel

  • Rank
    Membru Senior

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Peugeot oarecum vintage
  • Localitate
    Bucuresti
  • Biografie
    ciclist din timpuri vechi,cu intreruperi si reveniri date de dependenta:)

Recent Profile Visitors

308 profile views
  1. Am sa zic si eu ca rabinul ca aveti toti dreptate iar daca cineva zice ca nu pot da dreptate tuturor am sa-i dau si lui dreptate Am vazut si eu filmuletul generator de controverse . concluzii : -e netul plin de tir-uri care iau autoturisme in bot prin virarea la dreapta in dreptul acestora. -pe vremuri era un tip biciclist.il invatasera toti soferii care avea un ciocan si cu care dadea in laterala masinii care in presa asa. -cand ajungi ca biciclist in asa situatie franezi preventiv sa ai loc sa degajezi la stanga prin spatele lui. Acum si ceva in favoarea automobiistului,parerea mea e nici nu se astepta ca in dreptul lui sa fie un biciclist,a zis ca e fenomen paranormal aparitia aluia -si o speculatie dar nu foarte sigura,s-ar putea ca cel cu masina sa fie frustrat pentru ca a vazut ca biciclistul a trecut de toti si a si schimbat banda prin fata lor si aceste fapte "ne doare" @Invitat special ce ai vazut tu e in tot orasul,s-au marit salariile la primarii si celelalte cheltuieli,prin metoda asta de "disciplinare a nesimtitilor care parcheaza in mijlocul strazii" unuia i-au pus doua amenzi intr-o noapte pe bd ferdinand,se aduna niste bani la bugetul primariilor pt ca colo merg amenzile
  2. @freetools crapaturile alea apar atunci cand sunt imbatranite sau daca nu s-au pus toate ingredientele in cantitatile corecte in procesul de productie (simptom de oxidanti mai putini mi se pare) la decathlon daca ai card nu mai e nevoie de bon pentru inlocuire. trebuie sa le inlocuiesti face parte din cele cuprinse in garantia produsului.
  3. Regulamentul de aplicare a Codului Rutier - actualizat 2017 HOTARARE nr.1.391 din 4 octombrie 2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice - publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 876, din 26 octombrie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare pana la data de 31 ianuarie 2017 (4) Se recomanda ca, in circulatia pe drumurile publice, biciclistul sa poarte casca de protectie omologata. Art. 161. (1) Se interzice conducatorilor de biciclete sau de mopede: a) sa circule pe sectoarele de drum semnalizate cu indicatorul avand semnificatia "Accesul interzis bicicletelor"; b) sa invete sa conduca biciclete sau mopede pe drumurile intens circulate; c) sa circule pe trotuare, cu exceptia cazului cand pe acestea sunt amenajate piste speciale destinate lor; ra a tine cel putin o mana pe ghidon si ambele picioare pe pedale; e) sa circule in paralel, cu exceptia situatiilor cand participa la competitii sportive organizate; f) sa circule in timp ce se afla sub influenta alcoolului, a produselor. ori substantelor stupefiante sau a medicamentelor cu efecte similare acestora; g) sa se tina de un vehicul aflat in mers ori sa fie remorcat de un alt vehicul sau impins ori tras de o persoana aflata intr-un vehicul; h) sa transporte o alta persoana, cu exceptia copilului pana la 7 ani, numai daca vehiculul are montat in fata un suport special, precum si a situatiei cand vehiculul este construit si/sau echipat special pentru transportul altor persoane; h) sa transporte o alta persoana, cu exceptia situatiei prevazute la alin.(1.1) si a situatiei cand vehiculul este construit si/sau echipat special pentru transportul altor persoane; i) sa circule pe partea carosabila in aceeasi directie de mers, daca exista o cale laterala, o poteca sau un acostament practicabil, ce poate fi folosit acostament practicabil; j) sa transporte sau sa traga orice fel de obiecte care, prin volumul ori greutatea lor, stanjenesc sau pericliteaza conducerea vehiculului ori circulatia Celorlalti participanti la trafic; k) sa circule pe aleile din parcuri sau din gradini publice, cu exceptia cazurilor cand nu stanjenesc circulatia pietonilor; l) sa circule pe timp de noapte sau cand vizibilitatea este redusa, fara sa indeplineasca conditiile prevazute la art.14 si 16; l) sa circule fara indeplinirea obligatiilor prevazute la art.14 si 15; m) sa circule atunci cand partea carosabila este acoperita cu polei, gheata sau zapada; n) sa circule cu defectiuni tehnice la sistemele de franare sau cu un vehicul care nu este prevazut cu avertizor sonor; o) sa traverseze drumurile publice, pe trecerile destinate pietonilor, in timp ce se deplaseaza pe bicicleta sau pe moped; p) sa circule pe alte benzi decat cea de langa bordura sau acostament, cu exceptia cazurilor in care, inainte de intersectie, trebuie sa se incadreze regulamentar pentru efectuarea virajului la stanga in functie de directia de deplasare; r) sa circule fara a purta imbracaminte cu elemente fluorescent-reflectorizante, de la lasarea serii pana in zorii zilei sau atunci cand vizibilitatea este redusa; r) sa circule in interiorul localitatilor in care nu functioneaza iluminatul public, precum si in afara localitatilor fara a purta imbracaminte cu elemente fluorescent-reflectorizante, de la lasarea serii pana in zorii zilei sau atunci cand vizibilitatea este redusa; s) sa conduca vehiculul fara a mentine contactul rotilor cu solul. (1.1) Copilul in varsta de pana la 7 ani poate fi transportat pe bicicleta, de catre un adult, numai daca vehiculul este prevazut din constructie cu un suport special sau daca are montat un dispozitiv omologat. - HG 965/2016 (2) Pe timpul circulatiei pe drumurile publice, conducatorii de biciclete sunt obligati sa aiba asupra lor actul de identitate, iar conducatorii de mopede sunt obligati sa aiba, in plus, certificatul de absolvire a cursurilor de legislatie rutiera si certificatul de inregistrare a vehiculului.
  4. Trebuie sa te asiguri si sa te asezi cam la o lungime de brat un pic mai de la distanta (cand esti in dreptul masinii oprite sa ai deja lucrurile facute)pt ca altfel daca faci menevre bruste esti la mana celui care vine eventual din spate care va trebui sa te evite daca poate ,daca te vede cum ti-e norocul.... e periculos totusi cu bicicleta n-ai ce-i face , altfel mergi pe trotuar desi e interzis si la intersectii cobori si traversezi Apropo de clipuri am vazut unul in care dupa ce soferul il loveste cu usa il mai si ia la suturi acolo jos pe unde cazuse ala saracu(nu era din Romania la noi oamenii sunt mai milosi)
  5. Parerea mea e ca daca vezi ca in masina oprita de care vrei sa treci e o persoana ,daca nu vezi pt ca e o duba consideri ca este cineva,sa iei o distanta care sa te protejeze(chiar daca nu e mai mare decat raza usii totusi poti evita 10-20 cm decat o usa intreaga deschisa) Normal ca vei face asta dupa ce te asiguri ca nu intri sub alta masina care te depaseste,daca ai cam 1,5 m scapi sigur neatins.
  6. @sentric Raspund si eu mai tarzior ca omu batran, nu poate fi amorteala aia generata de sa in mod sigur. Sa nu fie ceva generat de o problema din coloana,nervul sciatic,hernie de disc etc ,poate un domn doctor de pe aici sa ne lamureasca asa fara consultatie.
  7. @sentric Amortelile alea apar de la incaltaminte prea stramta sau fixa pe picior,ia-ti incaltaminte cu jumate sau un nr mai mare,pe bicicleta picioarele se mai umfla si de aia apar amortelile(de regula unde degetele stau fix in botul pantofului)
  8. Nu ai sa poti invarti o foaie asa mare decat cu greu,iar plecare de pe loc va fi o nenorocire la bicicleta aia foaia si pinioanele pe care le are e tot ce trebuie.
  9. @Invitat special Daca il amenajeaza prea mult isi pierde aerul salbatic atat cat se poate iar cine vrea apa ,banci ,toalete, terasa cu bere,gagice de agatat etc are alaturi in parcul tineretului de toate. Intr-adevar gunoiul si cainii trebuie rezolvate neaparat pt ca pot merge si copii si e periculos si de infectii si de muscaturi.
  10. @Traveller Multumim pentru descriere,pare un loc bun pentru initiere si plimbare . Cainii aia i-o fi pus primaria pentru imbunatatirea conditiei fizice a biciclistilor,ar mai trebui sa iasa si unii din boschetii aia sa-ti ceara o tigara Sunt rautacios chiar e nevoie de trasee si asta asa cum e pare bunicel nu pare sa aiba pericole nici de talhari ,nici de accidentari,chiar si pe noroi,acu sa tina, vorba lui BodoC
  11. Vin si eu cu una proaspata ca se cam invechise thread-ul asta,e buna dom'le casca ,am verificat zilele trecute Am cazut din lipsa de dibacie in timp ce saream ca un iepuras linistit niste macazuri de tramvai respectiv cam 8 sine unele in curba.in fine cam pe la ultima care era cat o bordura iesita in sus am pus-o , mi-a agatat roata si am cazut/ La evaluare un deget auricular adica cel mic sarit la 90 grade dureri cam in toata zona aia a mainii iar casca fisurata in zona tamplei si cu niste urme pe partea lucioasa cred ca de la sinele alea,in rest nimic grav cateva zgarieturi/de asemenea cand mi-am scos casca aveam doua urme rosii pe cap(desi avusesem si casca si o caciulita sub ea)casca era Specialized/ Eu zic ca e bine de purtat casca si manusi (nu am purtat manusi)chiar si prin oras altfel eu as fi umblat plin de sange pe strazi cu capul spart,in caz ca as mai fi putut umbla.
  12. @majikstone nu e cazul sa filozofam nici nu e obiectul thread-ului de asemenea stim cu totii datele ,nu am face decat sa ne tot repetam,banuiesc ca rigiditatea unui aluminiu se simte si la shocuri dar in modul negativ,asa ca ar trebui un cadru de aluminiu pentru sprint,altul de otel pt mers pe teren neted si unul de carbon performant sa intrecem postasul cand il prindem din urma pe drum Las ca nu mergi chiar ca pensionarul,te-am citit pe unde te cateri Oricum sprinteaza fara frica ,e facut pentru toate tehnicile de pedalat la clasa lui.
  13. @akebono S-ar putea sa trebuiasca un butuc pedalier un pic mai scurt pt o aliniere mai buna,verifica la ce distanta sta langa cadru fata de cum statea inainte.daca e prea departe mai strange bratul un pic. Nu va mai faceti griji ca se torsioneaza si si ca flexeaza cadrele si de aia nu sta lantul bine,pai ganditi-va cam cum apasau aia de prin 70 in pedale pe biciclete de otel cu placi de 47 si pinioane de 24 nu cred ca aveau de 28 la urcari pe munti.le-ar fi facut tirbusoane. P.S.Eu merg pe o bicicleta de otel care flexeaza zdravan (cei care merg pe vintageuri de otel o pot confirma)de chiar trebuie o tehnica anume pentru a pedala si de a sta pe ea la viteze mari si nu am probleme la aliniere lant.Eu ma gandesc ce buna e una de aluminiu care sta teapana si poti apasa ca lumea in pedale
  14. @majikstone Ii dai tu de cap pan la urma Si scuze ca am uitat, felicitari pentru ce-ai construit e super cadrul ala si ce ti-a iesit din el. La multi km fara probleme !
  15. @majikstone Parerea mea e ca nu freaca din cauza ca flexeaza,incearca sa mai reglezi schimbatorul fata in sensul ca sa-l rotesti un pic (cu partea din spate spre exterior)pentru a-l alinia mai bine cu directia lantului.