Diesel

Membru
  • Content Count

    474
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Diesel last won the day on November 24

Diesel had the most liked content!

Community Reputation

225 Excellent

About Diesel

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Peugeot Forban & Olmo

Recent Profile Visitors

1,460 profile views
  1. Diesel

    Asa o merge si Dinamo sau Steaua daca or mai exista ,la antrenament,asta asa sa ramanem la noi in tara,adica cum sjung la sosea o ia care-ncotro,unul fuge dupa o plasa de autobuz altul baga capul in ghidon si trage la maxim,altii fac evadari aourea in tramvai imprastiindu-se pe km intregi?! Sigur antrenamentul de sosea trebuie separat de mersul de placere dar asta trebuie stabilit de la plecare cine cu cine merge.
  2. @gibonu Motorul la ARO era de tractor dar nu 650 ci unul mai mic vreo 3200cmc cam cu 17l/100 consum cred. Motorul "de Brasov" era cotat mai bine decat cel de Campulung care trepida mai tare si era si mai putin fiabil. Oricum caroseriile de Aro exploatate intens se tot rupeau de la trepidatii si trebuiau sudate mereu. Si in Aro vechi mirosea a benzina si a gaze de esapament. Cele pentru Ceausescu (alea bleu) erau cu motoare Ford. La aviatie nu ma pricep prea bine dar aveam inainte de razboi avioane foarte bune apoi ne-au interzis rusii,de aia apar avioane prin anii 1970.
  3. Tv-urile erau un cosmar, nu numai benzina dar scoteu si gaze in cabina pentru ca aveau motorul intre scaune si ieseau gaze pe langa toat imbinarile, erau si autobuze interurbane tot TV pe benzina care de asmenea te imbolnaveau....brrr te durea capul la propriu. Sasiurile si motoarele erau facute la Brasov, si apoi transportate la Autobuzul Buc unde se faceau caroseriile.
  4. Nu e chiar un fotoliu, e musama groasa pusa pe burete, daca se rupea punea buldozeristul ce nimerea acolo. Problema ca nu aveau cabine decat unele. Din musamaua aia asta care se faceau toate scaunele si de camioane si de autobuze, la TV-uri si IMS-uri.
  5. Trebuie facute niste calcule pentru ca daca vei pune o foaie mai mare si sau pinioane mai mici cu cat e raportul mai mare vor necesita o forta mai mare a motorului(motorul tau poate fi suficient de puternic sa u nu),poti avea probleme la demaraj si chiar la rulaj, pe drept sa traga greu sau deloc sau chiar sa distrugi motorul.Eu cred ca au fost calculate rapoartele de catre constructor sa ai totul optimizat,atat demaraj cat si viteza.
  6. @gibonu Alta linie era de la Banditu' adica de la Aparatorii Patriei pana la IMGB tot pe linie simpla prin aceeasi metoda. Linia era pe marginea soselei, acum cred ca au latit soseaua peste ea. Mai era o asa linie simpla in Pantelimon care mergea de la capat din Pantelimon pana la gara Catelu pe unde era fabrica Antilopa. Toate su fost desfiintate si au bagat autobuze di maxi taxi, oare de ce?!
  7. @gibonu Liniia era simpla, adica nu cu doua sensuri si tramvaiele mergeau alternativ erau doua. Linia era pe partea dreapta a soselei, acum e un drum asfaltat paralel cu soseaua in locul ei. Inainte de pasajul subteran de la intrarea in Jilava intorcea. Acolo astepta pana sosea celalalt si pornea spre Progresul.
  8. Pana la revolutie pe marginea soselei de la Progresul pana la podul de la centura Jilava era un tramvai pe o linie simpla, de ce l-or fi desfiintat? Au asfaltat in locul liniei pe langa sosea, la fel si pana la IMGB. Pe iarba de pe linie se poate iesi la picnic ca apare in evidente ca spatiu verde in Bucuresti, te dai putin la o parte doar cand trece tramvaiul😉
  9. Diesel

    @romannnnn Toamna si iarna se cumpara bicicleta. Apropo de echipament pentru frig in plus fata de ce s-a spus vei simti foarte tare frigul la picioare si la maini asa ca sa iti iei manusi de ciclism pentru iarna si ai grija cu ce te incalti, nu e cazul sa iti iei huse pentru pantofi. Imbracamintea nu trebuie sa fie prea groasa, preferabil sa iti fie un pic frig la plecare pentru ca vei transpira si vei ajunge leoarca la job si risti si o raceala. Oricum reglezi tu toate astea cand vei face pregatirea practica unde te vei imprieteni si cu bicla.
  10. Diesel

    Va in principiu trebui sa investesti bani in foaie angrenaj, apoi daca ai pinioane pe caseta trebuie sa faci niste distantiere din tub pe caseta si sa pui un pinion aliniat cu foaia,daca e pe filet si cred ca asa e,pui dirrect un pinion de single speed .Marimea foii si a pinionului va trebui sa o alegi bine sa ai si viteza si putere.Trebuie sa demontezi toate schimbatoarele ,manetele etc.......parerea mea e ca nu merita,bicicleta e grea si o sa pedalezi cu greutate doar cu un pinion,mai bine iti iei direct un single speed.
  11. Diesel

    Salut ! Parerea mea e ca o fixie sau single speed e buna doar daca ai drum fara urcari pentru ca va fi f solicitant pt genunchi de asemenea plecatul de pe loc e f solicitant .Sa incepi direct cu naveta iar e riscant,trebuie sa mergi o perioada fara presiune de timp si la ore mai putin aglomerate pana iti capeti indemanare pt ca e f periculos si risti sa te loveasca vreo masina. In alta ordine de idei pentru 12 km adica 6+6 sau chiar 12+12 e buna orice bicla chiar si pliabila ,acum daca vrei una cu cauciucuri subtiri(single sau cursiera )nue f confortabila si trebuie sa o tot protejezi la denivelari,apoi la extrema cealalta e mtb ul care iti permite cam orice si e confortabila dar e mai grea si pierzi la viteza. Cauta ceva second hand pt inceput sa nu strici ceva prea valoros.decathlon are o sectiune de second hand unde biclele sunt verificate si poti avea incredere.Tot la decathlon gasesti si bicle single speed si alte tipuri noi si cam in banii tai,mergi si probeaza ceva acolo si mai vorbim pe aici.
  12. Diesel

    Am o nedumerire,cu tefelistii am cam inteles, trebuie gamdit calm si fara pstima ,dar unde mai sunt pietonii sau cei fara masina ca si cei fara masina sunt platitori de taxa iar pietonii ar trebui si ei bagati in ecuatie.Betibul ala de la primarie,consilier ,a zis ca nu-l intereseaza biciclistii ca astia ar trebui interzisi pe strazi .cu astia trebuie facut ceva.Acum se tinde sa faca parcare unde e parc si pietonii sa mearga pe unde o fi ,totul pt autoturisme.Ar trebui umplut orasul cu autobuze ,troleibuze si tramvaie si apoi pe unde e loc fuecate persoana cu un auto. Mobilitate trebuie pentru toti.
  13. Diesel

    Pai unii tin pedala sus cand se apropie mai mult de bordura in anumite momente, la aia ma refeream, ceilalti ....dau cu pedala si trebuie sa fie atenti sa nu dea cu pedala Era sa o patesc eu de aia zic, pe cine nu intereseaza sa nu bage in seama postarea,e oricum cam off topic. ?!?!
  14. Diesel

    S-au redus autobuzele STB, cam unul, doua pe linie de se merge iar foarte aglomerat inclusiv in week-end, soferii zic cum ca ar fi ordinul primariei ... cred ca noi vorbim aici si p'astia chiar nu-i intereseaza, probabil ca raporteaza economii de carburanti. Cu asa conditii lumea se va indrepta tot mai mult spre autoturism, motive-frig, ploaie si stat cate 20 min in statie ca nu merge metroul chiar peste tot ca cica nu e eficient (ex.catre Aeroportul Otopeni nu e eficient, este doar pana la zona comerciala Baneasa). Pacat ca dupa atatia ani vom repeta iar figura din 1990 fiecare cu cazanul lui. ATT! Acum prin centru mai ales zona Unirea se pun niste borduri rotunjite si care au o margine pe calea de rulare, cam 5 cm latime, aceasta e montata un pic mai sus ai e si foarte alunecoasa, acolo se poate derapa destul de nasol daca vrei sa te strecori pe langa sirul de masini, sa fim atenti!
  15. Diesel

    Vezi pe yt cum faci sa cracanezi cadrul banuiesc ca asta zici.Exista riscul sa nu se desfaca uniform sau chiar sa se rupa din suduri.Se pune un ax cu piulite in interiorul cadruluisi se forteaza prin desurubare usoara din ambele parti cat iti trebuie+2-3 milimetri