Diesel

Membru
  • Content Count

    343
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Diesel last won the day on December 29 2017

Diesel had the most liked content!

Community Reputation

181 Excellent

About Diesel

  • Rank
    Member

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Peugeot oarecum vintage

Recent Profile Visitors

552 profile views
  1. Calculeaza intai cam cate rotatii face roata la o rotatie de pedalier,(ex:40:11-3,63 si 48:13-3,69 rapoartele astea sunt apropiate maI ales ca nu cred ca mergeai prea mult cu 48/11 ) oricum avand roti ceva mai groase si probabvil si bicicleta un pic mai grea ai sa simti ca pedalezi un pic mai greu cu rapoarte prea mari si iti va fi plimbarea mai grea. Cu rapoartele astea de la Kelly poti sa experimentezi un pic si mtb ,mai intai in parc niste urcari coborari sau chiar poate pe la vreun munte mai usor, laa inceput pana iei microbul
  2. Diesel

    @ionut zegrean incearca sa schimbi doar conurile cred ca o sa le gasesti impreuna cu axul.
  3. Diesel

    @ionut zegrean E ciudat sa ai un con uzat,dar se poate intampla,ar trebui sa auzi niste trosnete la invartitul rotii daca e asa. Pe langa celelalte raspunsuri mai am si eu o sugestie,verifica bine care din cele doua parti e uzata(are niste puncte ca niste gaurele pe partea pe care ruleaza bilele) cupa de la butuc sau conul efectiv,daca e conul poti schimba axul cu conurile si bilele,daca sunt cupele butucului,trebuie schimbat cu totul cum a s zis @BodoC
  4. Diesel

    Eh,nu a ajuns inca sa aiba deprinderea de a baga bani in biciclete @sebi_china bine ca nu ti-a intrat in spite sa rupi si roata sa mai si cazi,asa ai scapat oarecum bine daca ai bicla DHS schimbatoare pentru ele gasesti in piata la piese de biciclete .
  5. Diesel

    @IUSAN.MARIAN Ia niste pedale imprumut de la cineva pune=le in locul alor tale si vezi daca mai scartiae si cu alea ,macar mai reduci din posibilitati.
  6. Diesel

    Lantul l-ai uns ? ....sper sa nu ai cadrul fisurat/rupt pe undeva....verifica
  7. Diesel

    Nu cred ca daca unu trece pe rosu trebuie "pedepsit" si calcat cu masina ca a incalcat regulile si o merita. Am mai auzit asa prostie si la celebrul Titi Aur care invata pe soferi sa nu-i mai lase sa intre in coloana pe cei care depasesc cu nesimtire,adica sa-i impinga in fata masinilor de pe contrasens ca sa-i invete minte si ala e cu conducere preventiva bla,bla .... Una e sa-l injuri pe vreunul sau sa-l dojenesti "frateste" si alta e sa-l omori ca un justitiar care face dreptate pe sosele. Apropo e cineva pe aici care nu trecut in viata lui pe rosu?! nici cand se schimba si esti in dreptul semaforului ?!
  8. Diesel

    @Martin AndreiVerifica daca toate zalele lantului se misca usor,s-ar putea sa fie vreuna blocata si atunci lantul scapa ,verifica si schimbatorul sa fie reglat.
  9. Diesel

    Strange pedalele si bratele pedalierului s-ar putea sa fie de acolo,altfel mai uita-te sa nu fie fisurat vreun brat de la pedalier.Si strange si saua si tija sea ,se mai intampla si de acolo..
  10. Diesel

    Marturisesc ca eu nu inteleg nimic......adica nu ti se da prioritate,te injura apoi,asta in germania,si concluzia e ca noi romanii suntem agitati,asta da mentalitate avangardista,eu am patit asa ceva acum vreo 2 ani pe la noi,acum chiar isi cer soferii scuze in romania E ca in bancul ala cu unul care povesteste cum o prinde pe nevasta-sa in pat cu A Banderas si cand se uita la aia cum arata cu tzatzele lasate ,cu celulite,etc spune :"Mi-a fost asa rusine de domnu' Banderas ! Parerea mea e ca omul e tot om peste tot si apoi e neamt,francez sau romana ,mitocania nu are patrie,dupa cum nici buna crestere.
  11. Diesel

    Nu se merge la risc si nu lasa pe nimeni pe drum e o excursie pasnica, au autobuz in spate, asistenta politiei, medici etc, cine nu mai poate se urca in autobuz, deci cred ca e ca la mersul la mare cu Mandruta, o sa fie totusi greu dar nu cred ca vor merge toti pana acolo pe bicle.
  12. @Andrei944 Intoarce bicla cu rotile in sus si verifica daca mai scapa si de unde, pot fi pinioanele uzate daca scapa la pedalatul in forta - daca mai sunt si silentioase s-ar putea sa fie de la clicketi intepeniti si trebuie schimbat blocul de pinioane care contine tot mecanismul de angrenare daca sunt pe filet (costa cam 50 lei)asa cum zice si @majikstone
  13. Diesel

    E infarctiune daca e cu raniri si nu doar cu pagube materiale. Aia de la asigurari vor face o constatare si nu sunt chiar asa prosti dupa cum ii stim cu toti si sa plateasca si ce nu e stricat. parerea mea cadrul nu trebuie schimbat,daca nu e indoit,nici nu e fisurat si nici rupt. Mai trebuie verificat daca atunci cand are rotile puse calca una pe urma celeilalte iar bicicleta verificata daca trage cumva dreapta sau stanga.E si asta o forma de indoire a cadrului Si eu cred ca poti merge cu el(cadrul) fara probleme(roata a incasat-o si spitele au amortizat lovitura rupandu-se si indoindu-se)
  14. @paulrad Salut! Iti faci prea multe griji,si curatat si necuratat dar uns bine te tine 3000-4000 la -8 pinioane,la 10 probabilmai putin dar e in functie si daca ai foile si pinioanele neuzate,cand se uzeaza ceva la trensmisie(foi,pinioane,lant) nu mai sta lantul fix pe foile de angrenaj sau pe pinioane si da sa o ia pe varful dintilor,cand vezi ca joaca acolo incepi sa-i faci masuratori si calcule(exista o lera care indica uzura) daca sa-l schimbi sau daca nu.
  15. Eu nu pun q link ci nituiesc lantul direct,il curat montat pe bicicleta .Nu folosesc lanturi scumpe uneori le mai desfac pt curatare dar de obicei le schimb cu totul. Lantul in sterg cam la 100-200 km cu o carpa si il ung cu sprey*adica mai uscat" sa nu stranga tot praful de pe drum dupa ce il ung invartesc pedalele pe toate pinioanele si apoi iar il sterg cu o carpa.Din cand in cand il mai dau cu wd40 si apoi il sterg si ii dau si cu o periuta de dinti sa se curete. Merg doar pe asfalt si nu le noroiesc ca la mtb iar lanturile ma tin surprinzator de mult