gowriel

Membru
  • Content count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Neutral

About gowriel

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 08/27/1982

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    CILO bicicleta de sosea
  • Localitate
    Ramnicu-Sarat
  • Ocupaţie
    instalator
  1. andrei nu te supara ca-ti spun dar poate omul nu are bani de biciclete "ca lumea"... mai se descurca oamenii si cu ce au! se poate face dar n-o sa fie de calitate si prea de "nadejde" bicicleta! unde mai pui ca poate bicicleta lui are valoare sentimentala , din ce am inteles fiind al tatalui lui si exprimarea ta s-ar putea sa-l "deranjeze"/supere pe danyutz... si inca ceva ce sigur n-o sa-ti placa dar o fac oricum: se scrie ia-ti , de la verbul a lua/ia si pronumele -ti de la tie, iti, -ti! daca mai aveam un cadru de cursiera "disponibil" ti-l faceam pachet acum si-l trimiteam prin curier Danyutz dar cadrul de Koga-Miyata i l-am promis unui tip si maine/luni vine sa si-l ia... eu ma axez pe cadrul de cursiera Welter cu acel "deosebit filet" italienesc de 36 mm care mi-a cam dat toate planurile peste cap... Maine aflu si ce au sau n-au cei de la bicishop.ro ...
  2. DA, e ca la bicicletele "Dunarea"... e grav atunci! NU poti folosi shimano bb-un26... ce pacat! totusi masoara toate cotele poate gasesti ceva sa pui in locul celui vechi! Dar sincer iti spun, daca eram in locul tau , cautam alt cadru, ca piese de calitate la asa tipo-dimensiuni nu gasesti prea curand... mai ales la un single speed unde fara sa vrei TREBUIE sa apesi tare pe pedale deci "cam omori" rulmentii/bilele din pedalier! @andreibelcic se gasesc rulmentii/ conuri/cuvete pedaliere cu tot cu axul ala dar sunt de slaba calitate, spun asta pentru ca am avut de-a face cu asa ceva si e chin mare pentru cel care foloseste bicicleta aia! fata de shimano bb-un 26 pe care l-am calarit in toate felurile vreo 5 ani de zile si de-abia daca si-a facut un joc foarte greu de sesizat, asta-i nenorocire...
  3. "mai taica" da' ce fel de angrenaj e ala?! sa fie ca la "Dunarea" cu cuvete in cadru? Am observat ca si "noutatile astea" de jdemii de euro tind sa revina la cuvete in cadru si sa renunte la filete in cadru... Ia un subler si masoara diametrul axului, diametrul filetului in cadru, daca exista asa ceva, a bratului pedalier si inarmeaza-te cu multa rabdare ca o sa ai nevoie! Si eu care ma "speriasem" de un filet italian de 36 mm diametru...
  4. @@Vali-THX astia-s useri invidiosi/rautaciosi :D motanel , cum sa fie restaurata?! mergi si studiaz-o de aproape sa te convingi!
  5. stiu ca nu suna "bine" sau frumos din partea mea, dar daca tot te afli in trafic pe roti, mi se pare corect sa cunosti regulile de circulatie , si nu vorbesc de "ce-i triunghiul ala baiete?" ci de ceva omologat/dovada legala obtinuta prin testare de catre oameni calificati si reprezentantii legii/politisti de la rutiera! Acelasi lucru ar trebui aplicat tuturor care se afla in trafic cu un vehicul (de carutasi nici nu mai pomenesc... aia ar trebui sa nu existe intr-o tara CIVILIZATA!). Deci : DA , va trebuie permis ca doar nu e strada mea sau a voastra! Prezenta unui participant la trafic in trafic este un acord legal intre partile participante la acel trafic cu raspunderi/obligatii si drepturi legale! Nu-mi ziceti de "oh Doamne dar cum sa ne ingradeasca libertatea personala?" ca nu tine! Cine vrea sa fie liber sa mearga pe picioarele lui pana unde vrea ca nu-l tine nimeni pe loc, dar chiar si atunci SIGUR va fi obligat sa stea la semafor cand e rosu pentru trecerea de pietoni, corect? Sau voi treceti strada cand vreti si pe unde vreti? Am vazut destule cu biciclisti care n-aveau ce cauta pe partea carosabila! Imi pare rau ca nu am facut poze anul trecut pe la Dedulesti unde un biciclist a fost spulberat si bicicleta indoita la jumate(a trecut peste el probabil...), doar ca respectivul a iesit de pe o ulita laterala si nici ca s-a uitat in stanga sau dreapta... Imi pare rau pentru el dar daca as fi fost soferul masinii implicate in accident i-as fi bagat si vreo doua picioare in gura individului/ciclist ca nu vad de ce mi-ar strica ziua si masina un individ care nu stie pe ce lume se afla dar are tupeul sa intre in trafic! parerea mea... Corect! ca poate "dobitocul" nu omoara pe nimeni prima oara cand isi arata arama, dar sa-l lasi inca o data, si inca o data sa se afle in trafic... e ori intentionata decizia ori si aia de sus sunt iresponsabili/criminali, ca pana la urma omoara pe cineva cu tona aia de otel sau mai rau,cele 2-3 tone de otel in miscare(poate-i SUV-ist inrait...). Sper sa se aplice permisul pentru toti care se afla in trafic cu vehicul motorizat sau nu! Pe mine nu ma deranjeaza ba chiar ma face sa ma simt mai in siguranta si fara stress/mustrari de constiinta daca busesc pe vreunul... Macar stia la ce se expune cand intra in trafic/pe sosea!
  6. daca vreti sa nu ramaneti fara biciclete faceti cumva un loc si pentru ele in casa voastra! Fie ca locuiti la casa sau bloc, daca va uitati atent veti gasi un loc unde sa o agatati dupa plimbare; chiar si intr-un hol mic de 2 metri lungime tot puteti sa-i faceti un suport in tavan unde sa o urcati dupa ce v-ati terminat plimbarea! Doar sa vreti si sa nu va fi plimbat prin noroi de 50 cm adancime... Eu asa as face! De fapt, imi tin bicicleta aproape in dormitor daca stau sa ma gandesc bine... E la cel mult 3 metri de mine noaptea! Asa mi-am tinut si motocicleta cand obisnuiam sa"ma dau zmeu" pe motor! Chiar anul trecut un amic a ramas fara MTB pe cand era la facultate in camin!Eu i-am zis de cand s-a hotarat sa-si ia bicicleta la Brasov/facultate sa aibe grija ca se fura bicicletele aratoase si bune! Ce-a facut el? A legat-o cu un antifurt de calitate xxx in fata caminului de o banca sau stalp de iluminat public(parca). A doua zi mai avea tija de sa cu saua de ea sa se plimbe... Si sunt gata sa pun pariu ca nu s-a invatat minte... Ar mai fi o varianta de antifurt oarecum greu de distrus: se ia o bara de otel inox(macar tipul 316), lungime 70 cm, diametru macar 60 mm, se indoaie in forma de "U" la o presa hidraulica de minim 50 tone (abkant)sau mai mult pentru ca operatia se face la rece, se prelucreaza capetele pentru a putea introduce FOARTE FIX (zecime de mm)doua lacate MEDECO ce au tija de inchidere ascunsa pentru a ingreuna taierea lacatului pehttp://www.zorotools.com/g/Hidden%20Shackle%20Padlocks%20and%20Hasps/00064126/ , sau asta: https://www.etrailer.com/Locks/Master-Lock/970DPF.html si se leaga roata fata si cadrul de "ceva" la fel de solid! Bineinteles, pana si otelul inox 316 se poate taia cu un polizor unghiular cu acumulator sau mai simplu lacatele se pot taia cu o trusa portabila de oxiacetilena nefiind din otel inoxidabil ci doar din otel de calitate calit/tratat termic pentru o duritate mare, dar care tot nu rezista la 3000-3500 grade celsius odata ce ai pus "becul" pe ele... Da' parca mai simplu ar fi sa le gasesti un loc in casa ta bicicletelor...
  7. fumeile astea... nici cu ele da' nici fara ele...
  8. Functioneaza dieta vegetariana si efortul fizic intens! De cand nu mai mananc atat de multa carne, aproape deloc, parca am "mai multa vlaga" la pedalat, cel mai mult pe urcari! Cateodata nu-mi vine nici mie sa cred ca urc un ditamai deal cu panta abrupta si nu ma simt obosit deloc! Cel putin anul trecut am zis ca ori am innebunit eu ori chiar mi-am batut joc de corpul meu pana la momentul respectiv! Spun asta pentru ca dupa un drum de Ramnicu-Sarat - Vintileasca dus intors , nu ma simteam obosit deloc, inainte cu vreo cativa ani problema punandu-se : "oare ajung la Vintileasca pe bicicleta?!" Bine zice proverbul ala :"Esti ceea ce mananci!" Bafta!
  9. pai da, eu m-am gandit ca POATE n-o sa faci ca mine , cand "mi se pusese pata" rau de tot pe angrenajul Truvativ FiveD si am dat vreo 120 lei pe el , o singura foaie de 38 dinti ,bratul cu cele 4 gauri si o panarama de protectie de lant ce a zburat in secunda 2 dupa ce l-am primit! E bine ca ti-ai dat seama, incerc sa-ti bag niste idei in cap, "abureli", stii tu , cum baga dracu coada cateodata! Sau mai bine zis : esti sigur ca vrei single speed? Eu sunt fortat de amici si imprejurari sa-mi fac alta bicicleta , mai capabila asa , stii tu , sa urce pante de 35 grade minim :D , pe sosea ori drum de piatra si pamant(ala te omoara daca-i si panta ca lumea...). Eu am venit cu sugestii , tu decizi! Ar fi bun si Truvativ Square LE ca mai poti sa-l desfaci si eventual pui si ce rulmenti vrei tu, SKF,Timken,KOYO, eventual o pasta de bisulfura de molibden ceva cu o concentratie de 60% MoS2 ca sa "uiti" de lubrifiere in zona aia, sau daca-ti permiti niste WS2, bisulfura de tungsten sa pedalezi cu inima impacata! :rolleyes: Eu "presimt" ca voi folosi single speed-ul mai rar , iar cyclocross-ul mai mult in urmatorul an! Spor la treaba! later edit: da da ,stiu ce vor zice "unii": o sa curat transmisia , lantul/foaia/pinionul... am terminat insa bicicleta amicului ,monobloc,angrenaj noi, curatat si lubrifiat transmisia lui 3x7... m-a cam obosit si mi-a pierit cheful s-o mai "aranjez" si pe aia de la CILO... uite aici cateva "manivele" ieftine: http://bikecentral.ro/angrenaj-bicicleta
  10. Shimano BB-UN26+un angrenaj Shimano mai ieftin sau vezi in link-ul asta ce gasesti potrivit pentru tine: http://www.bikexpert.ro/angrenaje_18/angrenaj-point-3-foi--ax-patrat_5788_16080.aspx Depinde ce vrei pana la urma, bicicleta de urcat munti si atunci iei un angrenaj cu 22/32/42 sau sosea, in cazul asta iei un angrenaj cu doua foi , ideal cea mare de 53 dinti si cea mica de 39 dinti! Totul depinde de ce iti doresti tu si ce bani ai disponibili pentru bicicleta ta! Bafta!
  11. @@Vali-THX Stai linistit , nici n-as indrazni sa pun intrebarea serios! Logic , o s-o tii pentru ochiul tau, ca banii cam au inceput sa fie=kaca! Totusi, macar atat intreb: de unde ai cumparat-o si cum arata proprietarul? tanar sau batranel? Eu n-am vazut de multi ani o bicicleta in "halul asta de intretinuta" si mai ales NE-folosita! @@motanel.mobil hehe, daca a dat 300 ron pe asa ceva, mai ca-mi vine sa ma apuc de ros unghii... (cam atat sau chiar 400 ron trebuie sa dau eu acum doar pe niste piese pentru viitoarea cyclocross). Iar fumeile niciodata nu-s multumite de ce face barbatul ; nu intru in "detalii" :- bafta!
  12. @@Danyutz ai mare grija ca daca era ruginit RAU axul angrenajului pedalier, cadrul este si mai ruginit doar ca nu vezi tu! Mai mult ca sigur bicicleta a fost tinuta afara mereu iar umezeala sau chiar ploaia a intrat prin toate gaurile! As avea retineri sa "calaresc" o bicicleta tinuta ani de zile p-afara! Doar sa fie din otel inoxidabil , dar asa , e periculos! Poti sa pui o poza cu ce ai gasit in interiorul cadrului?
  13. @ Intrebarea logica "de roman": n-o vinzi? :D Sau macar spune de unde ai cumparat-o si cat ai dat pe ea, ca asa ceva din 1994 n-am mai vazut! Ce-a facut proprietarul: a cumparat-o si doar a tinut-o in sufragerie sa se uite la ea?! Nu credeam sa mai existe biciclete vechi de 20 ani atat de aratoase! p.s.: la cum arata acum, nici ca as folosi-o; mobilier in sufragerie scrie pe ea, ca e pacat sa bagi asa ceva pe drumurile si traficul din romania!
  14. Incercati Sanyo/Panasonic eneloop ,ca au ceva energie in ei , si se pastreaza in timp , nu se descarca singuri! Sper sa va reuseasca experimentul ca e plin de hoti in Romania... Eu am trecut de la "pseudo-antifurtul" ala din prim plan la cel mai gros din fundal care sigur o sa fie mai greu de taiat... Doar daca vin cu un cleste de taiat fier beton cu parghie mare sigur il taie in 5-10 secunde... Eu sper insa ca nimeni sa nu vrea sa fure o bicicleta ca a mea, neingrijita,vopsita la "bidinea", si in general vorbind "cam ciudata" doar cu o foaie si un pinion... Sunt altele mai "aratoase" prin targul asta, care merita furate! :D
  15. ultima tura: