netcity

Members
  • Content count

    161
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

138 Excellent

About netcity

  • Rank
    Membru Senior

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Arii de interes
    .
  • Localitate
    Bucuresti

Metode de contact

  • Yahoo
    yo4scy
  • Skype
    yo4scy
  1. Primele stații automatizate de bike-sharing din București "Primele stații automatizate de închiriere de biciclete pentru bucureșteni vor fi disponibile începând de mâine, 27 septembrie. Noul concept își propune să ajute la fluidizarea traficului din București și să contribuie la o mai mare mobilitate urbană. ..." Primele 30 de minute sunt gratuite. Mai multe detalii aici.
  2. Citez din Reguli de calatorie cu metroul " 6. Accesul in metrou cu biciclete este permis in zilele lucratoare intre orele 20:00 – 23:00 si permanent in zilele de sambata, duminica si sarbatori legale; accesul in tren este permis numai pe la prima usa in sensul de mers al trenului." 32iu nu cred ca are suport de bicle in fata.
  3. Folosesc un acumulator extern in mod uzual, dar daca as avea posibilitatea sa schimb acumulatorul descarcat din telefon cu unul incarcat, as fi foarte incantat. Din pacate la telefonul meu acumulatorul nu este interschimbabil) Eu te sfatuiesc sa cumperi 2 acumulatori in plus chiar chinezesti la 10-15 lei maxim bucata. Avantajele precum lipsa incalzirii excesive ca urmare a incarcarii acumulatorului, greutatea (2 acumulatori originali sunt mai mici si stau bine in buzunar), spatiul ocupat pe ghidon, pretul, etc. nu sunt tocmai de neglijat. Iar acumulatori noi gasesti pentru aproape orice telefon indiferent de vechime. Dezavantajul ar fi ca trebuie la cateva ore sa te opresti sa schimbi bateria telefonului. Am dubii insa ca nu faceti o pauza macar la cateva ore. Ideea cred ca o sa o adopt si eu curand. Am un Samsung Young S6310 prin sertare abandonat. Mai are nevoie de o husa de silicon pe care lipesc benzi velcro si gata.
  4. "Bicicleta, un vehicul la modă în România" Afacerile merg ca pe roate pentru producătorii autohtoni de biciclete. Anul acesta, România ar putea depăşi cifra de un milion de unităţi produse. Sunt firme care au vânzări şi de şase ori mai mari decât în anii trecuti, iar asta se vede cu ochiul liber mai ales în parcările de lângă clădirile de birouri.... " http://digi24.ro/embed/stiri/actualitate/bicicleta-un-vehicul-la-moda-in-romania-554384
  5. Off ... ce bine ar fi fost să fiu în week+end în Bucureşti! Din păcate trebuie să plec din localitate. În plus, m-am căptuşit cu o tuse foarte agresivă care îmi blochează inspitaţia, de nici pneumologii şi ORL.-iştii observ că nu mă prea i-au în serios. Trebuie să rezolv din păcate asta mai întâi. Dar ... @@MaC® , nici nu ştii cât mă bucur de invitaţie pentru că este exact ce mi se potriveşte. Sper să mai avem ocazii.
  6. =)) Cred că pe undeva nu am reuşit să mă fac înţeles, drept pentru care aduc câteva clarificări: - merg pe bicicletă de 43 de ani! Cu de toate, respectiv: mers cu piciorul pe sub top tube, mers pe o roată, mers fără mâini km întregi, un pic de dirt, mai un soft downhill, etc.bineînţeles la vremea lor. - am mers prin alte oraşe ale RO şi EU, dar nu şi în Bucureşti. Sunt chiar oripilat de cum circulă majoritatea bicicliştilor. Eu am în reflex să protejez pe cei pe două roţi când sunt cu maşina, dar observ că se practică în Bucureşti închiderea culoarului biciclistului, tocmai să nu te agaseze ulterior respectiv să nu-i mai duci grija. - zone precum strada Ştefan cel Mare sau Dristorului mi se par foarte riscante. Nu spun că nu aş merge de câteva ori, dar ştim toţi vorba aceea cu ulciorul. - nu mă grăbesc! Cu maşina la întoarcere fac în medie 30-40 minute pe sens. Cu metroul 40-50 . Nu am nici o problemă dacă fac o oră cu bicicleta.
  7. De acord! La o bere se poate :) ? Apropo ... locuieşte cineva prin Titan? Trebuie să ajung în P-ţa. Victoriei la ora 7:00 şi de acolo plec la 15:00. Să merg pe unde spune @@crk mi se pare sinucidere sigură având în vedere experienţa mea zero cu bicla prin Bucureşti. Iar după 3 decenii de şofat zilnic şi destul, timp în care am văzut destule ... exclud Mihai Bravu. În schimb, Bd. Basarabia şi Grigorescu, cel putin în zona mea au nişte simulacre de piste pt. biciclete, dar care mi-ar fi arhisuficiente.
  8. Mă bate gândul din ce în ce mai serios să merg cu bicicleta la serviciu, respectiv navetă zilnică pe ruta Poşta Titan-Piaţa Victoriei. Am mai circulat cu bicla dar numai prin alte oraşe europene cu infrastuctură dedicată şi niciodată prin Bucureşti. Aş avea nevoie de sfatul navetiştilor din zonele respective (nu a celor agresivi care îmi îndoaie oglinda la intersecţii) referitor la: - traseu - gradul de risc-siguranţă - orice părere Sau mai bine nu mă încumet şi merg în continuare cu metroul şi maşina?
  9. Perfect de acord cu tine @@adi.murariu ! Şi asta pentru că proiectul de HG este chiar bine făcut iar nota de fundamentare de aceasta dată nu este plină de cuvinte goale, limbaj de lemn şi alte prostii. Mai mult ca sigur că sursele de inspiraţie au venit dinspre vestul sau mai bine zis NV-ul Europei. Eu în altă parte văd problema: prin analogie cu infrastructura de mare viteză (rutieră sau feroviară) unde avem norme metodologice dintotdeauna au lipsit banii. Problema banilor va fi şi în acest caz cuiul lui Pepelea şi nu lipsa HG.
  10. "Țara în care bicicleta nu e un moft, ci un mijloc de transport care concurează cu brio mașina" Un editorial semnat de Ion Cristoiu si publicat pe site-ul ziarului Capital. O comparatie practica intre mersul pe bicicleta de pe Calea Victoriei si zona suburbana a capitalei Belgiei sau regiunea Flandra. Probabil ca maestrul Cristoiu mai avea cateva minute pana la deadline -ul acestui articol. "Într-adevăr, circulînd cu maşina prin Flandra, mi-am dat seama că bicicliştii se bucură de prioritate absolută faţă de automobilişti. Iar bicicliştii profită de asta pînă la a se manifesta ca dictatori absoluţi ai circulaţiei." Editorialul se gaseste aici si este slabut din toate punctele de vedere, dar merita citit macar datorita faptului ca se refera la pasiunea noastra comuna.
  11. Noua lege a cicloturismului explicată "Prima lege a cicloturismului este în dezbatere publică și ne așteptăm să fie adoptată vara aceasta. Au trecut aproape două decenii de când au început presiunile pentru crearea unor trasee cicloturistice, timp în care România nu a existat pe harta turismului cu bicicleta...." Mai multe pe digi24.ro
  12. Oameni buni! Pe bune că sunt oripilat! M-am ”remutat” de o săptămână din cauză de job&business, după 2 decenii în București. Am zilnic oglinda retrovizoare dată de câteva ori peste cap și asta nu pe prima bandă. Zilnic 3-4 ”bicicliști” îmi taie calea, fără prioritate, fără nici o schițare de schimbare a direcției de mers și pedalând cu viteză debordantă cu capul în pământ. Nu este trecere de pietoni la care măcar un biciclist să acorde prioritate pietonilor. Unde pana mea greșesc eu? Să nu spuneți că e vina mea că locuiesc în sect. 3 iar în rest totul este roz și frumos.
  13. @@PIStYl , MTB-ul nu este SUV-ul bicicletelor. Personal însă, ținând cont strict de ce ai declarat că ar fi nevoile tale, te sfătuiesc la o biclă mai ”polivalentă”, gen trekking. Vrei viteză mai mare? Te orientezi spre gravel bike - ciclocross. Niciodată nu voi înțelege însă de ce în România pentru oraș, nu se aleg bicicletele specializate de oraș care oferă confortul și vizibiltatea din trafic mult peste orice alt segment. Pt. MTB în bugetul tău există multe topicuri deschise, a căror concluzie este alegerea RockRider sau Devron (întreabă de altă mărime sau caută un alt magazin). Te încadrezi la RR 540 mărime L. Dacă vrei ceva mai de ”firmă”, uite o propunere: GT Karakoram .
  14. După mulți ani petrecuți cu precădere prin țările unde oamenii sunt modești din fire și educație, țări în care locuitorii știu exact ce să aleagă bun din Legile lui Jante; am încercat să merg la câteva săli de sport din Brăila, Constanța și București. Am încercat și nu am reușit deși mi se spune de regulă că sunt cel mai tolerant din fire. De la umplerea sălilor de sport cu mitocănie și prost gust până la cedarea pistei de biciclete în baza dreptului de șmecher nu este decât un pas. Faceți un exercițiu de imaginație asupra comportamentului unui cocalar cu BMW transpunând exact situația pe pista de biciclete. Deși să fiu sincer,cred că-i vom găsi pe trotuar, deoarece pe acolo merg și cu BMW-ul. @@iacobdoc, ai încredere ce îți spune un bănățean de origine germană care se plimbă destul de des în ultima vreme cu treabă prin Cluj; în Ardeal nu există cocalari. ”Adevărăciunea” cocalarilor se găsesc în estul și sudul arcului Carpatic. Sunteți siguri că îl vreți pe ăsta pe lângă voi și copiii voștri?
  15. După ATV-urile cu care se plimbă mândri pe străzile din cartierele rezidențiale, să fiți siguri că urmează o generație care o să pedaleze pe bicle BMW sau design Pininfarina și care merg la un grătar vegan. foto preluată de pe: http://paradigma.ro/marsul-cocalarilor-pe-bicicleta