loonatik

Membru
  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

loonatik last won the day on October 15 2016

loonatik had the most liked content!

Community Reputation

29 Good

About loonatik

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/29/1979

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Eddy Merckx Strasbourg 71
  • Localitate
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

200 profile views
  1. Cablurile de frana sunt diferite la cursiera si mtb, difera capul, nu grosimea. Sunt intr-adevar cabluri "comune", asta presupune ca la fiecare extremitate are cate un cap, intr-o parte pentru mtb si in cealalta pentru cursiera, se taie cel inutil la montare. pozna
  2. bunicel, ceva portiuni cu nisip adunat pe margine. fara probleme majore (sau eram eu prea mort ca sa le mai observ). mers acum cca 1 luna.
  3. Salutare, Am un cadru din otel (CROMOR - daca are vreo importanta) Cinelli Hobootleg caruia vreau sa-i sudez prinderi pentru etrier. Puteti sa-mi recomandati pe cineva care a facut asta si e dispus s-o faca (evident, contra cost)? De preferat in Bucuresti. Merci. PS: am citit pe cat mi-a permis timpul si aici si pe alte site-uri diverse discutii pe tema, decizia e finala si nu, nu vreau sa folosesc adaptoare.
  4. Dracia mea, Specialized Diverge Comp DSW, gravel bike de la mama ei :). Am schimbat destule din echiparea standard - a venit cu un angrenaj FSA BB30, i-am luat un adaptor de la Praxis si pot folosi angrenaje normale de 24mm, i-am aruncat un Ultegra compact; - rotile au sarit si au venit niste DT Swiss R23 Spline; - cauciucurile au plecat si ele si am pus Continental Cyclocross Speed de 35; - favoritele mele, tija de sa Canyon VCLS 2.0 si saua Selle Italia SLR Superflow au inlocuit un Toupe si tija standard; - Am pus un ghidon de 44 Ritchey WCS Evolution SL si o pipa Ritchey WCS 260 de 8 (bita e 58, era o idee lunga cu pipa de 110); Pana una alta sunt fan dezlantuit al acestei bite si in principal datorita cadrului care se comporta exceptional, mult peste orice aluminiu pe care am mers, comparabil cu carboane bune ca si confort.
  5. BB7 Road sunt niste glume proaste comparativ cu varianta MTN. Tine de faptul ca le-a fost lene sa proiecteze un sistem mai adecvat si pur si simplu au mutat nitel mai aproape bratul mobil de cel fix, reducand lungimea cablului ce trebuie tras. Spyre sunt excelente, eu am folosit cateva luni dupa care mi-am facut damblaua si mi-am cumparat HY/RD de care sunt extrem de incantat. Oricare model de la TRP iti iei vor fi semnificativ mai bune comparativ cu BB7 road. E clar insa ca niste cabluri si camasi de calitate ajuta si ele, eu le-am testat cam in aceleasi conditii, camasi si cabluri Jagwire Ripcord Kevlar si cablurile aferente, puse de noi de fiecare data.
  6. Salut. Am avut o problema asemanatoare si am rezolvat-o in urma sfatului unui amic care m-a indrumat in Crangasi, pe strada General Petre Popovat, este un service auto, Nanescu sau ceva de genul. Am dat peste un domn in varsta care a scos angrenajul destul de repede si fara a strica absolut nimic. N-am nicio legatura cu respectivul service, am fost insa multumit de cum s-au comportat. Nu strica sa incerci.
  7. Fain. Asteptam continuarea :)
  8. imi place ce s-a ales de Unit :), ti l-ai facut asa cum ai planuit. tare m-am ofticat ca mi-a fost mic :) hehe.
  9. si eu vreau asa ceva pentru angrenajul meu compact, am gasit aici o foaie care se potriveste
  10. Dupa ce rove-ul si-a gasit un nou stapan :) am tot cautat inlocuitor. Am trecut prin ceva ciclocrosuri de aluminiu, cu sau fara furca din carbon, care nu mi-au satisfacut poftele :). Pur si simplu printr-o intamplare am gasit o bicicleta chiar interesanta. Kona Sutra, model 2006 Bicicleta a fost muncita, fostul posesor o folosea doar pe timpul iernii pentru naveta, astfel incat am inceput sa ii aduc modificari, ideea fiind de a o echipa decent, fara excese financiare :). Drept pentru care i-am schimbat angrenajul (avea un truvativ Rolleour sau ceva de genul, antic si de demult, care pocnea si facea ca toate visele) cu un FSA Gossamer (momentan are 46/36 dar ii caut niste placi de 48/ 34), schimbatorul spate (era un LX vechi, care insa mergea bine) cu un XT care statea prin debara, pinioane (11-34, sa urc si eu mai vitejeste), lant. Am avut ocazia sa cumpar niste roti decente si chiar ieftine (niste alexrims cu butuci SLX pe fata si XT pe spate) care au inlocuit vechile roti (no name, nici macar pereche) pe care am montat cauciucurile mele favorite - Maxxis Overdrive Elite de 35. Un amic tinea la cutie un ghidon On One Midge care mie-mi place nespus... a aterizat si asta pe ea :). Plus o tija de sa din carbon, pedalele si saua pe care le mut pe fiecare bicicleta :) pe care le folosesc pentru ca m-am obisnuit cu ele foarte tare. E imperativ necesara o curatare completa pentru eliminarea ruginii (nu e mare lucru dar mai bine o fac acum) si o vopsire intr-o culoare mai omeneasca (nu-mi place deloc culoarea asta, e mult prea terna, ma tenteaza un portocaliu ceva : :)). Plus ca franele (Avid BB7 Road) necesita si ele un overhaul, merg foarte bine dar reglajele sunt nitel cam intepenite. Am pinioane si lant 11-34 pentru 10 viteze, cred ca am sa mai cumpar, ca si ultima investitie, o pereche de 105 5700 pentru a schimba manetele (sunt tot 105, dar 5500) si s-o trec pe 10 plus ca as vrea sa scap de cablurile care atarna. Evident, schimbat si cabluri si camasi, astea sunt ok dar nu le mai dau viata lunga. Ceva sugestii pentru un vopsit decent si reonabil la pret pentru Bucuresti? PS: nu luati in seama benzile de culori diferite la ghidolina, s-a rezolvat intre timp :))
  11. E normal sa-ti iei amenda cand intri in asemenea zone indiferent ca mergi cu bicicleta, masina, piciorul. Daca nu este semnalizata corect atunci e cazul sa fie dati in judecata cei responsabili de asta, altfel, daca nu belesti ochii...
  12. Eu am folosit Continental Cyclocross Speed, Race (pe astea le am si acum pe ea) si Schwalbe Racing Ralph. Racing Ralph mi-au placut foarte mult insa se tocesc fenomenal de usor pe asfalt. Si celelalte la fel, se tocesc repejor, insa cele Schwalbe sunt de groaza. E adevarat, sunt si cele mai usoare si cele mai rapide dintre ele :)). Pentru protectie poti lipi autocolant transparent pe cadru in zonele unde cablurile freaca de el.
  13. Asta e o chestie complet subiectiva, nu discut aici de calitatea revopsirii, care ar trebui sa fie foarte, foarte buna la pretul asta, ci de valoarea pe care o are cadrul respectiv pentru tine. Eu as da banii astia pentru a reface un cadru potrivit perfect mie si care sa-mi placa foarte mult si, evident, sa fie ceva mai deosebit. Nu i-as da in niciun caz pentru un cadru, fara suparare, banal.
  14. Se gasesc aripi si pentru cursiere, chiar daca nu are cadrul prinderi dedicate. Sunt in mod clar utile pentru perioadele ploioase. Nu trebuie sa te feresti de ploaie ca dracul de tamaie dar trebuie ceva mai multa atentie cand este ud pe jos, aderenta cauciucurilor si a franelor este redusa.
  15. Ca si echipare e clar ca Sprint-ul este mai ok dar este mai greu cu el cu cataratul :), are 52/42 si 12-23, iti trebuie picioare zdravene de tot ca sa urci cu rapoartele disponibile. Intre cele doua B-twin, versiunea SE este de preferat din punctul meu de vedere pentru furca din carbon, in rest sunt oricum identice. Oricum e destul de grea bicicleta la 10,7kg cu furca din carbon, cu cea de otel cu siguranta sare lejer de 11kg. Eu as merge pe Triban SE in conditiile bugetului tau. Tine cont ca pe langa bicicleta iti mai trebuiesc diverse accesorii, o casca, lumini (la triban se nu sunt incluse), o pompa, ceva petice/ camera/ chei pe care sa le ai dupa tine in ture. Toate astea se aduna si ele, ai iesi in jurul sumei propuse cu bicicleta si accesoriile aferente cumparand Triban SE.