kisboti

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kisboti

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    Sfantu Gheorghe/Bucuresti
  • Ocupaţie
    student
  1. kisboti

    Salut! Am si eu un cadru mufat la care seatstay-ul este fisurat la sudura. Stiti pe cineva din Bucuresti, eventual din provincie, cine poate sa-l sudeze? Multumesc pentru ajutor. https://drive.google.com/open?id=1wCfdshY2oY2BZDWftFtcLYubyEvpLKxe https://drive.google.com/open?id=17Rkxk2aA8dJlMHfqshblrTK1m7sGPFnf Mersi, Boti
  2. Salut tuturor! Poate cineva din Bucuresti sa ma ajute cu cheia de pinioane Shimano, standardul vechi? Are diametru mai mic (20mm) fata de cel folosit acum, si nu prea se mai gaseste la noi. Codul produsului este TL-FW20 (cel de acum este TL-FW30). https://drive.google.com/open?id=1wuI5L6Rrr6ZbGnXgnPR1cXO3dJSSGDRd Mersi pentru ajutor :)
  3. kisboti

    Mai e valabil? Am si eu ceva de cumparat, daca nu e tarziu
  4. Ok, nu l-am explicat eu bine. In primul rand, nici nu am crezut ca era din cauza temperaturii. Ar fi o prostie. Dar e posibil ca s-a dilatat din cauza OBOSELII de material, daca e vorba de un otel de proasta calitate. "Edit: sau daca ai marcat cumva cuveta si contrapiulita, de zici ca nu s-a desfacut nimic, poate ai filetele distruse, si pur si simplu au... iesit. Fara sa se roteasca, au facut o mica translatie. Dac-asa sta treaba, ar trebui sa simti joc in pedalier, cu conditia ca reglajul intial sa-l fi facut corect." Cred ca asta ar fi de fapt problema. Am folosit un adeziv pentru filet de la Bison. Teoria cu dilatare de la oboseala mi-a venit de la faptul ca cuveta infiletata partial are un joc sus-jos , inainte-spate in BBshell. Daca e normal nu am zis nimic, iar nu e cazul unei cuvete 1.37x24, pentru ca pe ea scrie clar 36x24
  5. Bicicleta mea are butuc pedalier italian traditional cu cupe. Am citit la mai multe locuri ca partea fixa se desfileteaza pentru ca nu are filet traditional. Insa la mine partea reglabila se desfileteaza intotdeauna si are joc in BBshell (??!!). Am primit un sfat sa pun adeziv pe filet, dar dupa cateva zile am observat ca desi lockringul si capacul reglabil nu s-a rotit, e o distanta intre lockring si cadru. Oare este BBshellul dilatat? Ar rezolva problema un monobloc? Este cumva vreo solutie pentru BBshell dilatat?
  6. kisboti

    Pardon, primavara :D
  7. kisboti

    Salut. A sosit vacanta de toamna si am facut o reconditionare a biclei "Cinelli", si am aflat detalii noi: cadrul cu furca si cuveta are 2570g, si am gasit inscirptia "Gipiemme" pe dropoutul furcii. BB-ul este de 36x24tpi, deci italian. Oare ne ajuta asta cu ceva?
  8. Salut! Am vazut doua anunturi pe dirtbike cu roti Triban 3 de la cursiera respectiva din Decathlon. Are rost sa cumpar pe oarecare, avand in vedere ca mai mult de 200 lei la roti pe bicla mea de 500 lei nu vreau sa dau. Eventual puteti sa-mi dati alternative? Ari fi bine daca cineva s-ar uita si din Husi sau Iasi, daca are cumva defecte. Anunturile sunt : http://www.dirtbike.ro/bazar/piese/roti/roti-triban-3-220700 http://www.dirtbike.ro/bazar/piese/roti/set-roti-btwin-225966
  9. kisboti

    @@motanel.mobil : Nu as vrea asa ceva. De aceea am avut si intrebarea cu schimbatorul de foi. Deocamdata vreau sa schimb ghidonul cu un flat-bar scurtat la 46-48 cm si manetele. Flatbarul mi se pare mai sigur si mai comfortabil pentru oras. Dupa aceea schimbatorul de foi, anvelopele, si rotiile care "au cancer" , in sensul ca nu nu mai pot fi centrate perfect Pe de alta parte dropoutul nu e ideal pentru SSP, iar chain tensioner-ul arata foarte urat.
  10. kisboti

    Multumesc mult pentru ajutor. Mai am o intrebare. puteti sa-mi dati o idee de un schimbator de foi care nu e fixat cu colier? Asa nu incape un cauciuc mai mare decat 622x20. Dar cred ca nici atunci nu va intra anvelopa de 622x25 (preferabil pt oras).
  11. kisboti

    First of all, multumesc pentru toata lumea pentru ajutor. Eu zic ca cel mai usor ar fi sa-o identificam din forma furci de spate, care nu e direct legat de mufa, ci vine mai jos. daca mai are cineva vreo parere, o astept.
  12. kisboti

    Diametrul seatpost din masurarea circumferintei (86mm) este 27,37mm, iar diametrul seat tubeului cu aceasi metoda(circ. 91mm) este 28,96mm Dropouturile sunt foarte simple, iar pe poza a doua se vede problema schimbatorului. Nu e nicio gravare pe cadru sau furca :( . Despre greutate: odata am masurat scazand din greutatea mea cu si fara bicicleta si era in jur de 9,5kg, dar nu sunt sigur daca cantarul era bine calibrat. Nu stiu ce se vede pe poze, pentru ca le-am facut cu telefonul. Dupa parerea mea (fara experienta) dropoutul este pentru campagnolo, mai ales ca si pe cuveta scrie campagnolo
  13. kisboti

    Azi nu pot sa pun poze noi, dar are dropout vertical. Echiparea este: schimbator pinoane Shimano 600 Arabesque (schimbator fortat pe cadru, postez fotografii maine) schimbator foi Shimano Exage 400LX (pe poza se vede ca consola de prindere originala e langa schimbator) Butuci Maillard Jante Weinmann Frane Weinmann Manete frana Mafac Manete schimbator Suntour SL Ghidon Guidons Philippe Deci are din toate, desi cred ca nu sunt originale. Cel putin la schimbatoarele se vede.
  14. kisboti

    Buna Ziua. Am si eu a bicla, pe care scrie Cinelli, dar nu cred ca si este una. Forma mufelor arata altfel, iar nici seria de cadru nu este unde ar trebui sa fie (pe bottom bracket shell). Puteti sa ma ajutati, ca sa stiu macar ce am?