adyoc

Membru
  • Content count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Good

About adyoc

  • Rank
    Amator
  1. Foarte bine ca ai timp sa gatesti acasa, eu unul nu prea am timp sa gatesc mancaruri care intradevar ajuta la performanta si la recuperare si atunci mananc cele mai simpe si mai eficiente bucate pentru ciclisti: cereale din ovaz, orz si grau, paste integrale si orez brun, cat despre proteine ... oua la greu. in rest, "adaosurile" de care vorbesti sunt prafurile la bidon (proteine, carbohidrati, isotonice), nu ma intereseaza cat sunt de rele, daca dauneaza, daca nu se asimileaza integral, dar este foarte greu sa-ti procuri aminoacizii, mineralele si saruruile de care ai nevoie ca sa-ti revii dupa efort si atunci aceste prafuri fac minuni sa stii.
  2. Nu-i adevarat! Raman totusi cateva concursuri de referinta (Paltinis, Sibiu, Gilau, Pucioasa, VLC, Rarau, Baia Mare, la anu Vidraru din nou si greii 4 munti)
  3. Am facut partial recunoasterea traseului de la Avrig, sunt din Sibiu si stiu zona foarte bine. Nu este Dracu' asa negru precum cred unii, odata ajunsi sus pe deal, e o placere sa pedalezi. Stiu ca zona de start / sosire a unui concurs trebuie trebuie sa depinda de niste utilitati si de accea organizatorul este nevoit sa recurga la portiuni de legatura, cu traseul propriuzis, care nu au nici o legatura cu disciplina MTB. Insa, urcarea asfaltata din Sacadate catre creasta dealului putea fi evitata pe un drum de pamant aflat in stanga. Ma rog, era mai potrivit pentru MTB. Eu ma bucur insa, pentru ca pe lista de start se regasesc ciclisti buni, putini amatori, oameni care vor veni din respect pentru organizatori, pentru evenimentul "Triada", si mai putin pentru traseu.
  4. No, si mie mi s-o parut desteapta treaba cu startul decalat, pana am ajuns la ultimul CP unde m-am intersectat cu concurentii de la tura scurta si am stat dupa ei pe coborarea tehnica. Nu prea s-au dat la o parte, desi mergeau incet, dar oricum nu e vina lor. Trebuie gandit un pic altcumva. Start decalat cu 10 mins parca era mai bun.
  5. A fost un tur organizat de ciclisti amatori, si a fost blocata circulatia intre dumbava si intrarea catre cisnadioara. Si eu am crezut ca ratez startul din cauza acelui blocaj. Asta a fost intre ora 9.30 si 10.30 parca.
  6. Frumos la Paltinis Stage Race. Anul trecut am participat prima oara si am zis ca invat din greselile de tactica facute, si anume sa ma pozitionez cat mai bine pe prima urcare scurta ca apoi sa nu prind dop pe lunga coborare, acel sant, unde nu se poate depasi nicicum. Si surpriza! Trag tare sa ajung cat mai in fata, vad in fata mea deja ciclisti de la elite si primii ~20 de la amatori. Imi zic ca e bine, nu mai trag ca deja aici sunt oameni "tehnici" care coboara bine. Dupa ce incepe coborarea , unde se accentueaza panta incep marii ciclisti sa se dea jos de pe bicle scuzati fiind de duritatea traseului .... citez " Noi nu vrem sa ne rupem capu ". Ok, inghit in sec si ma pun la rand .... cand pe bicla, cand pe langa. Pana jos la sf coborarii aveam deja 5 min intarziere fata de primul concurent. Asa ca va invit dragi prieteni ciclisti sa mai lasati traineru si cursiera si sa va pregatiti pe poteci tehnice dc aveti pretentii de general. Si eu la randu-mi o sa-mi vars plamanii tura viitoare ca sa trec de voi, va stiti voi care (FELT, BikeXpert, InterTeam samd.)
  7. Nu am nimic cu concurentii care vin sa participe de placere, sau care isi propun un simplu "sa nu ies chiar printre ultimii", dar noi , cei care au investit bani si timp in hobby-ul asta, tu nu ai dreptul sa ne judeci. Vrem sa fim acolo sus, sub elita, pentru asta investim foarte mult timp in antrenamente si multi bani in echipament. Crezi ca mie nu mi-ar place sa vin la un maraton si sa-l fac in ritm de plimbare? Fac asta des in afara concursurilor si imi face mare placere. Dar la concursuri vin sa dau tot ce pot si vreau sa vad rezultatele investitiei.
  8. Imi cer scuze daca te-am jignit, nu asta a fost intentia. Acel fals start nu se da degeaba, cine vrea sa traga tare si sa aibe pretentii la un loc cat mai bun trebuie sa ajunga in fata. Pe langa vina organizatorului si noi, berbecii din fata avem o cupla, spiritul de tura nu iarta niciodata :)
  9. Organizare excelenta ? Nu cred ca te simti prea bine dupa ce cheltui aproximativ 150 de lei ca sa fi la start si masina politiei - cea care da startul adevarat - reuseste sa pozitioneze plutonul fruntas de la tura de 30 km in spatele puhoiului cu un handicap de 7 km. Dar astea sunt greseli mici ... sa-i iertam si de data asta, am inteles ca anu trecut s-a intamplat acceasi grozavie. De rasul curcilor, oricum.
  10. Organizare excelenta, m-am pierdut si eu acolo la iesire spre Rasinari, asta e - trebuia sa fiu mai atent (am trecut in viteza urmand alti aiuriti), noroc ca sunt Sibian si stiam ca trebe sa ajungem la podul cel nou de la intrare in Rasinari .... altfel o luam cu gramada catre oras. Ce se mai stie de cei accidentati? am citit un post care mentiona o fraza urata " fractura de coloana " - sper sa nu fie adevarat. Sa ne vedem cu totii sanatosi si mai intelegatori, buni la suflet in 2013. Imi pare rau si pentru cei care au avut probleme tehnice sau pene .... au fost foarte multi, eu am trecut pe langa ~15 (pene, cabluri de schimbatoare rupte, lanturi rupte ...)
  11. Salut!, exista un drum care merge pe malul drept al oltului .... cum mergi catre Sibiu, drumul insa nu este la fel pe toata portiunea, uneori se transforma in carare ... si la un momentdat dispare, ramane doar calea ferata. Intre Raul vadului si Boita .... acolo se cam pierde drumul sau poteca .... dar poti sa treci Oltul inapoi pe asfalt.
  12. Vă plac Turul Franței, doamna Udrea? – Vă interesează ciclismul? l-am întrebat pe socrul meu care nu-și dezlipea ochii de pe Eurosport. – Nu, da’ mă uit la peisaje… La fel ca socrul meu, peste un miliard de suflete de pe întreg Mapamondul „vizitează“ din fotoliu traseul pe care se desfășoară Turul Franței, ciclismul fiind singura competiție de la care se transmit și peisaje. Mereu în continuă schimbare de culori, castele, corturi, dealuri, vii, orășele cu mușcate la geam, munți, baloane, serpentine, grătare, râuri, ramul. Ba chiar, anul ăsta, se transmit și rețete culinare specifice fiecărei zone în care se desfășoară câte una dintre cele 21 de etape ale „Marii Bucle“. O costă ceva pe sora Franța cele trei săptămâni de publicitate, zi-lumină, la cele 160 de televiziuni din tot atâtea de țări care preiau competiția? Nimic! Nada! Nula! Ba chiar organizatorii mai încasează și vreo 50 de milioane de euro din drepturile de televizare. Numai pe marginea șoselei se adună vreo 15.000.000 de gură-cască, de vreo patru ori mai mult decât la Bute în fața televizorului. Din care 5.000.000 sunt turiști străini, de patru ori mai mulți decât vin în România tot anul! Înțelegeți cam unde bat eu, doamna ministru? Ia să vedem cum stăm și noi cu „Mica Buclă“. Turul Ciclist al României, născut în 1934, a demarat anul acesta, de la Mamaia, fără taxă de barieră (sper), străbătând dulcile dealuri ale Dobrogei, a luat-o prin câteva județe eronate, Ialomița, Galați, Brăila, Vaslui, pentru ca să apuce calea Neamțului și să dea ocol mirificei Bucovine, să coboare iar prin Neamț, în Harghita, după care în Mureș, prin frumuseți ce-ți taie respirația, acolo unde nu s-a tăiat vegetația, ca mai apoi să lase în urmă bisericile fortificate ale Sibiului și pe cele cu ceas ale Brașovului, pentru a o lua pe Valea Prahovei în jos, către București, unde primarul Oprescu a promis că-i va aștepta pe cicliști la sosire și n-a mai ajuns. Cine a transmis, cine a urmărit cursa? Nici dracu’! Doar o mână de rutieriști amatori care i-au așteptat pe concurenți la Bâlea Lac și câțiva ziariști români, pasionați de fenomen. Susținătorul principal, BRD, a dat anul acesta 190.200 de lei, ceva mai puțin decât îl costă pe un sponsor al Tour de France să-și bage o mașină împopoțonată în caravana publicitară. Și anul acesta sunt vreo 160 de mașini în caravană! Fondul total de premii al „Micii Bucle“ a fost de 25.000 de euro. Fondul francezilor depășește 3.000.000 de euro. Câștigătorul cursei de anul acesta, Andrei Nechita, a încasat 2.900 de euro. Anul trecut, Alberto Contador a ridicat 450.000 de euro. Dopat! N-are sens să mai continuăm comparațiile. Nici raportul dintre PIB-urile celor două țări nu justifică uriașul decalaj. Poate doar la premiile de etapă: un 723 de euro la noi, 8.000 la ei! Păi, dacă tot avem niște bani europeni, care nu pot fi cheltuiți decât pentru promovarea prin sport a imaginii României, nu mai bine organizăm o „Buclă Medie“, să sară și Turul nostru la o categorie superioară? Să treacă și prin Buzău, Maramureș, Alba, Cluj, Argeș, Buzău și prin Deltă, via Transfăgărășan? Că Valea Oltului ce-o avea? Sau Buzăul. Ca să-ți vină starurile, sponsorii multinaționali și vreo 4.000 de ziariști acreditați ca în Hexagon, trebuie să dai premii grase – cam cât ne-au costat frunza și meciul lui Bute la un loc. Însă cu 3-4 milioane în premii îi vezi și pe Contador, și pe Cancellara, și pe frații Schleck pedalând pe la Babadag. N-ar fi mare efort, statul Kazahstan a băgat mai mult în fundul echipei Astana. De cazări, mese și dans se pot ocupa consiliile județene pe propriile speze. Știați că în Franța primarii plătesc dacă vor să treacă Turul și pe la ei? Sigur, mai trebuie niște bănuți, dar nu mai mulți decât s-au cheltuit ca Năstase să schimbe mingi cu magrebienii pe străzile Parisului, în timp ce Nadia făcea flic-flacuri și Hagi o mie pe dreptul, sub ochii înguști de uimire ai turiștilor chinezi. Măcar dacă am avea ce să le propunem legat de acești mari sportivi: bojdeuca Nadiei, un muzeu al figurilor lui Năstase, statuia lui Hagi, mare cât a lui Iisus de la Rio de Janeiro. (Ce râzi, bă, „Mustață“!?) Dar n-avem! N-om încasa noi 120 de milioane, ca francezii, da’ nici bani n-om pierde. Mai ales pe termen lung. Un secret, doamna ministru. Cicloturiștii care vor veni să refacă traseul sunt exact ce ne trebuie. Nu-s pretențioși, nu vor autostrăzi, stele Michelin sau aqualand în curte. Oferta noastră modestă le este arhisuficientă. Cu un duș, un cearșaf curat și o omletă cu ouă de țăran i-am mulțumit. Sunt atât de obosiți încât seara pică lați, nici de preț nu mai întreabă la venire. Și n-ar fi bine să luăm de-acum opțiunea pentru o felie din tortul de 20 de miliarde euro, cât va atinge piața turismului pe două roți în 2020? Și vă mai dau un pont pentru Șefu’. Așa cum Turul Franței a călcat cu roțile și prin Olanda, Belgia sau Italia, așa și Turul “României” ar putea să treacă pe la Chișinău. Cum ar suna? Putin, imediat! Răzvan Cucui
  13. sapt aceasta am dat peste acest articol, spare sa va placa si voua .. http://www.kamikazeonline.ro/2011/07/va-plac-turul-frantei-doamna-udrea/
  14. ady21blaga@yahoo.com

  15. Salutare tuturor! Primul concurs la care am participat si mi-a placut la nebunie (nu se compara starea de spirit a unei competitii cu cea din cicloturism). Organizare de nota 10 (o mica sugestie: in golul alpin sau unde nu erau copaci, panglicile de ghidare puteau fi prinse de niste tarusi de lemn ... pe ceata aia deasa se vedeau cam greu ...). Tura mea pe scurt: lant rupt la urcare pe magura, frana spate m-a lasat la coborare, spd-ul drept nu a mai intrat in pedala in ultimii 10 km, deraior spate care facea figuri de la noroi, 5 trante (3 in carambol, una peste ghidon la coborare si una intr-o balta in Dumbrava). Cu toate astea, am reusit sa termin cursa pe 39 la cat. mea si 86 la general (obiectivul meu fiind sa nu termin chiar in ultimii!). Felicitari tuturor participantilor, in special eroilor de la tura lunga! ANUNT F F IMPORTAT: PE PRIMELE SERPENTINE UNDE AM RUPT LANTUL UN COLEG DE CURSA MI-A ARUNCAT DIN MERS PRESA DE LANT SI INCA UN SET DE INBUSURI, NU AM APUCAT SA-I VAD NUMARUL DE CONCURS, TOT CE STIU E CA ERA IMBRACAT IN ALB. (II MULTUMESC FOARTE MULT PENTRU GESTUL FACUT!!! SI RUSINE PT. MINE CA NU MI-AM ADUS NICI MACAR MINIMUL NECESAR PENTRU O SIMPLA DEPANARE). TE ROG IA CUMVA LEGATURA CU MINE CA SA-TI INAPOIEZ SCULELE SI O BERE/SUC/APA MINERALA :D ADRIAN BLAGA, 0727 226 187.