brooks

Membru
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About brooks

  • Rank
    Member

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Bucuresti
  1. jonnie007, poti sa te uiti si la BULLS. Au niste modele ceva mai frumoase din punct de vedere estetic decat racon si sunt la acelasi nivel de echipare (cu radon si canyon). Exista si un magazin prin Sibiu (nu dau nume ca sa nu se considere reclama) care aduce BULLS in Romania.
  2. Merci pentru pont. O sa incerc.
  3. Eu mi-am luat Radon ZR Team 8.0 LE cu roti de 27,5, adica asta. Ce pot sa spun pana acum este ca sunt multumit de bicicleta. Am avut o problema (rezolvata pe garantie) si anume butonul de blocare a furcii nu a mai functionat. In afara de asta saua trosneste din cand in cand si e enervant dar inca nu am avut timp sa investighez cauza problemei. In afara de asta totul este super ok.
  4. Nu am mai avut rabdare sa mai caut si am fost la unul din magazinele din Bucuresti care aveau pe stoc Big Ben-urile. Vazut, placut, cumparat, montat. Zambetul de pe fata mea (dupa ce am vazut ce usor pedalez si mi-am dat seama ca nu mai se aude zgomot)....priceless. Pentru restul exista Mastercard (culmea e ca am platit chiar cu un card mastercard :) ) Impresia mea dupa 5 km de mers: - Nu mi s-au parut fabulos de grele (cantarite la mana ) - Au un profil ceva mai ingust decat m-am asteptat - Silentioase - Nu-s chiar ieftine (sper sa tina destul de mult) Multumesc tuturor pentru lamuriri.
  5. Multumesc pentru sfaturi. Intr-adevar Big Ben-urile mi s-au parut si mie grele. Cu toare astea cred ca balonul confera un spor de confort. Ideea este ca nu caut o anvelopa de racing(cum a intuit si Traveller) ci unul de oras pe care sa nu-l o mai aud (vum vum vum) cand pedalez.
  6. Salut, De curand am trecut la bicla cu roti de 27,5 (de la 26) si sunt multumit momentan de schimbare. Cu toate astea bicicleta (fiind vorba de un MTB) a venit echipata cu envelope pentru teren accidentat sa-i spunem, mai precis cu Schwable Nobby Nic. Dupa 50 km facuti in oras sunt absolut convins si determinat sa-mi iau un set de envelope de oras. In acest fel voi putea folosi in mod optim bicicleta atat in oras (cu anvelopele de oras) cat si in afara. Specificatiile jantelor sunt ETRTO 584x19. Problema cu care ma confrunt momentan este legata de optiunile pe care le am in materie de anvelope de oras care par sa fie extrem de putine pentru rotile de 27.5. Ce-i drept nu am studiat acest aspect inainte de achizitiona bicicleta dar ma asteptam ca producatorii sa adopte ceva mai repede si aceasta dimensiune in lineup-ul lor. Pana acum am gasit: Schwalbe Big Ben (27.5 x 2.0) > http://www.schwalbetires.com/bike_tires/road_tires/big_ben Schwalbe Kojak (27.5 x 1.35) > http://www.schwalbetires.com/bike_tires/road_tires/kojak Schwalbe Marathon Plus HS 440 (27.5 x 1.50) > http://www.schwalbetires.com/bike_tires/road_tires/Marathon_Plus_HS440 Continental Speed King (27.5 x 2.2) > http://www.conti-online.com/www/bicycle_de_en/themes/mtb/speedking_en.html De la Maxxis si Michelin nu am gasit nimic pentru 27,5 de strada (ori nu am cautat suficient). Dintre cele de mai sus Big Ben-urile mi se par ceva mai ok in sensul ca au un balon destul de bun (2.0 in comparatie cu 1.35 sau 1.50) si mi-a placut si profilul. Ca sa complic si mai tare lucrurile am primit o informatie de la unul din magazinele de profil (piese biciclete & stuff) cum ca in functie de specificatiile jantei se pot monta, in anumite cazuri, si anvelope de 28. Din ce am vazut anvelopele de 28 pentru strada se gasesc in destul de multe variante (comparativ cu 27.5). Si acum sunt in ceata. Se pot monta? Are sens sa pui anvelopa de 28 pe janta de 27,5? Care sunt avantajele si dezavantajele? Sau pot cumpara linistit Big Ben-urile fara sa-mi mai bat capul cu avnelopele de 28?
  7. Am primit si bicicleta. Ce feedback am dupa ce 'am pipait-o' si dupa prima plimbare (toate observatiile raportate la vechea bicicleta evident - merida matts 40v): - roti mari (roata in sine cat si anvelopa cu balon mare) - greutatea considerabil mai mica - constructia solida (totusi grosimea toptube-ului mi s-a parut cam ingusta in zona de prindere cu seat tube-ul) - vopseaua are o textura grunjoasa la atingere (nu este la fel de fina ca cea lucioasa) - dupa o plimbare ma declar fascinat de franarea cu 1 deget (comparativ cu v-brakurile cu care eram obisnuit) - imi plac foarte mult manetele de downshift cu actionare dubla (fie apesi cu thumb-ul fie tragi cu index-ul) - cablurile de la shiftere au camasi jagwire(nu spun ca e de rau doar ca ma asteptam sa aiba shimano ca in cazul conductelor de frana) - frana, desi tine in caz de urgenta, are o cursa destul de lunga pana ajungi sa blochezi rotile (comparativ cu niste avid-uri elixir 1 ale unui coleg care ajung fara niciun efort la punctul respectiv) - nu sunt convins de faptul ca rutarea anumitor cabluri pe sub downtube nu o sa-mi dea batai de cap ulterior Am incercat sa-mi asamblez bicla singur si am reusit pana la stadiul in care ghidonul, roata fata, saua, pedalele erau montate insa am observat ca discurile de frana atingeau placutele si pe fata si pe spate asa incat am decis sa merg la un service de specialitate. Pentru 30 ron au luat fiecare surub la verificat, gresat ce era de gresat, rezolvat problema cu discurile, reglat schimbatoare si chiar mi-au facut un mini instructaj al bicicletei.Cand am plecat de la ei eram mai sigur pe bicicleta.
  8. Mda, am decis intr-un final sa merg pe radon. Singurul motiv pentru care am facut asta este pentru ca pur si simplu bulls-ul nu-l puteam achizitiona de la un magazin care sa-mi poata oferi si garantie (in caz ca este nevoie). Pentru mine a contat destul de mult aspectul asta se pare :) Bicla este comandata si astept sa o primesc intr-una din zilele urmatoare. Am sa revin cu un feedback asupra calitatii bicicletei dupa asamblare si cateva ture. Nu prea imi e clar ce am sa fac cu cauciucurile. Cineva spunea mai sus ca-s prea mult nobby nic-urile pentru strada. Imi puteti recomandata ceva mai bun pt plimbarile pe asfalt?
  9. Nu aduc, cel putin nu copperhead 3 pe 27,5 pentru ca, din ce mi-au zis s-a epuizat stocul la producator pentru modelul asta in sensul ca toti reselleri si-au facut deja comenzi si cica anul asta nu mai sunt unitati disponibile. Cica le gasesti doar la reselleri/dealeri. Cat despre pret, da este cel de la producator si este unul competitiv pe piata de la noi.
  10. Inca nu am facut achizitia insa am revenit cu o informatie interesanta. A aparut, din luna februarie anul curent, un magazin care aduce Bulls in Romania. Nu vreau sa fac reclama asa incat nu o sa va spun decat ca magazinul este in Sibiu. Din pacate insa nu au modelul Copperhead 3 de 27,5. Au insa alte modele de la bulls (atat in varianta de 27,5 cat si in varianta 29).
  11. In urma raspunsurilor voastre tind sa merg pe bulls. Sper totusi sa pot achizitiona bicla impreuna cu vreo 2 urechi de cadru altfel nu as risca pt ca observ ca nu prea se gasesc la noi si sunt patit.
  12. Despre calitatea cadrelor la cele 2 modele stiti ceva? Eu eram setat initial pe radon pana cand am dat de bulls si am vazut ca este o alternativa destul de buna. Acum, personal imi place mai mult bulls-ul ca si design, cel putin in combinatia galben-negru. Pe deasupra exista si cele 3 pareri pro-bulls vs una radon. Pe de alta parte ma atrage mai mult foile xt pe fata si faptul ca bicla o pot achizitiona de un magazin de profil. Ca sa complic si mai tare lucrurile vad ca exista si Rose Count Solo 1 27.5 in aceeasi categorie de pret. Mda, inca ma mai gandesc.
  13. Ce anume reprezinta NN? Asta suna a upgrade iar eu nu intentionez prea curand (decat in masura in care este imperios necesar) sa bag alti bani in bicicleta :) In ambele cazuri greutatea bicicletei este pentru cea mai mica marime. Totusi cred ca se pastreaza diferenta si la marimimile superioare. Trebuie sa recunosc faptul ca la radon nu-mi place cablul pe sub DT insa este doar o chestie de estetica din puctul meu de vedere. Nu stiu insa care sunt dezavantajele reale alei unui asemenea setup. Care este downside-ul pentru traseul complet de camasi?
  14. Salut, Tot incerc de ceva timp sa ma hotarasc asupra unei biciclete MTB undeva in jurul valorii de 1000 euro. Bicicleta o sa fie folosita in principal la iesiri montane (poteci, paduri, noroaie, etc) si concursuri dar si pe stazile bucurestiului cand voi simti nevoia de o plimbare. Mentionez ca eu vin de pe o bicla cu roti de 26 si asa mi-ar fi placut sa aiba si cea noua dar vad ca trendul este acum 27,5 sau 29. Dimeniunile mele sunt 180 cm inaltime cu o greutate de 82 kg dimensiunea potrivita ar fi 18" . 29 nu-mi place in mod deosebit, mi se pare mare, "puturoasa" daca pot sa-i zic asa astfel incat m-am orientat catre un 27.5 (asta inseamna ca am scos canyon-ul din schema). Astfel am ajuns la cele 2 modele din titlu Radon ZR Team 27.5 8.0 LE si respectiv Bulls Cooperhead 3. Ambele biciclete au fix acelasi pret 1000 euro (iar la noi in RO ambele se pot cumpara pentru 4800 ron) si sunt modele 2015. Sunt totusi cateva diferente in ceea ce priveste echiparea si aici vroiam sa primesc un sfat. mai jos este o poza cu echiparea bicicletelor side-by-side si cu gri am pus diferentele dintre cele 2: Ce nu mi-am dat seama inca este care setup e mai potrivit, crank deore cu caseta de pinioane xt (cum este cazul bulls-ului) sau crank xt cu caseta deore (in cazul radon-ului). alte diferente sunt franele (ceva mai bune la radon) si schimbatorul pe fara (mai bun la bulls). Acestea fiind spune sunt in ceata vis-a-vis de modelul care are raportul calitate pret mai bun. De asemenea mai exista diferente si in ceea ce priveste geometria cele 2 cadre: Radonul se gaseste la un magazin de specialitate din Oradea in timp Bulls-ul poate fi cumparat de la o persoana care se ocupa de achizitionarea si transportul bicicletei din DE in RO. Astept sfaturile voastre.