deadlift111

Membru
  • Content count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Neutral

About deadlift111

  • Rank
    Advanced Member

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    bucuresti
  1. 2 foi pe sputnik reprezinta o varianta de echipare originala, sau o imbunatatire facuta pe parcurs de posesori?
  2. Mai da cineva vreo comanda? M-ar interesa o bucata pe alb http://www.chainreactioncycles.com/ro/en/selle-italia-x1-lady-flow-saddle/rp-prod105816
  3. Suna tentant... e cu degustare? :))
  4. Ma retrag, am rezolvat...
  5. Si eu as fi interesat : https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=16662;menu=1000,185,190;pgc[16673][16677]=1;orderby=2 https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=129355;menu=1000,185,190;pgc[16673][16677]=1;orderby=2
  6. Vorbind la modul general si fara vreo referire, ii inteleg si pe cei care se multumesc cu servicii deplorabile, daca altceva n-au avut norocul sa intalneasca. E normal ca cineva care a mers doar la Neptun sa considere normal sa dea bani ca sa primeasca par pe asternut, mucegai si dare de fecale in toaleta ruginita.
  7. Puteau sa moara din cauze cardiace de exemplu, consumul de efedrina sau clenbuterol e destul de raspandit chiar si la sportivi de duminica, ca sa nu mai zic de o serie de cauze congenitale. Eu n-am vazut nici o salvare langa traseul de concurs... Tu poti glumi, dar daca s-ar fi intamplat ceva nasol organizatorii erau la audieri si azi la ora asta.
  8. Nu am mai participat la alte editie prima evadare, si nu am facut nici recunoastere (am tot fost plecat din oras). Tot ce am vazut au fost multiplele mesaje postate de ei pe facebook cu carari plane, aproape fara noroi, poze "uite am secat balta", mesaje "am sapat santuri sa se scurga apa" "traseul a fost reverificat si e ciclabil" etc. S-a comunicat si explicit si implicit "e putin noroi dar e practicabil". In nici un caz nu reiesea din nici o comunicare facuta de ei ca noroiul va face imposibila invartirea rotii si se va merge impins taras pe km intregi. Nu stiu la ce te referi cu "noi ca natie", uite eu de exemplu prin prisma muncii organizez periodic evenimente (ne-sportive) si nici nu as concepe sa ma c*c/p*s pe clienti asa cum au facut-o ei. Chiar am avut cazuri cand s-a modificat conjunctura si am preferat sa ies pe minus dar sa fac tot posibilul sa primeasca clientul ce i-am promis si eu sa ies cu imaginea curata, decat sa-mi scot banii si sa ma blesteme minim 75% din participanti. "Asa face toti" nu e o scuza nici pentru minciuna, nici pentru organizarea execrabila. In cazul concursului de fata se putea cel putin: 1- informa publicul corect (cu costul degradarii relatiei cu sponsorii) 2- muta pe sosea prin sate o mare parte din concurs (cu costul unor spagi consistente pentru aprobari) 3-amenaja un traseu tip XCO (cu costul unor cheltuieli nebugetate) 4-reprograma (cu costuri mari) 5->>> varianta castigatoare >>>>>>> sa nu mai cheltuie nimic ca sa pastreze profitul, si sa-si minta clientii ca e totul ok ca sa aiba figuratie pentru sponsori. Li s-a urcat la cap succesul editiilor trecute si au devenit maxim de aroganti, daca citesti un pic pana si raspunsurile post-concurs date oamenilor pe facebook sunt zeflemitoare. Marele lor noroc a fost ca n-a crapat nimeni, ca erau complet incapabili sa ofere o interventie medicala. Daca murea cineva azi erau ca patronii de la colectiv.
  9. Problema principala a fost ca au prezentat totul ca "ciclabil", ca au facut poteci ocolitoare, au pietruit, au aspirat apa cu pompa din balti, etc dar in realitate dupa ce au trecut primii cateva sute pe km intregi era imposibil sa se invarta rotile din cauza noroiului si/sau vegetatiei care faceau rotile imposibil de invartit. Desi sunt departe de nivelul avansat cu siguranta nu sunt nici incepator, si nici la primul concurs sau drum in conditii noroioase, pot zice pe foarte scurt ca fost o mizerie prost organizata, si reclama (foarte) mincinoasa pentru a-si obtine un numar cat mai mare de fraieri prezenti (doar nu se carasera aia de la renault cu masini colantate cu prima evadare ca sa fie 50 de participanti). Pana si unii de la elite se vaitau si isi cam bagau diverse dupa zona de finish. Imi pare rau ca pe langa mine am mai adus inca 4 oameni care s-au inscris la tristetea asta de "concurs". Asta e, pe viitor promit sa evit si sa fac anti reclama oricui ma intreaba de orice eveniment origanizat de nomad team si/sau de individul ala cu parul in coada (imi scapa numele). Pentru cine prefara pozele am atasat o poza cu ce mi-a inregistrat gps-ul, ultimii 4-5km au fost pe asfalt. Mie imi place sa merg PE bicicleta, daca imi placea asa mult mersul la pas mergeam la alergare. De buna voie n-am facut pauza decat maxim 2 minute cat sa-mi umple bidonul, restul de pauze reprezinta opriri pentru scos noroiul din roti (ca sa se poata invarti) si/sau tarait foarte incet pe langa bicicleta. link poza: http://imgur.com/Um5EjDw
  10. :))) nu sunt oltean, sunt cu un nr ridicat de ore de somn in urma :)
  11. @@Diesel @@andreibelcic Mersi pentru raspunsuri! Deci nu merg bilele Shimano (1/4" = 6,35mm, 3/16"=4,76mm).... Sper ca ceva gen astia sa fie ok http://www.ebay.com/itm/G10-High-quality-Grade-10-Steel-Ball-Bearings-Ball-3mm-3-969mm-1-8-5-32-/291561456506?var=&hash=item43e26ac37a:m:mlyV-2ejfN7bwy9pRzZpWbw Cauciucurile si camerele le-am schimbat acum 1 an cu ceva Kenda de cicocross, mijlocul e aproape slick, latime parca 32c... Inca ceva: 1-ce latime sunt sabotii? Ca "adaptare" ar fi usor de scurtat, dar mai dificil de ingustat 2-are rost sa schimb si lantul? 3- ce fac daca sunt blocate niplurile, si WD-40 nu are efect? In afara de a le taia cu clestele si alte noi, mai e vreo "smecherie"? ps:stiu ca nu e aria de bazar, dar daca are cineva din Bucuresti ghidonul originial la un pret ok il rog sa-mi dea un mesaj
  12. Mersi, am rezolvat, ma rog semi-rezolvat, mi-a dat prin cap sa incerc cu un inel distantier de 2mm intre capacul pe plastic (ultima piesa, a cuvetelui, care atinge pipa) si inelul acela de centrare, si am descoperit problema: nu exista contact intre capac si inelul de centrare, probabil e din fabricatie... Da, am batut cu un tub de pvc inelul (crown race) pana la capat, si am pus un cuvete pe rulment. M-am zgarcit si am zis sa cumpar doar cuvetele de jos, iar pentru partea de sus sa folosesc acel cuvete pe bile pe care il aveam deja...
  13. Vreau sa montez un cuvete fsa (nou) intr-un cardu (nou) dar cele doua parti incercuite se muta din locul lor pana apuc sa strang surubul de la top cap, si daca strang destul cat sa nu mai fie joc in cuvete se misca foarte greu furca/ghidonul, semn ca bilele si cupele nu se "pupa" cum trebuie... Nu stiu ce as putea sa-i fac, in afara de a-l da afara si a-l inlocui cu alt model... am incercat inclusiv sa-mi tina cineva de furca ca sa nu se miste pana apuc sa bag pipa pe gatul furcii si sa strang surubul de la top cap dar degeaba... Eventual as incerca sa cumpar alta pana de plastic/inel de centrare, sau cum i-o zice, dar nu stiu daca se gaseste separat... Ma poate ajuta cineva cu o parere? E prima data cand intalnesc problema asta la un cuvete...
  14. Am un sputnik xb3 al tatalui meu pe care l-as reconditiona sa ma plimb cu el "la tara", bicicleta este functionala, desi are probabil minim 15k km nu are nici cocoasa, nici alte probleme, dar necesita revizie generala, imi poate zice cineva: 1-ce diametru au bilele din butucii rotilor, butuc pedalier, cuveti 2-necesita ceva special la consumabile (cabluri, camasi, saboti), sau merg si alea "normale"? 3-cat de prost sa ma astept sa mearga fata de cursiera mea de ~9kg? De exemplu, la efortul cu care merg pe asta cu 35km/h, cu aia o sa merg macar cu 32?
  15. Multumesc pentru raspunsuri, o sa ma uit pe link-urile propuse!