liviu m.

Membru
  • Content Count

    197
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    28

liviu m. last won the day on December 7 2019

liviu m. had the most liked content!

Community Reputation

475 Excellent

About liviu m.

  • Rank
    Member
  • Birthday 11/20/1960

Profile Fields

  • Localitate
    Dr.Tr.Severin
  • Biciclete
    MTB Kenzel

Recent Profile Visitors

955 profile views
  1. liviu m.

    Felicitari de tura! As dori sa stiu cat au costat campingurile prin care ai trecut.
  2. liviu m.

    Poate ii lipseste inhalatorul...
  3. liviu m.

    paulrad, referitor la tura ta, e vorba de cea ultima din Franta sau e una mai veche? Nu reusesc sa dau de ea la sectiunea Europa.
  4. liviu m.

    Anul asta am 2300km, incepand de la jumatatea lui mai. Anul trecut, ceva peste 4000 (inclusiv tura de Barcelona). Cu dormitul - la campinguri, numai in caz de urgenta wild camping. Perioada o sa fie in plin sezon asa ca nu ma pot baza sa las masina la un hotel, mi-ar trebui ceva mai concret. Si mai sper ca pana la vara viitoare sa se mai clarifice cu Covid-ul, altfel totul ramane un vis frumos.
  5. liviu m.

    Pai cu ce ai mers la scoala,cu bicicleta sau autobuzul?
  6. liviu m.

    pro-e, Pai cum e o experienta faina pentru mine, de exemplu, Stage 3 cu 182km si 4700m diferenta de nivel sau Stage 6 cu 148km si 3650m diferenta de nivel? Cred ca m-ar aduna cu farasul daca as incerca asa ceva, ar iesi in pierdere sa ma care in fiecare zi la linia de start sau sa-mi acorde asistenta medicala. Pentru traseul ala de 800km as avea nevoie cam de 20 zile sa-l parcurg, nu cred ca o sa ma astepte pe mine si nici bani inapoi nu-i mai primesc(nu am vazut optiunea asta). Eu incerc sa ajung acolo, cu o economie cat mai mare de bani, de aceea am pus intrebarea aici pe forum, am crezut ca e cineva care a fost cu masina in zona Alpilor si a parcat-o pe undeva, mocca, o perioada mare de timp. Daca as merge cu bicicleta direct, mi-ar lua cam 3luni, cu costurile aferente, plus mai putine zile in Alpi. Cu masina, combustibilul ar costa cam 300E, nu m-as duce pe autostrazi, dar inca nu stiu daca sunt alte taxe de drum prin Serbia/Croatia/Slovenia/Italia. Avionul nu m-ar atrage din cauza ca ar trebui sa planific foarte exact ziua de intoarcere. Am cercetat pe internet pentru alte mijloace, mai ieftin ar fi cu Atlassib cam 180E dus/intors pana in zona Milano/Bergamo (pentru bicicleta nu am aflat inca daca e o taxa suplimentara).
  7. liviu m.

    Salut, as vrea sa planific pentru vara urmatoare o tura cu bicicleta in Elvetiad dar si ceva pass-uri montane in Alpi. Varianta sa plec din tara cu bicicleta mi se pare cam costisitoare. Asa ca m-am gandit sa plec cu masina pana la poalele Alpilor (in Italia) si de acolo sa-mi fac traseul stabilit. Acum, unde as putea sa-mi parchez masina pentru aproximativ o luna si sa fie cat de cat in siguranta? Posibile alte mijloace de transport mai ieftine decat masina!?
  8. liviu m.

    Avand in vedere cresterea sigurantei ciclistilor ,pe fondul a tot mai multe voci(inclusiv ciclisti recunoscuti), care cer mai multa siguranta pe sosea am si eu cateva propuneri pentru cresterea sigurantei si protejarea lor: Viteza maxima pentru deplasarea ciclistilor va fi de maximum 20km/h ,in conditii atmosferice normale,iar viteza vantului nu va fi mai mare de 5km/h. In caz de ploaie sau vant mai mare de 5km/h,cursa se va neutraliza si se va astepta restabilirea conditiilor atmosferice,inclusiv uscarea soselei. In caz ca ,starea vremii,nu revine la parametrii acceptati,kilometrii ramasi din cursa se vor desfasura ,in urmatoarea zi,pe cel mai apropiat ciclodrom. Sprintul final,poate depasii 20km/h,numai pe ultimii 50m ai traseului,cu asigurarea de catre organizatori a unui spatiu de acomodare pentru toti concurentii. Oricine va depasii viteza de rulare de 20km/h(mai putin la sprintul final)va fi imediat indepartat de pe traseu ,de catre organizatori/ organele competente. Traseul ales va fi cu o diferenta de nivel minima,neaceptanduse mai mult de 100-200m la 100km parcursi. Regulile se aplica atat la marile tururi cat si la cursele de o zi/saptamana/monumente.
  9. Asta ultima,s-a încins rău, e pe cățărare...
  10. Bine ca se mai gandeste cineva la Turul Romaniei,astfel chiar trecea neobservat,nici macar o scurta informare...
  11. liviu m.

    Multumesc pentru link. Valorile circumferintei rotilor din tabel sunt foarte aproape de realitate. La mine,circumferinta rotii de 28"(622-37) este 2180mm iar in tabel 2186.55mm,deci ar merge introdusa in ciclocomputer fara masurarea directa,eroarea ar fi foarte mica.
  12. liviu m.

    Conditia fizica ,"fade away". Caseta 11-36(ar fi super) e pentru 9 viteze. Si MTB-ul si cea de treking sunt pe 8 viteze.
  13. liviu m.

    Multumesc crystale,pentru raspuns si calculari. Deci,daca la MTB schimb foile de la 42x34x24 la 42x32x22 iar pinioanele de la 11-32 la 11-34 as ajunge la un raport (0.598)foarte bun pentru catararile cele mai dificile. Ma gandeam sa pun la bicicleta de 28", pinioane de 11-40T,care s-ar gasi,dar nu la noi in tara. Asa ca varianta cu MTB ar fi o solutie perfecta pentru munti.
  14. liviu m.

    crystale, ma gandeam ca apare si o diferenta data de diametrul rotilor,dar nu sunt sigur. Traveller, Deci,am un MTB de 26" si cealalta de treking de 28". Consideram aceleasi tipuri de cauciucuri ,traseu montan,numai sosea,deci ma refer numai la diferenta intre biciclete si raportul pinioanelor.