RaduB

Membru
  • Content Count

    1,634
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

RaduB last won the day on March 2 2015

RaduB had the most liked content!

Community Reputation

1,012 Excellent

About RaduB

  • Rank
    Profesionist şi Senior
  • Birthday 11/16/1983

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti sa traiesti!

Recent Profile Visitors

8,448 profile views
  1. RaduB

    Ne-a fost dor de tine Lucian! Ma bucur mult sa vad ca incepe sa-ti fie si tie bine.
  2. RaduB

    Am si eu Imperial cu peste 20.000 de km facuti in ultimii 4-5 ani. Break-in-ul il consider facut dupa ~ 2000 de km. Nu am dat-o decat de doua ori cu crema in perioada de break-in (aia originala pe care nu o recomand) Nu am intins-o niciodata, nu trebuie daca esti atent la siret si CEL MAI IMPORTANT sa nu o uzi (eu am husa impermeabila pe care o tin tot timpul cu mine) Saua arata aproape ca noua.
  3. RaduB

    Dar cat de mare vrei sa cresti?
  4. RaduB

    E bine de voi! Eu am 11.9 km pe cel mai scurt drum posibil.
  5. RaduB

    Desi sunt un iubitor neconditionat al verii nu pot sa nu zic ca e fain sentimentul pe care-l am iarna pe bicicleta. @Cristian: Echipament adecvat si un pic de atentie.
  6. RaduB

    Ieri dimineata am avut parte de prima temperatura negativa In dimineata asta am "beneficiat" de prima fulguiala. Cam repede...mult prea repede
  7. RaduB

    Rectific: asa mi se pare mie normal. Vezi mai jos... Pentru ca utilizatorii comuni de motociclete si biciclete sa nu confunde manetele intre ele. Eu am cazut din acest motiv. Franarea urgenta se face din instinct. Daca actionezi frana spate cu aceeasi putere cu care o actionezi pe cea din fata o blochezi si viceversa. Daca te uiti la bicicletele vechi ai sa observi ca frana fata era pe dreapta. Ba chiar si Tohanul & Pegasul nostru o aveau la fel. Am explicat mai sus. La inceput bicicletele aveau frana fata pe dreapta. motocicletele au adoptat-o asa. Dupa care, nu stiu de ce, doar bicicletele moderne au schimbat regulile. La motociclete nu poate fi schimbat pentru ca ambreiajul si acceleratia nu trebuie SA fie pe aceeasi parte a ghidonului.
  8. RaduB

    Franele asa sunt normale/asa ar trebui sa fie peste tot. Sa-ti explic si de ce: la motociclete (scutere, mopede etc.) frana fata (adica cea importanta) este pe maneta dreapta (stanga e ambreiaj-ul). Eu, utilizator si de motocicleta, am cazut foarte rau acum vreo cativa ani, de pe o bicicleta noua, din acest motiv.
  9. Cati km estimezi? Poti pune un traseu estimativ, te rog?
  10. @andidani: Bucuresti - Giurgiu - Bucuresti cu masina, nu?
  11. RaduB

    Bicla pare noua si inca nu o fi apucat sa-si cumpere Oricum ar fi, fain mesajul!