kog

Membru
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

kog last won the day on March 19 2016

kog had the most liked content!

Community Reputation

84 Excellent

About kog

  • Rank
    Member

Profile Fields

  • Localitate
    lumea mea
  • Biciclete
    Top Gun/Simplon Gravity

Recent Profile Visitors

440 profile views
  1. kog

    Alivio sunt ceva peste entry level. Ma indoiesc sa fie la nivelul xt chiar daca e o diferenta de 7 ani intre ele. E vorba si ce calitatea materialelor folosite in gamele alivio/xt.
  2. kog

    Daca uzura e minima eu zic sa incerci sa montezi xt-urile. Daca le ai deja nu te costa nimic sa mesteresti putin. Am manete xt din '99 care lucreaza foarte bine. La fel si schimbatoarele. Schimbarea transmisiei la 2x11 sau 1x11/12 o sa coste foarte mult si nu cred ca asta cautai. Daca vrei competitii sau sa "biciclesti" mai serios mai bine cumperi o bicicleta completa de productie recenta 2016+ cu dotarile pe care le vrei. Iesi scump sa faci conversii.
  3. kog

    @Invitat specialDaca tot mi-ai aratat cat sunt de prost, adu si niste contra-argumente la ce am scris. Asa de dragul discutiei.
  4. kog

    Nu e nimic cu care sa nu poti fi de acord. Specialised, Giant, Merida(care are jumatate din Specialised), Cannondale, Bianchi, Scott sunt printre cei mai mari producatori de biciclete, fruntasi in cercetare si inovatie. Insa daca ar vinde doar biciclete de la 4000 euro in sus ar da faliment urgent. Toti produc atat varfuri de gama cu dotari de ultima generatie cat si biciclete ieftine pentru plebi care trag de ele ici colo de cateva ori pe luna. La astea ieftine nu sta nimeni sa isi bata capul ca sudurile sa fie perfecte, schimbatoarele sa functioneze la "clic" etc. Lupta intre branduri se da intre modelele de competitie, scumpe, acolo la varf unde conteaza gramul unghiul si rezistenta la vant. Intre bicicletele normale diferentele sunt minime orice ar scrie pe cadru. Mi-au trecut destule prin maini cat sa ma conving de asta.
  5. kog

    Iar m-a batut internetul. Multam de linkuri!
  6. kog

    Sunt in cautare de niste cauciucuri 700x20c. Tot ce am gasit pana acum sunt complet negre iar eu as vrea sa pun un model cu banda laterala alba/galbena, cum erau Continental pe vremuri. Oare am sanse sa gasesc asa ceva?
  7. kog

    Specialised produce de la low end in sus. Brandul nu inseamna nimic. Bicicleta e din 98-99, un mtb entry level, la acea vreme suspensiile pe aer/hidraulice/multibrat erau extrem de scumpe. Ai pus niste poze foarte proaste care nu spun mai nimic despre ea. Daca e nu are defectiuni si e gratis, urca-te pe ea si da-i pedala
  8. Se poate muta fara probleme. Din ce am vazut au fost ceva hibe cu modelul din 2011. E foarte posibil sa fie ceva defect in bratul ala desi nu are scapari de aer.
  9. Da, e foarte usor, aproape ca zbor pedaland, insa am doua probleme: 1. A inceput sa cada lacul de pe top tube. A trecut ceva timp din 2011 cand a fost facut insa nu cred ca trebuia sa se exfolieze in halul ala. 2. Furca reba dual air e o imputiciune. Trebuie sa o duc neaparat la service. Parca ar avea miere in ea, greu de reglat si comportamentul variaza foarte mult de la rece la cald.
  10. Intoarcerea de la marea namoleala de pe Drumul Regelui:
  11. kog

    Mi-au trecut prin mana cateva sute de biciclete second hand de absolut toate tipurile si varstele inclusiv ebike si carboane din primele generatii in ultimii 5 ani. Cele mai tavalite erau cele de copii si cele de oras. Cursierele, si mtb-urile in majoritatea lor erau cu piesele de fabrica, inclusiv cauciucurile, chiar si cele cu o varsta de 30+ de ani; in proportie mai mica erau cele nenorocite complet sau cele servisate la timp, cu upgrade-uri si folosite o perioada indelungata. Ce vreau sa zic aici e ca daca initiatorul nu are intentii serioase de "biciclit" nu are rost sa dea nici aia 1300 pe o bicicleta pe care o foloseste doua trei sezoane si apoi o abandoneaza in garaj pe vecie sau o doneaza cuiva. Sa dea de la 2000 in sus e pierdere de bani. Acu m-am uitat mai atent la cea pe care am recomandat-o, 7 pinioane inseamna filet, si automat ax care in cateva luni se stramba. Ramane versiunea unei biciclete second hand. Poate are noroc si gaseste ceva bun si ieftin. Am cumparat acum o luna un hardtail cu echipare completa xt si rockshox judy de pe la inceputul anilor 2000 cu 200 de lei.
  12. kog

    Exact ce spuneam mai sus. Hai sa nu trolam, banii nu tin loc de picioare. Nu iti trebe jde mii de lei sa te dai cu bicicleta prin padure. Daca era asa, nu as fi ajuns vreodata sa vad muntii de pe bicicleta. Ce le mai place unora sa fie snobi. Acum trecand peste tonul noului venit, eu i-am recomandat odata fie modelul de la bcicclop, fie ceva second hand, dar acolo ar fi indicat sa caute ceva local si sa mearga cu un prieten care se pricepe sa ii faca macar o verificare sumara pentru a nu lua teapa.
  13. kog

    Nu lua full suspension la banii aia. Cea de la biciclop pare cat de cat ok. Ar fi bine sa ne dai niste detalii despre tine, la ce vrei sa o folosesti, cat de mult, etc. Poate ar fi mai recomandat sa mergi pe ceva second hand. Cat despre cei cu raspunsurile "la banii aia iei un rahat cu roti"... le sugerez sa se abtina. Nu toti sunt dispusi, sau isi permit sa investeasca mii de euro intr-o bicicleta pe care o vor folosi ocazional sau le chestii "light". Si ca sa dau si un exemplu, acum 15 ani mi-am cumparat prima bicicleta cu roti pe 26. Aveam inainte o vechitura trei sferturi care imi rupea genunchii. Tin minte ca a costat 440 de lei, un Altrix Bora-i full suspension, cu jante duble si echipare shimano, furca no name pe filet. In primii 300 de km a crapat butucul pedalier si l-am inlocuit cu un monobloc. In rest apa paie si bataie. Era grea pentru standardele actuale dar m-a servit mii de kilometri fara probleme. A vazut toate drumurile posibile din jur, paduri, noroaie, poteci, ture de 100km si nu m-a lasat in drum. Am pensionat-o dupa ce i-am rupt furca a doua oara sarind prin oras si am avut ocazia sa o inlocuiesc cu altceva.
  14. @gibonu Foarte interesant, legat de vagoane. Pe coridorul IV adica spre punctul Curtici nu le-am mai vazut de cand eram copchil. Probabil ca acum sunt folosite doar pentru anumite produse sub forma de pulbere pentru care nu exista o industrie in zona mea. Produse chimice sub forma de pulberi le-am vazut transportate in vagoane asemanatoare celor cisterna.