kog

Membru
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

kog last won the day on March 19 2016

kog had the most liked content!

Community Reputation

67 Excellent

About kog

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    lumea mea
  • Biciclete
    Top Gun/Simplon Gravity

Recent Profile Visitors

374 profile views
  1. Am scos si eu batranul stumpjumper la o tura:
  2. kog

    Noul meu MTB vechi: Nici nu mai stiu ce e aia piatra cubica. Are nevoie de niste camasi, pedale, si service-ul facut la furca(asta daca mai gasesc piese), in rest e brici.
  3. Mulțumesc pentru apreciere. Am poza și în rezoluție mai mare dar imi trebuie o adresa de mail ca s-o pot trimite.

    1. kog

      kog

      vanu_radu@yahoo.com Multam fain

    2. Mircea PF

      Mircea PF

      Cu plăcere.

      spor la pedalat!

  4. Foarte foarte tare manastirea. Ai poza la rezolutie mai mare? As pune-o background. Zilele trecute la o bere am incheiat retrospectiva 2017. A fost un an prost. Foarte multa munca, timp liber aproape deloc si bani putini. Am mai pierdut si un tovaras de tura. Cu toate astea am profitat cat am putut de putinele "ture" pe care le-am facut. Privind inapoi ma bucur totusi ca am reusit sa profitam la maxim de minimul pe care anul ni l-a permis.
  5. kog

    E marimea 60. Abia dupa ce am cercetat atent am observat ca la chainstay unde se imbina vopseaua cu cromul se observa putin linia de revopsire. Oricum, cine a facut operatiunea a facut-o destul de bine.
  6. kog

    Toamna asta sper sa reusesc sa reconditionez italianca din imagini. E un Basso Gap din 83-84 din cate imi dau seama. Echiparea e campa entry, din nou din cate am reusit sa aflu de pe net. Nu ma pricep deloc la identificat componentele campa. Are jante mavic ma40 foarte putin folosite si butuci tot campa. Defapt intreaga bicicleta pare sa fie aproape noua Ce e ciudat e ca nu are nici un fel de sticker sau sigla inafara de cele stantate pe pipa si pe seatstays desi vopseaua pare a fi originala. De mers merge super, mai greu pana ma obisnuiesc cu pozitia. Obisnuit cu mtb nu credeam ca o sa pot sprinta pe distante scurte cu 50km/h Ce o sa ii fac? Cat mai putine posibil. O curatare/lustruire/gresare ca la carte, ghidolina noua, camasi noi la frane si doua cauciucuri. Vreo idee cu ce se lustruieste bine cromul?
  7. In primavara asta m-am apucat si eu de antrenamente la sala. La prima tura de sub 20km pe anul asta in care am avut si urcari mai sanatoase, am scos limba de oboseala si durere de picioare. Toata iarna am cam facut repaos din cauza frigului, lipsei echipamentului adecvat, a zilei scurte si a muncii. Asa ca de aproximativ trei saptamani fac exercitii la sala mai ales pentru picioare si genunchi. Nu fortez nimic, doar pun muschii si articulatiile in miscare pana cand o sa pot iesi zilnic cu bicicleta. Ideal ar fi fost un trainer, dar deh, finantele e mai ale dracu ca oricand. Ce am observat pana acum? O imbunatatire substantiala a performantei intr-un timp foarte scurt. Intr-o saptamana si jumatate de sala+ture de mentinere (17km) am reusit sa dezmortesc muschii. Plamanii inca au nevoie de acomodare si inima la fel, dar exercitiile de la sala au ajutat foarte mult la dezmortirea muschilor. Mentionez ca nu fac performanta de nici un fel, nici macar amator nu cred ca ma pot numi, deci ce spun eu aici ar fi valabil pntru cei care au uzat toata iarna scaunul soferului si acum ii ard picioarele dupa ce fac o plimbare scurta pe doua roti.
  8. kog

    Interesant cu penele la cursiera. N-am umblat foarte mult cu vechitura mea dar nu am reusit sa ii sparg rotile decat odata, iar eu eram badaran coborat de pe mtb. Am trecut bordurile in toate felurile, am mers pe drum de pamant si piatra, ba am si sarit cu ea de vreo cateva ori si n-a patit rabla nimic desi avea niste cauciucuri vechi si crapate. Pe de alta parte un prieten a schimbat trei baieuri intr-o saptamana pe aelasi drumuri. Poate am avut eu noroc, cine stie.
  9. Mi se intampla aproape de fiecare data cand circul pe soseaua nationala. Sa vezi ce fain e cand un bou iti baga noaptea in ochi un laser verde si dupa ce il luminezi umpic cu lanterna frontala se da jos din masina si sare la bataie. Noroc cu stroboscopul ca nu vedea unde sa dea cu pumnu
  10. De duminica: https://www.endomondo.com/users/28422549/workouts/799548122 Ne-a cam iesit pe nas. Am inceput urcarea de la Vidraru dupa ora 3 si am ajuns abia dupa 20:30 la masina parcata sus la tunel. Oricum, sentimentul pe care l-am avut sus la cota 2000 dupa ce am scos limba pe toate serpentinele, uneori pedaland la ritm de pas a fost extraordinar.
  11. De azi: https://www.endomondo.com/users/28422549/workouts/794931564 Poze: De tura de saptamana trecuta am uitat. Poze nu am la indemana dar am traseul: https://www.endomondo.com/users/28422549/workouts/789958311 Varful Highis e al doilea ca inaltime din Muntii Zarandului
  12. Am spus ca nu am putut scoate traseul din program. Traseul l-am desenat acum, pe cel original au mai fost cateva bucle scurte, de aceea e 138km. Posibil sa calculeze aiurea programul, nu zic nu, am si renuntat la el ca se tot bloca(cyclometer)
  13. Corect, insa cifrele alea nu se refera la asta. Nu conteaza sensul in care parcurgi traseul. Imagineaza-ti un drum care pleaca de la 0m altitudine si ajunge la final tot la 0m. Altitudinea maxima pe traseu este sa zicem de 20m. Drumul este valurit la fel ca o unda sinus si ajungi la altitudinea aia de 20 de metri de 100 de ori, urci si cobori, urci si cobori si tot asa. Nu necesita cine stie ce efort, dar la final o sa ai elevation gain/loss +2000m/-2000m. La un traseu de tip bucla diferenta dintre gain/loss va fi intotdeauna aproape de 0.
  14. @@Traveller Nu pot scoate din program link pentru ca fisierul e prea mare si se tot blocheaza la accesare. Traseul a fost asta: http://distanta.ro/bicicleta/tebea/46.085505,22.691368/45.919114,22.651167/46.088747,21.694568 Datele arata cam asa: distance 138.2km total time 11:04:22 workout time 06:32:17 average speed 21.2 peak speed 62.4 elevation gain/loss +4.078,0m/-4.195,0m Daca datele mint, atunci mint si eu.
  15. Diferenta de nivel reprezinta suma tuturor urcarilor, chiar daca intre urcari am si coborat cat am urcat. Am parcurs intr-o zi un traseu in care am avut peste 4000m diferenta de nivel. Asta nu inseamna ca am urcat 4000 de metri in altitudine.