atelier Honda

Membru
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

atelier Honda last won the day on May 22 2017

atelier Honda had the most liked content!

Community Reputation

88 Excellent

About atelier Honda

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    bucuresti
  • Biciclete
    Pinarello, Scapin, Olmo, Ciocc, Rossin, De Rosa
  • Ocupaţie
    samsar de cursiere
  • Arii de interes
    cursiere de otel, discuri de vinil, ochelari de soare,pinball, amplificatoare, cafea,bere

Recent Profile Visitors

572 profile views
  1. atelier Honda

    Am manete de schimbator pt grupul tau.
  2. atelier Honda

    Retro Velo Romania a fost la Salonul Bicicletei 2018 unde a prezentat o serie de 30 de biciclete, parte a propriului patrimoniu, ce cuprind mai bine de 100 de ani de istorie. Modelele prezentate sunt biciclete care la vremea producerii lor au fost folosite în competițiile de top și au purtat succese precum câștigarea Turului Franței, Jocurile Olimpice sau Campionatul Mondial.
  3. atelier Honda

    fiarele mele nu sunt de rupt prin oras. nu ca nu ar face fata dar este pacat de ele.cum ai livra pizza cu ferrari. gaseste o bicicleta decenta care sa te tina si sa produca bani din curierat. uite un film din tineretea mea.
  4. atelier Honda

    ce ai tu nu se mai poate numi Losa. doar daca iei in considerare sa faci o bicicleta de curse cum a fost. ii garantez ca o scoti sub 10 kg.
  5. atelier Honda

    krapf by losa.
  6. atelier Honda

    Foaie aero? nu inteleg foia ovala nu are trevba cu AERO ci pur si simplu e chestie de punct mort. ce poate sa fie aero la o foaie care are 6mm?
  7. atelier Honda

    Cristian merge de 6 ani la L'eroica si are cateva participari ca si biciclist. Dar il poti suna sa l intrebi.
  8. atelier Honda

    iti dau Mirage erogopower daca vrei.
  9. atelier Honda

    Seria cadrului. Nu da neaparat numele constructorului. Este seria de indetificare si difera abordarea de la caz la caz. Poate sa fie masura si anul cadrului sau pur si simplu un numar de inregistrare.
  10. atelier Honda

    Luciano Paletti este din Emilia-Romagna mai exact Modena . Un contructor deosebit ce a brevetat multe elemente pt biciclete si cel mai renumit patent este deraiorul fata detasabil si reglabil. Modelul de astazi este Super Prestige Lightning echipat cu campagnolo Super Record, bicicleta este in conditie originala. Acum bicicleta nu se mai afla in Romania a plecat in Japonia.
  11. atelier Honda

    manetele de frana nu sunt victory. Este un grup care si mie imi place
  12. atelier Honda

    Acesta a fost traseul
  13. Anul acesta am avut a doua participare la L'eroica Gaiole din Italia. Fata de anul trecut acum am fost cu un grup de 10 entuziasti ai fenomenului ciclistic vintage din Romania. Atmosfera din weekend cand sunt undeva la 7000-8000 de oamenii si bicicletele lor este greu de descris. Am atasat imagini din ziua cursei. Am reusit sa indeplinesc cu succes cei 46 de km alaturi de 5 membri ai grupului iar ceilati au facut cursa de 115 km si 209 km. Cursa de 46km are o diferenta de nivel de 700 m, cea de 115 are 2400 m diferenta de nivel si cea de 209 km are 3251 m diferenta de nivel. Pentru unii este importanta dificultatea traseului ar pentru ceilalti este importanta frumusetea peisajelor si experienta de a pedala alaturi de oamenii de pe tot mapamondul. Pe langa cursa este de vizitat casa L'eroica unde se afla o coletie importanta de biciclete dar si targul de piese, accesorii si biciclete, targ ce este raspandit prin tot centrul satului Gaiole. Cu siguranta anul urmator o sa reprezinte inca o experienta de neuitat. Bicicleta care m-a purtat pe "route bianchi" este Stefanoni Castano din 1975, tubulatura reynolds 531 si echipat Campagnolo Super Record. Am renuntat la perechea de roti pe baieu pt usurinta de a schimba camera in caz de pana. Baietii de la tura de 209 au schimbat undeva la 4 baieuri. Multumesc si sper sa va faca o mica idee pozele din telefonul meu. https://eroica.cc/
  14. atelier Honda

    nu este vorba de valoare de piata este vorba de cum era ea facuta si pt ce era facuta. este pacat sa strici un tommasini cand te poti da cu orice fixa cu frana fata prin oras. este practicabil Velodromul Dinamo.
  15. atelier Honda

    Cine a gaurit furca pt frana? un ghidon de pista neaprat cu pipa inclinata de care vorbeai.