atelier Honda

Membru
  • Content count

    85
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

atelier Honda last won the day on May 22

atelier Honda had the most liked content!

Community Reputation

78 Excellent

About atelier Honda

  • Rank
    Advanced Member

Informații personale

  • Sexul
    Prefer să nu declar
  • Arii de interes
    cursiere de otel, discuri de vinil, ochelari de soare,pinball, amplificatoare, cafea,bere
  • Biciclete
    Pinarello, Scapin, Olmo, Ciocc, Rossin, De Rosa
  • Localitate
    bucuresti
  • Ocupaţie
    samsar de cursiere
  • Firma
    steel is real romania

Metode de contact

  • Website URL
    https://www.facebook.com/groups/453293378199951/

Recent Profile Visitors

216 profile views
  1. Seria cadrului. Nu da neaparat numele constructorului. Este seria de indetificare si difera abordarea de la caz la caz. Poate sa fie masura si anul cadrului sau pur si simplu un numar de inregistrare.
  2. Luciano Paletti este din Emilia-Romagna mai exact Modena . Un contructor deosebit ce a brevetat multe elemente pt biciclete si cel mai renumit patent este deraiorul fata detasabil si reglabil. Modelul de astazi este Super Prestige Lightning echipat cu campagnolo Super Record, bicicleta este in conditie originala. Acum bicicleta nu se mai afla in Romania a plecat in Japonia.
  3. manetele de frana nu sunt victory. Este un grup care si mie imi place
  4. Acesta a fost traseul
  5. Anul acesta am avut a doua participare la L'eroica Gaiole din Italia. Fata de anul trecut acum am fost cu un grup de 10 entuziasti ai fenomenului ciclistic vintage din Romania. Atmosfera din weekend cand sunt undeva la 7000-8000 de oamenii si bicicletele lor este greu de descris. Am atasat imagini din ziua cursei. Am reusit sa indeplinesc cu succes cei 46 de km alaturi de 5 membri ai grupului iar ceilati au facut cursa de 115 km si 209 km. Cursa de 46km are o diferenta de nivel de 700 m, cea de 115 are 2400 m diferenta de nivel si cea de 209 km are 3251 m diferenta de nivel. Pentru unii este importanta dificultatea traseului ar pentru ceilalti este importanta frumusetea peisajelor si experienta de a pedala alaturi de oamenii de pe tot mapamondul. Pe langa cursa este de vizitat casa L'eroica unde se afla o coletie importanta de biciclete dar si targul de piese, accesorii si biciclete, targ ce este raspandit prin tot centrul satului Gaiole. Cu siguranta anul urmator o sa reprezinte inca o experienta de neuitat. Bicicleta care m-a purtat pe "route bianchi" este Stefanoni Castano din 1975, tubulatura reynolds 531 si echipat Campagnolo Super Record. Am renuntat la perechea de roti pe baieu pt usurinta de a schimba camera in caz de pana. Baietii de la tura de 209 au schimbat undeva la 4 baieuri. Multumesc si sper sa va faca o mica idee pozele din telefonul meu. https://eroica.cc/
  6. nu este vorba de valoare de piata este vorba de cum era ea facuta si pt ce era facuta. este pacat sa strici un tommasini cand te poti da cu orice fixa cu frana fata prin oras. este practicabil Velodromul Dinamo.
  7. Cine a gaurit furca pt frana? un ghidon de pista neaprat cu pipa inclinata de care vorbeai.
  8. Am facut rost pentru moment de un Selle Royal S17. Multumesc pentru sugestie
  9. ai ocazia sa inveti sa citesti poze.
  10. sunt gata, ai apucat sa i cureti?
  11. Semi dar pot intreba mecanicul de familie.
  12. M am tot gandit daca sa mai postez in topicul asta sau nu si inca mai am semne de intrebare. Pana atunci un proiect drag mie ce intra in colectia personala. Ciocc mod. San Cristobal 1978. Modelul este dedicat de Giovanni "Ciocc" Pelizzoli pentru castigarea campionatului mondial de ciclism din 1977 de catre Claudio Corti. Modelul de fata este Decembrie 1978 indentificat si revopsit de Giovannni Pellizoli. echiparea este una de top Campagnolo Nouvo Record. Schimbator spate pt.78, angrenaj pat.78, schimbator fata pat.78 singurul an in care schimbatorul fata a avut 4 gauri ceea el face deosebit si rar in acelasi timp ca de altfel tot grupul 1978 ce este unul de referinta. Se poate observa (ma simt prost ca tre sa scriu asta dar unii nu observa doar comenteaza) Foaie angrenajului pantografiata, tija de sa cu gradatii ce este un trade mark pt Ciocc si pipa 3ttt cu 3 zone de pantografie. Jantele Fiamme au fost scose din ambalajul original ca si hoodurile manetelor de frana. Alte elemente interesante manetele de schimbator gaurile si caseta Regina. Cadrul este masura ST58 din otel Columbus SL, dropouturi Campagnolo si se pot observa gaurile pt porta catena. Finetea mufelor au contat decisiv in achizitionarea acestui model de top. Modele cu adevarat importante de Ciocc sunt cele pana in '80 cand numele a fost vandut catre Conti. Anul trecut am avut deosebita placere sa vizitez atelierul lui Giovanni "Legenda" Pelizzoli. p.s ce Sa imi recomandati pt aceasta bicicleta din 1978?
  13. Buna seara nu cred ca este o bicicleta care necesita Stema si Marca pentru a merge la o vopsea si un mecanic.
  14. Multumesc.
  15. daca ma pricepeam la restaurari iti raspundeam. dar din ce am auzit poti sa folosesti ""smingen" fin si apa sa aduci la nivel. Apoi cicatricea o poti izola cu lac de unghi sau cu un spray care izoleaza rugina si cam asta e. Te poti uita la postarea mea Cu Stefanoni unde am izolat o bucata importanta din cadru.