gophren

Membru
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About gophren

  • Rank
    Newbie

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Montague Navigator, Dahon Vitesse
  • Localitate
    București
  1. Salutare, as lua si eu niste incalzitoare de la reduceri, daca dai comanda.
  2. Salutare, Cu scuzele de rigoare pentru postare intr-un topic vechi, ma declar si eu posesor mandru de Montague. Am cumparat la sfarsit de februarie un Montague Navigator model 2015 (cu o groaza de bani, acesta fiind principalul punct negativ al marcii - in Romania sunt prea scumpe). De ce pliabila, de ce Montague, de ce Navigator, de ce model 2015 cand sunt atatea alte variante la fiecare din intrebari? Pai sa o luam pe rand: de ce pliabila: acesta a fost factorul de triere cel mai important, fiind de ne-ocolit: Pentru usurinta urcarii pana la etajul 10 si pentru o depozitare cat mai simpla in casa (pe balcon), a fost musai sa fie pliabila. Dupa cum a zis si nevasta (care, stim cu totii, nu-i asa, are cuvantul final): "ia-ti ce vrei, numai sa nu ma incurc de ea pe balcon". Deci, pliabila. de ce Montague: pentru ca am vrut bicicleta cu roti mari, cu care sa abordez mai usor liniile de tramvai si bordurile in drum spre si de la birou si pentru ca vreau sa ies si la ture lungi, de sosea, cu ea. De fapt, anul asta m-am inscris la tura lui Mandruta, "Cu bicicleta la mare" si am de gand sa si termin pe ea. Pe piata din Romania, in domeniul pliabilelor cu roti mari, exista un Dahon, un Tern, cateva marci mai putin renumite si exista Montague, producator exclusiv de pliabile, exclusiv cu roti mari. Am avut toata iarna la dispozitie sa studiez, am asteptat sa vad daca se aduc si in Romania modelele 2016 lansate toamna trecuta de producatorii de mai sus (nu s-a intamplat asta) si in cele din urma am ales Montague Navigator, pentru ca modelul se apropie cel mai bine de cerintele mele. de ce Navigator: pentru ca e construita pentru mers la birou, dar are si componente bune pentru ture de sosea, nu neaparat ture lungi, dar asta se rezolva prin niste upgrades. de ce model 2015: in primul rand, pentru ca pentru 2016 trebuia sa astept pana in mai-iunie si in al doilea rand pentru ca modelul 2016 vine cu o schimbare la mecanismul de pliere, dupa mai multi ani in care Montague a folosit (cu succes) un Quick Release consacrat. Si fiind primul an, am fost un pic reticent, prefer sa fie ceva testat si validat prin folosirea indelungata. Acestea fiind zise, va prezint Navigatorul, in forma lui actuala: Niste specificatii, dupa ce am modificat nitel echiparea in vederea turelor mai lungi: Schimbator spate: Shimano Sora, 9 viteze Schimbator fata: Shimano Altus, pentru 3 foi Angrenaj: SR Suntour, 48/38/28 Schimbatoare: Shimano Rapid Fire pentru ghidon tip Flatbar Frane: cu saboti, cadrul are pregatire pentru frane pe disc Tija ghidon: Octagon, reglabila pe intaltime prin Quick Release Sa: Montague Double Density Performance VELO bio:logic m black Jante: Alex Rims, aliaj, pentru 32 spite Anvelope: Kenda Kwick Roller Sport 700c x 26mm semi-slick Schwalbe Marathon Plus Smartguard 28-622 Greutate: declarat pe site 12.2 kg, cu ce are acum probabil trece de 13 kg. Am facut ture de 60, 90 si 150 km si o folosesc la mersul la birou. Sunt foarte multumit de ea, este confortabila, manerele sunt de calitate, pozitia la mers se poate ajusta din ghidon. Puncte mai putin bune: pretul, evident. Trece de 5000 RON, pentru niste componente care sunt cel-mult mid-range. Platesti foarte mult importul din SUA (pretul oficial e 950$) si in cadrul pretului propriu-zis, platesti mult pentru tehnologia de pliere. Dar daca asta cauti si iti si permiti, atunci asta e. Si stiti bancul acela: una din fricile mele mari ca biciclist este ca dupa ce mor, nevasta o sa vanda bicicleta la pretul pe care i-am zis eu ca l-am platit pe ea. schimbatorul fata mi-a dat rateuri, (urca pe foaia mare in 15-20 secunde de caraiala si insistenta) a trebuit sa ma duc la un service specializat pentru calibrare. nu am avut incredere in anvelopele cu care a venit pentru ture lungi, am preferat sa iau unele cu protectie foarte buna, chiar daca sunt foarte grele. idem, nu m-a incantat saua, am schimbat-o cu aceeasi ocazie cu care am comandat anvelopele. franele sunt OK, dar atunci cand este pliata, in anumite pozitii se apasa pe roata spate dintr-o latura, ceea ce face ca la depliere janta ajunge lipita de unul din saboti. Trebuie deci sa fiu atent cand o depliez la pozitia sabotilor pe spate. Cam atat deocamdata, momentan nu imi vine sa ma dau jos de pe ea sa ii fac multe poze, dar vine ea vara si atunci sper sa revin cu feedback!