Tulip

Membru
  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Neutral

About Tulip

  • Rank
    Member

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Bucuresti
  • Ocupaţie
    Adrenaline Junkie

Recent Profile Visitors

130 profile views
  1. Salutare tuturor. Va prezint noua mea achizitie, "Suzana": Cadru: Radon Alpha (Radon Cross edition) – 52cm, aluminiu Jante: Rigida ZAC 2000 (duble, capsate, aluminiu) Furca: DNM Comet, magneziu? Cauciucuri: CST Traveller, 28x1.3 Schimbatoare fata+spate: Shimano Deore Caseta pinioane: 9 viteze, Shimano (nu stiu modelul) Angrenaj foi+ax pedalier: 3 viteze, Truvant (nu stiu modelul) Lant: KMC DX 10 SC Frane: Shimano (nu stiu modelul) Manete frane+schimbatoare: Shimano Deore Butuci fata+spate: Shimano (nu stiu modelul) Tija sa: Scape Sa: Selle SMP Ghidon: Profile design Pipa&cuvete: Ritchey Portbagaj spate: otel (nu stiu modelul) Cric: Comus Tranz-X (aluminiu) Bicicleta a fost achizitionata SH, avand urmatoarele probleme: - butucul pe fata e prea "strans", nu se invarte roata la liber, nefiind din descentrarea rotii sau a saotilor de frana - schimbatoarele mergeau perfect, pana am pus greutate pe ea. S-au dereglat si acum, cu tot efortul meu de a le regla, nu mai functioneaza ca la inceput - lipsa unei aparatori de foi ma face sa regret ca nu am luat in seama un detaliu atat de minor, dar important - cricul din aluminiu s-a strambat cand s-a afundat in namol - suportul farului a cedat la prima tura - pozitia e cam incomoda pe ea, settingul nefiind facut pentru statura mea -portbagajul si aripile sunt descentrate si usor strambe Si acum, intrebarile: 1. Are cineva referinte despre cadru si furca? Am tot cautat pe net,dar nu am gasit nimic. 2. Ghidonul e cam larg. Am testa o bicla cu un gidon cam cu 1/3 mai scurt si mi s-a parut mai comoda. Ce ghidon ati recomanda(tip, model, etc)? 3. Presiunea in camere o tin la 2.3-2.5. Pe pneu scrie de la 5.1 la 7. Nu e cam mult? Care ar fi presiunea corecta? 4. Ce cauciucuri si camere ati recomanda pentru comuting si cicloturism (ture medii) si daca ar merita investitia in camere antipana (am vazut ceva de la b'twin la preturi ok, nu stiu eficienta insa). 5. Merita sa ii fac o revizie "in regie proprie" (reglat schimbatoare, frane, setat pozitia corecta a seii si a ghidonului, centrat roti, umblat la butuci, indreptat aripi si portbagaj), cu mediile mele cunostinte de mecanica sau mai bine o duc intr-un atelier specializat? Orice alta informatie/completare/idee este binevenita. PS: am incercat sa combin ideea de prezentare a bicicletei cu cea de a gasi raspunsuri la intrebari. Sper ca am postat unde trebuie.
  2. Am revenit cu primele impresii din prima tura (110 de km dus-intors). Mai jos aveti niste detalii tehnice legate de drumul dus(58 de km): - timp total: 2h 28' - viteza medie: 23.5 km/h - viteza maxima: 60.5 km/h Bagaj usor(maxim 5 kg), improvizat dintr-un rucsac prins cu chingi pe portbagaj. A rezistat eroic. Probleme intampinate: un suport de far rupt de la vibratii, dereglarea schimbatoarelor, setting nepotrivit pentru statura mea a seii si ghidonului (voi face un post nou unde sa prezint toate problemele si sa cer sfaturi). Momentan, din lipsa de timp se suspenda Fagarasul, insa vor urma cateva ture ca aceasta, de 50-60 km. Per total ce parere aveti?
  3. Putin diferit, dar tot via Targoviste ma gandeam si eu. PS: e genial site-ul, multam mult.
  4. Multumesc. De haine si restul sigur sunt ok, nu stiu cat ar incapea o tenta de cort in ei, insa. Ii scriu acum omului, sa vad ce zice.
  5. Sa cauti drumuri judetene online in Romania e mai deficil decat sa te documentezi despre chimia polimerilor. Asadar, am vazut variante de DJ-uri, si ar fi cam asa: DN 1A de acasa pana in Buftea DJ 101 A, P si R pe traseul Buftea - Campina - Breaza - Comarnic DN 1/variante adiacente Comarnic - Predeal DN 73A Predeal -Paraul Rece - Rasnov DJ 112A Rasnov - Vulcan DJ 106A Vulcan - Sinca Veche Aproximativ 225 de km, cu incercarea evitarii drumurilor aglomerate. Putin cam intortocheat, dar cred ca preferabil traficului intens. Ce parere aveti? @@gibonu: cam asta am incercat sa fac mai sus @@Traveller: ideea e ca as vrea sa plec pe roti din Bucuresti si sa ajung la fel la destinatie. Trenul l-as pastra doar pentru caz de urgenta. @@kog: cum vine, bag o tura de 90 de km dus intors si apoi zilnic la job, ca sa ma acomodez. Stiu ca e putin, dar incerc sa maximizez cat pot kilometrii.
  6. Am inteles. Pe ploaie intensa inca nu am pedalat, deci cred ca voi merge pe niste huse facute din poliamida. Cutting costs, cel putin la inceput. :D In alta ordine de idei, din cele de mai sus merita vreuna?
  7. Multumesc mult. Intrebare: la cele impermeabile nu merge si atasarea unei huse, ca cele de rusac?
  8. Salutare tuturor. Postez aici planul pentru prima tura mai lunga ca incepator. In primul rand, cateva detalii legate de "experienta" mea: Am pana acum cateva ture de 45 de km in afara Bucurestiului, cam 25 de km catre job (aproape zilnic) si in weekend cam 70-80 de km, in total. Cea mai lunga tura a fost de aproximativ 100 de kilometri. Ca timp, cel mai mult am stat in sa 6 ore. Toate acestea pe MTB-uri, nu am mers pana acum pe o bicla de trekking. Am decis insa sa imi cumpar una sh, si as incerca o tura "de verificare". Traseul pe care l-as aborda este urmatorul: Bucuresti-Fagaras, 233 de km, cu oprire la Sinca Veche. Daca mai pot, as incerca sa abordez si un Fagaras-Cluj, insa o sa fiu limitat de timp si nu stiu cat o sa parcurg. Targetul e Fagaras, insa. La intoarcere mai mult ca sigur intoarcerea cu trenul, din cauza aceleiasi probleme, timpul. Fiind si prima tura la drum lung, ma gandesc sa parcurg cam 80-100 km, cu alte cuvinte sa fac 2 zile pe drum. Ca varianta de cazare am cortul. Din ce am vazut aici: http://distanta.ro/bucuresti/fagaras partea cea mai dificila ar fi Azuga - Rasnov, cu diferente de nivel mari. Astept orice sfaturi sau informatii legate de traseu, cazare, transport, aspecte tehnice sau orice altceva ce credeti ca ar ajuta un incepator. Spor si asfalt uscat tuturor.
  9. Salutare tuturor. Saptamana aceasta voi intra in posesia unei biciclete de trekking. Bicicleta ar fi aceasta: http://www.dirtbike.ro/bazar/radon-alpha-28-289973. E o alegere de buget, la fel fiind si coburile/gentile ce doresc sa le achizitionez. Am gasit mai multe oferte la magazinele de specialitate, si doream sa va intreb ce sa aleg. Mentionez ca as dori pentru inceput sa fac o tura de 200-250 de km. Am vazut ca majoritatea coburilor au in jur de 30-40 de litri, asta inseamna cam 2 rucsaci mici, din ce stiu eu. Teoretic ar fi suficient pentru o tura de cateva zile, cu haine si echipament (cort, sac, izopren). Atasez linkurile catre gentile de care vorbesc: http://www.supremebikes.ro/genti/3365-coburi-tour-de-france-pentru-portbagaj-.html- 40 l http://www.bikexpert.ro/borsete-si-genti_36/geanta-portbagaj-spate-force-noem-2x18l_5788_137180.aspx- 36 litri http://www.biciclop.eu/geanta-dubla-portbagaj-negru-albastru-34l-16214.html- 34 litri https://puremotion.ro/genti-pentru-bicicleta/geanta-portbagaj-3-piese-m-wave- 3 piese, 34+28 litri http://www.veloteca.ro/geanta-portbagaj-contec-53l53 de litri, cea mai mare, dar si cea mai scumpa dintre toate Astept opinii sau recomandari. Multumesc anticipat.
  10. Ok, multumesc mult. Astept si alte opinii, insa la pretul asta cred ca e o echipare buna. Sper sa nu ma grabesc, doar.
  11. Eu stiu de dungi-martor la gume, la jenti nu. Pe net am gasit asta, ca forma originala: http://rad-station.de/images/product_images/popup_images/11290_0.jpg.
  12. Salutare. Dupa o perioada in care am fost plecat, am luat iarasi anunturile la "puricat". M-am oprit momentan la anuntul recomandat de radu_vadan, adica acesta: http://www.dirtbike.ro/bazar/radon-alpha-28-289973. Ceva pareri? Am vb cu proprietarul si mi-a spus ca e echipata Deore, jenti duble, lant si pinioane noi, vine echipata, pret 600 ron (cu un set de genti, cam la 1000 RON, cum ziceam). Pareri?
  13. @@Traveller: nu,vine doar cu reglare a greutatii. Oricat as fi dat maxim, tot avea un joc destul de mare. Plus ca mi s-a parut cam instabila la borduri. Rupea aderenta putin la schimbarea "in unghi drept" a directiei de mers. @@radu_vadan: da, in continuare tin un ochi pe anunturile de pe 3 site-uri de vanzari SH. Totusi, am luat hotararea ca pana trece vara nu imi iau. Astept toamna, poate prind o reducere la bicle noi. Intre timp, studiez piata si incerc sa gasesc raportul optim calitate-pret.
  14. Am facut un "test drive" cu un RR 5.2, ultra-scurt (cam 10 km). Am reusit sa imi fac o semi-impresie,insa. Punctele ar fi cam acestea: - Pozitia putin "alungita". Bicicleta era un L, deci mai mult ca sigur eu as avea nevoie de un M. Acum, poate era si pipa lasata prea jos, dar per total ma simteam cam intins din tote incheieturile. - Schimbatoarele (S-ram X4) mai imprecise decat ma asteptam. Lipsa aparatorii de foi a dus si la o scapare de lant. - Furca putin cam nepractica. Nefiind blocabila, la drum drept imi lua mult din forta de pedalat si "zdruncina" destul de tare. - Portbagaj teoretic merge, dar cred ca e "la limita", din pacate omul nu-l avea montat, sa imi faco idee Ca o curiozitate, nu stiu de ce, am impresia ca am obosit mai mult decat pe babuta mea, care imi e prea mica. Poate e doar o parere. Ce concluzii am tras: - as vrea ceva cu furca fixa, nu imi permit ceva blocabil si nu cred ca e chiar impetuos necesar. - o ciclistica mai "friendly", nu asa agresiva, care sa imi permita sa nu stau "alungit" pe ea Strict orientativ, m-am gandit la asa ceva: http://www.decathlon.ro/p/8284495_btwin-mtb-rockrider300-barbati.html in combinatie cu astea: http://www.decathlon.ro/p/8331674_roata-trekking-28-k7-dp-spate-negru.html http://www.decathlon.ro/p/8331660_roata-dubla-trekking-28-negru-fata.html As iesi in sub 1000 ron cu totul. Avantaje: furca fixa, ciclistica mai relaxata, roti de 28, pret f bun Dezavantaje: cadru otel(mai greu), echipare f slaba, portbagajul posibil problematic ca montaj. Sunt curios cam cum priviti si voi lucrurile.