alexadi

Membru
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About alexadi

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Triban 540, MTB Rockrider 560

Recent Profile Visitors

115 profile views
  1. alexadi

    Cel mai placut mod de a te juca cu el e cel mai simplu il instalezi pe telefon (merge si pe android si pe ios) si ii dai drumul cand pleci de acasa si il opresti cand ajungi la munca (sau unde ai tu treaba) si in rest isi face singur treba (numara km parcursi, timpul scurs, face viteza medie, etc). Poti sa te inscri chiar si in clubul ciclism.ro de pe strava.
  2. alexadi

    Vorbele iti plac insa dovezile iti lipsesc, eu am in tura cu picioarele astea slabe de zici tu ca le am viteze medii de 30Kmh pentru 50-60 km distanta deci sustin in forta constant si cate 10 km viteze de 32 kmh, eu aici pubic profilul de pe strava, pe cand tu ai doar vorbe. Astept sa vad si eu filmul ca pana atunci de spamuri sunt satul. Picioarele astea mici de care zici tu ca nu au forta duc asa cu "chiu cu vai" in doar 53 minute o cursa de 10k sau un semnimaraton in 2 ore asa ca mai usor cu a arunca afirmatii gratuite mai ales ca intre noi doi tu esti cel care nu aduci decat vorbe pe cand la mine ai si fapte (le gasesti pe profilul meu de strava) la tine mereu e "iti spun eu" si doar atat, eu am inregistrari facute de niste deviceuri care zic eu sunt destul de exacte si chiar si timpi oficiali de alergare la concursuri. Ca sa inchei asa in stil clasic romanesc: la tine mereu e la Placinte inainte la razboi inapoi. Placintele sunt vorbele si razboiul sunt faptele sustinute de catre dovezi certificate.
  3. alexadi

    Eu am un triban 540 xl si pot sa iti spun ca la 185 cu 86 inseam imi e ok . Aceeasi senzatie ca si tine am avut intre L si XL si am ales XL pt ca e mai confortabila. E o alta geometrie dar e tot acelasi producator mari diferente nu prea cred ca are. Tot XL zic si eu ca e mai ok.
  4. alexadi

    Pentru a putea calcula am nevoie de date exacte nu undeva e la 25km si unundeva la 35-40 minute, in matematica datele sunt exacte. Asta cu undeva imi aduce aminte de o glulma de prin anii 90 cand unu era intrebat cat are salariu si eu spunea aproape 2 milioane, si era intrebat fara cat si el raspundea fara 1800 000 lei deci asa si cu tine (adica avea salariul de 200 000 lei) vorbim de ani 90 cand sumele erau in lei vechi sau ROL sau sume nedominate impartite cu 10000 lei. Daca iti place sa dai date uite aici ultima mea tura de pe garmin: distanta 37.23 km , timp 1 ora 16 minute si 36 secunde, viteza media 29.2 kmh , maxim speed 47.5kmh (eram in pana coboram unul din podurile de pe traseu), cadenta medie 67 rpm, cadenta maxima 100 rpm daca e imi spui si atasez un print screen de la garmin conect. PS: pot sa iti atasez si fiecare segment cum le imparte automat garmin ca el salveza date intermediare la fiecare 5 km. Tura este pe strava si e publica in cadru clubului deschis de forum.
  5. alexadi

    L Eu am fost foarte atent, si cred ca inteleg si limba romana. Dupa cum formulezi primul citat "deja pe la 30 la ora..." imi spune ca e o viteza cu care mergi constant la care adaug si "macar acum merg mult mai lejer la 30 la ....." semn ca iara mergi constant la aceste viteze, iar cosntant nu inseamna ca mergi asa 10 metri, vorbim de mers asa in regim constant 10-15 minute. Nu e nevoie sa te fortezi ca nu vreau sa te am pe constiinta. Iar refeirtor la 45-47 chiar tu ai spus mai sus vezi in citat "iau cam 45-47 kmh" iar asta mie imi spune tot in limba roamna ca poti mentine o asemenea viteza o perioada de timp buna. Corect ar fi fost viteza maxima pe care o ating este xx kmh asa cum am spus eu. Iar referitor la motor turat e simplu, depinde de capacitatiile lui ca eu de exemlu la 1.5 dci 3750 rpm am maxim de cai putere, dar dupa unii aceea este o turatie prea mare pentru un motor diesel. La benzinar se schimba problema ca acolo dupa 5000-6000 rpm incepe sa ofere maxim de cai putere, tuaratie la care iara unele persoane considera ca e prea mare pentru un motor. Iar ca sa continuii comparatia cu un motor nu cred ca iti pui un motor de masina de curse ca sa iesim la plimbare pin oras cu aceea masina.
  6. alexadi

    Legat de viteza eu spun doar atat, asta cu mersul cu 45-50kmh e ca si consumul de a dci meu la 1.5 nu o sa fie nici odata relevant acel instant care in forja pt 1 secunda imi arata 29.5 litri /100km asa si viteza ta. Pt a sustine afirmatiile tale sa vedem un filmulet cu mers lejer la 30Kmh timp de 5 minute, si unul in care atingi si mentii acel varf de 45-50kmh pe plat tot asa pentru 5 minute, si atunci eu unul imi scot palaria (adica casca de ciclist in cazul de fata) si nu mai comentez. Spun toate aceste lucruri pt ca pe cursiera viteza maxima care o ating pe palt pana acuma nu am reusit sa sar de 39.1kmh conform garmin fenix 5x si asta eram la o foaie de 52 dinti cu o cadenta de 85 rpm roti de 28 inch si anvelope de 25mm iar asta la bicileta de 9.5kg iar ca pinion cred sper sa nu ma insel ceva in zona 14-16 dinti si am reusit sa mentin maxim 30 secunde. Nu eram in pluton, rulam singur si soseaua era goala, sprintam sa il prind pe colegul din urma.
  7. alexadi

    Eu zic ca nu are rost sa fii ironic. Colegul ti-a zis ceva de bun simt, e ca si cum la masina ai pune ciocanul si ai stramba aripile ca sa incapa o roata mai mare, acelasi lucru l-ai facut si tu cu cadrul. Chiar daca nu crezi sunt sanse foarte mari sa ii fi afectat unghiurile, iar daca ne ducem putin mai departe in acel loc au aparut microfisuri in structura materialului iar aceste microfisuri or sa duca la rupturi in timp (nu crezi ia putin la studiat structura metalelor si prelucrarea lor atat la cald cat si la rece), toate astea in loc ca sa schimbi foaia mica sa pui una de 22 cum era proiectat cadrul, in loc de cea de 24 cum ai acuma. PS: Iti doresc sa il folosesti cat mai mult timp asa, si sa nu auzim pe aici ca s-a rupt si unde gasesti sa il repari.
  8. Codul rutier, si amenda aia de 800 lei.
  9. alexadi

    Eu am luat un triban 540 anul trecut si cum nu am ajuns inca la munte, nu am resimtit nici o problema de pedalier si rapoarte de transmisie, iar la pretul de 3500 cat este si cu 105 chiar si un model mai vechi sincer nu am gasit nimic altceva. Poate nu e o marca prea renumita de bicilete btwin insa nu toti mergem cu bmw sau audi si uite ca traim si asa, eu zic ca nu are rost sa isi ridice bugetul asa mult. Acel btwin recomandat de @majikstone e si in buget si ii mai ramane si 1000 lei pentru a isi lua accesori si de ce nu sa isi faca acele schimbari de transmisie daca resimte nevoia in viitor. El stie daca isi doreste o marca cunoscuta mai slab echipata sau o marca mai necunoscuta mai bine echipata
  10. Sigur pe plafon nu cred ca o poti pune suportul de la thule 958 duce maxim 20kg. Sincer eu iti zic ca mi se pare incomoda o bicileta de 15-16kg, la 25 kg deja faci umeri ca la sala.
  11. alexadi

    Poate si L depinde si de cat are picioarele de lungi. Eu tot asa sunt la 187 cu doar 86 la picioare si am preferat L pt MTB cu toate ca e o idee mai mica si XL mi-ar fi venit mai bine insa m-am gandit ca fiind de terenuri mai accidentate vreau o garda mai mare pentru "bijuteriile familiei" ca nu e placut sa le lovesti de cadru, asa ca am ridicat saua o idee mai sus decat pe xl si asta e. Daca era cursiera XL fara nici o problema.
  12. alexadi

    Aceeasi dilema am avut-o si eu anul trecut, la sfaturile colegilor de aici am ajuns la concluzia ca merita mai mult echiparea decat un cadru cu un nume pompos, asa ca in final am ales Triban 540. Sa scot eu untul din el in urmatorii 2 ani si sa devin un asa bun ciclist incat sa ma limiteze ca are 9.5 kg, si nu e un nume rasunator. Atunci cand o sa ma plictisesc de ea pot sa ii schimb cadrul si am echipare de top si uite cum cu 200-250 euro iarna la reducere pot sa imi schimb bicileta. 😎 Sfatul meu echiparea primeaza fara de brand, caci aceste componente sunt standard o echipare 105 e aceeasi si pe triban si pe un super brand.
  13. alexadi

    Mai mult ca sigur spd ca o sa vreau daca e sa fac trecerea la un moment data sa folosesc aceleasi incaltari si la mtb. Ca pedale pt inceput voi opta pt ceva dual o parte spd si o parte plata pentru ca sa fie mai usoara trecerea si la nevoie sa le pot folosi si cu alt tip de pantofi. Ca si model am gasit asa ceva la 90 euro https://www.bike-discount.de/de/kaufen/northwave-origin-plus-mtb-schuhe-789064 insa nu stiu unde sa probez in bucuresti asa ceva ca la 29.5 cm talpa ar trebui un 46 zic eu insa cred ca asta sigur o pot afla cel mai bine cu probarea, M-am uitat si dupa scorpio 2 plus insa nu prea mai gasesc in stocuri decat masuri mici ceva asa mai mare nici o sansa
  14. alexadi

    A venit momentul sa imi iau si eu niste incaltari mai bune pt bicileta, caci in momentul de fata am niste adidasi mai vechi cu care alergam. Ma bate gandul sa trec si la SPD merita sau nu acesta trecere si daca merita la ce anume sa ma uit, (model, talpa, inchidere, etc) ca am vazut ca sunt si reduceri in perioada asta. Ca buget am undeva intre 250 lei si 400 lei la nevoie mai urc pana la 100 euro daca gasesc ceva bun. Ca marime stiu ca am 29.5 cm la talpa ca tocmai ce am refacut masuratoarea aseara (la salomon stiu ca am 46 2/3 ca masura cea ce se confirma la adidasi de alergare am mizuno tot 46.5 )
  15. alexadi

    Cum era cald și frumos afara am zis ca sa încerc un drum pana la Giurgiu, am vorbit cu un amic și am plecat pe la ora 13 frumos drumul iar urcarea de la Uzunu e super, întoarcerea a fost mai nasoala ca nea prins seara și colegu nu avea nici lumini plus ca am cam înghețat puțin la picioare în bibs de vara și fără soare, dar a compensat plăcerea de a rula pe lângă coloana din sensul giratoriu de la adunații copăcei asta e traseul. https://strava.app.link/2kNMgEFVzR Chiar îmi place cum rulează triban 540, pentru a cărei achiziție trebuie sa va mulțumesc colegilor de pe forum căci de la voi am aflat ca își merita banii și asa este.