alexadi

Membru
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About alexadi

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Triban 540, MTB Rockrider 560

Recent Profile Visitors

144 profile views
  1. Pana la urma dupa tot alergat probat, m-am trezit ca intr-o duminica seara a dat comanda pe dechatlon la ULTRA RCR AF 105 NEGRU VAN RYSEL la 4600 lei ,tocmai ce am ridicat-o luni cu 2 zile intrziere fusese pierduta prin depozit in baneasa. Prima impresie e mai placuta seria asta de 105 fata de cea veche, mai bun gripul de la schimbatoare si mai lina la schimbari. Ce mi se pare ciudat e ca se pare ca si cei de la Mavic au trecut la reducerei de costuri, spun asta pentru ca e echipata cu noile roti Mavic in care au crescut greutatea la roti (70-100 grame) punand spite rotunde la roata din fata si la rotata din spate pe partea pe care nu este caseta de pinioane!!! (am pe triban 540 tot aceleasi roti mavic dar si pe fata si pe spate e cu spite plate.) asa sunt toate din noua generatie Culoarea neagra e chiar mai frumoasa ca in poze, ce o strica e combiantia aceea total neinspirata de argintiu pe partea din spate. O culoare frumoasa e acel ultegra de 6500 lei care vine pe un albastru metalizat, insa nu se merita diferenta de pret mai ales pentru o prima bicicleta. PS: fiind o idee mai usoara ca tribanul meu plus diferenta de marimite intre M si XL se simte cand o car pe scari ca e mai usoara.
  2. alexadi

    Sustin si eu ce zic colegi RR560 e super ok. Eu am prins in 2016 versiunea cu 3*9 de la ei la lichidarea de stoc la 2000 lei (in 2017 au trecut la cea actuala 2*10) si pot sa iti spun ca nu am avut probleme cu ea, iar la bani astia nu prea ai altceva ce alege.
  3. Ca dimensiuni are înălțime 168 și 78 inseam. Ca înălțime e de s ca inseam e de m. Asta e un motiv pentru care o sa ma tot alerge la magazine fizice sa probeze, iar de comandat dacă prețul e mai bun online, nu-i problema.
  4. @StuparulAm cautat și am găsit asa ceva însă e un model de 2016. Se merita sau sa mai caut? https://m.emag.ro/cursiera-liv-giant-avail-1-disc-2016-marime-s-alb-femei-60000213/pd/DWVV93BBM/
  5. Mulțumesc pt răspunsuri, am tot analizat și consoarta a ajuns la concluzia ca ea nu vrea sub echiparea 105 (asta e minim ca asa am și eu) ca la mtb a luat ce a vrut ea (după "culoare" ) și ulterior nu a fost incantata de decizie. Rămâne sa își suplimenteze bugetul ca alta varianta nu are, văzut în Dechatlon noua serie de triban rc520 cu 105 și frână pe disc, și e prea spartan nu te atrage deloc nici ca geometrie nici ca culori. Prin prisma noilor detalii cred ca va fi o alegere între (aranjate în ordinea prețului) : https://www.decathlon.ro/bicicleta-sosea-ultra-af-105--id_8529249.html https://www.canyon.com/en-ro/women-bikes/road-bikes/endurance-bikes/endurace/endurace-wmn-al-7.0/2129.html?dwvar_2129_pv_rahmenfarbe=BK&dwvar_2129_pv_rahmengroesse=L https://www.rosebikes.ro/rose-pro-sl-105-bike-now-2672333 https://www.rosebikes.ro/rose-pro-sl-lady-105-bike-now-2672342?product_shape=matt-grey%2Fmint-green Surprins neplăcut ca Rose la doamne e mai scumpa cu 100 euro nu înțeleg de ce, din ce am citit eu nu sunt mari diferențe și poate merge și pe o geometrie masculina. Rămâne sa găsim în stoc la dechatlon și sa vadă cum e la un test, un caynon în ce magazin recomandați sa facă un test. Dechatlon are avantaj la preț și dezavantaj la foi 52/36 și pinioanele 11-28 (11/12/13/14/15/17/19/21/23/25/28) pinioane etajate pt plat f bine. Caynon dezavantaj la preț și avantaj la foi 50/34 și pinioane 11-34 (11-13-15-17-19-21-23-25-27-30-34T) pinioane etajat pt munte mai bine. Ce părere aveți, care se merita mai mult?
  6. Ce bicileta aș putea alege pt o domnișoara în categoria de buget 3000-3500 ca triban 540 a picat ca vad ca e scos din fabricație, ca vad ca nici masurile nu le mai arata. Ceva echivalent as putea alege. Ca mărime este între s și m de la triban 540, și în toamna când a probat a zis ca e mai ok pe M. Acum când are și bugetul nu o mai au.
  7. Triban 540 are o mare problema in momentul actual nu e in stoc, decat pe masuri mici si foarte mici adica S si XS, stiu ca tot urmaresc siteul ca vrea si consoarta sa isi ia cursiera si asta intra foarte bine in buget, plus ca am si eu una la fel si e usor de intretinut. Ei ii trebuie un M si de la inceputul anului nimic in stoc.
  8. alexadi

    Cel mai placut mod de a te juca cu el e cel mai simplu il instalezi pe telefon (merge si pe android si pe ios) si ii dai drumul cand pleci de acasa si il opresti cand ajungi la munca (sau unde ai tu treaba) si in rest isi face singur treba (numara km parcursi, timpul scurs, face viteza medie, etc). Poti sa te inscri chiar si in clubul ciclism.ro de pe strava.
  9. alexadi

    Vorbele iti plac insa dovezile iti lipsesc, eu am in tura cu picioarele astea slabe de zici tu ca le am viteze medii de 30Kmh pentru 50-60 km distanta deci sustin in forta constant si cate 10 km viteze de 32 kmh, eu aici pubic profilul de pe strava, pe cand tu ai doar vorbe. Astept sa vad si eu filmul ca pana atunci de spamuri sunt satul. Picioarele astea mici de care zici tu ca nu au forta duc asa cu "chiu cu vai" in doar 53 minute o cursa de 10k sau un semnimaraton in 2 ore asa ca mai usor cu a arunca afirmatii gratuite mai ales ca intre noi doi tu esti cel care nu aduci decat vorbe pe cand la mine ai si fapte (le gasesti pe profilul meu de strava) la tine mereu e "iti spun eu" si doar atat, eu am inregistrari facute de niste deviceuri care zic eu sunt destul de exacte si chiar si timpi oficiali de alergare la concursuri. Ca sa inchei asa in stil clasic romanesc: la tine mereu e la Placinte inainte la razboi inapoi. Placintele sunt vorbele si razboiul sunt faptele sustinute de catre dovezi certificate.
  10. alexadi

    Eu am un triban 540 xl si pot sa iti spun ca la 185 cu 86 inseam imi e ok . Aceeasi senzatie ca si tine am avut intre L si XL si am ales XL pt ca e mai confortabila. E o alta geometrie dar e tot acelasi producator mari diferente nu prea cred ca are. Tot XL zic si eu ca e mai ok.
  11. alexadi

    Pentru a putea calcula am nevoie de date exacte nu undeva e la 25km si unundeva la 35-40 minute, in matematica datele sunt exacte. Asta cu undeva imi aduce aminte de o glulma de prin anii 90 cand unu era intrebat cat are salariu si eu spunea aproape 2 milioane, si era intrebat fara cat si el raspundea fara 1800 000 lei deci asa si cu tine (adica avea salariul de 200 000 lei) vorbim de ani 90 cand sumele erau in lei vechi sau ROL sau sume nedominate impartite cu 10000 lei. Daca iti place sa dai date uite aici ultima mea tura de pe garmin: distanta 37.23 km , timp 1 ora 16 minute si 36 secunde, viteza media 29.2 kmh , maxim speed 47.5kmh (eram in pana coboram unul din podurile de pe traseu), cadenta medie 67 rpm, cadenta maxima 100 rpm daca e imi spui si atasez un print screen de la garmin conect. PS: pot sa iti atasez si fiecare segment cum le imparte automat garmin ca el salveza date intermediare la fiecare 5 km. Tura este pe strava si e publica in cadru clubului deschis de forum.
  12. alexadi

    L Eu am fost foarte atent, si cred ca inteleg si limba romana. Dupa cum formulezi primul citat "deja pe la 30 la ora..." imi spune ca e o viteza cu care mergi constant la care adaug si "macar acum merg mult mai lejer la 30 la ....." semn ca iara mergi constant la aceste viteze, iar cosntant nu inseamna ca mergi asa 10 metri, vorbim de mers asa in regim constant 10-15 minute. Nu e nevoie sa te fortezi ca nu vreau sa te am pe constiinta. Iar refeirtor la 45-47 chiar tu ai spus mai sus vezi in citat "iau cam 45-47 kmh" iar asta mie imi spune tot in limba roamna ca poti mentine o asemenea viteza o perioada de timp buna. Corect ar fi fost viteza maxima pe care o ating este xx kmh asa cum am spus eu. Iar referitor la motor turat e simplu, depinde de capacitatiile lui ca eu de exemlu la 1.5 dci 3750 rpm am maxim de cai putere, dar dupa unii aceea este o turatie prea mare pentru un motor diesel. La benzinar se schimba problema ca acolo dupa 5000-6000 rpm incepe sa ofere maxim de cai putere, tuaratie la care iara unele persoane considera ca e prea mare pentru un motor. Iar ca sa continuii comparatia cu un motor nu cred ca iti pui un motor de masina de curse ca sa iesim la plimbare pin oras cu aceea masina.
  13. alexadi

    Legat de viteza eu spun doar atat, asta cu mersul cu 45-50kmh e ca si consumul de a dci meu la 1.5 nu o sa fie nici odata relevant acel instant care in forja pt 1 secunda imi arata 29.5 litri /100km asa si viteza ta. Pt a sustine afirmatiile tale sa vedem un filmulet cu mers lejer la 30Kmh timp de 5 minute, si unul in care atingi si mentii acel varf de 45-50kmh pe plat tot asa pentru 5 minute, si atunci eu unul imi scot palaria (adica casca de ciclist in cazul de fata) si nu mai comentez. Spun toate aceste lucruri pt ca pe cursiera viteza maxima care o ating pe palt pana acuma nu am reusit sa sar de 39.1kmh conform garmin fenix 5x si asta eram la o foaie de 52 dinti cu o cadenta de 85 rpm roti de 28 inch si anvelope de 25mm iar asta la bicileta de 9.5kg iar ca pinion cred sper sa nu ma insel ceva in zona 14-16 dinti si am reusit sa mentin maxim 30 secunde. Nu eram in pluton, rulam singur si soseaua era goala, sprintam sa il prind pe colegul din urma.
  14. alexadi

    Eu zic ca nu are rost sa fii ironic. Colegul ti-a zis ceva de bun simt, e ca si cum la masina ai pune ciocanul si ai stramba aripile ca sa incapa o roata mai mare, acelasi lucru l-ai facut si tu cu cadrul. Chiar daca nu crezi sunt sanse foarte mari sa ii fi afectat unghiurile, iar daca ne ducem putin mai departe in acel loc au aparut microfisuri in structura materialului iar aceste microfisuri or sa duca la rupturi in timp (nu crezi ia putin la studiat structura metalelor si prelucrarea lor atat la cald cat si la rece), toate astea in loc ca sa schimbi foaia mica sa pui una de 22 cum era proiectat cadrul, in loc de cea de 24 cum ai acuma. PS: Iti doresc sa il folosesti cat mai mult timp asa, si sa nu auzim pe aici ca s-a rupt si unde gasesti sa il repari.
  15. Codul rutier, si amenda aia de 800 lei.