LuluMOB

Members
  • Content count

    1,420
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

LuluMOB last won the day on October 23 2008

LuluMOB had the most liked content!

Community Reputation

38 Excellent

About LuluMOB

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 06/07/1973

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Iaşi
  • Ocupaţie
    Tâmplar

Metode de contact

  • Website URL
    http://picasaweb.google.com/irena.tanase
  1. Ca sa nu ramana neclaritati, eu nu am comparat cumva organizarea de la My Race cu cele de la alte concursuri, cred ca e evidenta diferenta (alta lungime de marcat, alta suprafata inclusa, alta logistica implicata, alt nivel al bugetului, alt numar de participanti, cu totul alt nivel in general). Si spun astea ca unul neimplicat deloc in nici una din cele doua asociatii, desi am prieneni in ambele. M-am referit la un simplu aspect, si anume acela al numarului oamenilor de pe traseu, care, daca ar fi fost mai mare, ar fi fost mai bine. Asta nu inseamna ca nu se poate face si fara oameni, teoretic cel putin, dar cum la noi apar fel de fel de situatii impredictibile, omul e sfant.
  2. Chiar ma intrebam ce s-a intamplat cu Laco... :(
  3. Da, veteranule, cum a zis si muti, eu sunt ala fara casca. Am mituit organizatorii. Am semnat ca merg asa pe propria raspundere. Stiu ca nu e bine, stiu ca e pentru bostanul meu polistirenul ala, nu incurajez pe nimeni sa faca la fel. Dar daca vreti, despre asta vorbim in alta parte. Ca traseul e frumos stiam, pe acolo ne invartim noi iesenii. De fapt sunt si locuri chiar mai frumoase prin padurile din jurul Iasului, pe care va invitam sa le descoperiti, unele pot fi mai greu incluse intr-un traseu de concurs. Legat de marcaje, mie mi s-au parut cele mai bune din ce s-a mai facut in Iasi pana acum. Ma refer strict la traseul lung, mai exact, nu cunosc portiunile specifice aluia scurt. E adevarat ca si eu, din cauza ca dormeam, am ratat drumul de vreo 2 ori, asa, pur si simplu din neatentie. Intr-una din situatii, era unul in fata mea, ma uitam pe dealuri si m-am dus dupa el, pana cand mi-am dat seama ca s-a schimbat peisajul... e locul unde, daca esti primul, trebuie sa-ti pui intrebari. O situatie mai ciudata a fost imediat dupa start, la km 1-2, unde un marcaj la o intersectie a fost pur si simplu inversat. Iar pe mosulica incarcat de banda l-au vazut multi plimbandu-se prin padure... Eu m-am descurcat cu un bidon de apa, de fapt l-am umplut la baza ultimei urcari dar l-am carat plin pana sus, insa pentru astia mai insetati cred ca trebuiau mai multe fantani pe parcurs. Tot la observatii, desi traseul a fost mai bine marcat in general, s-a simtit lipsa oamenilor pe traseu, capitol la care Turistorul a stat mai bine in trecut. Personal, am reusit sa o fac de oaie pentru ca nu mi-am verificat bicicleta si am patit la fel cu ce a fost saptamana trecuta pe exact acelasi traseu, la recunoastere: butucul spate blocat din cauza unei contrapiulite nestranse de con- rezultatul e ca axul se invarte cu totul si mai si sapa in cadru. Si daca la recunoastere m-a ajutat nea tzava (prieten pedalator din Iasi) cu un patent, acum desfa Lulule piulita aia cu mana daca poti. Am intrebat pe vreo cativa, sigur ca nimeni nu cara patentul sau cheia franceza in rucsac la maraton, si dupa cateva combinatii care acum imi starnesc rasul, am gasit o solutie inginereasca-romaneasca: din trusa de inbusuri am extras surubelnita plata, pe care am folosit-o pe post de dalta pentru a bate cu o piatra in zimtii pe care-i are acea contrapiulita ca sa se blocheze ferm de cadru. Si a mers. Bineinteles ca a trebuit sa fiu mai atent, de fapt am mai oprit o data pentru ca incepuse iar sa se stranga, dar oricum din punctul acela mai departe (cam jumatate de traseu) am mers singur, de cei din spate ma indepartam iar cei din fata erau mult prea departe. Le multumesc si eu organizatorilor, si sper sa mai fie si alte editii.
  4. Pune bicicleta cu rotile in sus, desfa cablul si in timp ce pedalezi incearca sa schimbi impingand de schimbator. Asa te lamuresti daca e din el sau din comanda problema. Eu as suspecta fie sufele/camasile fie articulatiile schimbatorului. Nu uita sa reglezi si pozitia custii, daca rotita de sus nu e apopiata de pinioane poti avea o oarecare intarziere la schimbare, in ambele sensuri.
  5. Din ce stiam eu, imaginile de mare rezolutie sunt luate din avioane.
  6. Felicitari organizatorilor si mai ales lui maus, caruia si ei tre' sa-i multumeasca pentru ca -nu uitati- el nu a fost propriu-zis organizator ci mai degraba 'consultant expert'. Pentru o prima editie eu zic ca e foarte bine, si daca ma uit si la ce zic altii -aia care au experienta si repere de comparatie, pe de o parte, si cap pe umeri, pe de alta, adica aia care stiu ce vorbesc- atunci e clar ca nu ma insel. O prima analiza s-a facut si maus deja ia notite pentru editia 2012. Acum, legat de ce au mai observat si altii: -ploaia nu o poate opri nimeni: nu-ti place, nu te bagi; pe viitor, probabil se va aplica tactica planului B pregatit dinainte pentru vreme instabila pentru a elimina portiunile de stan si bran cu noroi pana la glezne si bicicleta din spate de asemenea plina de noroi. -coborarile mergeau toate pe roti, cu conditia sa se mai invarta, chiar si cu furca fixa si patinoarul ala pe jos, dar evident ca trebuie sa uiti de frana fata; m-am salutat si cu salcamul de care se vorbea saptamana trecuta si cred ca pe uscat era mai periculos, ca-l stergeai mai in viteza; cand a desenat traseul, maus a scos tot ce se putea scoate dintr-o padurice de 3x3km de la malul Dunarii si cred ca multi care venisera pregatiti de un traseu relativ plat au fost surprinsi; -cu penele e si tehnica e si loterie, mie mi-a fost tare ciuda ca am abandonat din cauza lor, imi venea s-o iau la fuga cu bicicleta in spate si sa fac macar asa traseul; -un pic de inghesuiala la start/sosire, data viitoare poate se alege un loc dincolo de gardul acela si nu mai sta lumea pe traseu; -si eu sunt aiurit si ma ratacesc, si chiar ma gandeam cum o fi vazand traseul pe goagle cat de incalcit e prin boschetii aia, dar aici era imposibil, din 10 in 10 metri aveai banda; cel mult cateva puncte neclara, dar daca ridicai capul din pamant nu aveai cum sa gresesti. Pentru mine cel mai important a fost ca i-am cunoscat in sfarsit pe cativa din prietenii pana acum virtuali de pe aici, se stiu ei. Bine, pe langa unii poate am trecut fara sa stiu, ca-si tin moaca la secret, dar o sa mai fie ocazii. In concluzie, da, a fost frumos!
  7. Dintre putinii care aveam Sputnik pe strada, unu' singur avea manete cu reglaj :rolleyes: si toti il invidiam pentru asta. Cred ca e din generatia mai veche.
  8. Felicitari pentru vointa si curaj! Sanatate maxima iti doresc!
  9. Cati dintre noi fac ture cu bicicleta incarcata in martie? Cati dorm in cort la -12C? Cati au 'curajul' sa se duca in tari despre care aud povesti ingrozitoare, de genul n-au drumuri, au caini, te fura, etc. ca sa constate pe pielea proprie ca exista niste nuante? Bravo lui! Sa fie sanatos si sa vada cat mai mult din lumea asta mare!
  10. Eh, 'maratoane' suna foarte 'epopeic', sunt totusi doua ture de vreo 50 de km. Nu stiu cat de antrenat e pinkbike, dar sa-ti faci probleme dupa 50 de km de padure si aer curat nu mi se pare ok. Adica, sa fim seriosi, sunt doua concursuri de amatori, la inceput de primavara, si nu cred ca vine cineva tare incrancenat dupa premii sau puncte. Pe mine, daca as fi din Bucuresti, cred ca m-ar enerva sau obosi mai mult drumul si as gasi ambele ture relaxante.
  11. E foarte importanta reglarea lungimii cablului intermediar. De acolo in stabilesti amplificarea. http://www.sheldonbrown.com/cantilever-geometry.html
  12. Poti incerca sa inlocuiesti suruburile originale cu unele mai lungi, ele sunt niste limitatoare de cursa, nimic altceva.
  13. Pentru campinguri, foarte util mi-a fost http://archiescampings.eu/ pus tot de Frank daca-mi amintesc bine. Ar mai fi http://en.infocamping.com/camping-Europe http://www.eurocampings.co.uk/en/europe/ http://en.camping.info/ dar primul site e cel mai complet. Eu folosesc Garmin MapSource pentru vizualizare. Meraviglioso!
  14. Vagon biciclete la trenurile internaţionale 366 şi 367 Braşov – Budapesta şi retur 14-03-2011 CFR Călători informează că, pentru a veni în întâmpinarea persoanelor care doresc să-şi transporte bicicleta cu trenul până la Budapesta, în perioada 22 aprilie – 30 octombrie 2011, va fi introdus în circulaţie un vagon prevăzut cu spaţiu pentru biciclete. Vagonul se va afla în compunerea următoarelor trenuri intercity care circulă de la Braşov la Budapesta şi retur, astfel: * Intercity „Harghita” 366 Braşov (pl. 01.55) – Budapesta (sos.16.20), în perioada 22 aprilie – 29 octombrie 2011 * Intercity „Harghita” 367 Budapesta (pl. 06.40) – Braşov (sos. 23.34), în perioada 23 aprilie – 30 octombrie 2011 Preţul biletului internaţional pentru bicicletă/ călătorie simplă (dus), este de 5 euro/ bicicletă. În cazul bicicletelor pentru copii şi a celor care aparţin grupurilor nu se acordă nicio reducere, iar în situaţia în care biletul internaţional pentru biciclete este parţial utilizat sau neutilizat, nu se acordă nicio restituire. Sunt admise la transport următoarele tipuri de biciclete : * orice bicicletă din comerţ (inclusiv biciclete cu comandă electrică); * tandemurile cu două locuri, bicicleta orizontală şi alte biciclete speciale. Călătorii pot solicita informaţii despre circulaţia trenurilor internaţionale la staţiile şi agenţiile CFR, la numerele de telefon: 0268/425.815 (casa internaţională din staţia Braşov), 0268/477.018 (Agenţia de voiaj CFR Braşov), 021/319.95.65/ interior 134.608 (casa internaţională din staţia Bucureşti Nord), 021/314.55.28 (Agenţia de voiaj CFR nr. 1 - Bucureşti). http://www.cfrcalatori.ro/presa/Vagon-biciclete-la-trenurile-interna%C5%A3ionale-366-%C5%9Fi-367-Bra%C5%9Fov-%E2%80%93-Budapesta-%C5%9Fi-retur-56/s-1/p-1
  15. bilă pătrat con cilindru Abia astept pozele cu bila patrata si conul cilindric.