Adrian Daniel

Membru
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Neutral

About Adrian Daniel

  • Rank
    Member

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Panasonic CB-4000
  • Localitate
    Ploiesti
  • Ocupaţie
    Lucrator comercial

Recent Profile Visitors

204 profile views
  1. Da, am avut noroc ca nu a fost data prea bine vopseaua, dar a fost de migala mult de tot. Ma dureau degetele. De vopsit este usor, dar farmecul este sa aiba patina aceea. Daca nu se poate nu se poate, o vopsesti, dar daca se poate merita munca.
  2. Salut, Sfatul meu in legatura cu pedalele (daca nu e prea tarziu) ar fi urmatorul: Daca ai brate de aluminiu si bineinteles axul pedalei este din fier, este foarte posibil sa ai acolo o sudare intre cele doua materiale, destul de grava. Iti recomand sa desfaci pedalele de pe ax, iar axul sa ramana in brat. Cureti bine, verifici uzura la conuri, cupe si bile si daca este totul in regula, remontezi la loc pedala pe ax (bineinteles cu vaselina). Asa am procedat mereu cand am avut o situatie ca asta si a fost ok. Mai bine asa, decat sa iasa cu tot cu filet. In cazul in care vrei sa schimbi pedalele, poti proceda la fel. Axul ramane pe brat, demontezi axul noilor pedale si le montezi pe axul de pe brat.
  3. Trecand ceva vreme de cand nu am mai mesterit la acest Diamant, zilele astea am revenit pe baricade odata cu caldura si cu putin timp liber si mi-am propus sa termin ce am inceput asta toamna. Rezultatul il puteti vedea mai jos.
  4. Nu. Nu este acelasi lucru cu baieurile. Cauciucurile pe talon seamana cu cele pliabile din ziua de azi. In loc de sarma de pe margine au o margine rigida cu o continuare mai moale, iar in momentul in care este umflat, partea aceea rigida intra sub buza jantei iar continuarea aceea intra sub camera protejand-o, avand rol de taloneta (de aici si numele ''pe talon''). Erau folosite prin anii 20, 30 la biciclete, masini si motociclete. sube
  5. Stie cineva daca exista posibilitatea sa se mai gaseasca pe la noi, cauciucuri pe talon pt. bicicletele vechi gen Carpati, Diamant, Simson, Mifa? Si daca nu, ce inlocuitor pe sarma s-ar potrivi ? A mai intampinat cineva aceasta situatie?
  6. Intr-adevar, firma Diamant este o marca respectabila, cu un istoric foarte bogat. Astazi firma este detinuta de compania TREK si produce in continuare biciclete de top asa cum o facea si in trecut. Pacat ca multa lume nu prea a auzit de Diamant. Eu am auzit prima oara de firma Diamant, de la bunicul meu care a avut una si care a vandut-o parandu-i rau pe urma. Am hotarat sa fac rost de una si sa o reconditionez in amintirea lui, dar m-am pricopsit cu patru. Pot spune ca sunt un mare fan Diamant.:D O sa postez imediat ce avansez cu lucrarile, pana atunci pun o poza cu cel mai vechi batran din colectie hosting imagenes
  7. Am tot, mai putin aparatorile. Marea problema o sa fie cu cauciucurile, care erau pe talon/taloneta si care se gasesc acum foarte rar si sunt foarte scumpe. Am cumparat o pereche din Germania pt. un alt Diamant, dar a costat destul de mult si acum nu prea mai am monetar; asa ca o sa incerc cu unele pe sarma pe 27'', am vazut ca se potrivesc mai lejer pe astfel de cercuri.
  8. Multumesc. In legatura cu spitele, am stat putin pe ganduri si nu stiam ce sa fac, sa le vopsesc sa nu le vopsesc, pana la urma am zis sa incerc (mai mult din curiozitate), desi nu prea sunt adeptul vopsirii spitelor. Dupa ce am spitat roata, mi-am dat seama ca nu se vede foarte bine + ca incepuse deja sa se curete vopseaua, asa ca le-am curatat din nou si le-am dat cu un strat foarte, foarte subtire de vaselina ca sa nu se vada. Oricum multumesc pentru sfat.
  9. Ieri am respitat (cu ajutorul unui prieten) unul din cercuri, am curatat si vopsit spitele pt. ca erau foarte ruginite si am curatat butucul din spate. imagen
  10. O operatie ce s-a intins pe parcursul a 3 zile, bazata pe foarte multa rabdare si o lama de cutter exceptionala :D. Urmeaza respitarea cercurilor care au avut parte de acelasi tratament, gresarea, cupelor si remontarea pieselor. Stay tuned.
  11. Partile cele mai grele au trecut, dar fiind bicicleta unui prieten, astept sa faca rost de bani ca sa mergem sa cumparam piesele necesare pt. remontare (are o lista destul de lunga). Momentan am curatat piesele ramase, am gresat butucii si cea mai mare realizare, am scapat de acea culoare rosie data pe cadru. O sa postez imediat ce o sa incep sa montez.
  12. Cateva poze cu progresul lucrarii. Sper sa iasa ceva fain la final.
  13. Ok. Multumesc.
  14. Latimea furcii este fix 135 mm in zona urechilor. Pe spate am roata FiR cu butuc pe caseta.
  15. Depinde ce fel de date ar trebui sa dau ca sa fiu indrumat. Lamuriti-ma va rog. De Emmedue si de promtitudinea lor sunt satul. Am fost sa cumpar un angrenaj, le-am aratat modelul, au spus ca nu il au in magazin, dar pot da o comanda. M-am plimbat cred ca o luna de zile pe la magazin, sa intreb in ce stadiu este comanda, telefoane date, de fiecare data imi spuneau ca este pe drum. Cred ca nici macar nu au dat comanda. Pana la urma am renuntat si am gasit ce aveam nevoie pe un magazin online si in doua zile a venit pachetul. Am 7 pinioane, cadrul cred ca este de 60 cm. Este o bicicleta de trekking.