Iulian-Bucifal

Membru
  • Content count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

25 Good

About Iulian-Bucifal

  • Rank
    Advanced Member

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Btwin 520
  • Localitate
    Bucuresti
  • Ocupaţie
    Scamator

Recent Profile Visitors

346 profile views
  1. Sa mergi sa faci si Caranaua Fetii..te salut.
  2. Bravo...foarte bine descris mersul cu 2km/h.Ai asimilat aproape tot din forum si ai facut o tura perfecta.
  3. eu sunt biciclist amator...cicloturist de ceva timp si pasionat de pescuit...iti recomand cu toata fiinta mea un RR 540 de 27,5. Nu iti trebuie Deore ca sa faci drumuri prin "Forest"...de altfel daca nu faci ceva sport specific care inplica up-hill,downhill nu o sa ai nevoie de piese high-level...Eu zic ca un 26"este mult,mult mai bun pt tine...este doar o parere.
  4. Pune 2-ua degete intre cadru si oo.Asta e marimea optima.Dar daca esti scund si vrei neaparat viteza cu un MTB pur inseamna ca esti putin ...manelist. Daca pui roti de 18-19 pe o dacie o sugrumi...ea nu are motorul si structura sa iti invarta tie acel surplus.Daca pui rotile acelea pe un Jeep spre exemplu,atunci o sa faca fata cu brio.Apoi conteaza pneurile,transmisia,puterea,diferentialul...asa si tu cu bicla de 29" la 2000 ron...Dacie cu roti de 18-19..
  5. A zis cineva mai sus ca nu prea il afecteaza aparatul de electrosocuri pe ursul brun sau Carpatin...pai nu prea il afecteaza.El,ursul parcurge zilnic cate 60-100km.La anvergura de 400-600 kg sa te sperii de un sunet nu prea e valabil.De altfel acel spray cu piper care este defapt un mini-hidrant il folosesti doar in ultima instanta ,asta daca mai esti lucid.Dar...in orice ipostaza te-ai afla pe undeva la munte ,ursul deja te-a evitat el de mult.Daca ataca agresiv inseamna ca a fost iritat in mod repetitiv de catre un factor care il considera daunator.Sunt cateva reguli simple...te informezi,nu campezi aiurea,nu mananci langa cort/rulota..si nu asculti Salam...cica ursii au afinitati fata de salam.
  6. La caini este suficienta apa din bidon si ii indeparteaza.Parerea mea este ca cea mai grea problema de rezolvat este cu cainii de stana,nu cu ursii,lupii.Au vrut sa reglementeze problema cainilor de stana dar au sarit ciobanii cum ca ei vor doar drepturi.
  7. Despre calitatea drumului pot spune si eu cateva pareri.Pe 22 Aprilie m-am intors dintr-o mini vacanta si am ales varianta de intrare in tara pe la Vidin-Calafat.Am ales in special varianta Calafat -Bucuresti pe malul Dunarii daca pot spune asa tocmai ca sa verific traseul pentru o viitoare tura cicloturistica,adica...Calafat-Bechet-Corabia-Turnu Magurele-Piatra-Zimnicea-Giurgiu-Bucuresti.Drumul este pustiu,rar trec masini,calitatea asfaltului este rezonabila in judetele MH,DJ,OLT,TR...exceptie face GR unde asfaltul nu este ok.Intre Giurgiu si Zimnicea este trafic destul de mult desi este asfaltul prost.Deasemenea sunt cateva localitati unde sunt de-a dreptul bombardate.Pensiuni sau cazare nu se gaseste decat in orasele mari Zimnicea,Corabia,Bechet,Dabuleni, de altfel nu gasesti nici magazine pentru diverse aprovizionari.NU RECOMAND sub nici o forma parcurgerea bucatei BECHET - CALAFAT pe bicicleta...sunt ffff multi indieni pauperi care merg calare si trag cu arcul.Este muuult mai rau prin comparatie bucata Bechet-Calafat decat localitatile deja celebre precum (Budesti,Sacele de Brasov).
  8. Cercetatorii englezi ce spun?...Nene,bre,colegu,prietene sau omologule....Cand faci turul tarii si anume Romania unde sunt sate paupere sau intalnesti conditii nu tocmai favorabile chiar si pentru un om fara anumite discomforturi legate de sanatate ce reacu faci?.....batem campii sau bati campii pe termenii medicali si cum ajunge apa din gura pana in cur...dar daca nu o gasesti?...Aloo..pauperitatea din Romania nu are legatura cu termenii medicali de altfel corecti si logici despre care vorbesti mata.Cati bani sau sponsori sa ai ca sa faci turul Romaniei cu acest diabet in conditii de concediu?Eu doar am vrut sa spun ca nu coiincide ce doresti tu de acasa cu ce intalnesti pe drum...Mna..poate omul face 40-70km pe zi si doarme doar la pensiuni si are totul stabilit de acasa.Este de laudat demersul lui atata timp cat este organizat bine.
  9. Nici mort nu mai intreb la ei...pai dupa ce ca am am fost Gay si am cumparat o asa bicla(chiar daca era cadou pt prietena),acum sa mai si ma duc sa intreb ce si cum...Pai gandeste-te cum reacu ar fi sa te duci tu in Practiker sa cumperi perdele si apoi sa revii sa-ti faca alea tiv sau sa ti-o scurteze...Intreb reacu si eu aici.
  10. Adica tija aceea nu se poate da mai sus sau jos...pot doar sa pun o teava in loc de ghidon ca sa scad inaltimea ghidonului...nu?
  11. Din primele impresii am observat asta...:Jantele sunt simple,deraior ieftin SiS si maneta schimbator Revoshift sau stift dar functioneaza,pliabilitatea se face bine are un sistem destul de ok,greutate mare cam 14kg,...este clar o bicla de oras.Viteza prinde spre surprinderea mea au compensat rotile de 20" cu o foaie enorma dar enorma.Ma tot uit pe clipuri pe you-tube ca nu prea stiu cum naiba pot lasa teava ghidonului mai jos(teava care face legatura intre pipa si furca),pe acea teava care este conica si inspre ghidon si inspre furca se afla si plierea de ghidon...
  12. Multumesc @rotax...astept si eu cu nerabdare povestea turei a lui @Alexia.
  13. Am achizitionat si eu o bicla noua pentru prietena azi ...deh 14 Februarie.Bicicleta a fost musai sa fie pliabila si m-am/ne-am orientat catre B,Twin Hoptown 320 20" la pretul de 1000ron.La prima vedere si incercare pare o jucarie eu avand un RR520 model 2015(adica modelul pe 26").Bicicleta este in mare parte cu auxiliare de low-level.Daca aveti pareri sau detine cineva acest model rog sa-mi dea si mie cateva detalii.Eu, in afara de cateva recenzii de pe Decathlon cu privire la bicla nu stiu.