Aurel Dumitru

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Aurel Dumitru

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 09/06/1979

Profile Fields

  • Localitate
    Slatina
  • Biciclete
    Stevens F9 Race FR
  • Ocupaţie
    Inginer
  1. Aurel Dumitru

    Daca bicicleta ta este aceasta atunci cred ca se potriveste aceasta ureche dupa forma din lateral, dar nu stiu cum arata urechea ta pe partea ce vine pe cadru.
  2. Aurel Dumitru

    Nici nu prea o sa gasesti decat daca ai cunostinte de germana. Am luat-o babeste: am bagat bicicleta in suportul de reparatii, am scos shock-ul si am realizat masuratori. Concluzia: intra amortizor de maxim 200 mm. Ramane sa mi se raspunda la intrebarea pentru care am creat topicul: care ar fi mai bun din punct de vedere fiabilitate in timp si usurinta/cost de servisare ?
  3. Aurel Dumitru

    Da, m-am lamurit si cu forumul asta....
  4. Buna ziua. Acesta este primul meu topic pe forum, astfel ca daca nu e pus unde trebuie va rog sa-l mutati. Dilema mea este urmatoarea: am cumparat un cadru FS SH iar acesta a venit cu un shock RS Monarch R de 165 mm lungime. Dar lungimea acestuia nu asigura geometria necesara, saua este prea in spate iar unghiul HT este prea mic (este pe spate). Cadrul este un STEVENS F9 Race FR. Atasez 2 poze: - prima poza este cadrul ce l-am cumparat eu, cu shock-ul de 165 mm: http://s.go.ro/5lbk3zfe - a doua poza este cum ar trebui sa fie: http://s.go.ro/kgap3a4b Din ce am rascolit pe net nu prea am gasit sa spuna ce lungime ar trebui sa aiba shock-ul, din masuratori se poate pune un shock de maxim 200 mm si tot mai ramane un spatiu de 20 de mm intre seat-tube si bascula. Alternative de cumparare pentru shock ar fi: - X-Fusion Scott Nude de 190x51 mm, nou si avand comanda pe ghidon pentru blocare; - Fox Float Ctd Evolution 200x57, aproape nou. Care ar fi mai bun din punct de vedere fiabilitate in timp si usurinta/cost de servisare.