Aurel Dumitru

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Aurel Dumitru

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 09/06/1979

Profile Fields

  • Localitate
    Slatina
  • Biciclete
    Custom RADON SKEEN 120 2016
  • Ocupaţie
    Inginer

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Aurel Dumitru

    Si eu am avut transmisia actuala 2x11 pe un cadru cu spatiere de 135 mm pe spate si nu am avut probleme sa imi frece. Lamureste-te ce distanta ai intre drop-out-uri pe spate: 135 mm (standard MTB) sau 141 mm (qr boost) apoi iti poti alege butucul. Daca ai 141 nu prea se gasesc butuci cu qr boost, sunt cateva modele, de la Shimano si de la DT Swiss prin conversie unui butuc boost cu capacele de qr. Butucul pedalier nu are nicio influenta. Sa inteleg ca ai folosit lantul cu uleiul ce a venit pe el de la producator (Shimano)? Ai desfacut transmisia sa vezi pe unde este urma de frecare si de unde putea rezulta spanul ala ce era pe schimbator? Daca nu sunt urme de frecare pe nicaieri singurul loc de unde putea rezulta este lantul.
  2. Aurel Dumitru

    Si ce avea daca puneai 2x11 cu pedalier 38-28 si pinioane 11-42 ? Nu cred ca esti in stare sa tii cadenta la combinatia 22-40 pe urcari, inseamna un raport de 0,55 adica aproape 110 rpm. La cadenta asta esti clar hamster. Plus faptul ca ai folosit un butuc din gama inferioara pentru o transmisie nivel entuziast. Revenind la subiect, verifica sa fie lock-ring-ul la caseta strans bine, mie mi se pare ca e caseta prea aproape de urechea schimbatorului/drop-out-uri. Plsu ca, nu stiu ce ulei folosesti pentru ungerea lantului, e foarte mizerabil lantul si caseta si de aici poate rezulta uzura prin mizeria stransa pe el.
  3. Aurel Dumitru

    Curata discul bine cu alcool izopropilic si schimba placutele de frana - e cea mai sigura metoda, restul e can-can... Si incearca sa folosesti, pentru ungerea lantului, nu a pinioanelor, ulei la bidonas cu pipeta/picurator.
  4. Aurel Dumitru

    Da, mai degraba este modelul 013, cea de la Bella Bike. Sfatul meu: comanda 2 bucati, una sa fie de rezerva la tine pentru ca nu sti cum ti se rupe pe coclauri si te fericeste...
  5. Aurel Dumitru

    Pai, in primul rand, ai pus poze a doua tipuri de ureche de schimbator. Decide-te care e a ta.
  6. Aurel Dumitru

    Daca bicicleta ta este aceasta atunci cred ca se potriveste aceasta ureche dupa forma din lateral, dar nu stiu cum arata urechea ta pe partea ce vine pe cadru.
  7. Aurel Dumitru

    Nici nu prea o sa gasesti decat daca ai cunostinte de germana. Am luat-o babeste: am bagat bicicleta in suportul de reparatii, am scos shock-ul si am realizat masuratori. Concluzia: intra amortizor de maxim 200 mm. Ramane sa mi se raspunda la intrebarea pentru care am creat topicul: care ar fi mai bun din punct de vedere fiabilitate in timp si usurinta/cost de servisare ?
  8. Aurel Dumitru

    Da, m-am lamurit si cu forumul asta....
  9. Buna ziua. Acesta este primul meu topic pe forum, astfel ca daca nu e pus unde trebuie va rog sa-l mutati. Dilema mea este urmatoarea: am cumparat un cadru FS SH iar acesta a venit cu un shock RS Monarch R de 165 mm lungime. Dar lungimea acestuia nu asigura geometria necesara, saua este prea in spate iar unghiul HT este prea mic (este pe spate). Cadrul este un STEVENS F9 Race FR. Atasez 2 poze: - prima poza este cadrul ce l-am cumparat eu, cu shock-ul de 165 mm: http://s.go.ro/5lbk3zfe - a doua poza este cum ar trebui sa fie: http://s.go.ro/kgap3a4b Din ce am rascolit pe net nu prea am gasit sa spuna ce lungime ar trebui sa aiba shock-ul, din masuratori se poate pune un shock de maxim 200 mm si tot mai ramane un spatiu de 20 de mm intre seat-tube si bascula. Alternative de cumparare pentru shock ar fi: - X-Fusion Scott Nude de 190x51 mm, nou si avand comanda pe ghidon pentru blocare; - Fox Float Ctd Evolution 200x57, aproape nou. Care ar fi mai bun din punct de vedere fiabilitate in timp si usurinta/cost de servisare.