Munchausen

Membru
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Munchausen last won the day on April 15 2018

Munchausen had the most liked content!

Community Reputation

34 Excellent

About Munchausen

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    București
  • Biciclete
    Principia/Cinelli/Leri Muggio/Raleigh/Graf/Cube...

Recent Profile Visitors

552 profile views
  1. Munchausen

    Multumesc. Dupa ce am scapat aproape 30 de ani pe tot felul de motociclete nu vreau sa imi rup picioarele pe o bicicleta. Pentru traficul din Bucuresti este cea mai periculoasa alegere sa mergi pe fixie. Prefer SSP si frane de foarte buna calitate.
  2. Munchausen

    Inaltimea de la sol la bottom bracket e 26cm cu anvelope 25mm. Dar intr-adevar e o geometrie mai ciudata. Fabricantul zice ca e pentru velodrom si street-racing. Cred ca este gandit pentru pipa "negativa". Desi teoretic ar fi marimea 58 merg foarte bine pe el pentru ca are top tube scurt si ghidonul e mai ridicat. Pipa e Cinelli Ant (60mm) si directia e foarte precisa la slalomul printre masinile oprite la semafor. Accelereaza foarte misto chiar si cu anvelopele astea mai slabute. Foarte buna in oras, picioare sa fie.
  3. Munchausen

    ST 58 cm, TT 56 cm (centru-centru). E un cadru foarte "adunat". Se simte la acceleratie.
  4. Munchausen

    Multumesc. Este 56 (TT).
  5. Munchausen

    Cadru Principia RSL SX. Grup Campa Veloce (frane Potenza). Roti custom pe butuci Miche Racing Box. Anvelope Conti GP si camere Michelin Latex. Pipa si ghidon Deda Zero2 si Zero100. Sa si tija din carbon China - no name. Pedale MKS. Evitam Veloce si tot tinteam un grup Shimano 105 argintiu pentru cadrul asta. Pana la urma mi-am tinut respiratia si am luat Veloce motivat de greutatea mai mica. Aproape 1000 de km mai tarziu pot spune ca am facut ceea ce trebuie.
  6. Munchausen

    Sezon nou, fier nou.
  7. Munchausen

    Ai PM
  8. Munchausen

    Mulțumesc! In primul rând sunt foarte pretențios când cumpăr roți. Aștept până găsesc unele care arată bine. Pe urmă le curăț cu alcool izopropilic și la sfârșit le lustruiesc cu pastă specială și cârpă. Răbdare multă. Spițele luate una câte una și la sfârșit totul strălucește. La Bikexpert Unirea mecanicul (Ion) e foarte priceput. Dar este foarte ocupat, durează ceva. Deasemenea trebuie sa te duci cu bile și conuri, ei nu au. Alt mecanic bun mai găsești la Bike Xcs Aviatiei (Dan). Lucian de la Bița Color e specialist în vintage dar nu cred că lucrează acum.
  9. Munchausen

    Încă două clasice s-au adăugat la înghesuiala din casă. Cadru Leri Muggio Reynolds 531C, grup Campagnolo Triomphe 2x6 (manetele de la schimbatoare sunt Record), casetă Regina 13-21, jante Nisi, gume Continental Grand Prix 4000, pipă, ghidon și șa Cinelli (XA, Giro d'Italia, Unicanitor). 10,4 kg. Cadru Raleigh R-100 Cromoly 4130, grup Shimano 600 Ultegra 2x8, casetă Ultegra 12-21, jante Mavic MA2, gume Continental Grand Prix, pipă 3t Record, ghidon 3t Super Competizione, șa San Marco. 10,6 kg.
  10. Munchausen

    Se simte ok daca nu ai dealuri de urcat. Pleaca usurel de la semafor dar pe urma fuge destul de bine. Cred ca ajuta greutatea (8.2 kg), geometria cadrului si gumele.
  11. Munchausen

    Update la SSP-ul Principia. Roti noi - butuci Ofmega Competizione 36H cu flanșe înalte, cercuri Remerx Taurus, spițe DT Swiss Champion, anvelope Continental Grand Prix 23mm pe față, 25mm pe spate. Foaie Sugino Super Light 52T. Freewheel Shimano 16T.
  12. Munchausen

    Încă un fixie alb-negru.
  13. Munchausen

    Cursiera Graf a ajuns la forma finală, 9.8 kg. Cadru și furcă Reynolds 531, grup complet Shimano 600 EX (6207-6208) cu schimbator spate SIS, roți Mavic MA40, anvelope Continental Classic 25 mm, șa Selle Royal S17, pipă și ghidon Cinelli, pedale MKS Quill 2K (există și pedale cu ratrapeuri dar nu sunt pentru București). Este extraordinar de legată, se aude numai lanțul trecând peste pinioane. Cu saboți noi Shimano 50T5 (Tiagra) frânele fac față în trafic urban. Urmează să fie demontată, vopsit cadrul, curățate/lustruite piesele și retapițată șaua.
  14. Munchausen

    @paulrad Bicla are deja alt proprietar. Folia era marketing.
  15. Munchausen

    Un SSP pentru "lupte" bucureștene. Cadru și furcă Principia RSL SX (danezii ăștia chiar știu ce fac). Roți Shimano R501 cu anvelope Schwalbe Lugano. Angrenaj Ofmega Competizione. Frâne Campagnolo Veloce. Pipă și tijă șa Deda Zero. Pedale MKS Sylvan Road. Șa Selle Italia Flite TT. Foaie 42, pinion 13. Fuge. Merită niște roți mai rigide cu gume Continental Grand Prix.