Munchausen

Membru
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Munchausen last won the day on April 15

Munchausen had the most liked content!

Community Reputation

27 Good

About Munchausen

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    București

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Munchausen

    Mulțumesc! In primul rând sunt foarte pretențios când cumpăr roți. Aștept până găsesc unele care arată bine. Pe urmă le curăț cu alcool izopropilic și la sfârșit le lustruiesc cu pastă specială și cârpă. Răbdare multă. Spițele luate una câte una și la sfârșit totul strălucește. La Bikexpert Unirea mecanicul (Ion) e foarte priceput. Dar este foarte ocupat, durează ceva. Deasemenea trebuie sa te duci cu bile și conuri, ei nu au. Alt mecanic bun mai găsești la Bike Xcs Aviatiei (Dan). Lucian de la Bița Color e specialist în vintage dar nu cred că lucrează acum.
  2. Munchausen

    Încă două clasice s-au adăugat la înghesuiala din casă. Cadru Leri Muggio Reynolds 531C, grup Campagnolo Triomphe 2x6 (manetele de la schimbatoare sunt Record), casetă Regina 13-21, jante Nisi, gume Continental Grand Prix 4000, pipă, ghidon și șa Cinelli (XA, Giro d'Italia, Unicanitor). 10,4 kg. Cadru Raleigh R-100 Cromoly 4130, grup Shimano 600 Ultegra 2x8, casetă Ultegra 12-21, jante Mavic MA2, gume Continental Grand Prix, pipă 3t Record, ghidon 3t Super Competizione, șa San Marco. 10,6 kg.
  3. Munchausen

    Se simte ok daca nu ai dealuri de urcat. Pleaca usurel de la semafor dar pe urma fuge destul de bine. Cred ca ajuta greutatea (8.2 kg), geometria cadrului si gumele.
  4. Munchausen

    Update la SSP-ul Principia. Roti noi - butuci Ofmega Competizione 36H cu flanșe înalte, cercuri Remerx Taurus, spițe DT Swiss Champion, anvelope Continental Grand Prix 23mm pe față, 25mm pe spate. Foaie Sugino Super Light 52T. Freewheel Shimano 16T.
  5. Munchausen

    Încă un fixie alb-negru.
  6. Munchausen

    Cursiera Graf a ajuns la forma finală, 9.8 kg. Cadru și furcă Reynolds 531, grup complet Shimano 600 EX (6207-6208) cu schimbator spate SIS, roți Mavic MA40, anvelope Continental Classic 25 mm, șa Selle Royal S17, pipă și ghidon Cinelli, pedale MKS Quill 2K (există și pedale cu ratrapeuri dar nu sunt pentru București). Este extraordinar de legată, se aude numai lanțul trecând peste pinioane. Cu saboți noi Shimano 50T5 (Tiagra) frânele fac față în trafic urban. Urmează să fie demontată, vopsit cadrul, curățate/lustruite piesele și retapițată șaua.
  7. Munchausen

    @paulrad Bicla are deja alt proprietar. Folia era marketing.
  8. Munchausen

    Un SSP pentru "lupte" bucureștene. Cadru și furcă Principia RSL SX (danezii ăștia chiar știu ce fac). Roți Shimano R501 cu anvelope Schwalbe Lugano. Angrenaj Ofmega Competizione. Frâne Campagnolo Veloce. Pipă și tijă șa Deda Zero. Pedale MKS Sylvan Road. Șa Selle Italia Flite TT. Foaie 42, pinion 13. Fuge. Merită niște roți mai rigide cu gume Continental Grand Prix.
  9. Munchausen

    Când s-a terminat stocul de Pegas fixie și vrei ceva mai bun.
  10. Munchausen

    O bătrânică sprintenă. Cadru Graf, furcă Gazelle, grup Shimano 600 (6207), jante Mavic, pipă și ghidon Cinelli. Anvelope 28mm cu sârmă și camere normale. 9,9 kg în forma actuală.
  11. Munchausen

    Opt kile și ceva, foaie 52, pinion 15 (o să pun un 16 de dragul genunchilor). Fuge binișor în traficul bucureștean. M-am îndrăgostit.
  12. E puţin mai complicată mutarea manetelor dar am lăsat cablurile destul de lungi. O să pun și un ghidon mai înăltoc în "trusa" de pădure. Mulţam de idee!
  13. Sezon nou, cămilă nouă. Cadru Cube SL Road Race, furcă SR Suntour Swing Shock, roți WTB i19 cu butuci SRAM X7, frâne Avid BB7, manete-schimbătoare-angrenaj Claris. Echipare de "pădure" - anvelope Continental Speed King CX 35-622, pipă Ritchey 30°, tijă șa cu suspensie Force, șa Selle Royal Comfort Alpine. Echipare de "asfalt" - anvelope Continental Ultra Sport II 32-622, pipă Cube 6°, tijă șa normală, șa Cube Sport.
  14. Munchausen

    *headtube nu toptube
  15. Munchausen

    Și eu cred cam același lucru. Cealaltă furcă (Tange) pe care o am ar fi fost mai potrivită. Din păcate tija ei este prea scurtă pentru toptube-ul cadrului manufacturat de Graf. Când o să am ocazia vreau să înlocuiesc Vitus-ul cu ceva mai pătrățos care să aibă niște mufe asortate cadrului. Chiar mă interesează un schimb dacă cineva are o furcă mai "veche" și vrea una mai "nouă". Până atunci bicicleta o să meargă cu asta. Și mie îmi place estetica seriei 6200 dar vreau ca bicla să funcționeze ireproșabil. 6207-08 merge brici ca să zic așa. Arabesque-ul, avănd în vedere vechimea, nu prea mai este foarte "ascuțit" sau dacă e în stare perfectă costă prea mult pentru calculele mele.