St. Vineri

Membru
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About St. Vineri

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. St. Vineri

    Doamne fereste.
  2. St. Vineri

    Salut, am o sa noua cu care nu ma inteleg (deocamdata). Este un Fizik Aliante, care in teorie mi se potriveste pentru ca am spatele putin flexibil, dar dupa o plimbare de cateva ore mi-au amortit toate lucrurile dintre picioare. Mi se pare in primul rand foarte curbata in sectiune, apoi destul de 'padded' (mai ales in combinatie cu paddingul de la pantaloni), si nu in ultimul rand am senzatia ca pozitia orizontala nu este orizontala, probabil din cauza varfului lasat si al spatelui ridicat. Intrucat bicicleta este noua sunt prea multe variabile legate de geometrie si pozitie ca sa le pot elimina, asa ca ma leg doar de sa. Din experienta voastra (mai ales a utilizatorilor de Aliante) este ceva care se rezolva in timp sau cu putin tuning - sau e cazul sa caut alta sa? Thanks
  3. Aparent exista mai multi cititori curiosi. Un rezumat de anul trecut ar fi grozav.
  4. St. Vineri

    E dificil de insirat lista completa, in general fiecare producator are o serie de endurance (Cannondale Synapse, Trek Domane, Specialized Roubaix, Giant Defy, Canyon Endurace, Scott Addict, Rose Team GF etc). E mult mai eficient sa te uiti la raportul stack/reach, cum a spus colegul mai sus. Sau faci o lista cu bicicletele care iti plac si pe care ti le permiti si cauti topuri/reviewuri despre model. In general vei gasi indicii, daca nu chiar referinte directe la race/endurance.
  5. St. Vineri

    Te poti uita la biciclete de sosea cu geometrie de endurance, sensibil mai confortabile decat cele de racing. Este o piata mult mai diversa decat cea de biciclete gravel (care sunt si mai scumpe, din observatiile mele).
  6. In afara de comentariul in engleza de la Eurosport - unde se pot afla mai multe detalii tehnice despre cursa, setup-ul bicicletelor, strategie etc? Preferabil peste internet, nu in presa scrisa.
  7. St. Vineri

    Antrenorul virtual trebuie sa fie competent cat cel real minus suma lunara platita in plus celui real. Nu am avut placerea, dar presupun ca si antrenorii umani au o plaja larga de preturi; antrenorul virtual poate fi vazut ca fiind un antrenor uman care ofera mai putin si este mai ieftin.
  8. St. Vineri

    Not OP dar as vrea sa stiu daca exista si modele pentru pedale SPD. Exista si pagani care folosesc asa ceva la sosea. Thanks
  9. In cazul in care se va mai intalni cineva cu situatia, Canyon mi-a raspuns la mesaj si au declarat ca este brazed-on si ca suporta foi de la 46 la 53 de dinti. Nu au precizat cum se monteaza o alta foaie mare, asta voi afla (sper) la service.
  10. Cred ca ai dreptate, am gasit asta in manualul de service de la Shimano: Ramane sa aflu daca schimbatorul poate fi mutat in jos suficient.
  11. Da, am citit topicul ala, sunt pe deplin de acord As vrea ca modificarile pe care le fac sa fie minime si cat mai putin "invazive" , de aia m-am uitat doar la Shimano (care nu au nimic mai mic de 34 de dinti). Cel mai usor ar fi sa schimb foaia de 52 cu un 46, ambele fiind MT (care nu stiu ce inseamna dar par compatibile). Pentru ca foaia de 34 de dinti este foarte ieftina as schimba-o si pe ea, dar m-am oprit la MS versus MT. Am citit cateva topicuri pe net scrise de altii care au facut modificarea asta dar nu inteleg implicatiile, chiar daca "merge ceas". Nu stiu nici modul de prindere al schimbatorului, poate stie cineva cum procedeaza Canyon cu modelul Endurace.
  12. Intreb in principal pentru ca am vazut textul asta si sunt indoit.
  13. In principal pentru ca la transmisia curenta (50/34, 11-28) nu folosesc aproape niciodata pinioanele de la 11 la 14, majoritatea timpului o petrec pe foaia mare si pinioanele 15 la 23. Acum am ochit o bicicleta noua care vine cu 52/36, ceea ce nu este de natura sa imbunatateasca lucrurile in directia dorita de mine Asa ca planuiesc sa le dau mai in jos, initial la 50/34, acum mi-a traznit ideea cu 46/34. In afara de zambete condescendente de la ciclistii pretentiosi mai am si alte potentiale probleme?
  14. Mi-a mai venit o idee, 46 in loc de 50. Este vreo problema daca o sa am un agrenaj non-standard, 46/34?