ferkov

Members
  • Content count

    179
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

44 Excellent

About ferkov

  • Rank
    Amator
  • Birthday 07/01/1989

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Fauna Cycles 01, Gary Fisher Big Sur, GT Peace 9R
  • Localitate
    Oradea
  • Ocupaţie
    Android Developer
  1. - freewheel pe butuc cu filet: merge fara probleme - pinion fix pe butuc cu filet (suicide hub): merge dar este foarte recomandat sa-l fixezi cu loctite rosu + lockring neaparat (dar sa nu faci asta cu un dura ace, te rog :)) ) - freewheel pe butuc de pista (velodrom/fixed/track): merge dar trebuie mentionat ca un astfel de butuc are filete mai putine decat un butuc normal cu filet si e posibil ca freewheelul nu se va infileta a'la carte. Dar e safe si asa, zic eu.
  2. Transportul e 12.95...nu-i prea ieftin nici asa, dar e mai bine decat 26 :). Eventual mai cauta 1-2 oameni care vrea sa cumpara ceva si impartiti costurile (sunt convins ca gasesti...magazinul asta' e plin de bunaciuni)
  3. http://velosolo.co.uk/shopbar.html
  4. Nu am experienta de genu' dar ma gandesc ca daca o iei cu tine in avion atunci costul variaza in functie de compania aeriana cu care zbori. Sunt sigur ca gasesti informatii referitor la acesta (transport echipament sportiv) pe site-ul lor. Daca reusesti sa o impachetezi bine (eventual sa faci rost de o geanta pt transport bita) atunci nu cred ca vei avea vreo problema...unii urca pe avion cu bagaje cat o casa :P.
  5. http://velosolo.co.uk/intro.html sau varianta homemade :)
  6. Cu surub normal + distantier nu merge? Eu asa am rezolvat la toate conversiunile SS.
  7. Hai ma terminati ca ma inrosesc :)). Am avut noroc ca am gasit un fundament bun si atat...cadru Tange frumos prelucrat, furci cromate, etc. si un set RX100 care e o serie foarte reusita dupa parerea mea, atat estetic cat si calitativ. Iar tematica alba a venit aproape de la sine, ca bandajul original era alb si el cum sunt si inscriptionarile. Stai linistit ca nu o sa raman fara planuri niciodata...buget sa fie :P
  8. Mersi. Nu le-am taiat cablurile deoarece inca caut altele care sa se potriveasca mai bine cu manetele...nu intra cum trebuie nici cablul de MTB nici cel de cursiera (se vede bine pe poza nr.2)...cica exista un model care are capul ca si cablurile pentru schimbator iar cablul in sine e gros ca la cel de frane. Cauciucuri Vittoria se gasesc si la noi dar din pacate eram nevoit sa le comand din strainatate ca era la jumatate de pret...
  9. Inca una.. Baza era un Wheeler Desenzano, cu o culoare vibranta roz (ciclama? magenta?). Era dragosta la prima vedere. Cred ca va trebui sa le curat zilnic componentele albe, dar nu m-am putut abtine...asa s-a nascut in capul meu, asa a trebuit sa fie :)
  10. Buna intrebare, e posibil sa nu fie nici o diferenta, doar ca au ambalaj si culori mai "cool" :) Cred ca acest text explica destul de bine: "Why do graffiti writers need their own spray paint? What's wrong with good old Krylon or Rust-Oleum? Commercial paint lacks the color range desired by artists. With more colors available, painting can be more detailed, subtle, and vibrant. Commercial paints also lack spray control. The stuff just shoots out. Writers desired a way to adjust spray width, narrowing the release for detailed work or widening it to fill large spaces (especially useful for muralists or large wild style letters). Additionally, they wanted to formulate the paint to be resistant to dripping. Commercial paints tend to run all over the place, and while bleeding is an integral element of the graffiti style, artists wanted more control over how their work bled, especially since many writers drop their images illegally and thus with great haste. They don't have time to control crappy paint from running like water." In fine, intre timp am comandat un tub ca sunt curios ce iese. Revin cu rezultatul.
  11. A incercat cineva spray-uri graffiti pentru vopsirea cadrului de bicicleta? Ma tenteaza ideea tot mai mult pentru ca sunt ieftine si au o gama mult mai larga (si mai excitanta) de culori ca spray-urile traditionale. Chiar daca nu aveti experienta cu ele...teoretic ce contraindicatii ar avea? De ce nu gasesc oare aproape nimic despre asta pe net?
  12. Stiu ca nu este o operatie usoara...dar speram si eu totusi :)
  13. Chiar daca gasesti o tija care sa fie 21 mm...cum prinzi pipa/ghidonul la ea? Cum rezolvi sistemul de strangere? Daca nu vrei in nici un caz sa schimbi furca (care ar fi cea mai logica solutie) eu zic ca singura metoda ar fi tot sa "subtiezi" o tija de 22,2, dar nu stiu...probabil cu alta metoda. Tu cum ai modificat-o de nu a iesit bine? Nu e posibil ca ai facut-o prea subtire? Vezi ca nu e chiar 21 mm ci 21,15: http://sheldonbrown.com/gloss_st-z.html#stem
  14. Am un cadru CrMo la care as dori sa modific unele lucruri. Scurtare chainstay, unghi headtube, etc. Exista vreun mester in Romania care se ocupa cu asa ceva?
  15. Am avut ceva similar, daca imi amintesc bine trebuie demontat capacul ca sa ai acces la mecanism. Apoi ar trebui sa-ti dai seama usor ce e de facut...nu este complicat.