cristienos

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About cristienos

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Sputnik XB3 | KTM
  • Ocupaţie
    Admin IT
  1. cristienos

    Salutare, multumesc de sfaturi Diesel. Intre timp am mai avansat, am gasit aripi originale intr-o stare foarte buna, complete si neintervenit la ele. Cadrul a ajuns la Bita Color, Lucian se va ocupa de indreptare (furca spate este putin indoita inspre stanga) sablare, vopsire si refacere stickere cu vopsea. Am dezmembrat tot ce inseamna piese in miscare. Urmeaza sa le curat de vaselina, sa le inventariez si sa le duc la re-cromat. La roti am taiat spitele si am exstras butucii, janta de pe spate care este indoita putin se inlocuieste cu alta de la dezmembrari, probabil a fost pe fata ca este foarte dreapta, dar asta dupa ce se lustruieste. Voi folosii spite noi de calitate, de centraj si respitare se va ocupa un service din Bucuresti. Imi puteti sugera o varianta de curatare de vaselina in cada, adica exclus motorina sau substante periculoase ori inflamabile. Urmeaza sa mai achizitionez niste piese de prin targ sau ce gasesc pe net, dupa dezmembrare am gasit cateva bube ascunse, gen butuci sparti, coronite lipsa sau care s-au faramat...etc. deh...vechime, calitatea fabricarii, pe vremea aia nu prea erau tehnologii in est... Va tin la curent cu proiectul si astept sfaturile voastre. Multumesc.
  2. cristienos

    merci de sfaturi Diesel, intradevar cred ca la cea verde o voi lasa asa, e pacat sa o demonteze pentru piese, insa o voi reconditiona si pe aceea la un moment dat. Ii voi schimba foaia si ornamentul pentru ca si eu am impresia ca nu este original, trebuia modelul cu gaurele multe, cum este pe jos una in ultima poza postata de mine. La cea albastra portbagajul este original, la fel l-am avut si eu, la fel si aripile, la fel le-am avut si eu cromate... Cea albastra este un model de xb3 facut mai recent, cred ca ultimul, o sa caut mai multe info despre asta.
  3. cristienos

    Pentru cei care urmaresc topic-ul... Intre timp am demontat-o pe cea albastra, va fi primul proiect...mai ma gandesc cu cea verde daca sa o reconditionez, momentan o sa o las asa, este 100% originala si intr-o stare perfecta pentru varsta ei...anul '83 Iata cum arata dupa dezmembrare...mentionez ca am toate filete sunt perfecte, nu are joc in furca sau pedalier, ce am gasit nasol este lipsa unei coronite la axul pedalier, erau doar bile pe o parte, dar nu si camasa de tabla... In rest...pare ok, merita reconditionata... Urmeaza sablare si reconditionare cadru si roti...revin cu vesti!
  4. cristienos

    Salutare, sunt un fost posesor de Sputnik XB3 in copilarie, bicla de care a trebuit la un moment dat sa ma despart. Am decis de curand sa caut (si am gasit) un Sputnik XB3 la fel ca cel pe care l-am avut in copilarie. Este varianta cu cadru albastru din poze. Bicla nu este intr-o stare foarte buna, a fost cam la carat cu ea, portbagaj rupt si sudat cu electrozi...suport frana spate la fel, rupt si sudat cu electrozi, roti descentrate, rugina, aripi gaurite si indoite...dar per total sunt incantat de ea. Doresc sa ma apuc sa o reconditionez complet si profesional, sablat, vopsit, erograf pentru desenele de pe cardu, polsh aluminiu sau cromare acolo unde este cazul. Am cautat si achizitionat de pe net diverse piese, intr-o stare mai buna decat ce am eu si bineintele piese care eu trebuie sa le inlocuiesc. Tot cautand piese am gasit la vanzare o alta bicla, pe care am si cumparat-o, dar care este intr-o stare impecabila, am si factura la este din 1983 si multe piese originale de rezerva inclusiv kilometraj. Exista diferenta intre sputnik-ul meu albastru si cel achizitionat de curand, cel verde, si aici ma refer la aripi, stickere, model ornament foaie, apartoare pinioane si cam atat am observat. Ce nu stiu si poate ma puteti ajuta, daca aceasta bicla Sputnik s-a fabricat in mai multe versiuni, auzisem ca ar fi Turist XB3 si Sputnik XB3, dar eu pe net am gasit chiar si 3 modele de cadre...nu stiu, adresez o intrebare, poate cineva stie. Personal imi doresc sa duc la bun sfarsit un proiect de Sputnik XB3, care sa fie ca varianta albastra din poze, cu aripi cromate, portbagaj, etc...asa cum aveam in copilarie. Va cer sfat-ul, sa ma folosesc de piese de pe cea verde, intr-o stare mult mai buna si impreuna cu ce am de la cea albastra, sa fac din doua una super ok, sau sa le fac pe amandoua...?!?!?!? Daca le-as face pe amandoua as avea una ca cea din copilarie dar care nu este perfect reconditionata si originala (cadrul este sudat aiurea la frana spate) si una verde, care nu am treaba cu ea, dar as reconditiona-o doar pentru ca merita cum a fost pastrata... Sau sa fac din doua bicle una si sa iasa ceva foarte foarte ok, dar mai ales identica cu cea care am avut-o in copilarie. Offff...mai bine nu dadeam de asta asa bine pastrata, nu cred ca are 500 km... Astept sfaturile voastre...sugestiii...etc. Multumesc!