psb

Membru
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Neutral

About psb

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Principia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. psb

    Alcoolul pur l-am avut prea la indemana! Am peste tot (in masina, in casa, in genti, in borsete, etc) sticle si sticlute omoratoare! Bine ca macar nu si beau din ele! Dar macar acum stiti ce sa NU faceti (ca mine, adica). Am ramas si eu socat cum criminala substanta parca o topeste, face un fel de clei lipicios pana se evapora si lasa in urma pete albinoase ca de rosatura, pare ca-i ia culoarea si o dizolva usor. Dar e in continuare folosibila cu succes, am dat-o oleaca cu un balsam pentru piele (desi e vinil) si ma gandesc la crema de ghete neagra dar posibil sa fac alta boacana. Mai am ulei siliconic dar nu stiu unde l-am pus. Cert este ca la fel cum era noua nu se mai face. Insa e foarte ok, o folosesc zilnic fara husa, direct, fara echipament specific. PS - pentru omorarea covidului, sa stiti de la mine, NU sunt bune diversele solutii anticbacteriene, antimicrobiene din "Alimentara" pentru ca daca bacteria/microbul sunt cat oaia, virusul asta e mare cat puricele pe oaie. Pentru casapit covidul e bun alcoolul peste 80 grade, clorul, apa si sapunul (care destrama virusul), caldura peste 54 grade C, razele ultra violete (care atentie, distrug ochii si materialele organice cum ar fi caucicul....desi si seile de bicicleta )) Deci bine ca nu am avut lampa UVC! Urmatorul pas la mine era perpelirea la foc a seii trasa in tzeapa.
  2. psb

    Trebuie sa-i multumesc iarasi lui majikstone ! Am citit si am bagat la cap, asa ca mi-am cumparat o sa Selle SMP Hybrid (la cursiera) de 14 cm latime (exact ca asta: https://www.marosbike.ro/sei/sa-selle-smp-hybrid-unisex-275x140mm-300-g.html ). Am luat-o ieftin la second hand (200 lei) dar noua, nefolosita. Si am distrus-o instant deoarece am vrut sa o dezinfectez (anticovid) cu alcool pur (nu am luat-o prin colet ci direct de la om, de aia). Asa ca instant la stergerea cu alcool s-a albit/jerpelit capatand aspectul ca e purtata o suta de ani (se pare ca materialul se dizolva in alcool pur - am folosit amestec izopropilic cu alcool 98% denaturat sa moara si mama covidului! Dar a murit saua!). Avantajul este ca nu mi-o mai fura nimeni, ca nici pomana nu se poate da. Deci s-a dus doar aspectul (si era practic noua si frumoasa!.... }. Ramane functionalitatea neatinsa. Dupa utilizare cateva zile pot spune ca majikstone (iar) a avut dreptate. Pana acum aveam diverse sei tipice de cursiera peste care aplicam o husa cu gel de la Decathlon, dealtfel foarte buna. Acum am mers cu saua SMP chiala asa cum este (sa vad daca o suport) si e ok. Din cele vechi nu era nici una ok fara husa cu gel. Nici nu am avut echipament specific, doar haine de strada direct pe SMP si e chiar OK! Cel care mi-a vandut-o mi-a spus ca nu o suporta, ca l-a facut zob; o avea de o luna si nu mai putea sa o utilizeze. Deci din nou se confirma ce spune majikstone.
  3. Multumesc pentru sfaturi! Intre timp mi-am luat de la Decathlon placutele Shimano SM-SH56 si azi am mers in Bucuresti in trafic complicat. Fara probleme. Placutele SH56 se prind/desfac intradevar mai usor insa din punctul meu de vedere diferentele nu sunt mari si per total nu ma deranjeaza si nici nu as dori sa fie si mai usor de atat (pentru ca la un moment dat nu as mai simti cand se prind). Ca incepator am mai mult de furca cu prinderea decat cu desfacerea. Ca avantaj (cu SPD) in continuare nu pot spune ca e ceva spectaculos (fata de platforme). Poate in privinta pozitiei corecte, da, ar fi un avantaj. In oras, in trafic par destul de inutile (si posibil periculoase in situatii neprevazute) dar la un drum serios si liniar mi se par evident de folos. Acum merg cu astea sa ma obisnuiesc, sa prind reflexe insa in traficul nebun din Bucuresti nu ar trebui folosite pentru ca nu par de mare folos avand in vedere cate gropi, obstacole, opriri/porniri si neprevazute exista. Oricum, azi ca timp nu am avut nici un avantaj, am facut acelasi timp spre munca. Pentru ca in oras nu conteaza viteza, oricum te opresti si stai mult la semafoare. Poti intrece cea mai buna cursiera cu ultima troaca daca prinzi semafoarele pe verde in timp ce cursiera le ia pe toate. Deci oricum, in orasul asta necivilizat totul e un hazard si conteaza mai mult strategia sau norocul decat viteza, forta sau calitatea. De aceea am vazut in timp ca multi au trecut de la cursiera la MTB (pentru oras). Asa facusem si eu de anul trecut pana in vara asta insa am renuntat deoarece pozitia verticala pe MTB imi afecta sciatica; de cand am retrecut pe cursiere nu mai am nici o durere de sciatica.
  4. OK, am citit acum ce ati scris si va multumesc! Intre timp am actionat asa - mi-am cumparat intai pantofi noi ca nu port folositi de altii (model Shimano SH-CT70) si apoi pedale SHIMANO PD-A530 sh (folosite dar ieftine si in stare buna, 60 lei) si apoi am luat si niste pedale noi sigilate (de la sh 200 lei) SHIMANO DEORE XT PD-M8100 SPD care contin si placute (ca nu aveam si sunt scumpe separat, cam 60 lei). Am montat intai PD-M8100 si placutele pe "pingele" (apropos, trebuie un numar mai mare! Si sunt bune si ca "adidasi" de mers) si m-am tinut pe hol de pereti si am exersat ce se intampla. Nu mi-a placut deoarece desprinderea se facea foarte greu (in opinia mea neavizata - e prima oara in viata mea cand mi-am pus asa ceva dupa vreo 40 de ani de bicicleta). Am umblat si la reglajul ala de forta si nu mi s-a parut mai nici o diferenta, deci tot greu se desprindeau. Numai proba statica in casa. Pentru chestia asta ar fi tare bun un home trainer asa cum am vazut in poze pe net (ca nici din asta nu am avut vreodata - si nici unde sa pun ca doar am 5 biciclete....). Dupa care am scos PD-M8100 si am bagat PD-A530 cele folosite zicand ca daca cineva le-a folosit macar le-a reglat si labartat inaintea mea. La astea desprinderea pare oleaca mai putin tare insa s-a pastrat aceeasi diferenta intre stang si drept in sensul ca stangul se desprinde mai greu. Poate ca placuta aia are ceva. Am umblat si la reglajele acestor pedale, erau deja spre minim dar mare branza nu e cu reglajul ala, adica cam tot aia din punctul meu de vedere. Ma repet, probabil am asteptari gresite, credeam ca ies mult mai usor. Insa vorba aia, nu se poate si frumoasa, si gospodina si devreme acasa! Adica astea trebuie sa tina la efort. Dupa care am iesit pe strada (prima oara in viata mea cu SPD). Dupa decenii de bicicleta probabil ca am un soi de echilibru care mi-a intrat in reflex asa ca nu mi s-a parut nici o problema, evident nici nu am cazut si mi se pare chiar simplu de folosit. Am tot avut mereu senzatia ca "ale mele" se desprind cam greu, aveam alte asteptari probabil uitandu-ma la altii in timp. La prindere fac POC, zgomot este dar nu si un mare efort. Mai trebuie sa lucrez in zona de nimereala, ca nu le prind din prima. Ca o paranteza, aceste model SHIMANO PD-A530 mi se par geniale, l-am indragit din prima, ca idee. Totusi platforma practic nu am folosit-o in primul meu tur, am plecat tot timpul pe SPD. Mi-am luat sculele la mine si am mai surubarit insa singurul castig a fost ridicarea seii. Am constatat ca mergeam (de cand ma stiu) cu saua prea joasa desi stiu bine teoria indoirii piciorului si toate alea si pe pedalele clasice am cautat mereu sa ma pun la punct. Insa o data cu aceasta prindere mi-am dat seama ca trebuie sa salt de cur in sus si am tot ridicat saua. Si cred ca nu m-am oprit, o sa o salt pana nu se mai poate. Asa a inceput sa semene si cursiera mea cu ceea ce am tot vazut la altii in real si pe net, adica saua foarte sus si ghidonul foarte jos. Am bagat si oleaca de viteza pe orizontal, cam 41Km/ora ca atat am avut loc si putinta. In Bucuresti nu prea e loc, mereu urmeaza un stop, o trecere, o groapa, etc. Cred ca eram si oleaca la deal. Ca impresie (luati in considerare ca am folosit prima oara in viata mea asa ceva dupa decenii de bicicletareala!): - nu se confirma ce am citit eu (inca mai caut articolul sa pun linkul aici - l-am pierdut) cum ca s-ar castiga o treime eficienta. Nici vorba, parerea mea este ca parca nu castig nimic din punctul asta de vedere. Pare "frectie". Asta e opinia mea dupa prima zi de proba. Adica nu am dat pe spate la eficienta. - nu e asa de greu/periculos cum s-a dus vestea. Eu la randul meu am trait sub spaima acestei amenintari. Parerea mea, conteaza simtul echilibrului si vechimea pe bicicleta. Daca ai vechime si ti-a intrat echilibrul in sange, e floare la ureche cu orice sistem de prindere cat de tampit ar fi. Eu acum peste 25 de ani am si adormit o data pe bicicleta cand urcam un deal in praf cu bolovani, ma luase caldura, era vara si apoi somnul, m-am trezit brusc dupa ce am cazut. Atunci ma simteam mai sigur pe doua roti decat pe propriile picioare. Nu aveam curisera, eram baiat sarac, aveam un fel de MTB primitiv mesterit de mine din bucati dupa ce avusesem un "sputnic" bricolat tot de mine. Mergeam pe doua roti oriunde numai sa nu merg pe jos. Deci eu cred ca problema este simtul echilibrului si reflexele. - exista totusi un castig, pozitia picioarelor obligata sa fie mereu aceeasi. .....Cu conditia sa gasesti pozitia optima... ceea ce mi se pare mai dificil, oricum va dura. Am tot surubarit eu pe drum placutele la pantofi fara sa ma descalt dar tot nu sunt multumit. O sa dureze sa gasesc punctul optim. Aceasta pozitie fixa m-a ajutat sa-mi pun acum saua mult mai bine si per total am obosit mai putin ca inainte apreciind subiectiv la efortul facut. Am numai pedale platforma cu "tzepi" si incaltaminte moale care se auto fixeaza in aceste platforme insa tot nu e la fel de bine ca aceste prinderi (SPD). Nu ca mi-ar aluneca picioarele, deja am experienta sa nu patesc din astea si nu prea merg pe ploaie sau in noroi, insa pe platforme piciorul sta ca bila in ruleta, cum se nimereste, mereu altfel, macar usor altfel. - chestia cu trasul in sus.... nici asta nu mi se pare o chestie, adica, parerea mea, e "frectie". Dupa ce am dat prima tura am aflat de pe net (greu de gasit informatia, voiam sa intreb aici) ca placutele SM-SH51 pe care le am (din pachetul cu PD-M8100) sunt mai "profesionale", adica se desprind mai greu si in mai putine directii ca placutele SM-SH56 pe care o sa mi le cumpar de curiozitate. Deci am inceput cu "alea rele" si probabil de aia am sentimentul ca se desprind totusi cam greu. CONCLUZIA (dupa prima zi - nu ar trebui sa trag concluzii.....) - castigul pare sa fie din zona pozitiei. Are si un dezavantaj, trebuie reglate perfect si asta dureaza in timp (pana la gasirea punctului optim pe persoana). Castigul din zona eficientei mi se pare deocamdata..... cam "frectie". Nu stiu cum e la drum lung, adica trebuie sa fac un drum lung si sa apreciez daca fixarile astea sunt de ajutor. Alta concluzie este ca nu e asa mare greutate/pericol de folosit si se pot folosi chiar si in "balamucul" din Bucuresti. Insa beneficiul in oras unde drumul e tocat, complicat, lent, pare sa nu e fie ceva fara de care sa nu se poata, exceptand poate chestiunea cu pozitia, care totusi e o problema importanta! Alta chestie pe care am observat-o dupa prima zi, nu am folosit deloc platformele, nu am simtit nevoia desi m-am fatait prin orasul asta complicat in trafic si in toate cele.
  5. Va salut! Nu vreau sa deschid un topic nou si abia am gasit pe acesta sa pun intrebarea mea. Deci, sunt pe bici (orice fel) de peste 40 de ani si niciodata nu am folosit altceva decat pedale obisnuite (am citit ca le zice, platforma). Mai recent folosesc pe cele cu "tzepi" (mare fan pentru asa ceva - am o colectie frumoasa si gleznele pline de bube). Am citit si iar citit si inteleg ca trecerea la un sistem de prindere e un beneficiu chiar foarte mare, ceva de genul unui castig de o treime eficienta in plus si e inegalabil cu orice alta imbunatatire. Plus avantaj la sanatatea piciorului. Insa problema e complicata, inteleg ca unele fac zgomote, sistemele de prindere sunt foarte diferite, conteaza pantofii, conteaza multe si marunte. Adica sunt prea multe de ales! Dar am si acea mentalitate veche.... imi e frica de asa ceva (de cand ma stiu aud povesti cu oameni care cad cu picioarele prinse in pedale - si imi tot imaginez cum e de nasol. Probabil e acel instinct al omului inainte sa invete sa inoate). Deci (am citit ce am gasit, am unele informatii).... CU CE SA INCEP ? Datele necesare: - de obicei folosesc cursiera. Oriunde, chiar si in boscheti. - merg 90% in Bucuresti (adica in balamuc) - am MTB si il mai folosesc dar nu ma aventurez la dealuri, cazaturi in cap, chestii grele. Deci fff rar teren accidentat (rau) ca nu am pasiune pentru asa ceva. La munte nu merg niciodata. - primii pantofi pentru pedale cu prindere pe care o sa-i cumpar acum o sa mearga la o cursiera clasica/normala. Nu vreau sa pun la MTB (eu ii spun, "tractor") pentru ca ala e bun sa duc butelia la umplut in gazaria satului. Din tot ce am citit pana acum se pare ca ar trebui sa merg pe un Shimano PD-M540, adica chestia pentru MTB. Habar nu am de unde sa-mi cumpar pantofi? Am vazut ca sunt multi la Decathlon (e aproape de mine ala din Pallady). Dar acolo cred ca e o calitate cel mult medie-mediocra, de obicei proasta si ieftina. As vrea ceva bun (neaparat pantoful nou, nu port dupa altii - insa pedalele le-as lua SH) insa nici nu vreau sa cheltui prea mult. Ca tot rumanul, vrea bun si ieftin! (si sfarseste cumparand gunoaie) Ce-mi recomandati si daca stiti de unde as putea cumpara si pantofi mai buni, nu cei mai buni ?? (musai din magazin in Bucuresti = deoarece eu trebuie sa probez pantofii inainte sa-i cumpar, sunt dificil la chestia asta si ori am piciorul variabil, ori numerele la pantofi nu corespund in ziua de azi. Port in medie 44, pe vremuri 43 dar acum de cand China fabrica tot si toate am ajuns si la 46!).
  6. psb

    DN1A.... Uite ce soferi circula: https://www.gandul.ro/social/video-ultimele-clipe-din-viata-fetei-de-18-ani-care-a-ars-de-vie-intr-un-groaznic-accident-in-prahova-las-o-mai-usor-ca-aici-e-o-curba-19517541?utm_source=Adevarul&utm_medium=website&utm_campaign=fidmee
  7. Aia cu spray-ul au fost chiar finuti, huligani din specia "cu carte" , adica se pare pot citi panoul! Mare lucru! (avand in vedere nivelul educatiei!) Altii mai "fara carte" puteau sa smulga intreg panoul si sa si-l monteze acasa la cotetul de porc sau la caruta. In Romania exista unii care smulg sinele de tren, cablurile de circulatie feroviara, fura bariera, mananca lebedele, extrag bancile din parcuri peste noapte , etc. Zilele trecute unii au furat de la o intreprindere un motor de milioane, l-au taiat bucati si-l duceau cu caruta spre fiare vechi cand au fost prinsi. La mine au mazgalit (cu spray, tot negru - cred ca asta e mai ieftin) blocul imediat dupa reabilitare, cand era alb, nou si curat.
  8. psb

    Oau! Fix la asta ma gandeam eu azi!!! (coacere, ardere, etc!) Postez aici deoarece cu greu am gasit pe subiect. Deci, La o cursiera am pe spate Shimano BR-RS305 Mechanical: https://www.bike24.com/p2164068.html Am facut nefacuta cu placutele (poveste complicata - adica am spalat toata bicicleta in cada cu un "sampon" auto Kemical din ala care curata fain si lantul de ulei/negreala. Evident, nu am scufundat-o ca boul dar a fost pusa si pe burta si pe spate si cumva apa cu zoaiele de la transmisie a intrat si pe la frane. Ca nu mi-a dat prin cap sa scot intai placutele. Plus ca samponul ala auto ar avea in el si niste ceara din cate imi dau seama. Cert este ca spala bine si ataca si pielea, cam trebuie folosite manusi. Dar curata beton!) La astia in site e dotata cu placute L02A Resin with Ice-Tech cooling system (included). A mea nu are racirea aia, sunt normale la aspect, adica clasice. Adica seamana cu astea: https://www.bikexcs.ro/placute-de-frana-shimano-g01s-resin-spate-otel.html Dar sunt prinse cu surub. Am cautat pe tot netul romanesc L02A Resin (si fara resin) si nu e pe stoc nicaieri. Am intrebat azi la un magazin din zona Unirii si mi-au spus ca nu este dar ca ar avea altii si nu tin minte care magazine. INTREBARE - trebuie sa pun numai placutele modelului Shimano BR-RS305 ? Am vazut ca pe multe site-uri nu se specifica indicativul placutelor pentru acest model. Aceste placute se aleg functie de discul metalic ? Ce alt model as putea monta ? Ma puteti indruma unde gasesc si daca pot inlocui modelul de negasit, L02A Resin ??
  9. In opinia mea daca ai putini bani nu merita sa te gandesti la franele cu disc. Abia la bugete mari ai frane pe disc decente (si usoare). Si tot in opinia mea franele clasice cu saboti tip cleste sunt cele mai sigure, mai usoare, mai de incredere deoarece sunt simple! Au dezavantajul ca daca se descentreaza roata dau probleme. Insa sa vezi cum e cu discurile daca nu ai ax thru, singurul care iti garanteaza pozitia rotii in acelasi loc! Aviz, astea sunt noi si scumpe! In rest, daca scoti roata pe drum ca poate ai pana si o pui la loc, trebuie sa ai si inbusuri sa repozitionezi franele pe discuri ca sigur freaca putin. Cu franele tip cleste nu patesti asa ceva. Cu discurile poti avea multe probleme (iti spun din experienta directa deoarece am vreo 5 biciclete cu toate felurile de frane de toate felurile). O sa observi ca multi ciclisti adevarati inca merg pe cursiere cu clesti clasici. Ba am senzatia ca a fost un entuziasm mare acum cativa ani pentru discuri si acum parca s-a mai domolit. Bonus, te poti taia nasol in ele! Am deja frica de asa ceva, astea taie ca briciul! In opinia mea cand ai buget mic (cum e al tau) a cumpara bicicleta noua e paguba curata si o alegere foarte proasta. Oferta la buget redus este cea mai parsiva (lucru prost "spoit" sa ia ochiul). Abia la bugete serioase incepe sa merite luata bici noua. Poate! Eu am cumparat o singura cursiera noua si regret! Pe banii astia luam SH ceva mai cool si orice lucru nou si frumosssss se face instant vechi, zgariat, patat si terfelit si te doare inima! La cei 13 bulioane nu m-as uita decat la piata second hand. Exemplele de mai sus mie mi se par niste petarde sa plangi dupa bani. In scurt timp iti dai seama ca la aceste modele nimic nu este bun si ar trebui schimbat... totul. La cei 80Km pe zi meriti o bici buna. Alegerea tipului de bici e treaba ta. In opinia mea cursiera clasica e cea mai sigura bicicleta. Multi ma vor contrazice. La hartoape MTB-ul pare mai sigur dar este greu si muncesti mult la el. Te descurci si cu o cursiera dupa ce te inveti sa "dansezi" pe ea scanand hartoapele (dar intradevar, efortul mental la o cursiera e mai mare!). Culmea, eu nu as fi crezut dar spun din experienta, se cade mai nasol si mai des cu MTB-urile decat cu cursierele! Eu am doua cazaturi foarte nasoale cu MTB-ul, una in oras, una prin boscheti si una pe cursiera cand mi s-a blocat pedala intr-o galma in asfalt dupa care cele 100 kile de porc in viu au zburat ca un avion peste ghidon aterizand metri distanta fara tren de aterizare direct pe caldaram. Chestie care pe langa sange sigur s-a lasat cu coaste fisurate ca abia la 2 saptamani nu puteam dormi decat intr-o unica pozitie (nu am consultat medic si mi-a trecut in 2 luni..... mergand pe bicicleta de a doua zi. Cui pe cui se scoate!). Dar cu MTB-ul a fost mai urat! Asa ca, opinia mea, daca ai rucsac/ghiozdan si faci 80 pe zi, cursiera clasica e cea mai onesta varianta. Sursa SH de prin forumuri. Te uiti la omul care vinde, exista destui pasionati si oameni draguti. Pe samsar il mirosi direct din telefon. Dar si aia mai vand marfa buna. Eu m-am lecuit de cumparat lucru nou! Insa cu cei 1300 lei optiunile sunt restranse si la SH. Si trebuie putin sa te pricepi si sa nu ai "pareri" inainte fixate (discuri, branduri, fitze, etc). Cu uzura e pe noroc, se vede si la ochi cand pipai obiectul. Sau apelezi la prieteni.
  10. psb

    Multumesc inca o data majikstone! E vreo sansa sa-ti fac cinste ? (ajungi vreodata pe la Bucuresti?) Cred ca "problema" se poate rezolva simplu, 3 cauciucuri, unul in rucsac. Are doar 200 gr.
  11. Intre timp, avand informatiile si atentie la ceea ce conteaza (spre studiu) am constatat ca pe acea Univega ("Corss", deci e mai mult "city" decat MTB) am pozitie de "city", adica drept cu totul asezat cu curul in fotoliu pufos (șaua lata si husa cu gel amortizeaza frumos si pufos), adica dau lovitura direct in coloana. Asa ca am cautat prin cutii si i-am pus cea mai lunga pipa gasita, 130mm si ar merge si mai lunga daca s-ar putea dar nu exista sau daca exista e fff rara. Si am coborat-o pe ax la maxim jos cu aplecatura pipei in jos (aia originala era de 80mm pusa sus la maxim de 4 saibe si sculata in sus cu vreo 6...7....10 grade clasice + ghidonul care e si asta cu manerele sculate in sus). Acum e mai bine in mod evident (din toate punctele de vedere - categoric!) dar tot sunt prea vertical, tot dau ciocan la coloana si pentru ca e foarte comoda (saua + baloanele de 50mm pufoase) dau lovitura la saibele coloanei din cauza de Bucuresti. Asa ca intre timp am scos pipa de 100mm (Zipp) de a cursiera principala si am bagat un 120mm (ca atat aveam prin cutii) si e mai bine dar acum caut 110mm care ar trebui sa fie perfect prin deductie logica. Citind aici am dedus ca biciclistul de sosea cu cat avanseaza in dambla, cu atat se "intinde" mai mult. Observ la mine acelasi fenomen (de a ma salta de cur cu capul din ce in ce mai jos). Poate las pipa de 120mm ca nu e rau deloc. Cat de diferit de simt unghiurile intre diverse configuratii de cadre! Cat de diferite sunt intre ele! (la feeling). Cativa milimetri fac diferente foarte mari!
  12. psb

    majikstone ! Multumesc! Iti sunt dator cu cel putin o bere! (dar din poze pare ca locuiesti departe....). Este exact cum ai spus (despre toate! EXACT!). Deci, au venit, le-am pus si nu am mai recunoscut bicicleta! Sunt asa cum ai zis, mai maricele de 25 cand sunt umflate (le-am dat 7 bar, astea merg 5....7,5 bar) Am avut senzatia ca mi-am pus motor electric, parca mergea singura! Si au amortizare evident mai buna decat celelalte. Nu exista comparatie! Nu sunt cele mai usoare, probabil este pretul platit pentru rezistenta la tzeapa. "Endurance" asta inseamna. Din semnele pe cutie pe primul loc este rezistenta si anti tezapa. Deci perfecte pentru oras. In concluzie, sunt minunate! Nu as fi crezut sa fie asa o diferenta desi stiam de zeci de ani cat conteaza cauciucurile! ...Asa ca am mers la magazin (langa mine la Pallady) si mi-am mai luat doua la fel (sa fie ca mai am biciclete), aveau numai 3 bucati la 1 bucata/cutie (si doua impreuna costa cu 10 lei mai putin decat setul ala la comanda)....si eu de fapt voiam iau 23mm "Endurance" (225gr), ca ma gadila intrebarea cu 23,mm dar la magazin aveau numai varianta "Service course" de 200gr la cutie 1 bucata si am luat doua din astea (3 bucati in tot magazinul). Ca m-am gandit sa-mi fac niste roti (alta bici?) pentru drumuri extra city. Acum ma mananca sa le pun pe astea sa vad cum este cu 23mm usoare. ....Da stiu, nu le poti avea pe toate! Si rezistente, si usoare, etc. Dar ma socheaza totusi diferenta intre ce aveam si astea! Deci inca o data multumesc pentru sfaturi la toata lumea!!!
  13. psb

    Va salut (topicul asta vechi e in tema cu intrebarea mea) INTREBARE - exista pipa (de cursiera/sau MTB?! Ghidon clasic 31,8mm) mai lunga de 130mm ? (imi trebuie in unghi mic sau chiar dreapta) Am nevoie de ceva peste 130mm (am deja una la 130mm cu 6 grade). Am tot cautat si pare sa nu existe.
  14. "Tunelul" caii ferate pe drumul spre manastirea Cernica (acum un an):
  15. psb

    Multumesc! (la toata lumea). Am comandat, curierul e gratis (ajunge vineri). O sa revin dupa ce o incalt cu astea si dau raportul. Deocamdata constat ca vantul este cel mai mare dusman al biciclistului! (dupa soferul de Bucuresti).