AdrianB1

Members
  • Content count

    914
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

AdrianB1 last won the day on February 17 2011

AdrianB1 had the most liked content!

Community Reputation

147 Excellent

About AdrianB1

  • Rank
    Membru
  • Birthday 07/22/1911

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Bucuresti, Drumul Taberei
  • Biografie
    B1 nu are nici o legatura cu postul TV, doar cu faptul ca AdrianB era deja folosit.
  • Ocupaţie
    IT entry level management
  1. Troll much? Probabil esti foarte amuzant la petreceri, in Coreea de Nord.
  2. Daca e optional e in regula din punctul meu de vedere, desi probabil din punctul de vedere al autoritatilor tot incalcare a legii se numeste, chiar daca 90% o fac. Insa campul respectiv din formular nu e optional, conform mesajului Va rugam sa verificati campurile obligatorii. care apare daca e lasat gol la inscriere. Deci, e obligatoriu.
  3. La reclame se pune macar un P mare in fata (de la "Promo"). SI bicicleta aia la 6000 de lei cu Tektro si Suntour are nevoie de multa, multa reclama ca sa convinga pe cineva sa dea banii aia. Mai pui de-o inghetata si scoti de un FS. Iar rigiditatea de pana la 10 procente adusa de tehnologia PressFit (aia chiar e tehnologie?) nu e suficient de bine prezentata, se pot scrie 3 pagini despre ea, mai ales ca "pana la 10%" poate fi si 0 procente (0 < 10) si ca alea 10% (in rigiditatea cui?) nu o sa se simta vreodata, ca un cadru de aluminiu e oricum prea rigid, nu are nevoie de rigiditate in plus. Si pisica mea avea coloana vertebrala mai dreapta decat autorul articolului. Nu, nu era in atele, asa e era ea mai cinstita.
  4. Uau, un teaser! Fata de un teaser la un teaser, e cam abrupta introducerea, deja spune prea multe despre ce va fi in poveste.
  5. Inca se mai colecteaza CNP pentru concursuri de ciclism? Stiu ca unii deja au renuntat de vreo 2 ani, inainte sa ia amenda pe 93/2003. Legea aia e in vigoare de 13 ani si inca nu le pasa multora :(
  6. Dar bateria o schimba sau o incarca vreodata? Sau se incarca singura dand la pedale si atunci nici nu stiai ca e ceva acolo?
  7. Lol, din ce spui tu castigi firmituri; diferenta nu e de rezistenta aerului la 25-30 km/h intre cramponate si slick, ci de rolling resistance, care e alta treaba. Greutatea iar nu conteaza absolut deloc decat daca mergi in accelerasi si franari tot timpul. La mine diferenta intre Race King si Sport Contact pe 29" e de vreo 4-5 km/h; ca sa scoti medie peste 25 pe MTB consumul de energie incepe sa creasca mult mai rapid decat viteza, iar pentru a merge pe segmente cu mai mult de 30 km/h e foarte ineficient, doar la vale are rost. Eu m-am resemnat cu viteze medii sub 25 pe plat, dar sunt si inalt si cu aerodinamica proasta (care conteaza enorm, nu ca aia de la cauciucuri).
  8. Cablurile sunt o idee cam lungi, dar nu exagerat. Nu se pune problema intinderii pentru ca e foarte aproape de punctul de basculare, poti incerca sa vezi care sunt limitele in care se misca bascula si sa vezi cata rezerva de cablu ramane, dar e vorba de 1-2 cm si nu mai mult.
  9. Nu conteaza unde sunt amplasate, unele companii le pun la dispozitia tuturor si altele doar la unii manageri. Am dat de companii care aveau 12 locuri de parcare la 150 de oameni, departe de metrou si doar sefii de departamente si directorul aveau acces la parcare, dar nu se punea problema de plata. La noi in vremurile cand aveam prea putine locuri de parcare s-au dat carduri dupa principiul primul sosit-primul servit (dupa vechime), existau manageri fara loc de parcare si tehnicieni cu loc, dar a fost ceva temporar pe termen scurt pana au rezolvat problema. Altii se zgarcesc la parcare si ajung ca in multe companii din Pipera sa aibe o gramada de masini parcate pe trotuar si in strada in fata cladirii, iar parcarea subterana jumatate goala - e o situatie in care toata lumea pierde, asa ca nu pot considera asta un model de urmat. "In afara" e aplicat doar in state socialiste in care poporul plateste taxe si unii beneficiaza, dupa cum zicea @@csuporj. Pe-acolo sunt oamenii inoculati atat de bine incat o practica si companiile, dar nu pentru ca asa le-a venit ideea ci pentru ca asa a functionat indoctrinarea. Vestul europei a pierdut de mult razboiul rece, sunt care mai de care mai socialisti, mai mult decat China si mai civilizat decat Coreea de Nord, dar tot socialism este. In afara Europei doar in Commiefornia se mai intampla sporadic asa ceva, dar aia acolo sunt mai speciali - ori sunt rosii ori sunt fumati.
  10. Dupa cum ti-am spus, daca parcarea e comuna, la liber, pentru toti angajatii, nu ai ce bonus sa dai si cui. Daca e cu locuri atribuite nominal, e alta poveste si atunci da, poti pune problema de costul parcarii. La mine la serviciu parcarea e la comun, cu locuri rezervate pentru vizitatori, gravide si 2 locuri pentru directori (sunt mai multi, dar nu are nici unul din ei loc propriu, e doar zona in care vine masina sa ii ia sau sa ii lase).
  11. Lol! De unde stii ca e din banii lor si nu din ai actionarilor? Daca nu ar avea locuri de parcare compania ar mari salariile sau profiturile? E corecta partea cu statul, dar nu am vazut corporatii care sa decida cate taxe platesti, ca natalitatea e mica si ca vasluiencele cu 15 copii sunt mame eroine si trebuie rasplatite, ca 1/4 din bugetul primariei din Bucuresti se duce pe subventii la caldura si inca 1/4 la transportul in comun, ca e legal sa porti cutit in public si e ilegal sa detii o arma cu teava lunga acasa, ca platesti din taxe publice niste popi pentru povesti mai stupide decat cele cu Most Craciun, ca pensionarii nu platesc transportul in comun, ca iti trebuie atestat pentru aproape orice si pentru a obtine orice atestat e suficient sa platesti cat trebuie unde trebuie, etc. Da, statul isi baga nasul in fundul fiecarui cetatean, corporatiile nu; cel putin alea serioase nu fac nimic de genul asta, in unele exista corectitudinea politica de a avea egalitate de sexe (ex: promovam o femeie director de productie chiar daca nu stie mai mult decat Office la nivel de secretara, dar nu putem avea doar directori barbati asa ca totusi o promovam) sau ca angajatii pe aceleasi functii au cam aceleasi salarii chiar daca unul e cam incepator si altul e de 3-4 ori mai productiv (asta merge doar in domenii abstracte gen IT, nu tine la lucrul pe linia de productie).
  12. Se comporta mai bine decat un cauciuc cu crampoane sau cu santuri de scurgere a apei, avand pata de contact mai mare si chiar daca fizica de scoala generala si clasa a 9-a spune ca suprafata de contact nu conteaza in calculul fortei de frecare e un model simplificat si suprafata chiar conteaza. De-aia se folosesc cauciucuri slick la curse pe uscat, dar pe ud sunt interzise la auto si moto din cauza riscului de acvaplanare, la masini e foarte mare chiar si la viteze de la 50 km/h in sus (pentru ca sunt plate) si la moto e real la vitezele de circuit. La biciclete insa, mai ales la cauciucuri inguste de sosea, posibilitatea de acvaplanare e nula, iar in lipsa acestui risc cauciucurile slick sunt pana la urma cele mai bune ca aderenta.
  13. Cine plateste abonament anual de parcare? Eu nu, nici o persoana pe care o cunosc nu plateste abonament de parcare pentru parcarea de la birou si stiu mai multi oameni din afara Romaniei decat din Romania (prin natura jobului), nicaieri in lume nu am auzit de asa ceva. Deci, despre ce vorbim? Perfect de acord, in majoritatea cazurilor sunt niste chestii comuniste, precum subventia la incalzirea centralizata: primaria aduna taxe de la toti si subventioneaza incalzirea centralizata pentru ca automobile, Paul Walker, malai. In cazul altor subventii, gen metrou sau autobuz urban, are scopul de a proteja mediul pentru ca daca au un sistem modern de transport (care costa) si oamenii prefera sa il utilizeze, atunci ai trafic auto mai mic si poluare mai mica. Da, poti pune niste taxe de poluare groaznice in centrul oraselor si ai efecte si mai bune, dar populismul nu se impaca cu masurile corecte dar potential nepopulare.
  14. Hai sa iti spun cum e cu comunismul in corporatie, ca macar la asta ma pricep mai bine decat la ciclism: nu poti sa ai o corporatie fara masini si locuri de parcare macar pentru vizitatori, pentru gravide si pentru vreme rea. Si daca le ai, o sa fie folosite de cine doreste - nu de aia cu masini, ci de aia care vin cu masina. Eu merg cu masina sub 10% din timp la birou; nu am metrou la mai putin de 5 km, deci nu merg nici cu metroul. Mai mergeam cu bicicleta, dar din cauza de poluare + gat iritat cronic nu prea pot sa o fac nici cu masca antipoluare, asa ca merg cu motocicleta. Daca vreau sa merg cu masina la birou gasesc loc de parcare, ca sunt suficiente libere, daca nu merg eu si merge altul nu ma gandesc ca "sa ii ia banii din salariu pentru locul de parcare" pentru ca daca parcarea ar fi goala nu ar fi nici o economie. Mai ai putin si o sa spui ca iti poate lua banii si pe hartia igienica de la WC, eventual si pe apa de la chiuveta. Nu, in corporatia comunista in care lucrez astea nu se platesc, ba chiar si apa e gratuita (nu la sticla, ci aia de pe teava cu filtrare la capat) si chiar si ceaiul (plicurile) si cafeaua (la dozator, daca vrei expresso la cafeteria platesti). Si nu cred ca si-a pus cineva problema la modul "eu nu beau cafea, deci de ce e gratuita pentru ceilalti?" pentru ca nu e platita din banii tai, ci din bugetul de la HR care e scazut din profitul companiei pentru ca actionarii sunt de acord cu un profit teoretic mai mic, dar cu angajati mai relaxati si mai fericiti care de fapt muncesc mai bine si fac profitul chiar mai mare. Cat despre impozitare, comunistul esti tu, dar din ala rau, care nu gandeste: sanatatea nu e un impozit, e o asigurare si ar trebui sa fie o suma fixa ca la RCA cu reduceri sau suplimente pentru factorii de risc (ca la RCA, daca faci accidente platesti mai mult), iar contributia la pensie iar nu e impozit, e cotizatie si daca cotizezi mai putin ai pensie mai mica, cotizatia obligatorie ca procent din salariu e un abuz comunist turbat pentru ca daca ai salariu mai mare nu vrei neaparat pensie mai mare. Asa ca lasa recompensele pentru pedalat si fa-o doar daca ai tu chef, nu pentru o sacosa cu ulei si zahar ca o baba senila.
  15. Si ce ai vrea sa primesti, un blow job lunar de la directorul general? Trebuie sa primesti ceva ca sa mergi cu bicicleta?