bike1

Membru
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Neutral

About bike1

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Ocupaţie
    Programator

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. bike1

    Am incercat sa comand o bicicleta de la Rose saptamana trecuta. In primul rand, site-ul cel nou are un bug la configurarea bicicletei. Spre exemplu, am vrut sa iau un Rose Count Solo 4 si sa ii pun caseta XT in loc de cea SLX implicita. Cand am facut asta, mi-a disparut brusc deraiorul fata, ca si cum as fi dorit sa am transmisie 1x11. Am sunat la ei in Germania si mi-au confirmat ca e un bug de site si ca ar trebui sa nu mai customizez in niciun fel bicicleta ci sa fac o mentiune in comanda. Evident, pretul fiind diferit, nu se mai putea plati cu cardul ci doar prin transfer bancar ceea ce ridica cu 50 lei costul in mod absolut inutil dar na. Am primit pe e-mail factura in care caseta XT aparea cu 26 euro in plus, nu cu 21 cum era trecut in configurator. Asadar, am dat e-mail inapoi intrebandu-i de ce e 26 si nu 21. Asta se intampla pe 4 iulie, de atunci nu am mai primit niciun raspuns de la ei. Daca asta e dovada de seriozitate.. Am luat legatura si cu Alex Ciocan dar nici el nu prea parea sa stie ce se intampla, doar mi-a spus ca e posibil ca cei de la Rose sa fie intr-o perioada mai aglomerata. Oricum, cu o astfel de interactiune slabe sanse sa comand vreo bicicleta de la ei pe viitor sau sa recomand cuiva asta. Daca la o intrebare simpla nu iti pot raspunde nici dupa 6 zile, ce se intampla cand cumpar o bicicleta de la ei si am o problema adevarata care necesita atentie sporita?