Reavermann

Membru
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

29 Good

About Reavermann

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 01/16/1981

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    KTM Strada 3000
  • Ocupaţie
    Inginer Software

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Reavermann

    Ce am calculat eu acolo e destul de exact, cu mici erori (hai sa zicem +/- 1Km/h). Sa fiu mai exact, sunt calcule facute pe 700c cu cauciuc de 25. Calculele oricum nu sunt facute de mine, sunt luate de aici: https://www.bikecalc.com/speed_at_cadence (dar pot confirma 100% ce zice acolo din turele mele). Si unde am zis eu ca as tine constant cadenta de 110? Eu am zis de cadenta 110 (poate chiar 120) ca fiind cadenta pentru sprinturi. Adica acele accelerari pe care le mentii pe perioada foarte scurta de timp. Cadenta optima este 90, dar in sprinturi este binevenita si o cadenta mai mare, de aia se poate ajunge chiar la 120 (iar cei antrenati ajung si la 130). Eu am zis de cadentele astea pentru ca viteze precum 60Km/h oricum nu le poti sustine decat pe perioade scurte de timp (presupunand ca vorbim de amatori, si nu profesionisti), automat pot fi sustinute la cadente mari. Dar, explicatia lui @majikstone in ceea ce priveste rapoartele este suficienta, incat sa inteleg problema 1x. Cum nu am mers niciodata cu 1x, nu intelegeam de ce ai putea avea probleme, dar acum inteleg.
  2. Reavermann

    Hmmm, mi se pare o concluzie ciudata. Eu am o cursiera si merg cu ea preponderent pe plat. Echiparea este destul de veche, deci am un pedalier 52-39-30 cu o caseta 12-27. Pe plat, folosesc 99% foaia de mijloc si merg in general cu viteze de 30+. De ce zic ca mi se pare o concluzie ciudata, este ca atunci cand folosesc DOAR foaia mijlocie, nu am probleme in a obtine viteze suficient de mari pe plat. La o cadenta de 90rpm (care este cadenta mea de confort la mers pe plat) deja am 37Km/h, cu pinionul mic, evident (o viteza greu de sustinut pe distante lungi). La cadente mai mari: 100-110, deja am viteze de 41-45 Km/h iar la 120 deja e o viteza bunicica de sprint: 49Km/h. Intr-adevar, probleme ai cand plutonul cu care mergi are chef de sprint-uri sportive si ai nevoie de viteze mai mari de 50Km/h. Insa, ma astept ca o transmisie 1x sa fie macar un 42 cu 11-42, deci viteza de sprint la 120rpm ar fi de 58Km/h. Destul de buna, zic eu, oricum viteza asta nu cred ca o tii mai mult de cateva sute de metri. Deci, nu stiu cu cine ai iesit tu pe plat de 1x nu a fost suficient, dar probabil ca sunt niste sprinteri destul de antrenati, de te-au fugarit atat de tare incat nu ai facut fata cu 1x
  3. Reavermann

    Bun, dar degeaba o fac obligatorie, daca nu se specifica si categoria la care intra contraventia pentru nerespectarea acestui punct. Fara o contraventie asociata, tot recomandare va ramane.
  4. Reavermann

    Imi dau seama din context ca cel de ai zis mai sus de universalul WD40, dar culmea e ca WD40 deja nu mai e doar un produs, a devenit o marca. Si se pare ca fac mai multe produse, pe langa ultra-cunoscutul water-displacer WD40. Ca de ex: https://www.bikexpert.ro/spray-degresant-wd40-gears-chains, https://www.bikexpert.ro/ulei-lubrifiant-lant-wd-40-wet Mai multe produse: https://www.bikexpert.ro/accesorii/produse-intretinere?filter=-1/l/4981
  5. Nicaieri in lume nu exista piste de biciclete PE autostrada. Sa spui ca o autostrada va avea pista de biciclete, cam asta inseamna. Sa faci o pista de biciclete, pe langa autostrada, e cu totul altceva.
  6. Reavermann

    Cred ca mai sus voiai sa zici "puterea mediana pe cele mai mari 3 pinioane", nu? Cat despre al doilea grafic, nu stiu ce sa zic. O fi statistica, dar daca cineva e constient de modul de uzura al pinioanelor cu siguranta isi poate distribui folosirea lor ceva mai larg folosind cele doua foi. La 1x, esti oarecum constrans.
  7. Reavermann

    Inteleg ce zici. Fix inainte sa fac poza aia am extras de acolo o micro-pietricica, care isi facuse loc fix in gaura aia. Iarasi, nu stiu daca as fi avut altfel de rezultate cu alte anvelope, oricum pana tine de cum ti-e norocul, nu cred ca te ajuta anvelopele. Insa, cei 2000Km i-am facut in iarna si in iarna am prins destul de multe zile cu asfalt umed. Au o aderenta fantastica aceste Lithion pe asfalt umed. Spre deosebire de niste sleek-uri, se simte diferenta. As lua ceva mai calumea pentru primavara-vara-toamna, iar astea sa le pastrez pentru iarna. Insa am o manie cu anvelopele: bicicleta mea e complet neagra si as mai vrea o pata de culoare pe ea, tocmai de aceea imi plac astea cu dunga rosie. As fi luat o pereche de Pro4 Endurance pt vreme uscata, dar nu gasesc nicaieri cu banda colorata (am vazut ca exista si Pro4 Endurance cu banda rosie dar nu mai sunt pe stoc). Stiu ca sunt pitici, dar trebuie sa ii satisfacem si pe ei
  8. Reavermann

    Si eu folosesc tot Michelin Lithion.2 (25c) si sunt multumit de ele. Asa arata dupa 2000Km: Insa, pe la 1600Km am facut o pana care nu arata prea bine, dar nu pare sa dea semne de extindere. Mi-a intrat un ciob destul de urat, nu l-am vazut, am umflat la loc ca sa pot ajunge acasa si am mai mers cu ea inca vreo 20Km: Eu sper sa ma tina macar 10.000Km (asta daca nu se extinde gaura aia). Pe viitor, cred ca ma gandesc la Lithion.3
  9. Daca la mine te refereai, atunci raspunsul este: pentru ca, conform specificatiilor deraiorului, numarul maxim de dinti al pinionului mare e 27 (acum am 12-27). Ca sa ajung la un raport de 1:1 mi-ar trebui o caseta cu 30T (de ex: 11-30). Insa, in momentul de fata, cand pun lantul pe ultimul pinion, intinzatorul de lant e destul de aproape de pinion. Daca pun pinion prea mare exista riscul ca intinzatorul sa calce pe pinion. Nu stiu exact care sunt riscurile daca se intampla asta, dar bine nu cred ca e. Momentan am luat o caseta 12-28, adica am urcat cu un dinte peste configuratia optima (deci nu ar trebui sa fie un capat de drum) si ramane sa mai lucrez si la conditia fizica
  10. Reavermann

    @Darius2D felicitari pentru achizitie si sa o folosesti cu placere. Si pe mine ma cam tenteaza un gravel si eram curios cam la ce pret ai ajuns cu acel NuRoad SH. Din ce vad pe net, are mai multe configuratii de echipare. Cu ce echipare l-ai luat?
  11. Reavermann

    @Ionut.Balasa foarte frumoasa, o bijuterie. Sa o stapanesti sanatos. Ai luat-o noua sau SH? Sunt curios pe la cat ajunge.
  12. Reavermann

    @Darius2D vezi ca Triban RC 520 vine cu roti si anvelope de sosea (28c). Pentru a face gravel cu ea va trebui sa iei in calcul si un set aditional de anvelope mai mari: 32-40c, depinde de gustul tau. Deci, bugetul total ar sari un pic peste 4000 lei. Ei au si varianta gravel la RC 520, care costa 4800 lei. In afara de anvelope, nu am inteles ce mai aduce in plus fata de modelul de sosea. Difera rotile, dar nu vad de ce nu ar fi si alea de la varianta de sosea bune pentru gravel.
  13. Reavermann

    Triban 520 RC. Costa 3999 lei si are echipare Shimano 105 R7000. Rotile nu sunt Fulcrum, dar el zicea ca unele au roti fulcrum, nu neaparat fix asta cu echipare 105. Transmisia e foarte buna, dar franele sunt hibride. Oricum, la banii astia eu zic ca are o echipare chiar buna.
  14. @otsdr mda, am vazut si eu aia, dupa ce am postat aici Sa nu mai zic ca eu ma uitam la foi de MTB, cu prindere in 4 suruburi iar pedalierul meu are prindere in 5 suruburi Capacitatea deraiorului spate este 37. Inteleg ce urmeaza sa spui: ca limita capacitatii nu imi va permite nici foaia mica sa o schimb. Asta e, o sa lucrez la rezistenta sa urc cu ce am. Momentan am raport de 30-28 la urcare, deci nu e chiar un capat de drum. Eu speram la un 1:1 macar
  15. Mda, ignorati-ma, tocmai am aflat ca un exista foi sub 30T pentru pedalierul meu