Reavermann

Membru
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

34 Excellent

About Reavermann

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 01/16/1981

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    KTM Strada 3000
  • Ocupaţie
    Inginer Software

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Reavermann

    Respectivul a facut aceeasi postare si pe dirtbike. Acolo a urcat poza. In raspunsul celor de la magazin, i se zice ca nu au janta pe stoc, dar mai si zice ca nu stie sa numere gaurile. Nu stiu daca s-au exprimat gresit, sau chiar nu stie sa numere gaurile, insa si daca ar sti, ar fi un pic mai dificil, janta nefiind pe stoc...
  2. Reavermann

    Yep
  3. Eu am inteles ca o sa isi revina piata de componente. Primisem o notificare cu o stire pe telefon, dar nu mai gasesc link-ul. Pe langa asta, eu mi-am comandat mansoane de pe AliExpress (originale), ca doar acolo mai gaseam. In magazinele din romania nu mai aveau deloc stoc, iar magazine precum bike24.com imi dadeau estimat de 17 saptamani. Numai bine ca am asteptat 3 luni dupa ele, am dat 15$ (~60 lei) si acum le gasesc la bikexpert cu 39 lei... Deci, aparent piata de componente incepe sa isi revina.
  4. Reavermann

    Asta e chiar ciudat. Ia intra aici: https://connect.garmin.com/modern/badges si https://connect.garmin.com/modern/personal-records si verifica-ti emblemele si realizarile. In teorie, emblemele si realizarile ar trebui sa fie in contul tau, indiferent de ce dispozitiv folosesti. Facandu-i downgrade, deci reset, e ca si cand ai lua-o de la ZERO cu un nou dispozitiv, insa asta nu inseamna ca o iei de la ZERO si cu contul tau. Adica ce, daca iti cumperi un nou dispozitiv (adica faci upgrade), gata, o iei de la ZERO cu totul?
  5. Reavermann

    E doar unul singur, dar e frumos: https://www.bikemap.net/en/r/1651896 Uite, si cei de la FreeRider l-au documentat destul de bine: https://freerider.ro/traseu-de-bicicleta/traseu-viscri-bunesti-mesendorf-73495
  6. Reavermann

    O zona cu ceva trasee amenajate pentru biciclete, si care sa nu necesite prea mult efort, ar fi la Viscri. Acolo ai niste dealuri calme, fara prea mari pretentii de abordat. Partea naspa e ca aici nu prea ai ce face mai mult de o zi, maxim doua. Doar daca vrei sa faci cam acelasi traseu in fiecare zi. Ar mai fi si pe la Pestera/Magura. Si acolo mai sunt ceva trasee de biciclete, insa daca vrei sa le faci pe toate, unele vor cere ceva mai mult efort iar unele zone vor fi cu push-bike. Deci iarasi, daca spui ca sotia nu are conditie fizica, o sa ajungeti sa faceti acelasi traseu mai usor, zilnic. Cred ca, cel mai bine ar fi sa mergeti in mai multe zone, cate 1-2 nopti.
  7. Reavermann

    Referitor la intrebarea despre power bank, eu folosesc un Asus ZenPower, de 10050mAh: https://www.asus.com/Accessories/Power-Banks/ASUS-Power-Bank/ZenPower/ Il folosesc deja de ani buni si inca tine bine. Are 215g, mai mult decat al tau, insa e chiar bine avand in vedere capacitatea lui. Forma si dimensiunea e numai buna sa il bag intr-o borseta mica sub sa. Intra lejer impreuna cu o camera, cateva petice si levierele. Ce nu imi convine la el, este ca are doar un singur port de alimentare, deci daca vreau sa alimentez mai multe chestii, trebuie sa iau cu mine si un cablu splitter.
  8. Reavermann

    Pai da, daca ar fi asa macar. Insa eu m-am lecuit. Am avut un Meilan cu senzori de viteza si candenta cat si centura de puls. Toate, marca Meilan (care se face cam in aceeasi fabrica/vapor ca si iGPSport). Daca in primii 2 ani a functionat bine si chiar nu m-a deranjat sa imi urc manual fiecare tura pe Strava, dupa 2 ani au inceput rateurile (si asta fara vreun update, ceva): - turele inregistrate erau prin camp: Strava imi vedea numarul total de Km, dar ZERO segmente inregistrate. Nu ca as fi eu cine stie ce performer sa ma intereseze segmentele, dar mi-am dat seama ca functia de GPS e cam degeaba... - altitudinea inregistrata avea o deviere de peste 10-15%: aveam segmente in care mergeam pe plat (de pe vremea cand inca ma punea pe strada si nu pe camp) si pe respectivele segmente aveam urcari si coborari de 10-17% - centura de puls era facuta doar sa fie facuta: nu respecta deloc protocolul standard de masurare a pulsului, doar trimitea sec un numar. Imi arata puls de 95 cand eram pe urcari si gafaiam de nu mai stiam de mine, dar si puls de 190 cand mergeam relaxat pe plat. Cu alte cuvinte, chinezaria pe care dadusem vreo 400 lei (doar ciclocomputerul, senzorii au costat separat), era cam la fel de utila precum un ciclocomputer banal, din ala cu senzor la roata, de 50 lei. In urma experientei mele cu chinezariile m-am lecuit, asa ca am zis sa dau banu pe ceva mai de calitate. Pana acum nu am absolut niciun rateu cu al meu E530, dar deh, il folosesc abia de 8 luni
  9. Reavermann

    Eu de la chinezarie am trecut la Garmin. Voi va plangeti aici ca aveti probleme dupa update-urile de soft. Pai da, la chinezarie nu o sa ai probleme dupa update, pentru ca nu o sa vezi in viata ta vreun update. Si ca sa fie treaba treaba, stai linistit, ca alea chinezesti incep sa dea rateuri si fara update. Asa am ajuns eu sa renunt la chinezarie. Sa nu mai zic, ca o chinezarie nu e totusi 50E, pleaca aprox cam de pe la 80E, insa la banii aia cumperi doar partea HW. Pe partea de soft nu primesti NIMIC. Iti conectezi frumos chinezaria la PC, si iti incarci frumusel turele manual pe Strava. E chiar pe bune vorba aia "cat dai, atata face"
  10. Reavermann

    Ce am calculat eu acolo e destul de exact, cu mici erori (hai sa zicem +/- 1Km/h). Sa fiu mai exact, sunt calcule facute pe 700c cu cauciuc de 25. Calculele oricum nu sunt facute de mine, sunt luate de aici: https://www.bikecalc.com/speed_at_cadence (dar pot confirma 100% ce zice acolo din turele mele). Si unde am zis eu ca as tine constant cadenta de 110? Eu am zis de cadenta 110 (poate chiar 120) ca fiind cadenta pentru sprinturi. Adica acele accelerari pe care le mentii pe perioada foarte scurta de timp. Cadenta optima este 90, dar in sprinturi este binevenita si o cadenta mai mare, de aia se poate ajunge chiar la 120 (iar cei antrenati ajung si la 130). Eu am zis de cadentele astea pentru ca viteze precum 60Km/h oricum nu le poti sustine decat pe perioade scurte de timp (presupunand ca vorbim de amatori, si nu profesionisti), automat pot fi sustinute la cadente mari. Dar, explicatia lui @majikstone in ceea ce priveste rapoartele este suficienta, incat sa inteleg problema 1x. Cum nu am mers niciodata cu 1x, nu intelegeam de ce ai putea avea probleme, dar acum inteleg.
  11. Reavermann

    Hmmm, mi se pare o concluzie ciudata. Eu am o cursiera si merg cu ea preponderent pe plat. Echiparea este destul de veche, deci am un pedalier 52-39-30 cu o caseta 12-27. Pe plat, folosesc 99% foaia de mijloc si merg in general cu viteze de 30+. De ce zic ca mi se pare o concluzie ciudata, este ca atunci cand folosesc DOAR foaia mijlocie, nu am probleme in a obtine viteze suficient de mari pe plat. La o cadenta de 90rpm (care este cadenta mea de confort la mers pe plat) deja am 37Km/h, cu pinionul mic, evident (o viteza greu de sustinut pe distante lungi). La cadente mai mari: 100-110, deja am viteze de 41-45 Km/h iar la 120 deja e o viteza bunicica de sprint: 49Km/h. Intr-adevar, probleme ai cand plutonul cu care mergi are chef de sprint-uri sportive si ai nevoie de viteze mai mari de 50Km/h. Insa, ma astept ca o transmisie 1x sa fie macar un 42 cu 11-42, deci viteza de sprint la 120rpm ar fi de 58Km/h. Destul de buna, zic eu, oricum viteza asta nu cred ca o tii mai mult de cateva sute de metri. Deci, nu stiu cu cine ai iesit tu pe plat de 1x nu a fost suficient, dar probabil ca sunt niste sprinteri destul de antrenati, de te-au fugarit atat de tare incat nu ai facut fata cu 1x
  12. Reavermann

    Bun, dar degeaba o fac obligatorie, daca nu se specifica si categoria la care intra contraventia pentru nerespectarea acestui punct. Fara o contraventie asociata, tot recomandare va ramane.
  13. Reavermann

    Imi dau seama din context ca cel de ai zis mai sus de universalul WD40, dar culmea e ca WD40 deja nu mai e doar un produs, a devenit o marca. Si se pare ca fac mai multe produse, pe langa ultra-cunoscutul water-displacer WD40. Ca de ex: https://www.bikexpert.ro/spray-degresant-wd40-gears-chains, https://www.bikexpert.ro/ulei-lubrifiant-lant-wd-40-wet Mai multe produse: https://www.bikexpert.ro/accesorii/produse-intretinere?filter=-1/l/4981
  14. Nicaieri in lume nu exista piste de biciclete PE autostrada. Sa spui ca o autostrada va avea pista de biciclete, cam asta inseamna. Sa faci o pista de biciclete, pe langa autostrada, e cu totul altceva.
  15. Reavermann

    Cred ca mai sus voiai sa zici "puterea mediana pe cele mai mari 3 pinioane", nu? Cat despre al doilea grafic, nu stiu ce sa zic. O fi statistica, dar daca cineva e constient de modul de uzura al pinioanelor cu siguranta isi poate distribui folosirea lor ceva mai larg folosind cele doua foi. La 1x, esti oarecum constrans.