svenh

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About svenh

  • Rank
    Amator
  • Birthday 08/08/1983
  1. svenh

    De Tohan stiam ca nu au o bicicleta cu denumirea asta, posibil sa aibe Rich Bike, tot ce-i posibil, dar mai fac sapaturi. Rich Bike n-au site ca sa ma pot lamuri, si nici nu stiu in ce oras isi au fabrica...
  2. Are cineva idee cine fabrica bicicletele "Dunarea", cele care seamana cu vechile Tohanuri de tara?
  3. svenh

    Nu permite zecimale din pacate, dar data viitoare voi folosi optiunea in centimetri, pentru ca e mai precisa cat de cat. Am aplicat la masuratoare metoda cu fitilul la verticala locului si mi-a dat 206 cm circumferinta(anvelopa 26*2,125). Am estimat o eroare cam de 10m la 1km, insa in realitate, cu ghidonul sub greutate, cred ca se dubleaza...
  4. svenh

    Eu am intrebat ce dimensiune se trece dintre variantele de diametre propuse de mine, si tu mi-ai raspuns ca se trece circumferinta anvelopei, nu ca se trece circumferinta anvelopei/pi, iar ciclocomputerul meu nu poate primi circumferinta, ci doar diametrul, insa nu-i problema, am inteles, ai vrut sa spui sa impart la la pi si trec ce-mi da. Eu am un model de ciclocomputer de la First Bike, si am aruncat instructiunile, ce inseamna ODO? Poate aceeasi prescurtare se gaseste si la alte modele.
  5. svenh

    Inseamna ca ai tu unul diferit ca setari fata de al meu, pentru ca mie-mi cere diametrul rotii cu tot cu anvelopa, si nu circumferinta.(are pana la 31" dimensiuni, si deci nu poate fi circumferinta anvelopei).
  6. svenh

    Pana la urma are cineva idee unde pot gasi un ghidon cu manerele buclate? Nu vorbesc despre cel de cursiera, buclate - coarne de berbec, ci despre cel folosit la MTB sau trekkinguri.[/url]
  7. svenh

    Ma refeream la ghidonul tip "mucenic":)), ala care-ti permite jdemii de pozitii ale bratelor, cu doua bucle mari ce se inchid deasupra, eu asa am vazut pe un site, ca le spune ghidon fluture.
  8. svenh

    Azi m-am lamurit definitiv ca nu sunt sanse sa pastrez bicicleta asta, e chiar prea mica pentru mine, cand pedalez si iau de ghidon dreapta sau stanga mai mult de 10 grade, se intampla sa ating roata din fata cu varful piciorului, si mi-am amintit ca dinamul pe care-l avea cand am cumparat-o, l-am desfiintat cu o lovitura de calcai bine plasata in timpul pedalatului. Dar pana dau de niste bani, o tunez chiar si asa, ca daca o vand tot recuperez niste bani. As dori sa stiu de unde as putea cumpara un ghidon fluture, pentru ca piesa separat nu am vazut-o nicaieri, pe net sau in magazine. Stie cineva cam cat costa o bicicleta de trekking cu roti de 28" de la Leader Fox, Kenzel, Altrix? Daca mai stiti voi cateva marci cu un raport bun pret calitate la trekkinguri, astept recomandari. Si un trekking de 26" ar fi bun, dar nu cred ca au alea cadru ptr dimensiunile mele.
  9. svenh

    Ce dimensiune se trece in setarile ciclocomputerului, diametrul jantei (marimile generice 26", 28", etc), sau diametrul jantei plus grosimea anvelopei?
  10. svenh

    Se pare ca in Constanta nu se gaseste ulei special de bicicleta, pana si la cel mai specializat magazin, aveau ulei pentru piese de mecanica fina, ceea ce deja aveam acasa. Pana la urma am uns lantul cu un cocktail din WD-40, cu care am si curatat lantul si angrenajele cu o carpa, apoi am pus ulei de cutie de viteze Total 75W80, unul dintre cele mai fluide uleiuri de cutii de viteze posibile, l-am aplicat cu seringa foarte bine, la fiecare za. Si la sfarsit am pus in cocktail niste ulei de mecanica fina:)) e un experiment, cred ca vroiam sa le verific pe toate ce vascozitate au, etc. Daca nu sunt multumit, schimb in scurt timp sau mai des si gata, nu-i o problema. Am iesit la o tura cu ea dupa operatiune, si vreau sa zic ca e cu totul altceva, asta da pedalat placut! Am mai cumparat si un surub cu parghie pentru fixat tija de la sa fara cheie, oricand, foarte folositoare chestia. Iar marele castig este saua cumparata de la first bike, la fel cu cea aflata pe modelul "City Transit" de la ei, care este foarte confortabila, nu-mi imaginez cum am suportat atata timp vechea sa. Saua asta noua nu-mi da absolut deloc dureri, amortizeaza excelent denivelarile unui drum de tara. Poate ca nu e o sa foarte sportiva, dar e ce-mi trebe, pentru ca eu nu merg cu viteze prea mari, nu fac sport extrem, si are forma aia mai lata spre spate, sa-mi sustina oasele sezutului, si ingusta brusc spre fata, ca sa pedalez lejer, fara impedimente. Pe viitor ramane sa imi cumpar ori niste coarne, pantru a-mi ridica pozitia bratelor in timpul pedalarii, ori un ghidon tip fluture, ma mai gandesc. Diametrul total al tevii superioare a furcii are 30mm, iar diametrul tubului ce adaposteste furca si suportul de ghidon, este de 34-35 mm, asa ca banuiesc ca e 1 si 1/8", deci ar fi de bine.
  11. svenh

    Am 1L de ulei multigrad de cutie de viteze de la masina, si asa de tare ma tenteaza sa-l folosesc la bicla!http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif) Pana la urma e un ulei ptr angrenaje nu?:)) O sa caut sa vad poate gasesc pe undeva niste ulei special de bicicleta, mai la kilogram asa, sa fie mai ieftin;)
  12. svenh

    Buuun, si m-am decis la tuning deocamdata, dar nu stiu ce tip de sa sa aleg... cu gel, cutaway sau din aceea lata si cu arcuri? La 114kg, corpul pune foarte multa presiune pe perineu. Ce pot sa spun, e ca m-am urcat alaltaieri pe bicicleta first bike a unei prietene, si avea o sa mai lata, m-am simtit foarte bine. Cand insa m-am urcat pe bicicleta mea, durere si jale, nu puteam sa stau prea mult pe sa. Am vazut multe biciclete de trekking, de cursa lunga, cu sa si arcuri, si parca asa ceva mi-as lua, cu partea lata spre spate, sa-mi cuprinda oasele de sprijin in sezut ale bazinului, si foarte inguste spre inainte, sa nu se roada pantalonii. Ce anume masoara dimensiunile 1" sau 1 si 1/8"? Nu-mi dau seama ce fel de locas ptr pipa am. Mai am o intrebare... care ati mai patit sa fiti stangaci pe bicicleta datorita lubrifierii proaste a lantului si angrenajelor? Practic la mine e un fel de pojghita din uleiul vechi de 2 ani:)), si praf, si merg foarte serpuit, cu echilibru precar. Eu imi amintesc sa mai fi patit asa ceva demult, dar vreau sa stiu daca au mai patit si altii. Se zice ca pedalatul nu se uita niciodata, deci pauza de 2 ani nu cred ca aibe vreo influenta, ar ramane, saua ridicata prea mult fata de ghidon (e un MTB), si calitatea proasta a lubrifierii angrenajelor.
  13. svenh

    Am intrat aseara pe net, si am vazut niste biciclete(am salivat putin), cam cum as vrea io... Dragomir Maraton, Kenzel(Stroller, Trekking 900), Leaderfox(Ferrara, Espirit, Sumava), Altrix, cred ca o bicicleta de trekking mi s-ar potrivi, sau de expeditie... In Romania, din cate am vazut doar DHSul produce cam ce as vrea eu, modelul 2806B, un trekking cu cadru din aluminiu ( e adevarat ca Al imbatraneste usor si cedeaza repede?), roti de 28 inch, piese shimano, jantele cica ar fi duble din aluminiu, suport de sa din aluminiu, ghidon mai ridicat gen fluture, mai ptr mine, sa cu arcuri... Suna grozav, si toate astea la 540 roni cu TVA. Nu am vazut modelul pe nicaieri prin Cta. Bicicleta mea actuala(o chinezeasca pe care scrie "Amer"), stiu ca are cadrul de sus(masurat din sudura in sudura interioara) de 50cm lungime, teava in care intra tija de sa de 46cm, suportul de sa are 25 cm, iar suportul de ghidon are 6-7cm partea libera spre inainte, si 14,8 cm lungime teava principala(pana sus, la surubul de imbus masurata). Pe suportul de ghidon scria fi=22mm, desi la masurat cu rigla diametrul nu avea 22(avea vreo 20-21), dar poate nu e rigla mea cum trebe. Franale sunt cu cantelevier, manatele de frana le-am schimbat eu cu unele din aluminiu ptr ca cele originale erau din plastic, si dupa 1km, erau egale cu zero. Schimbatoarele de viteze si deraioarele sunt marca Quilong. Toate masuratorile au fost facute pe partea libera interioara a unei tevi, din sudura in sudura, fara a cuprinde sau a exclude vreo teava adiacenta, cu exceptia tevii ce tine suportul de sa, care e masurata din centrul cercului pedalelor. Pana fac rost de bani de una buna, cred ca si un tuning ar merge, daca gasesc piesele, si daca nu cumva trebuie modificata lungimea furtunelor ptr cablurile de frana si de schimbat vitezele, odata cu schimbarea suportului de ghidon. In Constanta am luat toate magazinele la puricat si am gasit doar vreo trei suporturi de sa, pe Burada, dar niciun suport de ghidon pe nicaieri. Totusi si un tuning e destul de scump, o tija e la vreo 60-70 roni, o sa cu gel sau cu canelura pe mijloc e la vreo 70 roni, suportul de ghidon tre sa fie si ala cam tot atat..., deja se aduna bani cat ptr o alta bicicleta.
  14. Salutare, am cont pe acest site de mult, dar acum postez prima oara:) Eu sunt un tip la 1,88m inaltime, 114kg, si m-ar interesa sa ma reapuc de pedalat atat din pasiune cat si ptr a-mi imbunatati conditia fizica. Mi-ar placea foarte mult sa am o bicicleta rezistenta la drumuri grele, suficient de rapida pe asfalt, sa pot pune si niste bagaje pe ea in caz de nevoie, sa aiba viteze suficiente ptr abordarea unor pante variate, si sa se potriveasca fizicului meu. Ce mi-ati recomanda? Care e tipul de bicicleta de care am nevoie? Momentan am un o bicicleta chinezeasca, cu portbagaj, cadru si anvelope de MTB, dar careia nu i se ridica suficient saua din cauza suportului de sa prea scurt, si nici suportul de ghidon. Din pacate nu reusesc sa gasesc in toata Constanta suporti de sa si ghidon ptr gabaritul meu. Suportul de ghidon(pipa), ar trebui sa aduca ghidonul mai in fata, sa stau la un unghi corp/brate de 45 de grade, si sa nu mai stau cocosat. Din aceasta cauza ma gandesc serios la achizitionarea unei biciclete specializate ptr ce vreau eu, daca exista. Ce ziceti merge facuta o bijuteria din actuala mea bicla, sau sa iau una noua, ajutat si de recomandarile voastre?