Flueraru

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Flueraru

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    București
  • Biciclete
    Electrica Merida
  • Ocupaţie
    Tinichigiu auto
  • Arii de interes
    Biciclete
  1. Salut, revin cu update la problema menționată mai sus, am montat noul chit de frâna de la magura mt5e stop cu discul de 180 MDR-C recomandat de ei și totul a revenit la normal, furca se comporta exemplar și frânarea se face liniar fără trepidații față / spate (cum era fenomenul la vechea frână). Sper sa fie de folos acesta informație. Sănătate
  2. Merci Traveller, la asta ma gândeam și eu.... 😉
  3. Salutare, de ceva sute de km furca mea sr suntour ncx air de 75mm are un joc față /spate la frânare. La viteza mare nu vibrează, doar când se încetinește aproape 5-15 km/h Bicicleta este o merida crosway 100 convertita electric ( furca nu este stoc a bicicletei, achiziționată ulterior după conversia în electric ). Am fost pe la service și băieții au zis ca posibil sa fie din cauza etrierului de frână și este nevoie de revizie ( schimbat ulei mineral) Frânele sunt schimano mt200. Din căutări pe net am găsit magura mt5e pentru e-bike, am comandat alături de kit, etrier frână față și disc de 180 plus adaptor, rămâne sa le montez când vin și sa postez dacă este din cauza frânei sau a furcii acel dute /vino față /spate. Am postat acest mesaj ca informație pentru utilizatori care întâmpină acesta problema și pentru utilizatori care au avut acesta experienta și au rezolvat problema. Furca respectiva a fost cumpărată sh dar la achiziție s-a făcut revizia, unsa cu vaselina bruh și ulei pentru furca. Ma gândesc sa trec la o furca fixa, cu anvelopa peste 2.5 sau chiar 3 inch cu presiune până în 2.... Voi ce spuneți? Numai bine
  4. Mulțumesc pentru răspunsuri și sfaturi! Sănătate!
  5. Salut. Merci de răspuns. Am avut înainte Tsdz2 motor central și mi-a mâncat ficații în cei 1500 km făcuti, la aproximativ o săptămână ( 110-130 km) efectuați trebuia sa desfac motorul sa ung angrenajele. Lantul nu mai zic.... Găsisem după o perioadă,pentru lant o combinație de parafina cu pulbere de teflon (la 500 de grame de parafina adăugam 50 grame de pulbere teflon si mergeam cu lanțul lejer 200-300 km fără ungere. Lantul fiind mereu uscat și curat ).De când am schimbat kitul cu motor in roata spate nu mai am probleme de întreținere, în 1500 km am uns lantul de 2 ori (folosit numai la plecarea de pe loc, în rest merg pe modul scuter). Motorul este de 48v 1500w 65Nm moment torsiune. PS :NU recomand motoarele centrale de nici o culoare.... Greu de întreținut, trebuiesc desfăcute mereu, la vechiul model făcusem un fel de "baie de ulei" din 2 vaseline (mobil 28 și una la spray care era foarte atoasa și avea rezistenta la forte centrifuge mari).Aveam undeva la 350 km făcuti și nu era nevoie de ungere până să vând kitul (țin legătura cu noul proprietar și încă nu a umblat la motor pentru ungere, ceea ce înseamnă că "baia de ulei" improvizată funcționează)
  6. Mulțumesc mult pentru răspuns,este un pic peste nivelul meu ceea ce ai descris mai sus.. Dar o sa îl recitesc de mai multe ori cu atenție pentru a înțelege aproximativ tot din descrierea ta. Ideea este ca nu prea am timp sa fac teste de genul pentru ca tot timpul merg cu bicla și nu ma pot lipsi de ea (am mașină dar mai mult stă în garaj). Altă variantă este sa comand un alt chit ca cel pe care îl am pe bicicletă doar ca o sa comand roată de 27,5 inch... Ajung undeva la 1300 ron... Plus timpul de 40-60 zile. Janta pe care o am de 28 a luat destule șocuri și nu s-a descentrat pe când cea de față am schimbat deja una (vechea janta începuse sa se desprindă de la îmbinarea jantei). Mulțumesc frumos pentru răspuns. Sănătate
  7. Flueraru

    Mulțumesc. Am deschis un topic nou în legătură cu acest aspect poate ma poți ajuta. Mulțumesc Mulțumesc. Am deschis topic nou. Poate ma poți ajuta cu un răspuns. Mulțumesc
  8. Salut. Îndrumați-mă va rog cu un sfat. Am o bicicleta electrica cu roti de 28 inch.( merida crosway 100) Doresc sa schimb janta pe spate ( care are și motorul de 48v 1500w) de 28 inch in 27,5 inch. Astfel îmi permite sa pun anvelope mai late pentru amortizare șocurilor la gropi. Am furca pe față pe aer de 75mm pentru roata de 28 și am rezolvat-o cu o roată de 27,5 cu anvelopa de 2.1 ( in locul celei de 28x1.75) - ( chiar merge sa pun și mai lat, loc este suficient). Întrebarea este :unde găsesc un meseriaș pentru respitarea noii jante de 27,5 inch. Am sunat la mai multe magazine... Dar nu folosesc spițe speciale pentru motoarele electrice ( sunt ceva mai groase decât cele care se folosesc la o janta normala de trekking). "Folosesc spițe normale" .... Acesta este răspunsul dat de cei cu care am vorbit....
  9. Flueraru

    Merci mult Traveller. O informație super.
  10. Flueraru

    Salut. Sa ma lămurească și pe mine cineva va rog. Am un trecking cu roti pe 28 (janta de 622x20). Momentan am anvelopa de 28x 1.75.Ideea este ca vreau o anvelopa mai lata pentru amortizare mai buna. Ceva din "gama" 29 inch 2.0 sau 2.2.cadrul permite anvelopele respective. Ideea este ca nu știu cum se calculează ce anvelopa cu lățime maxima accepta tipul ăsta de janta 622x20.Multumesc