vis-a-vis

Members
  • Content count

    1,981
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

vis-a-vis last won the day on March 23 2017

vis-a-vis had the most liked content!

Community Reputation

1,174 Excellent

About vis-a-vis

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 01/04/1973

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Nicolai FR e-bike
  • Localitate
    București
  • Ocupaţie
    gigolo

Recent Profile Visitors

5,680 profile views
  1. Liber de contract, caut biciclistă...
  2. Eu unul as face o mare pauza cu sportul. In niciun caz n-as ridica greutati pe piciorul ala. Mi-e sa nu rupi si altceva p-acolo si sa fie mai rau. Cica lenea si statul degeaba n-a omorat pe nimeni...
  3. Pai se vede in poza catamai farfuria de foaie ai si parca nici pe cel mai mare pinion n-ar fi lantul... Aberare non aberare, treaba e ca n-ai ajuns pana sus tanar si neobosit
  4. Obosești când te prostituezi cu rapoarte subunitare. Acum dacă cicliștii de top folosesc 1x12, nu înseamnă că toți suntem de nivelul ăla. Ei au altă greutate, bicle mai ușoare, tehnică mult mai bună și antrenament cu carul. Aici mulți cicliști amatori iau țeapă. Nu știu să-și croiască bicicletele pe măsura capacităților lor. Dacă te sui într-o mașină de formula 1 nu îți garantează nimeni că vei câștiga vreo cursă. Trimis de pe al meu Lenovo A3500-FL folosind Tapatalk
  5. Hai că e simplă treaba. Vârful șeii puțin între buci, pieptul pe ghidon, coatele sus și mulinat încontinuu...
  6. Ala pare un motor de radiomodele. La ce forma are, e motor de turatie. Asta inseamna ca nu prea are cuplul si e ajutat in sensul asta de o cutie reductoare. Probabil are niste roti planetare, un rand sau doua apoi niste roti conice pentru a muta rotatia din plan vertical in cel orizontal. Ce cred eu e ca face mult zgomot. Chiar si atentioneaza faptul asta ca pe nivelul 4 si 5 se aude binisor. Chiar daca la gabaritul si greutatea lui ar putea trece neobservat, zgomotul te va da de gol Avand alimentare la 24V, merge bine de tot la o bicicleta de naveta usurica, nu va fi nevoie de o baterie prea mare. Eventual o poti cara in rucsac. Nu vad unde e roata libera (freewheel). Daca motorul e angrenat tot timpul va fi nevoie sa tragi de el cand nu mai ai baterie sau cand n-ai chef de ajutor? Sau chiar sa te opresti, avand in vedere sistemul planetar? Cam naspa daca e asa. Motorasul ala invartindu-se la turatii mari cred ca nu poate duce o tura foarte lunga. Pana si Bafangul se incinge ca dracu'dupa o ora de mers pe nivele joase. Nu-l vad pretabil pentru touring, unde chiar ar fi fost de ajutor un kit usurel de maxim 5 kilograme cu tot cu baterie... Pare ca tot prin China-s facute. Asta venind cu plusurile si minusurile aferente. Niciun fel e prezentare a sistemului mergand, cum e cu aplicatia de telefon, setari, etc.... Altfel, e de luat in calcul optiunea. Mai ales ca-l poti monta si in interiorul cadrului, fiind astfel protejat.
  7. Pai nemtii au reglementat un maxim pentru ca la acel maxim, chiar si focusat in ochii soferilor, nu e foarte deranjant. E pacat de optica aia ca s-o folosesti doar cu bec de lanterna cu baterie patrata.
  8. Nasparleala e ca in Germania trebuie sa nu depaseasca o anumita putere (am uitat valoarea) si d-aia se axeaza mult pe optica. Cu toata optica lor, daca iesi din oras, unde ai lumina de pe stalpi, sunt cam vax albina...
  9. Dacă te uiți bine la videoclip, zice să vii lansat și asta o faci de câteva ori în viteza corectă schimbând la timp... altfel mori ca magaru-n pantă La urcarea de pe lângă scări fără tehnică ești mort oricum. Are schimbări de direcție, niște mici rampe și rădăcini care îți aruncă fața și spre final dacă nu bagi vârful șeii în fund și nu pui pieptul pe ghidon, te ridici de față imediat. Păi uite, asta înseamnă să vii ca berbecul Vii tare pe urcarea podului, te bucuri că ai deja viteză sus și îi mai dai, iar când cobori degeaba mai pui frână, că ai ajuns cu roata față la baza podului și ai proptit-o în pavelele alea... și uite cum te-ai înfipt ca râma-n piatră!
  10. E smecheria aia sa stii sa schimbi vitezele din mers. In rest doar doua urcari ce sunt mai grele, iar la poduri daca nu vii ca berbecul, e destul de simplu...
  11. E trackul pe bikemap... ce mare problema?