ombun

Members
  • Content count

    2,675
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

ombun last won the day on July 4 2015

ombun had the most liked content!

Community Reputation

1,401 Excellent

About ombun

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 08/15/1971

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Bucuresti
  • Biografie
    om
  • Ocupaţie
    liber-profesionist
  1. Sorin Oprescu a fost retinut pentru luare de mita. http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20402026-sorin-oprescu-retinut-dna-primarul-bucurestiului-este-acuzat-luare-mita.htm
  2. Focus grupul este o cercetare calitativa, nu cantitativa. Am inteles ca exista 30 de persoane inscrise, deja.
  3. poate te ajuta http://voyo.ro/product/filme/4055-filmul-care-ti-umfla-rotile-la-bicicleta
  4. Harta: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=zHN2bZ-dSBz4.kIVVIvnq5yGE
  5. Exact asta e problema. Se circula bine pentru ca s-au luat masuri de fluidizare a traficului. Iar rezultatele se vad... Dar aceasta masura va atrage de la sine cresterea numarului de masini. Ghici unde vor parca masinile ? In 5 ani de zile, situatia se poate schimba dramatic in Brasov, pentru ca, asa cum spuneam, spatiu e utilizat la maxim pentru ca acolo s-au luat deja masurile de crearea de sensuri unice. Insa in loc sa se aplice masura pentru crearea de benzi pentru transportul public si pentru biciclete, s-a ales "fluidizarea traficului". Acest " in Brasov se circula foarte bine. Si nici cu bicla nu ma plang" arata ca am dreptate. Diferenta dintre noi este ca tu te uiti la acest moment iar eu stiu care vor fi efectele. LE - Bucuresti poate sa iasa din impas daca aplica aceleasi reguli ca in Brasov, dar sa le aplice in favoarea transportului alternativ (nu ca la Brasov).
  6. Mentalitatile se schimba. Iar testul a fost faptul ca am obtinut avizul pentru aceasta parcare. Nu ar fi fost posibil acest lucru in urma cu 2 ani. Dovada este faptul ca avizul pentru a doua parcare a fost blocat (e drept, a ajuns la alt departament al ASB). Eu stiu ca romanul nu e prost. Daca ii explici care sunt avantajele, intelege. Si daca intelege, va sustine. Insa nu trebuie sa-l dai jos din masina, asa cum cred unii ca trebuie procedat. Lasa-l in masina dar explica-i ca altii vor sa renunte la masina daca ar avea pe unde sa mearga cu bicicleta. Nu e nimic in neregula ca multi romani spera ca altii sa renunte la masini. Dupa ce vor vedea rezultatele, multi o vor face firesc. Acum e mai dificil, deoarece a intrat in "reflex" ca doar largirea strazilor rezolva problema. De fapt, ingustarea lor o rezolva... dar, cum spuneam, trebuie explicat cum functioneaza mecanismul. Din "fericire", Bucurestiul are toate exemplele la indemana. De exemplu, argumentele din Bucuresti nu pot fi explicate celor din Brasov (situatia din Brasov e mai grava, in opinia mea, deoarece, dupa ce traficul va umple strazile, nu vor mai avea spatiu de manevra. Din fericire, in Bucuresti exista foarte multe spatii folosite ineficient care lasa loc de schimbari spectaculoase in scurt timp.
  7. Asta e cel mai important punct al proiectului: ca s-a luat un loc de parcare. Si nu putea fi luat decat de o parcare in forma de masina pe care scrie: un loc de parcare auto = 10 locuri de parcare pentru biciclete. Pentru ca nu e doar o parcare pentru biciclete. E un mesaj. E acelasi tip de mesaj care se transmite peste tot in lume cu acest tip de parcare in forma de masina. Referitor la publicitate... exagerezi. Probabil stii ca lor li s-a desfiintat rastelul din fata magazinului. Ei bine, pentru acel rastel desfiintat, de 3 biciclete, plateau vreo 1400 de lei pe an. In acelasi timp, pentru un loc de parcare auto se plateste cam 70-100 lei pe an. Daca nu ar fi fost aceasta situatie, probabil nu ar fi aparut aceasta parcare. A doua parcare a fost finantata de Street Delivery. Va fi aproape de Magheru, daca va primi avizul. A treia este in perioada de avizare. Intre timp, oameni de bine au reclamat existenta rastelului de pe Baba Novac. Iar Politia Locala Sector 3 m-au sunat sa-mi spuna ca cerceteaza cazul. Mobilitatea urbana durabila se dezvolta prin reducerea facilitatilor pentru masini si cresterea facilitatilor pentru transportul alternativ. Intr-un oras unde primarul nu are altceva in cap decat "sa fluidizam traficul", e greu de inteles cat de importanta este aceasta prima parcare pentru biciclete montata pe locul de parcare al unei masini. TOATE politicile de crestere a mobilitatii prevad reducerea locurilor de parcare in general si in special a celor "la strada". Pentru cei care vor sa dea o mana de ajutor: am nevoie de firme care produc confectii metalice in serie mica si pot face curburi la teava rotunda de 50 mm.
  8. Și eu mă retrag din discuție. Se pare ca sunt singurul care nu are habar de subiect. Nu am argumente puternice sa contrazic pe cineva care e convins. Urmează să discutăm despre diferența dintre antifurtul de 50 lei și cel de 300.. Mai bine 6 antifurturi de 50 lei, nu?
  9. Poți exemplifica despre ce cost dublu vorbești ? Dublu față de ce ? Sigur, se poate și 4 bucăți, la sfert.http://optar.ro/wp-content/uploads/2011/12/Rastel-RATB.jpg Observ cât de nociv este discursul unora pe acest forum. Așa s-a ajuns ca lumea să nu mai observe ca de la 3500 lei, în care a intrat transportul și materialele de montaj, să se vorbească de 1000 de euro.
  10. Stau și mă întreb pe ce se bazează convingerile tale. Super experiență de dat sfaturi pe forum ? Oare înțelegi ce înseamnă un produs unic pentru un lanț de fabricatie? Oare știi ca atelierele mici/medii nu au putut executa planul? Îmi aduci aminte de ponta care spunea " sunt convins ca ne vom descurca". Deci, pe ce se bazează convingerea ta?
  11. Se pare ca nu prea ai înțeles diferența dintre un suport pentru biciclete și o parcare. Nu te supăra, e bine să vezi produsul de pe baba novac înainte de a emite păreri. Am văzut la Nantes produsul de la Cyclehoop, nu în poze, ca tine. De aceea am preferat să fac produsul în București. Când ajungi pe Baba Novac, să iei și o ruletă. Apoi să compari dimensiunile rastelului cu cel de la Cyclehoop. Să fii atent și la îmbinări. E mult mai solid decât al lor, pentru ca noi trăim intr-o țară unde se fura chiar și șină de tren. Al lor nu a fost gândit așa. Eu am încercat să respect dimensiunile celor de la Sustrans (care sunt respectate și de alte standarde). Cum spuneam... E cel mai ieftin produs din România la această calitate. Însă unii nu înțeleg diferența de calitate. Cei care au pus mâna pe rastel au înțeles. Și ne-au solicitat sa-i ajutam. Dar pe forum, toți sunt specialisti. Toți știu ce trebuie să facă... alții.
  12. Asteptam oferta de rastele ieftine ca sa vedem ca vorbesti serios.
  13. Și nu pui link cu rastelul de 400 euro ? Ca să putem pune mai multe.
  14. Nu m-am înșelat. Ai o teorie a conspiratiei bolnavă. Ești atât de convins ce spui încât crezi ceea ce spui. Îmi pare rău ca la vârstă ta ai asemenea comportament, mai ales când ai la dispoziție atâtea surse de informare. Însă, cum ziceam, ai făcut o obsesie de a critica, fără niciun fundament. Singurul tău argument este ca "trebuie să accept criticile". Știu ca te pricepi la tot și poți critică orice. Dacă ai fi dat o căutate pe google ai fi văzut ca prețul rastelului este mai mic decât orice găsești pe piață în condițiile în care acest rastel a fost făcut după cele mai noi standarde. Dar probabil știi asta, nu ? Ti-am mai spus ca sunt mâhnit de atitudinea ta (la vârstă ta). Te rog, ignora-ma.
  15. "E suficient sa cream un paravan pentru alte "operatiuni" (ex. de fata: ingrasarea unor firme cu cate 3000-4500 RON pentru cate-un rastel incomplet, inutilizabil in cateva ore de la inaugurare)" Sunt curios ce ai vrut să spui. Aproape toate comentariile tale au o teorie a conspiratiei bolnăvicioasă. Culmea e ca de fiecare dată spui ca trebuie să accept criticile... ca na, trebuie. Deci, ce ai vrut să spui?