Vladraconis

Membru
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Vladraconis

  • Rank
    Amator
  • Birthday 04/05/1985

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    XC : RCZ (facut pe piese) ; Sosea : Mondia
  • Arii de interes
    Munte, bicicleta, calatorii, carti, muzica, calculatoare, chestii suspecte....

Recent Profile Visitors

1,120 profile views
  1. Neatza, Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. @h3xor: m-am exprimat eu aiurea: nu se umflau cauciucurile, desi cu alte marci se umfla. Problema s-a rezolvat cu un strat mai gros de banda, pe fata, si cauciuc nou pe spate - Racing Ralph-ul avand o gaura cam prea mare. Rulandu-l cu camera, nu am fost absolut deloc atent, si nu am observat-o. Guma noua este un Maxxis Ikon 2.2 foldable. Kitul folosit pentru conversie tubeless este Stan's
  2. Neatza, Detin urmatoarele cauciucuri: Nobby Nic SnakeSkin PaceStar 27.5x2.25" TL-Easy Folding pe fata si Racing Ralph Evo SnakeSkin PaceStar 27,5x2,10" TL-Easy Folding pe spate, folosite acum cu camera. Jantele sunt Fulcrum Red Power HP 27.5 2015. Problema: Am dus bicicleta in service, unde am cerut si conversia la tubeless. Ceea ce s-a si facut. Problema este ca... cauciucurile astea, desi sunt TL-Easy (inlocuitorul lui TLR - Tubeless Ready), nu stau pe janta cand sunt umflate. Au incercat cu alte marci de gume, nici o problema. Numai cu aceste Schwalbe TL-Easy este buba. Am cautat pe net, am gasit pe careva ca re zice ca trebuiesc convinse sa se aseze calumea pe janta, dar nu descrie cum. A mai intalnit careva problema asta, a gasit vreo solutie? Multumesc
  3. Pana la urma, cred ca am gasit solutia: http://blueliquidlabs.com/suspension/article-two/ Pentru cine are dorinta si rabdare sa citeasca toate cele 12 pagini si 4 ani de discutii, iata cum s-a ajuns la concluzia asta, si dovada ca nu este o problema RockShox, ci universala. Si ca inlocuirea ansamblului CSU / schimbarea furcii cu totul, pe garantie, nu garanteaza (heh) ca vei primi o furca care sa nu mai aiba aceasta problema: http://forums.mtbr.com/shocks-suspension/2011-fox-forks-creaking-cracking-noise-711911.html
  4. Discul este de 180 mm, presiunea vreo 95 psi. Deci, nimic iesit din comun / care sa nu se incadreze in specificatii. De asemenea, am uitat sa mentionez ca axul este de 15mm si ca furca este pt roata de 27.5". Cea din 2012 era pt roata de 26". Si da, la Calatorie intre Cer si Pamant a fost ceva sare, ceva mai multa :) As prefera totusi sa nu apelez la garantie pentru ca, repet, furca este cumparata din afara si dureaza cam o luna pana o trimit acolo, este schimbata si mi se trimite una noua. Mai degraba as cauta una SH de la care sa iau ansamblul CSU. In acelasi timp, poate cu trosnetul in sine ma obisnuiesc. Dar ma sperie unpic comentariul asta: "...mine was creaking a bit, then I noticed a bit of play, stanchions were completely debonding from crown...and as someone who had stanchions break resulting in a broken neck/back/etc, that scared the shit out of me"
  5. Neatza, In 2013 am achizitionat o furca RockShox Reba RL 2012 100mm. Dupa prima tura mai "serioasa" (o coborare de la Curmatura in Zarnesti), a dezvoltat un trosnet la imbinarea dintre stanchion-ul stang si crown. Pe scurt, am vandut-o pentru piese, dupa. Anul de gratie 2015, cumpar o RockShox Reba RL 2014 100mm, dupa ce am fost indrumat catre aceasta achizitie si de altii (si, atata timp cat nu au patit asa ceva, pe buna dreptate). Prima tura serioasa, concursul Calatorie intre Cer si Pamant. Fain concurs. Dupa concurs, trosnet la furca. M-au trecut toate transpiratiile. Am dus-o la service, pentru revizie, am zis ca poate scap ieftin. Nu am scapat ieftin. Exact aceeasi problema, in exact acelasi loc. Am cautat ceva mai bine pe net, de data asta, si am descoperit ca nu sunt chiar singurul. Desi, cu siguranta unul dintre foarte putinii carora li s-a intamplat asta cu 2 furci RockShox Reba RL la rand. Ce au zis ceilalti, de prin afara: aparent, RockShox au de prin 2009 o "mica" problema cu imbinarile dintre stanchion si crown, si exista riscul ca acea imbinare sa inceapa sa cedeze - din motive ezoterice, stanchion-ul stang (cel cu valva de aer) este mai predispus la asa ceva. Cand incepe sa cedeze acea imbinare, apare acest trosnet - si da, a fost izolat ca fiind doar din acea zona. Poti avea norocul sa nu se extinda, si sa o poti folosi asa ani intregi fara probleme, poti avea norocul sa se rupa pe traseu. Deci, problema stiu care este. Ce as vrea sa stiu acum este: a mai patit careva asa ceva? Aveti vreo solutie, in afara de garantie (este cumparata din afara, si dureaza pana mi se trimite una noua) / schimbat ansamblul stanchion-crown? Multumesc
  6. Neatza, Am o mica problema cu o frana Shimano Ultegra. Mai precis, nu prea mai musca, dar selectiv. Ce vreau sa zic: roata este o Campagnolo Khamsin (luata sh). Dupa ce am montat roata, frana era brici. Musca bine, nu aveam probleme. Cu timpul, a inceput sa tot scada puterea de franare. Acum franeaza greu, si, oricat de tare apas, de la un anumit punct incolo pur si simplu nu mai musca mai tare. Dar, caci exista un dar: cateva zile am rulat cu o roata Shimano Dura-Ace veche (nu stiu modelul jantei). Oprea superb. Parca montasem o alta frana, noua, pristina. Deci, problema este cumva la calea de franare a Khamsin-ei. Aveti idee ce as putea sa fac, pentru a rezolva?
  7. Vladraconis

    Monstrul: Echipare Cadru : RCZ Race SL 2013 20" tapered, 1.7 kg Furca : RockShox Reba RL 2014, 100 mm tapered 15mm thru-axle, ~1.5 kg Roti : Fulcrum Red Power HP, 1.67 kg ambele Cauciucuri : Schwalbe Nobby Nic SnakeSkin PaceStar foldable 2.25 fata / Schwalbe Racing Ralph SnakeSkin PaceStar foldable 2.10 spate Ghidon : Pro Koryak 600mm, 160g Cuvete : Ritchey Pro, semi-integrate Pipa : Ritchey Trail 90mm Frane: Shimano SLX BR-M675, placute sintered IceTech F01A, Discuri Shimano SLX SM-RT66 180mm fata / 160 mm spate Schimbatoare : SRAM X9 2x10 Angrenaj : Shimano SLX FC-M675 2x10 38/24 175mm Pedale : Shimano PD-M520 Deraior foi : Shimano XT FD-M785 TopSwing Lant : KMC X10-93 Deraior pinioane : SRAM X9 Type 2.1 medium cage Pinioane : SRAM PG-1050 11-36 Tija sa : Pro Koryak Sa : Selle Italia Shiver XC Flow Cabluri, camasi, mufe : Jagwire Mountain Pro Red Greutate totala : 11.6 kg
  8. Vladraconis

    Am ales pana la urma varianta RCZ datorita head-angle-ului de 68 grade, fata de 71 grade cat are Merida. Stiu ca unghiul de 71 este mai bun pe urcari, dar eu nu intentionez sa parcurg predominant urcari. Vreau sa am ceva mai multa incredere si pe coborari. Iar cadrul precedent RCZ nu l-am simtit dificil pe urcari (are acelasi unghi), ba chiar il simteam mai infpit decat precedentul RAM XC1
  9. Am ales pana la urma Reba. Pentru service, pentru pret, pentru mult laudata fiabilitate. Sper sa nu patesc ca data trecuta, si sa se strice din nimic in 1 luna :)
  10. http://www.bikeradar.com/gear/article/trail-tech-five-reasons-not-to-convert-26in-to-650b-36241/ Prefer totusi sa nu ma risc si sa fac conversii care nu au fost incluse de la inceput in constructia produsului. De mers sunt sigur ca merge, si ca sunt multi care au facut conversia cu succes. Dar, daca tot construiesc de la 0, prefer sa achizitionez piesele care au fost gandite special pentru dimensiunea asta. Deci, eu prefer musai 27.5 :)
  11. Este destul de musai 27.5" :) Si musai si cu ax de 15mm
  12. Daca aveti si alte sugestii, va rog, fiti liberi sa le exprimati
  13. @@Traveller Buget : cam max 300 Euro. Dar cursa musai de max 100 mm. 130 nu tine cadrul, un hardtail - are in specificatii maxim 105
  14. Da, o sa merg si la concursuri / maratoane. Problema este ca prima experienta cu Reba mi-a lasat un gust amar. Am detinut o Reba RL, 26" model 2013, care a cedat la vreo 2 luni dupa achizitie - a crapat bratul stang la imbinarea cu coroana, dar undeva in coroana. Si, dat fiind timpul foarte scurt, abia daca am apucat sa o iau la 2 iesiri, unde nu am dat in ea ca animalul, iesirea la care a crapat fiind o coborare de la Curmatura in Zarnesti, pe forestier. Deci, nu pot spune ca sunt foarte entuziasmat de Reba :) In acelasi timp, in bugetul alocat, astea sunt cele 2 modele care par a fi cea mai buna alegere. As merge pe Reba, fiind laudata de multi pentru fiabilitate - chit ca eu am patit-o, poate am doar avut ghinion; si, cat am folosit-o, am fost foarte multumit de ea. Dar nu m-ar speria nici sa incerc ceva nou si "exotic" cu DT Swiss, daca ar avea performante mai bune si ar fi, acum, fiabile. Problema cu personal calificat pentru service, insa, este o problema serioasa, recunosc. Daca fiabilitatea modelelor noi, insa, ar fi crescuta, asta inseamna si o perioada de servisare cat mai aproape de doar o data pe an.
  15. Am citit topicul respectiv, nu m-a lamurit cu ceva. Mai ales ca postarile sunt cea mai noua din iunie 2013, si aceea spune fix nimic tehnic despre furca. De cand s-a inchis topicul ala s-au schimbat furcile DT Swiss.