BogdanTimisoara

Membru
  • Content count

    1,044
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

BogdanTimisoara last won the day on April 19

BogdanTimisoara had the most liked content!

Community Reputation

956 Excellent

About BogdanTimisoara

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 05/24/1974

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Timisoara

Recent Profile Visitors

5,031 profile views
  1. In perioada de "documentare" si "proiect mental", imi salvasem si anuntul acesta pentru ca suportii argintii mi se parea ca se preteaza binisor modificarilor pe care doream sa le fac, adica se poate scurta unul dintre ei ca sa tina de bara orizontala. In plus, "jgheaburile" de tabla se pot imbina si prelungi unul cu celalalt fara probleme. Dar intrucat deja incepusem un proiect, am mers in continuare pe ideea initiala.
  2. L-am confectionat eu. Am gasit pe OLX doua "furci" (75 lei) cu tot cu talpa care se prinde pe bara transversala. Una am lasat-o nemodifcata, pe a doua am scurtat-o si i-am facut urechile aplatizate si noile gauri, astfel incat sa se potriveasca la fix cu inaltimea tevii dintre pedaliere (pana la urma tot am gresit vreo 5 mm la masuratoare, dar nu-i bai, elasticitatea tevilor orizontale poate sa preia aceasta mica toleranta). Cele doua tevi lungi sunt de la Dedeman, am luat o teava zincata de 1/2 toli, am taiat cat am avut nevoie (se vinde doar la bara intreaga, de 6 metri, parca a fost 40 de lei, plus un spray negru mat, vreo 15 lei). Celelalte accesorii sunt de la un Thule Freeride 530 pe care il luasem in acest scop, incomplet, tot de pe OLX (la 60 de lei). Initial am vrut sa fac totul cu furci de la Thule Freeride, dar alea au un neajuns, ca permit un oarecare ruliu si totodata freaca pe cadru acolo unde strang teava. Astea doua furci mi s-au parut mai de incredere, dat fiind ca exista o singura teava curbata pe care e prinsa acea falca, drept urmare este mult mai rigid tot ansamblul la balansul lateral. Abia astept sa vad si in practica cum se comporta. Probabil ca voi opta si eu la ancorarea suplimentara cu chingi, ca sa impiedic cat mai mult balansul lateral.
  3. Asa cum am promis, revin cu imagini privind suportul pentru plimbat unicornul cu masina. Inca nu i-am facut proba pe masina pentru simplul motiv ca acum nu am masina, cred ca de gelozie s-a decis sa-i sara lantul de distributie ca sa ii dau si ei putina atentie. Poze cu suportul de tandem:
  4. Am patit si eu ceva similar, am facut toate schimbarile posibile si pana la urma s-a dovedit ca problema era la bratul pedalier dreapta (Suntour), exista acolo o mica excentricitate, fie patratul nu era perfect centrat, fie altceva era asimetric la el, cert este ca dupa ce l-am schimbat pe ala s-a rezolvat problema. Enervant a fost ca pe ala m-am gandit sa il schimb ultimul, dupa ce deja schimbasem butucul pedalier (evident, primul suspect) si foaia (a doua suspecta).
  5. Da, clar soferul trebuie sa raspunda, biciclistul nu are nicio vina. Pun pariu ca soferul avea si trusa medicala expirata si stingatorul fara verificare la zi. Un monstru.
  6. Nope, @MLADEN... Asta nu e o boala. E cea mai importanta calitate a creierului uman. Am innebuni daca nu am putea uita ce a fost rau.
  7. Da, avea cateva greseli de exprimare si de ortografie, dar foarte putine si atata de marunte, incat era mult peste romanii "verzi" pe care ii vedem zilnic pocindu-ne limba (nu ma refer la forum, ci in viata cotidiana de zi cu zi - gen - ca sa ma esprim asa).
  8. Asta cu "e exemplul perfect ce ne asteapta cand imbatranim" nici macar nu stiu daca e de bine sau de rau. Eu personal nu cred ca e de rau. Un om care isi urmeaza pasiunea chiar si la varste putin mai inaintate decat ale unora (including me) de pe aici. Ca unii nu ii simt lipsa e ok. Ca altii i-o simt, e iar ok. Cand ma gandesc la bunicii mei - de exemplu - ii simt lipsa, chiar daca ar fi sa ajung ca ei cand voi imbatrani. @MLADEN: esti off-topic! Topicul asta este despre cine isi aduce aminte de Frank, nu cine ii simte lipsa Propun unui moderator sa mute discutiile despre cine ii simte / nu ii simte lipsa, in alt topic dedicat acelui subiect. Aici discutam doar despre cine isi mai aduce aminte de Frank.
  9. Apai si mie imi e dor de postarile lui foarte bine documentate. Chiar daca de cele mai multe ori erau imbracate intr-o forma sagalnica sau chiar ironica, dar continutul era "plus valoare" pentru acest forum. Chiar recent mi s-a intamplat sa caut ceva anume ce scrisese el pe forum (nu mai stiu de ce informatie punctuala am avut nevoie) si am senzatia ca nu mai este banat, doar moderat. Poate ca gresesc. Dar oricum, s-o fi si saturat omul de cate warning-uri si ban-uri si-a primit. Cine nu s-ar satura? De altfel, inainte de a cadea in dizgratie, daca nu ma insala memoria, Frank fusese chiar moderator. Hmmm, parca imi mai aduc aminte de cineva care a fost moderator, insa din cauza replicilor acide a ajuns in dizgratie. Asta este... "ciocu mic ca acum noi suntem la putere".
  10. Pe vremuri ma pricepeam destul de bine la o anumita marca de masina (m-as pricepe si acum, dar a cam disparut). Imi trimiteau oamenii carburatoare prin posta sa le pun la punct. Aprinderea - o adevarata enigma pentru foarte multi - invatasem sa o reglez chiar bine, erau cateva trucuri acolo pe care le deprinsesem. Incepe sa ma bazaie telefonic un confrate aflat in Timisoara. Dupa modul cum vorbea si orele la care ma suna (11 noaptea), nu aveam niciun chef sa il ajut, indiferent ca masinuta lui consuma de trei ori mai mult decat normal. Era si vreme ploioasa, i-am zis omului ca nu sunt mecanic auto si ca lucrarile pe care le fac, le fac doar din pasiune si doar atata timp cat exista placere. Sa stau in frig si ploaie... nu era o placere. Pana la urma, ca sa scap de gura lui, il rezolv. Ii pun de la mine cablu de acceleratie nou, plutitor si cui pontou, plus reglajele carburatorului si aprinderii. La sfarsit imi ofera 20 de euro, pe care i-am luat fara fasoane, avand in vedere piesele puse de la mine si taxa de nesimtire. Dupa cateva zile imi da mesaj ca masina merge impecabil, consumul e acum exceptional... Asa ca sa ii mai fac aceleasi reglaje la inca o masina. Din nou insistente si ore ciudate de a telefona. Omul ajunsese sa ma agaseze. L-am refuzat intai politicos, apoi din ce in ce mai ferm, pana i-am spus verde-n fata sa ma lase in pace. A doua zi, pe forumul dedicat... ma facea cu noroi si cu rahat ca ce om de rahat sunt, ca iau bani pentru reparatii, in timp ce tagma posesorilor acelei masinute ar fi trebuit sa fie o fratie etc. Pret nejustificat? Si daca nu as fi pus niciun surubel de la mine, cred ca pentru tot deranjul, ar fi meritat sa ii iau mai mult.
  11. Pai daca asta este pe lista, lista este completa Ar mai fi Axa Greenline (cel de 50 lucsi), da lumina buna, insa Ixon IQ are o imprastiere a luminii mai eficienta. Axa Greenline este mai mic si mai usor, cu acumulator incorporat, reincarcabil de la USB. Un exemplu de pret aici
  12. Bicicleta are vreo doua'j de kile si chiar mai mult (e de generatie veche, mult otel, aluminiu aproape deloc). O singura pereche de "falci" care prind cadrul nu imi inspira incredere. Poate pe sosele asfaltate si cu gropi putine... Dar daca te bagi prin balarii si bicicleta penduleaza stanga-dreapta... parca as vrea ceva mai mult. In plus, suportul pentru tandem are cam 2.20 metri (sau cel putin atata va trebui sa aiba al meu). Data fiind distanta relativ mica intre barele transversale ale masinii mele (cele longitudinale nu sunt foarte lungi), cam un metru din suport va trebui sa stea in consola. Adica acel metru care sustine roata spate, partea cea mai grea a bicicletei. Pentru aceste motive, vreau sa fac un suport care sa aiba doua perechi de falci, adica si jumatatea din spate a bicicletei sa fie asigurata si la ruliu si o mare parte din greutatea bicicletei sa fie preluata de acea furca suplimentara care vine pe barele transversale ale masinii. Barele longitudinale ale suportului vor fi dintr-o singura bucata de teava de otel, nu innadesc barele a doi suporti pentru ca aia chiar ar fi foarte nesigur. Pretul celui indicat de tine ar fi - sa zicem - rezonabil, dar pentru mine in clipa de fata este prea mult. Daca nu as fi avut alta solutie, as fi luat asa ceva. Dar tinand cont ca un Thule 530 il aveam deja, pe cel de al doilea l-am luat la 60 de lei (pentru ca este incomplet, dar are exact ce imi trebuie mie )... si tinand cont ca imi place sa bricolez ... solutia in cazul meu este evidenta Daca atunci cand e totul gata si pun bicicleta sus pe masina pe suport, va exista cea mai mica ezitare cu privire la siguranta, atunci am sa imi indrept atentia spre linkul postat de tine si pentru care iti multumesc
  13. Nu masluiesc nimic si nu fac improvizatii. Nu vreau sa polemizez inainte de a fi gata suportul si sa expun motive si solutii tehnice. Ce pot spune este ca voi avea mai multa incredere in solutia tehnica pe care o aleg, decat intr-un suport cu o singura fixare pe cadru.
  14. Apai daca reusesc singur sa urc caiac de 35 kile pe masina, sper sa ma descurc si cu tandemul. Suportul meu va fi din doua Thule 530 modificate. Aseara am coborat in boxa sa pregatesc materialele. Se pare ca a mai coborat cineva in boxa mea sa isi pregateasca ceva materiale. Si anume un ciocan rotopercutor (interesant ca mi-a lasat cutia si toate burghiele peste 14 mm) si o rola de prelungitor de 25 de metri. Am rasuflat usurat cand am vazut ca - desi mi-a facut inventarul boxei - a luat doar ceea ce avea el nevoie. Uf... putea sa imi faca paguba foarte mare. Suportii de bicicleta mi i-a lasat in pace , la fel si caiacele si globurile de Craciun Din boxele vecinilor s-a servit de asemenea cu unelte electrice si borcane cu muraturi si damigene de vin.
  15. @diorgulescu : Multumim! Cu siguranta vom persevera! @Axe: scuze, dupa o documentare "ca in sesiune" pe forum, am incurcat personajele, Alina era stockerul lui @LucianTheOne. @ViorelCapruciu: multumesc frumos, nu mi-ar strica sa studiez niste filmari, daca ai facut asemenea tutoriale. Poti sa imi trimiti linkurile pe privat. Multumesc