haarp

Members
  • Content count

    235
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

haarp last won the day on October 8 2017

haarp had the most liked content!

Community Reputation

93 Excellent

About haarp

  • Rank
    Amator

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Großarl

Recent Profile Visitors

5,363 profile views
  1. In primul rand e cam diferenta de marime intre ele : una e de 21'' cealalta e L, adica un 19'' . E usor sa alegi, iti trebuie marimea potrivita
  2. Nu stiam ca Smith & Wesson fac si biciclete. Interesant linkul https://www.policebikestore.com/smithwessonbikes.htm .
  3. Cred ca o denumire mai corecta e rotor si dupa cum se vede pare se fie cu geometrie variabila, adica poate fi modificata pozitia palelelor care face posibila admisia unor cantitati diferite de zapada in cazul asta. Un rotor asemanator este in componenta turbocompresoarele cu geometrie variabila, care regleaza astfel admisia de aer-gaze in functie de necesitati.
  4. Pe wikipedia apare o poza cu masina, cred ca e aceeasi si spune ca a fost construita special pentru Ana Pauker.
  5. Eu am renuntat de mult la Schwalbe, am avut Smart Sam, Racing Ralph, Nobby Nick si Rocket Ron. Si pe sarma si pliabile, probabil nu modele de top. Am trecut la Maxxis Larsen TT care aveau o aderenta extraordinara ( 120 tpi, pliabile ). Greutate foarte mica si reversul medaliei - am tot taiat la ele pe lateral. O experienta foarte buna am avut-o cu niste Hutchinson Toro Tubeless de care am tras pana n-au mai avut crampoane. Au urmat apoi niste Vredestein Black Panther Tubeless ready, aderenta buna, fara pene sau taieturi. M-am oprit la Maxxis Ikon 3C MaxxSpeed Tubeless Ready EXO care imi plac cel mai mult din tot ce am enumerat. Singurul minus este pretul cam mare. Cauciucurile de la Schwalbe mi s-au parut cele mai slabe - aderenta, rezistenta la pene, noroi, etc.
  6. Bikefitul l-am facut in Austria. Aveam ceva dubii la alegerea lungimii pipei, inaltimii seii, etc. Asta se intampla inainte sa-mi termin bicicleta facuta "pe bucati". Nu m-a impresionat cu nimic, mi-a confirmat niste lucruri pe care le stiam deja si nimic mai mult. Cam degeaba l-am facut. M-am gandit ca probabil nici cel care mi-a facut "fittingul" nu a fost prea iscusit sau asta e toata fasaiala cu bike fitul. Ma tot aburea cu niste talpici pentru pantofi de ciclism de la Specialized... . Era un magazin "Elite" Specialized. Oricum nu mai calc pe acolo dupa ce cu alta ocazie mi-au zapacit o roata dusa la centrat.
  7. @igabiEu am facut un Retül fit acum vreo trei, dar nu m-a incantat. Asa ca o baza de unde sa pleci merge, dar mai mult nu m-a ajutat.
  8. Cu ceva timp in urma parca nu erau admise postarile despre concursuri, decat daca acestea erau promovate de ciclism punct ro. Inainte de asta tin minte ca erau discutii savuroase si interesante pe topicul de concursuri. Eu am impresia ca cei care mai sunt pe forum nu sunt prea interesati si cumva si anti concursuri-competitivitate. De aici si penuria de subiecte si discutii. Pacat!
  9. Daca ai hometrainer nu te mai gandi la spinning. Daca nu ai, ar fi o investitie buna. Gasesti multe pe net despre antrenamentele pe hometrainer ( durata, intensitate, etc. ). Bicicletele nu trebuie sa le pui in cui, iarna sunt multe zile faine de iesit, mai ales daca e uscat. Important e sa te imbraci adecvat .
  10. Ai grija daca iti iei alt cadru sa fie marimea potivita. 14,5" e mult prea mic pentru tine si cu tija de sa scoasa asa mult se va intampla acelasi lucru!
  11. @majikstoneAm scris ce degresant folosesc intr-un post anterior, ieri.
  12. Nu stiu de ce va incapatanati sa spalati cu benzina sau motorina care in primul rand sunt nocive pentru mediu ( doar suntem biciclisti ) si mai si put ca naiba cand exista atatea produse dedicate pentru degresat/spalat. Un degresant pentru motoare auto gasesti cam la un sfert de pret fata de un produs "special" pentru biciclete si face aceeasi treaba. Unde mai pui ca sunt pe baza de apa si de aici lipsa mirosurilor si a mizeriei generate de produsele petroliere. Asta cu benzina si motorina este ca si ungerea lantului cu ulei de floare sau mai stiu eu ce minuni, ca de ala am avut acasa .
  13. @iacobdoc Eu zic ca e important si ce solutie folosesti pentru curatarea lantului. Motorina cred ca am folosit doar o singura data, in lipsa de altceva, a iesit nasol, multa mizerie si a trebuit sa insist cu solutie de spalat vase ca sa se duca motorina ramasa pe lant. Cum am scris cu ceva timp in urma eu folosesc Brigeciol, cam 13 lei/litru. Nu pute, nu pateaza, nu ataca vopseaua sau alte chestii la bitigla. Doar cand lantul e foarte, foarte murdar fac operatia de doua ori si apoi clatesc cu apa. Cu o pompa cu sprit dau pe pinioane si pe foi cu aceeasi solutie si cu o pensula mai aspra le curat. Iasa "bec", nici urma de ulei, mizerie, nisip sau altceva... Trebuie sa fii atent si cat de mult umpli aparatul de curatat lantul, al meu are o limita superioara pentru lichid. Spor la curatat!