haarp

Membru
  • Content count

    244
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

haarp last won the day on February 4

haarp had the most liked content!

Community Reputation

108 Excellent

About haarp

  • Rank
    Amator

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Großarl

Recent Profile Visitors

5,496 profile views
  1. Aia doi s-au razgandit sa mai ia startul . Vad ca francezii au federatie de cicloturism. Bine ca la noi erau doua federatii de ciclism pana nu demult...
  2. Prin postul meu confirmam ca traducerea e inexacta. Nu am o traducere mai buna in alta limba sau in romana. Sunt vorbitor de limba italiana si am sesizat greselile din traducere. Eu sunt de parerea ca o traducere cam strica farmecul cantecului din limba originala.
  3. Si aici se taie. A trebuit sa ''escaladez'' trei stive din astea. La ultima am avut ceva emotii, era cam inalta si nu aveam nicio posibilitate de ocolire.
  4. Nu foarte sus, pana se mai topeste zapada
  5. Cu indulgenta, traducerea e "aproximativa" .
  6. It's a university https://en.wikipedia.org/wiki/Pázmány_Péter_Catholic_University
  7. Frumoase fotografii. Asta vara am fost de cateva ori in valea Gastein ( Gasteinertal) si am avut ocazia sa admir live trenurile care treceau pe acolo. M-a impresionat ca auzeam ca vine un tren, il cautam cu privirea si il vedeam ca e cocotat undeva pe munte. Spre sud exista un tunel feroviar de vreo 8 km care face legatura intre landurile Salzburg si Carintia. Din ora in ora circula un tren cu vagoane platforma pe care se incarca automobile, camioane, etc. realizandu-se o legatura rapida intre cele doua landuri, o alternativa mai lunga si mai pitoreasca fiind soseaua alpina Grossglockner care iarna este inchisa. Din cate stiu, funicularul din prima fotografie va fi inlocuit cu o telecabina. Cu el se urca in prezent din Bad Hofgastein, din statiune, spre partiile de ski.
  8. Cred ca prin "spring classic" se refera la cursele asa zise clasice de primavara, nu ca bitigla ar aduce cu o clasica. Mie imi place
  9. In primul rand e cam diferenta de marime intre ele : una e de 21'' cealalta e L, adica un 19'' . E usor sa alegi, iti trebuie marimea potrivita
  10. Nu stiam ca Smith & Wesson fac si biciclete. Interesant linkul https://www.policebikestore.com/smithwessonbikes.htm .
  11. Cred ca o denumire mai corecta e rotor si dupa cum se vede pare se fie cu geometrie variabila, adica poate fi modificata pozitia palelelor care face posibila admisia unor cantitati diferite de zapada in cazul asta. Un rotor asemanator este in componenta turbocompresoarele cu geometrie variabila, care regleaza astfel admisia de aer-gaze in functie de necesitati.
  12. Pe wikipedia apare o poza cu masina, cred ca e aceeasi si spune ca a fost construita special pentru Ana Pauker.
  13. Eu am renuntat de mult la Schwalbe, am avut Smart Sam, Racing Ralph, Nobby Nick si Rocket Ron. Si pe sarma si pliabile, probabil nu modele de top. Am trecut la Maxxis Larsen TT care aveau o aderenta extraordinara ( 120 tpi, pliabile ). Greutate foarte mica si reversul medaliei - am tot taiat la ele pe lateral. O experienta foarte buna am avut-o cu niste Hutchinson Toro Tubeless de care am tras pana n-au mai avut crampoane. Au urmat apoi niste Vredestein Black Panther Tubeless ready, aderenta buna, fara pene sau taieturi. M-am oprit la Maxxis Ikon 3C MaxxSpeed Tubeless Ready EXO care imi plac cel mai mult din tot ce am enumerat. Singurul minus este pretul cam mare. Cauciucurile de la Schwalbe mi s-au parut cele mai slabe - aderenta, rezistenta la pene, noroi, etc.