R.Anton

Membru
  • Content Count

    190
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

R.Anton last won the day on January 30 2009

R.Anton had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About R.Anton

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 07/12/1967

Profile Fields

  • Ocupaţie
    Functionar la stat
  1. R.Anton

    Tsisak, i-mi pare rau ca nu ne-am intalnit sambata. Desi eram cam varza cred ca ti-a spus Levi. Dar mi-a facut bine iesirea. Am ajuns acasa. Salutari!
  2. R.Anton

    Salut fratilor, Ce tura faina, multumim celor apreciativi, as fi vrut sa fim cu voi sau macar sa avem posibiltatea sa povestim "face a face". Timp scurt, distante lungi dar la anul vor fi noi posibiltati. Nu va luati dupa Claudiu, am fost in controlul situatiei, doar mici incidente care sant inevitabile in acest gen de conditii. Oh si multumesc domnului Moga, the ultimate guide!
  3. R.Anton

    Surly CrossCheck este clasificata "light touring", adica o zi doua, carand echipament minim. Hai ca treci peste faptul ca nu are gaurele pe furca fata, adaptezi punand coliere, dar vine cu 2 foi nu trei cum ar fi bine sa aibe o cicloturistica adevarata. Poti sa cumperi numai cadru si sa adaptezi, dar nu stiu sigur daca accepta angrenaj cu trei foi (distantele la Bottom Bracket nu permit). Am sa verific si va spun.
  4. R.Anton

    Nu se poate, rotile 700 nu au loc pe cadru.
  5. R.Anton

    Depinde: vrei frane cu putere de franare mai mare, si consitenta in conditiile ud/uscat? Sau vrei simplicitate in eventualitatea unei defectiuni. Asta este o chestie personala si nu la asta m-am referit. Ma gandeam tot la aspectul: roti 26, frane canti, nu prea contribuie cu nimic diferit de un MTB. Hai ca geometria este "relaxata" cum zic ei si mergi mii de Km dar se poate adapta si pozitia pe MTB (din ghidon, sa) asumand ca toata lumea prefera "relaxed position". Nu vreau sa dezic bcicletele Surley, chiar mi-as dori sa am una dar nu vad la modelul asta o imbunatatire a functionalitatii care sa justifice banii. Parere personala si aprob pe cei ce nu sant de acord cu mine.
  6. R.Anton

    Au facut-o cu roti de 26 pe cadre mici ca sa nu ai interferenta la pedalat cand cotesti (bombeul se loveste de roata), cand pui aparatori. De fapt am citit review-uri si cam de asta se plangeau cicloturistii amatori de cadre < 52 si cu roti 700. O alta explicatie pe care o dau unii (nu stiu cat de adevarata) este ca prin lumea III-a (i.e. America de Sud) MTB-urile sant mai populare si poti gasi piese mai usor pentru roti. Eu am testat un Kona Sutra (18" aprox. 48) rotile 700 bineinteles, fara aparatori si nu am avut probleme. Foarte impresionat de performanta, singurul lucru, nu m-a placut amplasementul shifter-elor. Parerea mea este daca mi-as lua bike de cicloturism, categoric pe 700. Este diferenta la rulaj. Altfel n-as da banii, un MTB la care eventual schimbi ghidonul este suficient. LHT are frane cantilever.
  7. R.Anton

    Cadrul costa 350 Euro. Mi se pare cu tot cu furca.
  8. R.Anton

    Un LHT aici costa 30 mil sau cam 750 Euro. Nou nout, echipare decenta.
  9. R.Anton

    Tura inca se tine. Ar fi fain sa bagati o intalnire inainte. Claudiu vine si el pe 6 iunie din tura lui Europeana.
  10. R.Anton

    La o tura lejera.
  11. R.Anton

    Csuporj, Ca intotdeauna, poze super. Ma intrebam cand o sa mai postezi. Bravo!
  12. R.Anton

    Foarte frumos baieti... Bravo!!! Cu tot cu vant privelistea, cred, cu mult rasplateste efortul.
  13. R.Anton

    Frumos de tot! Citesc cu mare placere topicuri de acest gen.
  14. R.Anton

    Drum Bun Claudiu! Ai grija si tinem legatura. Sa ne vedem cu bine fratica!
  15. myextreme, sant tare curios, te superi daca te intreb cat a dat prietenul pe Paddy Wagon? Mersi!