savuts

Membru
  • Content Count

    456
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

savuts last won the day on April 12 2017

savuts had the most liked content!

Community Reputation

105 Excellent

About savuts

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday October 3

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

3,906 profile views
  1. Salutare. 54 ar trebui să fie seat-tube nu down-tube (pe acesta nu îl măsoară nimeni și nu îl publică la mărimi ) Și craci de 86 cm la 177 este ceva rar, sperăm să te fii măsurat corect. Durerile localizate acolo ar putea să apară de la o poziție prea întinsă, vezi dacă poți ridica manetele pe ghidon, fără să îl miști din prinderea de la pipă, sau poate pipa este prea jos pe gâtul furcii. Mare nebunie este cu măsurile și geometria la cursiere! și eu am ajuns la concluzia că trebuie probate mai multe și alegi la feeling, pe cea care te face să te simți bine. Eu am 1,90 m și 89 cm pe interiorul piciorului, 75 kg, mâinile lungi, mobilitate scăzută în zona lombară și am ajuns să cumpăr un Raleigh Criterium mărimea 56 (este o geometrie aproape clasică - de! englezească - 56 cm seat-tube c-t și tot 56 cm effective top-tube cu foarte ușoară pantă), brațe pedalier de 172,5 mm. Am schimbat pipa originală de 10 cm cu una de 12 și apoi am mișcat manetele și pipa pe gâtul furcii până am găsit poziția optimă pentru ture de 6-8 ore. SUCCESE!
  2. savuts

    Cu mare plăcere pentru clarificări! Pentru mine a fost prima ieșire peste graniță cu bicicleta și cred (dar nu spun cu voce tare ) că și ultima cu bicicleta în avion. Este cel mai ieftin mod de a merge cu bicicleta personală (poate expedierea prin curier/autocar să coste mai puțin), dar eu m-am întrebuințat destul de mult cu pregătirile și am stat cam cu grijă de cum va ajunge la destinații și, oricum la avion nu are nimeni grijă să așeze cutiile, acestea fiind manipulate/aruncate ca orice alt bagaj de cală. Luasem în calcul și închirierea de biciclete din Italia, însă pe una din carbon se cere între 25 și 40 de euro pe zi, plus că, pentru confort în principal, mă gândeam să car de acasă șaua și pedalele mele; apoi geometria diferă, greu să găsești la închirieri aceeași bicicletă pe care o deții. Plimbările au fost cu de toate: ploaie, frig, vânt puternic, ploaie, epuizare, revenire, cald, lung, cald, vânt, frumos, rampe, pante, drumuri late și înguste, puțin drepte și mai mult șerpuite. Cel mai mult m-a încântat că nu ne-a claxonat nimeni din cei care veneau din spatele nostru, uneori am mers în paralel pe drumuri puțin circulate și auzeam târziu când se apropiau mașinile. Șosele sunt toate curate, chiar dacă nu am văzut pe nimeni să le spele (am plecat într-o dimineată din Montecatini la Empoli pe drumuri naționale, iar seara ne-am întors pe același traseu pe ploaie, întuneric, cu trafic auto, cca 25 km, dar nu am avut nici o problemă - nici cu șoferii, nici cu orientarea, nici obstacole ascunse). Miercuri și joi am întâlnit foarte mulți cicliști pe șosele, sâmbata și duminica foarte puțini, dar ni s-a spus că în zilele acelea sunt concursuri și mai toți pedalatorii sunt prezenți acolo, ca spectatori sau concurenți! Dacă voi avea timp, mult timp, voi face o povestire despre săptămâna petrecută în zona respectivă. Dar, până atunci, vă provoc să mergeți să simțiți pe fundurile voastre cum va să fie! DRUMURI BUNE!
  3. savuts

    Din fața aeroportului din Florența ne-am urcat într-un autobuz expres până la Montecatini Terme (BluBus, 5 euro de persoană biletul de la șofer, cutiile la cală, 40 minute pe autostradă) unde am avut cazare asigurată pentru 8 zile, de unde am făcut în fiecare zi ture în câteva zări și o mare . Cutiile au fost refolosite la întoarcere, în același menu. Înainte de plecarea din București, partenerul meu era destul de sceptic cu privire la cutiile de carton, în ideea că nu le-ar fi acceptat la aeroport sau ne-ar fi pus să le desfacem (auzise el că nu ai voie să pui nimic pe lângă bicicletă în cutie), dar am adoptat strategia ”ce nu este interzis, este permis”, fără să mai întreb la companie astfel încât să le dau idei. Și ne-a mers bine dus-întors. De asemenea, în avion, am avut voie gratuit cu câte un rucsac de 25-30 litri, în care am pus alte haine și mărunțișuri, fără mâncare și lichide, fără recipiente sub presiune (ultimele nici în cutiile cu biciclete).
  4. savuts

    Fiind doi bicicliști și un intermediar la procurarea biletelor, nu mai știu dacă scria pe site (am căutat și eu acum și nu am găsit) sau am sunat la BlueAir și ni s-a pus condiția să venim cu bicicletele ambalate; nu era restricție la dimensiuni ci doar la greutate - 32 kg (ca la orice bagaj de cală). Am ales soluția aceasta pentru că alte variante de ambalare erau scumpe (închiriat sau cumpărat cutii solide). Am avut grijă să protejăm foarte bine părțile bicicletelor care erau cel mai aproape de pereții cutiilor cu: folie cu bule, polistiren și haine. Am cumpărat de la magazine brico rolă de folie pentru împachetat (transparentă, de 50 cm lățime și mulți metri lungime) pe care am petrecut-o în trei straturi peste cutiile închise cu scotch (după fiecare descărcare, am constatat doar mici julituri pe folie și ușoare urme de apăsare pe cutii - în primul avion, le-am văzut când au fost încărcate și depozitate lângă ușa de la cală). Ne-am prezentat la check-in cu 2 ore înainte de ora zborului. La Otopeni au decurs repede formalitățile; la Florența am stat mai mult la rând pentru că inițial era o singură funcționară pentru zborul la București și au afișat târziu unde anume se face check-in-ul. Este important să respectăm indicațiile și restricțiile impuse de companii cu privire la ceea ce avem în bagaje! Știu pe cineva care avea bicicleta ambalată în carcasă dură și care a fost pus să o desfacă (pe lângă încuietorile cutiei, avea doar chingi textile pentru siguranță) și i-au confiscat buteliile cu aer pentru umflat roți. De asemenea, noi am lăsat puțin aer în anvelope. Să vă fie de folos și, dacă mai este ceva de întrebat, îmi dau silința să răspund prompt! Drumuri bune!
  5. savuts

    Doi bicicliști cu două biciclete pe ruta București-Florenta și retur, cu Blue-Air: - 25 euro / bicicletă / segment de zbor; - fiecare bicicletă (cursieră carbon) în cutie de carton luată gratis de la magazine de biciclete; - în fiecare cutie polistiren expandat de 10 cm scobit pentru fixare furcă, roată spate, angrenaj cu lanțul pe foaia mare, schimbător spate, qr spate, top-tube plus seat-tube și brat pedalier stâng; - șaua și pantofii în spatele cutiei de o parte și alta a roții spate; - ghidonul scos cu/fără pipă și așezat vertical pe lângă furcă și head-tube; - roata față între ghidon și cadru și fixată pe interiorul brațului pedalier drept; - folie cu bule mari și mici pe brațele furcii, cadru, roata față, pipă, manete, braț pedalier drept; - 2 bidoane pentru apă umplute cu batoane energizante și fixate între brațele furcii; - haine împărțite în 3-4 pungi mari și așezate în fața și deasupra head-tube-ului și pe unde a fost nevoie de protecție la impact; - scule, soluții întreținere bicicletă, cască lipite cu scotch pe unde mai era loc, de pereții cutiei. - cutiile închise bine cu scotch și înfoliate de acasă, plus sticker-e cu Fragil; La Otopeni, cutiile au fost cântărite la check-in și apoi, cu un reprezentant al companiei, le-am dus la lift și am așteptat ok-ul cca 10 min; la Florenta, după cântărire, le-a luat în lift un angajat și dus a fost! ne-a dat ok-ul când s-au închis ușile la lift și nu a mai fost nevoie să așteptăm altceva. Au fost încărcate și descărcate de trei ori, pentru că la București nu a pornit avionul și ne-au mutat în altul după două ore. Am ajuns la ambele destinații fără pagube!
  6. savuts

    Cu cuie? Cucuie? Mare tartor, nu am păcălit pe nimeni, am ieșit la prima zăpadă în IOR după ce m-am supărat că am dat singur la lopată pe lângă mașină și de pe alee. A fost ”la scurt”, am făcut o tumbă pe o coborâre fără lumină și, după ce s-au udat mănușile, am plecat acasă cu mâinile înghețate. Și cantileverele au înghețat după primele 15 min. Și mi-a fost al naibii de bine la bărbie, la gât și mai jos .
  7. Săru' mâna pentru masă, plasă și... celelalte ^:)^
  8. Unde anume la Progresu, să pot face planul orar? Merci.
  9. savuts

    Ca să rămânem lămuriți înaintea învierii (care pe unde și cum, este treaba fiecăruia) și să nu rămân la ideea că răspunsul nu se adresează postării lui @@crk, țin al dracu' de tare să-ți împărtășesc asta: dat fiind faptul că am remarcat în 2016 lipsa de la comentarii la Eurosport a lui Hovco, pe care îl apreciez cel mai mult dintre toți comentatorii de ciclism, am dat căutări pe I-net și am găsit ce am postat mai înainte. Dacă a fost cineva care a aflat mai puțin târziu decât mine și a postat undeva, eu pot să accept liniștit ștergerea postării pentru a nu fi considerată redundantă. Tot așa, ca bucurie și mândrie pentru români "ieșiți pe dincolo" pe care îi vedem live în transmisiuni sportive de ciclism, mă încântă prezența lui Grosu și Țvetcov în tricoul de campion al României. HAI PA!
  10. savuts

    Avem un român în echipa Etixx QuickStep: http://www.etixx-quickstep.com/en/team/staff(Communications Department).
  11. savuts

    @@Eddy za Canibal, pozat duminică, 17 aprilie orele 19,00, la ieșire din Sinaia. Peste multe zeci de minute (coloană lentă de mașini până la ieșirea din Comarnic), l-am depășit undeva după Bănești. RESPECT!
  12. savuts

    Ce pistă de viteză ai acolo! m/
  13. savuts

    Măsurătoare oase făcută la velopedia.