Catalin_

Membru
  • Content Count

    419
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Catalin_ last won the day on November 1 2018

Catalin_ had the most liked content!

Community Reputation

179 Excellent

About Catalin_

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 07/10/1985

Profile Fields

  • Localitate
    TM
  • Biciclete
    cu 2 roţi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. De unde? Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
  2. Mai degraba: https://www.dandana.ro/catalog/spray-autoaparare-606986 Preturi mai bune (10-15%), gama de produse mai "potrivite". Din ce am trait / auzit, ar fi cam asa: Nu NATO - pe testate (decat daca vrei sa va imprieteniti); Sabre, ca firma - am auzit lucruri bune (sau rele, daca e sa te iei dupa caini); Nu gel (gel e pt. spatii interioare, spray / jet e pt outdoor, dar atentie la treaba cu pișatul impotriva vantului ); Raza de actiune e undeva la 4-5 m (la ceva bun); Daca ati salvat vreo petarda de la revelion, e buna de pus in borseta de la bicicleta;
  3. Catalin_

    Am eu 2 , ambele cumparate din UK si personal prefer amplasarea asta (motive de motocicleta). Totusi, cred ca trebuia specificata treaba asta pe site. Intrebare de noob - nu se poate monta "invers"? (logo-ul vine in partea de jos, surubul de strangere in sus - nu e cel mai frumos, dar isi face treaba)
  4. Catalin_

    Nu mai pot edita (daca doreste un moderator sa alipeasca mesajului meu de mai sus): "Rămâne restricția că sunt interzise întâlnirile cu mai mult de 3 persoane. Asta se aplică, evident, și atunci când mergem să facem mișcare în aer liber." Mai erau chestii si despre sportul de performanta (clar nu se refera la fotbal, la noi nu se face fotbal de performanta) - dar nu m-au interesat, nu sunt in acea categorie.
  5. Catalin_

    Da, dar unul cate unul: "Este posibil să se iasă, de exemplu, pentru sport individual, pentru mers cu bicicleta în afara localității sau altele. Deci, sporturile individuale vor fi permise - atenție, individuale!"
  6. Catalin_

    Brussels airport
  7. Catalin_

    Daca are suruburi pt. suport de bidon pe seat tube, incearca sa le scoti pe amandoua si apoi incearca sa vezi daca tija merge mai jos. Dar VIZUAL nu pare ca ti-ar trebui sa fie mai jos.
  8. Catalin_

    Salut atat ideea cat si pe tine Poti sa-mi spui te rog ce varsta are baiatul? De asemenea, cum va ganditi sa aranjati cazarea pe traseu (cort vs. pensiuni / case parohiale / casele taranilor) ? Intreb pentru ca si eu ma gandeam sa incerc traseul cu baiatul cel mare (4 ani), dar: 1. Traseul inca nu este marcat / aranjat in intregime (doar 40% este facut din cei 950 km cat are traseul total); 2. Am un prieten care a facut perpedes in primavara asta prima bucata "deschisa" (140 km - bucata numita Bucovina) si colectand informatii de la el, am inteles ca sunt portiuni bune unde e de impins serios (cel putin pe bucata facuta de el). Cam asta spun si ei in ghid: "necesită pushbike într-un procent de 75% de la Putna până la Vatra Dornei, iar de la Vatra Dornei până la Lunca Ilvei devenind mai puțin dificil." De la Putna la Vatra Dornei sunt ~90 km. Din pacate nu stiu nimic de portiunea noua (~160 km finalizati anul asta), dar am inteles ca cei de la Tasuleasa sunt oameni faini si au info legate de locurile de cazare / accesul biciclistic. Cazarea si conditiile biciclistice pentru traseul ramas (cei 650 km nemarcati inca) cred ca sunt o necunoscuta inclusiv pentru ei. Dar sa nu lasam lipsa (mea) de informatii sa strice o idee buna. Eu tot vreau sa ajung la vara pe traseu (daca nu pe bici, atunci pe jos).
  9. Altă fată, dar același numitor (căștile )
  10. Catalin_

    Pun si eu rotile mele de zi cu zi, folosite pt transportul prin oras (desi pana acum am avut parte de vreme prielnica, odata cu venirea ploilor va trebui sa fac unele schimbari). Ideea de la care s-a plecat a fost sa iau cele 3 biciclete care stateau degeaba, ba chiar incomplete (o cursiera + 2 "semicursiere", toate de prin '80) si sa fac o bicicleta de oras, cat mai simpla, supla, care sa nu bata prea mult la ochi, sa nu tenteze. Munca nu am facut-o eu, ci Ursa Bike (unul din atelierele care se ocupa cu asa ceva in TM). Cateva detalii: Cadru de cursiera de pe la sfarsitul anilor '80 (origini necunoscute - dar dupa unele imperfectiuni de pe top-tube, rezultate de la "trasul tevilor", tind sa cred ca e un entry-level), adus la viata cu o vopsea simpla data in camp electrostatic; Roti noi (Remerx Taurus 622x14 + Cauciucuri CST 28C) Clestii de frana - aceeasi clasici Weinmann, care curatati bine de tot, chiar arata si merg bine pt. varsta lor; Manete frana noi - Saccon, model clasic (care impreuna cu camasi & saboti Jagwire + clestii de mai sus, isi fac treaba decent pt modul in care este utilizata bicicleta); Angrenaj aluminiu Silstar; Transmisie 52x18 (decent pt. un oras plat); Cablu frana spate tras prin cadru (inner routing) - aici a fost ceva de munca, dar rezultatul imi place; Mansoane piele + bucata de piele de pe cadru (care desi pare de design, e buna pt. carat bicicleta pe scari + ascunde din imperfectiunile top tube-ului) au fost facute & cusute de Ursa Bike; Pedalele originale de pe bicicleta - destul de enervante, deoarece doar o parte e plata, pe cealalta parte se simte axul pedalei ca fiind mai sus ca platforma. Se vor schimba cu altceva care sa fie din aceeasi poveste (vechi sau noi cu aer retro); O sonerie de pe AlliExpress (design interesant, suna tare & curat, dar culorile disponibile nu erau ce trebuie, asa ca nu se integreaza deloc ); Plusuri si minusuri: + arata bine, are un aer de bobber parca; - poate sunt subiectiv & paranoic (cred ca rezultatul final arata mai scump decat face), dar a primit 1 bucata Asus Bordo pt. momentele cand trebuie sa astepte afara. Noaptea doarme in apartament; - ciclistica nu este ideala in acest moment. Lookul dat de ghidounul coada de randunica (montat invers) este fain, dar controlul sufera. Voi trece cat de curand la un ghidon drept; - desi cauciucurile de 28 sunt la limita "teoretica" a latimii pt jantele de 14, sunt total neadecvate borduriadei Timișorene. Voi incerca sa ma apropii de valoarea de 35C, marime avuta pe Gravel si care mi s-a parut mult mai potrivita/ confortabila prin TM. Poate un 35 spate - 32 fata, sa vedem ce zic si furcile. La cum e expolatata bicicleta, nu mi-e frica de dejantari;
  11. Catalin_

    @andreyy_geo In limita timpului disponibil, te-as ruga sa ne spui ce scaun folosesti pt copil (eventual si inaltime / kg ale copilului). Eu am ceva de la Weeride (se monteaza in fata, pe TT), dar piciul meu cel mare de 3 ani jumate nu mai incape - si aveam ceva planuri lejere de biciclit cu el vara asta. In rest - vreme buna si lant intins
  12. Catalin_

    1. Am revenit in RO. 2. In Septembrie 2018 (Bucuresti - Ploiesti). Daca imi convine pomana data studentilor - Nu. Daca ma bucur de greutatile altora (care pot spune ca sunt si pe banii din taxele mele, atat ca angajat cat si ca angajator) - Nu. Cat despre afirmatia mea initiala "Atitudine ciudata" as vrea sa o schimb in "Mie mi se pare ca atitudinea e ciudata". Offtopic incheiat. As propune sa revenim la parcursul normal al topicului (nu e un capat de țara daca cateodata avem pareri diferite).
  13. Catalin_

    Atitudine ciudata. Vina e 100% a guvernantilor, studentii nu au treaba cu pomana primita (doar prin prisma stampilei de vot, daca au vazut rosu in fata ochilor, in cabine). E ca si cum ne-am bucura ca s-a mai spart o teava de la RADET si sta lumea fara caldura / apa calda, ca uite ce de subventii primesc unii. Hai sa fim maturi si sa vedem padurea dincolo de copaci. PS: nu mai sunt student de mult, iar pe vremea mea erau doar reduceri, nu gratuitati. Dar asta nu inseamna ca ma bucur la greutatile intampinate de altii.