Traveller

Moderator
  • Content Count

    8,696
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    149

Traveller last won the day on July 1

Traveller had the most liked content!

Community Reputation

5,014 Excellent

About Traveller

  • Rank
    easy slow biker, heavy train rider
  • Birthday 09/14/1979

Profile Fields

  • Localitate
    Bucureşti
  • Biciclete
    #3duamneșituate3!
  • Ocupaţie
    medic specialist farmacologie clinică
  • Arii de interes
    trains, bikes, medicines, metal, baroque

Recent Profile Visitors

15,276 profile views
  1. O ieșire pentru a-i face cunoștință lui Mircea pentru prima dată cu o cățărare cît de cît semnificativă (Măgureni, Prahova) și a explora niște drumeaguri de macadam din lunca Prahovei: https://www.strava.com/activities/2647701994 Tura s-a făcut din nou în 3, de data asta împreună cu @MaC®. Urcarea a mers neașteptat de bine, coborîrea de vis. Singura porțiune cu trafic semnificativ a fost DJ 720, spre Florești. Apoi, dincolo de palatul Micul Trianon, ne-a lăsat traficul, dar ne-a luat în primire canicula. Am revenit în șosea și ulterior în gara Cîmpina, traversînd rîul în paralel cu podul feroviar de la 1909, cel care a suferit, recent, reparații capitale. Biserica Sf Dumitru din Cocorăștii Caplii (1826), la care se ajunge pe o potecă între tarlale, apoi o pantă de 200 m și 6%, ”pavată” cu traverse de beton. Vedere de la biserică spre Buștenari și munții Baiului. Provița, iapa și mînzul Un om bucuros că a ajuns în apex (via MaC). Unde a constatat că a uitat să treacă pe foaia mică... Margine de drum cu de toate. Comunal în Măgureni, avea să piardă curând asfaltul. Canicula era acasă la ea. Familie în Cap Roșu, cartier de blocuri cam ”creepy” în Florești. Drum pe versantul stâng al luncii Prahovei. Avea să coboare chiar lîngă mal, pe un tobogan pietros. Căldură mare, cu disconfort accentuat. Pînă la urmă am trecut peste. Orice șofer de buldozer știe că așa se rezolvă problema. Podul feroviar de la 1909, care suportă cu brio traficul intens al magistralei 1000. Noi am traversat pe un pod pietonal în stare mediocră, care se zărește în spatele lui, în amonte. La 15.44 am luat trenul Regio Călători, arhiplin, care ne-a depus la 17.30 acasă, în gară.
  2. Traveller

    Este suficient. Ești inteligent, ai cunoștințe avansate? Excelent - atunci folosește-le ca să îi ajuți și pe ceilalți, că de aia avem forum. Dacă însă te lansezi în tirade interminabile gen CV Tudor, asezonate cu jigniri și cu șaorma cu de toate, e o problemă. Care se rezolvă cu o suspendare pe termen nelimitat. Dacă vrei să ai numai tu dreptate, iar pe ceilalți să-i scuipi în cap de la înălțime, ai greșit adresa.
  3. Traveller

    23, am corectat. Dar am avut și 25. Am mers cu astea și în ture mixte (șosea cu max 10% macadam), a fost acceptabil. Confortul ține de mai mulți factori, totuși.
  4. Traveller

    Lățimea interioară a genții contează... în teorie. În practică nu prea cred că sunt probleme. Aici limitantele sunt furcile și cleștii de frînă. 25 mm sunt suficienți, însă. Mai ales dacă ai un cauciuc cu compus mai moale, mai aderent (TPI mare), și pe care îl umfli la 80-85% din presiunea maximă admisă. Am avut cauciuc de 28 dur, anti-pană, care se simțea mult mai rigid decît actualele de 25 23.
  5. Traveller

    Probabil 28, in cel mai bun caz. Mai sigur 25. Daca intri frecvent pe macadam, solutia ar fi fost o bicicleta de cross/trekking.
  6. Traveller

    Exact. In cazul meu, la trecerea de la un telefon care "prindea" doar GPS, la un telefon care "prinde" si Glonass, Beidou etc, diferenta de precizie s-a vazut.
  7. Traveller

    Pentru frâne, mergi la cel mai apropiat atelier, pentru o revizie. Legat de poziție, trebuie să detaliezi. Nu stai confortabil în ce fel, pe ce durată, cum ești îmbrăcat, ce șa ai, ce pedale, mănuși, manșoane, cum sunt ele poziționate? O poză de profil ar ajuta.
  8. Traveller

    Se poate afla descarcând GPSTest sau alte aplicații similare din Google Play. https://www.gsa.europa.eu/newsroom/news/test-your-android-device-s-satellite-navigation-performance
  9. Traveller

    Din nenorocire, pare că în 2 din 3 cazuri, biciclistul e de vină: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/de-ce-mersul-pe-bicicleta-e-un-risc-tot-mai-mare-in-romania-682479 Dacă aveți niște statistici mai detaliate, postați-le aici.
  10. Traveller

    +BeiDou, rețeaua chineză de sateliți.
  11. Pare un butuc pedalier obișnuit, pe pătrat. E 35-40 de lei la magazine. Comandă-l online și dă-i-l omului să ți-l monteze. https://www.bikexcs.ro/butuc-pedalier-shimano-bb-un26-68-113mm.html
  12. Traveller

    Nu-s toate din aluminiu?
  13. Traveller

    Or fi din aluminiu? :P
  14. Traveller

    Grupuri în România pentru escorte? Detaliază, te rog!
  15. Traveller

    Bicicleta e model de xc, sper că nu ai testat-o la ture mai dure decât era proiectată să suporte. Rocker-linkul ăla e o piesă despre care e greu de zis unde s-ar putea găsi. Eventual să te ajute în strungar sa îți facă el piesa. De fapt care din componente a cedat? Că link-ul pare să aibă mai multe... PS: Șocul este DT Swiss, nu xt swiss.