Traveller

Moderator
  • Content Count

    8,786
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    155

Traveller last won the day on September 17

Traveller had the most liked content!

Community Reputation

5,093 Excellent

About Traveller

  • Rank
    easy slow biker, heavy train rider
  • Birthday 09/14/1979

Profile Fields

  • Localitate
    Bucureşti
  • Biciclete
    #3duamneșituate3!
  • Ocupaţie
    medic specialist farmacologie clinică
  • Arii de interes
    trains, bikes, medicines, metal, baroque

Recent Profile Visitors

16,152 profile views
  1. Traveller

    Cum adică, "nu va mai fi doar turistic, ci va circula zilnic"? Asta făcea și pînă acum, circula o pereche zilnic, cu care călătoreau laolaltă localnici navetiști și turiști. Dar asta după ce circulația s-a redus progresiv, de la 3 perechi de trenuri la 2 și apoi una singură. E bine că l-au mai menținut încă un an, a fost o petiție online care a adunat 10.000 de semnături pentru a aduce la cunoștință celor de la CFR Călători că lumea își dorește menținerea circulației pe secția 925. CFR Călători își va menține, cel mai probabil, intenția de a o abandona. Doar o mână de pasionați care să tragă de ei în fiecare an nu va mai ajunge, dacă nu se întreprinde ceva concret. Greu de zis ce, că nu văd nici vreun operator privat să se înghesuie... Poate o colaborare a Ministerelor de Transport și Cultură. Să încheiem un pic mai optimist, cu un colaj video făcut din alte unghiuri decît cele obișnuite.
  2. Traveller

    După mine, trimiterea bicicletelor de la Drobeta la Iași prin curier rămâne cea mai rezonabilă variantă, urmând ca spre Constanța să continuați cu un tren sezonier. Să faci tentative de descurcăreala cu nașii, mai ales pe trenuri de lung parcurs, mi se pare contraproductiv. În ciuda obtuzității de care dă dovadă CFR Călători in privința bicicletelor, asta trebuie să rămână ultima alternativă, nu prima variantă de lucru la un drum atât de lung. Însăși discuția despre tren trebuie sa cadă pe loc secund aici, iar discuția despre traseul Via Transilvanica (sau varianta bike friendly) să primeze.
  3. Traveller

    În principiu, traseul este gândit pentru a fi parcurs la picior, sunt numeroase porțiuni accidentate, cu gradient mare. Se poate adapta in așa fel încât să devină potrivit pentru deplasare cu bicicleta. Și eu îl am în plan, și am făcut o adaptare in sensul ăsta: https://ridewithgps.com/routes/31360170 Părți din el l-am parcurs, in Bucovina și Transilvania. Bucata dintre Putna și Sucevița, pe Valea Bercheza, are o urcare și o coborâre sănătoasă, unde se face push/carry bike. Dacă plouă, e nenorocire. Sunt convins că mai sunt multe astfel de porțiuni, după cum se vede pe hartă, de aceea și propun să adaptarea traseului la ceva mai prietenos, mai ales dacă se parcurge împreună cu un copil. La 13 ani poate să facă destule, dar depinde și dacă îl ajută bicicleta și traseul nu e prea rupt.
  4. Tre' să aibă și băieții o scuză bună, nu?!
  5. Traveller

    De acord. L-au ranforsat atât de mult încât probabil e foarte rigid, greu și opune o rezistență mare la înaintare. N-am înțeles de ce ar trebui să pui așa ceva pe o bicicletă obișnuită.
  6. Traveller

    Exact, nu au nimic dedicat pe ruta asta.
  7. Traveller

    Dintre modelele noi, asta: https://www.decathlon.ro/bicicleta-mtb-st-560-275--id_8364715.html Are 2x10, care e mai versatil decat 3x9 (eviti multiple schimbari intr-o "salata" de viteze ).
  8. Traveller

    La prima rotile și frânele par net superioare.
  9. Traveller

    Acum câțiva ani era semn de ”interzis bicicletelor” la intrarea dinspre bd Mircea Eliade. O mai fi acolo?
  10. Traveller

    Te referi la ăsta? Trebuie să recunosc că habar nu aveam de el. Mulțumesc de pont.
  11. Observație care m-a ”lovit” și pe mine în timpul alergării, mai ales în timpul urcării unei rampe și imediat după, când reduceam viteza (chiar până la mers), iar pulsul n-avea chef să revină imediat, ci tot sus bănănăie o bucată bună de vreme...
  12. Traveller

    Vittoria Journalier, îl am eu și mi se pare o achiziție bună. L-am băgat și pe macadam, am mers și pe șosele în lucru. Am puțini km făcuți cu ele, dar nu am nimic să le reproșez pînă una-alta.
  13. Traveller

    https://blacktech.ro/accesorii/126-389-curea-bratara-fitness-xiaomi-mi-band-3.html#/28-culoare-albastru
  14. Traveller

    Să am pardon, asta e o afirmație de tip "Miorița". Dacă totul ține de noroc, am putea să nu mai ieșim din casă. Evident, cauciucurile mai ușoare, cu TPI mai mare și cu marketing de ”race” au risc mai mare de fi tăiate pe șoselele noastre. În schimb, cele numite ”de antrenament”, cu TPI sub 120, chiar și fără bandă anti-pană, rezistă fără probleme la provocările uzuale.