Traveller

Moderators
  • Content count

    7,477
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    99

Traveller last won the day on November 6

Traveller had the most liked content!

Community Reputation

4,094 Excellent

1 Follower

About Traveller

  • Rank
    easy slow biker, heavy train rider
  • Birthday 09/14/1979

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Arii de interes
    trains, bikes, medicines, metal, baroque
  • Biciclete
    פורס_מקס_גיאנט
  • Localitate
    Bucureşti
  • Biografie
    Călător
  • Ocupaţie
    medic specialist farmacologie clinică

Recent Profile Visitors

13,094 profile views
  1. Acum dacă tot discutăm de B+M, m-am uitat la ei pe site și am văzut modelul Speed, pentru care e declarată o iluminare de 50 lux pentru 10 ore, ceea ce mi se pare foarte interesant. Bine, costa pe masura, dar pentru ca poate fi folosit inclusiv montat pe casca, probabil ca ar face fata si pe un offroad nu foarte accidentat. PS: 50 lux conform B+D, dar 90 conform bike-discount.
  2. Vreau sa va prezint o harta care practic reda ceea ce si acest subforum se straduieste de cativa ani sa faca: http://proinfrastructura.ro/harta-calitatii-drumurilor.html#map=10/44.741/25.809 Cred ca rezultatele si volumul de munca sunt impresionante! Si mai e si prietenoasa cu utilizatorul, e mai usor si mai clar cand vezi drumul pe harta. Imi fac cont OSM si le dau o mana de ajutor la intretinere.
  3. Podurile feroviare de la Grădiștea, peste ArgeșȘ cel vechi și prăbușit, în fundal, cel nou (vorba vine, că are și ăsta peste 27 de ani) în prim-plan. Cu timpul au dispărut piese, bucată cu bucată, si a rămas doar tablierul central. Pe urmă n-a mai rămas nimic, doar pilele devastate. Informația și fotografiile aparțin utilizatorului reed de pe forum.peundemerg.ro. Discuția a pornit de la informația de mai jos, preluată de pe contul de fb al CFR Infrastructură: București, 13 octombrie 2017 Podul Grădiștea – au început studiile geotehnice Lotul 1 - Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Grădiștea Au început măsurătorile pentru determinarea caracteristicilor geotehnice ale terenului de fundare în zona Podului de la Grădiștea. Acestea investigații au drept scop asigurarea unui grad ridicat de încredere asupra viabilității traseului, a soluțiilor tehnice și a structurilor definite în cadrul studiului de fezabilitate. Studiul de fezabilitate realizat de Asocierea BAICONS IMPEX S.R.L.- ACCIONA INGENIERIA S.A. va prezenta varianta optimă de traseu şi planificarea activităților proiectului tehnic printr-o soluție de execuție pe 2 loturi: ♦ Lotul I - Redeschiderea circulaţiei feroviare pe podul peste râul Argeș, între Vidra și Grădiștea ♦ Lotul II – Modernizarea liniei CF București Nord - Giurgiu Nord, până la Frontieră În prima etapă se va elabora documentația tehnico-economică necesară lansării procedurii de proiectare și execuție a lucrărilor pentru redeschiderra circulației pe podul de cale ferată peste râul Arges (lotul I), iar în etapa a doua vor fi stabilite soluțiile tehnice pentru modernizarea liniei București Nord - Giurgiu Nord – Fontieră (lotul II). Obiectivele generale ale proiectului: ◘ redeschiderea circulației pe podul de la Grădiștea ◘ modernizarea liniei CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord – Frontieră ◘ îmbunătăţirea confortului și a siguranţei feroviare ◘ reducerea timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie ◘ creşterea traficului de marfă de tranzit ◘ asigurarea legăturilor/conexiunilor feroviare aferente segmentelor Jilava - Bucureşti Progresu și Giurgiu Nord - Giurgiu Oraş
  4. Dar am citit in specificatiile unora ca e interzisa manevra asta.
  5. Dă zoomu mai mic!
  6. Noua interfață, pe care ne jucăm de ceva vreme, oferă posibilitatea ca fiece utilizator, pe lângă poza de profil (avatar) să aibă și fotografie de copertă Din păcate, înțeleg că nu există posibilitatea fizică de editare, ea fiind limitată la moderatori/admini. Bunăoară, puteți vedea poza de copertă a subsemnatului, dar, de acum câteva minute, și lui @majikstone . Modificarea e făcută de mine, la cererea dumisale, bineînțeles. Cine mai dorește, cine mai poftește, să-mi trimită un link cu poza, intru acolo, o descarc și o urc aici la profil. Toate pozele să vină la mine!
  7. Nici o problema. Pui 1.75 pe spate si 1.95 pe fata.
  8. Eu nu prea inteleg logica de a avea acumulatorul integrat, decat pentru cei care fac naveta urbana, cel mult. Pentru cine face ture mai lungi, care includ plecare devreme si sosit tarziu noaptea, asa ceva te poate lasa in pom. Merge 3-4 ore si gata. Daca nu ai acumulatori inlocuibili, ai o problema. Am vazut ca li se face o reclama teribila pe net luminilor cu incarcare USB si acumulator fix. Sunt practice... si nu prea.
  9. https://www.rosebikes.co.uk/article/b--m-ixon-iq-premium-led-headlight--80-lux-/aid:703598 Vezi ca i-a facut o recenzie @iacobdoc , pentru ca il are.Recent si l-a luat si @MaC®, din cate stiu ambii sunt foarte multumiti.
  10. Nu stiu cat de norocosi. Alea sunt niste trenuri comandate de operatorul feroviar danez, care au avut cateva mici probleme, cum ar fi ca au luat foc in mers, nu franau corespunzator si au depasit semaforul rosu in cateva ocazii, deraiau si alte nazbatii. Erau proiectate pentru 160 km/h, dar au fost obligati sa reduca la 100 km/h. Dar, nu-i asa, la noi nu se pune problema de viteze din astea, deci cine stie, or fi "sigure". Trebuiau sa le foloseasca 20 de ani, dar le-au folosit doar vreo 4 si apoi le-au tras pe dreapta (pe cele mai norocoase, ca pe altele nu le-au mai folosit deloc).
  11. De data asta chiar inchid topicul. Ca-mi pare rau sa vad cum o ia la vale discutia.
  12. Hai să întreb eu totuși ceva: faptul că suportul ăla de la care v-ați contrazis voi e mai scump în cazul lui Bryton nu cumva merită, avînd în vedere că Bryton are niște avantaje față de Garmin (prețuri, autonomie, conectivitate)? Întrebarea mea pornește de aici: https://www.freerider.ro/accesorii/accesorii-bicicleta-pentru-tura/test-de-lunga-durata-computer-cu-gps-bryton-rider-530t-120862.html
  13. O sa (vă?) fac un topic separat, dacă vă sunteți atît de simpatici unul altuia. Dau cu mătura imediat. Bine că nu au intervenit și alți fani consacrați Apple/Garmin, că ieșea chelfăneală! Cum nu am avut niciodată gadjet de felul ăsta (telefonul mi-a fost cît de cît suficient, deși și-a arătat uneori limitele), nu am cum să mă bag. Am dat mai sus link la Karoo pentru că mi-a plăcut un CEVA la el și mă gândeam că poate l-aș lua în viitor. Dezbaterea o mut, evident, să lăsăm topicul curat.
  14. Dar de ăsta ce părere aveți? https://www.dcrainmaker.com/2017/05/hammerhead-karoo-gps-bike-computer.html Că pare o concurență ca lumea la astea de vă spargeți voi capul cu ele.
  15. Poate acu dooj dă ani, treijdă ani. Atunci arătau nasol, e drept. Dar azi sunt enșpe producători, fiecare cu enșpe modele, în enșpe mii de forme și culori. Există una potrivită pentru fiecare.