alubike

Members
  • Content count

    135
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

28 Good

About alubike

  • Rank
    Amator
  • Birthday 05/25/1980

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Arii de interes
    biciclete
  • Biciclete
    Scott Montana 1989,Puch, Corratec 2005
  • Localitate
    Turnu Magurele
  • Ocupaţie
    maseur

Metode de contact

  • Yahoo
    calin_paul_constantin
  1. Frumoasa dama Mairag , este in stare buna si are echipare buna .Felicitari pentru rezultat ! Astazi am desfacut pinioanele Helicomatic de la Maillard. Este pentru prima data cand vad asa ceva .Nu este nevoie de nici o cheie pentru a le desface de pe butuc , piulita se desfileteaza cu mana , foarte ingenios sistemul.
  2. Hayvelo ,aceleasi dropouts Simplex sunt pe noua mea cursiera vintage :).Este un Peugeot Triathlon , cu tevi Reynolds 501. Echiparea am sa o scriu in detaliu intr-o alta postare .Ce imi aduc aminte acum, manetele de frana sunt Shimano 105, schimbatoarele Sachs Huret Rival , angrenajul Nervar ,pedale Shimano XT ,frane Weinmann, jante Mavic , butuci Maillard,pinioane Helicomatic, etc .Functioneaza bine ,dar este putin mare de mine -57-.Am schimbat butucul pedalier cu un Thun pe rulmenti.https://plus.google.com/photos/108310512302549529993/albums/5939459243404805025?banner=pwa
  3. Cine vrea Colnagou ? :))
  4. Cadrul meu a fost revopsit, si dupa ce l-am curatat si demontat am descoperit stanta Columbus( vechiul porumbel) pe gatul furcii (este fabricat la sfarsitul anilor "60 inceputul anilor "70 ), si pe dropouts scrie Campagnolo , deci , la cadrele din acea vreme se pot gasi stante acoperite de vopsea , dar la cadrele mai noi nu stiu , poate cantarind cadrul gol , sau daca are dropouts Gipieme sau Campa sunt semne bune ca este cadru de calitate .
  5. Am vazut pe net un cadru din lemn .Sunt curios ce rezistenta are fata de alte materiale .http://www.mbike.ro/2011/03/bicicletele-de-lemn-axalko/
  6. Un lucru este clar: ca daca cineva nepriceput se apuca sa o refaca mai rau poate o sa o strice. Cu tija se rezolva: este iesita 19 cm, iar partea din seattube este de aproximativ 10 cm. Deci, daca ar fi taiata de la baza ramane tija de 19 cm, iar restul de teava blocata se scoate prin diferite metode. Sau poate ca are sa iasa tija si salvata integral, dar nu ma apuc eu deocamdata, nu am atata experienta . La service de biciclete daca merg sa o taie si o scoate din cadru cu o freza mare si bormasina pe masura. Acum la inaltimea la care este ridicata, este potrivita pentru un om cu inaltimea de 1,75 - 1,80 m . Un alt mecanic mi-a zis ca el scoate tije incalzind zona blocata, apoi intoarce cadrul cu tija in jos si prinde in menghina tija si invarte de cadru, dar - a zis el - se poate sa cedeze tija. Vopsitul costa mult pentru orice cadru. Un om priceput, cu sculele necesare poate reface indoiturile. Un vopsit profesional la service auto aici in oras ajunge la 200 ron cu grunduit, vopsea aleasa la calculator, lac si apoi cuptor, iar la H A N pictorul, nu stiu .
  7. Cele doua livituri sunt una pe o parte si una pe cealalta parte , la distanta una de alta , teava este inca dreapta , nu este curbata ,teava este destul de groasa , seamana cu un cadru de aluminiu . Eu cred ca se poate indrepta la service auto , daca acolo au scule de indreptat tabla , dar si la un service mai mic. Imi povestea cineva ca un mecanic sudeaza o unealta de tabla apoi bate usor cu ciocanul si tot asa pana indreapta , apoi surplusul il indeparteaza cu flexul . Deci se poate dar de reconditionat nu ma apuc , deja intru in iarna cu 8 biciclete :))) si prioritate au altele .Rotile le-am pus pe Scott Montana , si acum arata foarte bine (jante volber duble, cauciucuri vintage ca in poza de mai sus butuc xt Japan pe spate + pinioane din aceiasi gama care merg cu lant nou ! ) , deci bicla am demontat-o , am fost atras de xt-uri ca nu am avut niciodata xt :) , m-am intristat putin cand am vazut ca este lovita teava de toptube , dar a meritat sa o cumpar si asa , pentru xt si ca este reparabila , dupa parerea mea .Daca ma prinde iarna cu ea in casa am sa ma ocup sa repar la service indoiturile .
  8. O bicicleta frumoasa , Peugeot Pro Team 1992 tevi cadru : Reynolds 531 Magnum (Manganese/Molybdenum) furca: Unicrow Tange cro-mo headset: Peugeot oversized : pipa: ITM oversized frane: Shimano Deore XT manete frana: Shimano Deore XT STI schimbatoare: Shimano Deore XT STI schimbator fata: Shimano Deore XT M735 schimbator spate: Shimano Deore XT M735 angrenaj: Shimano Deore XT M730 Biopace bottom Bracket: Shimano pedale: Shimano Deore XT jante: Wolber AT18 butuci: Shimano Deore XT cauciucuri: Panaracer Kartoum sa: Selle Italia Turbomat : ghidon:T-Bone 3T tija sa: Sakae super hard TCO Asa arata cu echiparea originala . Am cumparat una identica dar cu piese lipsa si pete de rugina + 2 mici infundaturi ale top tube. Ce am lipsa: angrenajul XT , un cleste frana XT , schimbatoarele de la manetele combo .Poze aici:https://plus.google.com/photos/108310512302549529993/albums/5925038455168199233?banner=pwa
  9. Vezi ce scrie pe dropouts la furca din spate si la cea din fata apoi daca scoti furca din cadru pe gatul ei poti gasi stantat serie sau ce otel este -de ex la mine scrie Columbus-,poze trebuie sa faci mai de aproape. Ce echipare are ?
  10. Multumesc de informatie, Stela sunt spitele .Acum sa vedem ce spite are domnul Emil . Am sa ii trimit lui Ernesto un mail in legatura cu cadrul, poate imi raspunde, stiu ca pe un forum strain a trimis cineva mail si a primit raspuns .
  11. Spita are aproximativ 30,5 cm , la capat are o steluta, nu stiu ce marca este, nipluri gasesc la servis dar spite nu .Poate gasesc si o pereche de jante clasice , sau este bine si una Mavic ( cea din fata este buna ). In poza 1 este grupul Zeus 2000 cu pinioane din aliaj de aluminiu ( 1975), poza 2 spita trasa langa o spita normala , 3 capatul spitei cu steluta .
  12. Oare cadrul din link este cadrul original ? http://www.zugzwang.ch/2012/08/schnittiger-zeitfahrrahmen-in-stahl-mit.html Are dropouts Gipieme la furca spate ( cadrul din link). Frumoasa cursiera ta , am vazut-o pe alt topic .
  13. O colectie de cataloage , cea mai mare pe care am gasit-o , gasiti in link http://www.birota.ru/catalogues/index.php
  14. Daca era facuta de o firma mare nu era greu de gasit ce model este .Colectionarii cunosc toate modelele , mai ales fanii anumitor marci , oricum eu, orice nume ar avea bicicleta , nu conteaza decat pentru curiozitatea mea .Faptul ca este de firma buna sau facuta intr-un atelier mic nu cred ca ii schimba prea mult valoarea , stiu ca este ceva bun . Am vazut si Colnago-uri echipate mai slab decat ce am , sau mai urate . Constructorul cadrului cred ca a dorit sa faca o bicicleta performanta , usoara , cu componente de calitate , si nu cred ca a pus pe primul loc frumusetea imbinarilor , ci mai degraba a dorit greutate redusa , rezistenta , performanta , asa vad eu . Adaug cateva poze cu cadrul curatat , dupa multe ore de munca , din cauza ca a avut strat gros de grund , vopsea si lac . Decanol m-a ajutat prea putin la imbinari , grundul nu se inmoaie asa usor ca vopseaua, si a trebuit sa dau de cateva ori cu decapant , acum incep sa inteleg dece este multa munca la o reconditionare si dece unii vand biciclete reconditionate mai scump ,
  15. Din ce motive caut eu oare marca bicicletei ? Mai intai de toate stiu ca am un cadru de calitate Columbus , si dropouts Campa , deja este bine ca am aceste informatii , echiparea lafel este buna , Campa Record , este o bicicleta ok , cadrul cantareste 1,90 kg , numai ca eram curios ce este , pentru ca vreau sa o reconditionez asa cum era cand a iesit din fabrica , si m-ar fi ajutat sa stiu modelul , culorile etc , pe cand acum cand nu stiu ce este , am sa o vopsesc simplu , si daca o trimit lui H A N pictorul , sigur o sa iasa ceva frumos dar nu ceea ce era cand a iesit din fabrica ( H A N o poate face exact cum era , in loc de stikere picteaza scrisurile cu aerograf , deci opera de arta ) :). Acum pe 4 forumuri straine am postat , poate o recunoaste careva , intre timp sa mai strang bani de vopsit , imi mai trebuie o janta Mavic si o spita trasa , sau daca are cineva ii cumpar un set de jante , Mavic , Ambrosio sau Campagnolo tot duble . Butucii Zeus ii pastrez , sunt de calitate , au ax de titan , iar grupul de 6 pinioane Zeus 2000 este din aliaj de aluminiu , la vremea lui (1975 ) era un grup ultrausor .