LadyBird

Membru
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Good

About LadyBird

  • Rank
    Amator
  1. LadyBird

    http://www.kompressor-bike.com/
  2. LadyBird

    Sper ca v-a fost cald si ca ati suferit >:)
  3. LadyBird

    Multumesc Ady pentru efortul din seara asta, un timp frumos pe Poiana :D
  4. LadyBird

    Cine imi duce si mie trena pe Poiana? :D
  5. LadyBird

    Maine propun o tura spre Patarlagele via Siriu, cu plecare de la Profi (Gemenii). Plecarea la ora 9.
  6. LadyBird

    Maine dimineata (2 mai) facem o tura de sosea spre pasul Persani, intalnirea la autogara din Bartolomeu la ora 7:00. Pana acum suntem doar eu cu Paul. Cei care au fost azi la Siriu nu sunt primiti :P
  7. LadyBird

    Exagerezi :P Am ajuns in acelasi timp. Lasa placa mare pe la mijlocul verii :)
  8. LadyBird

    Maine dimineata se baga cineva la o Clasica (Bv-Predeal-Paraul Rece-Rasnov-Bv)? Sau eventual un Sf. Gheorghe. Ora 7:15.
  9. LadyBird

    8-) Deci ti-a prins bine tura de sambata.
  10. LadyBird

    V-am tras si pe pelicula (de vazut in hd):
  11. LadyBird

    Poze de la SuperTura de azi:
  12. LadyBird

    La 12 ca sa ajunga si danielp si cine o sa mai vrea.
  13. LadyBird

    Propun o iesire in jur de ora 11.00, ma gandeam sa facem Padurea Bogatii sau Siriu, sau un traseu mai usor, in functie de cati suntem.
  14. 1. Nu devii ciclist dupa un sezon! Din ce ai spus, cel mai probabil te-ai supraantrenat si genunchii tai n-au putut sa faca fata la acest nivel de efort. Pe viitor, incearca sa progresezi treptat si sa-ti cunosti limitele. 2. Articulatiile, in general, trebuie protejate de umezeala si frig. Alta posibila cauza a durerii poate fi pozitia incorecta pe bicicleta (cative milimetri la pozitia tijei de sa conteaza). Durerea apare pe finalul antrenamentului, in partea anterioara a genunchiului, posibil din cauza extensiei incomplete a piciorului. Daca e asa, aceeasi durere o vei simti si cand vei urca scarile. 3. Cand apare durerea, faci repaus total. Nu e nici un suspans, e perfect normal. Repaus total inseamna repaus total! Fara bicicleta, fara alergare, fara hometrainer, fara "mici scapari". Din experienta, 1 saptamana nu e suficient, mai degraba 1 luna! "DOUĂ LUNI DE ZILE DE RAPAUS" - ala nu prea e repaus. Adica nu faci pauza 1 saptamana, si dupa aia iesi la o tura lejera prin parc, ca practic anulezi perioada de dinainte (iti zic din experienta ca asa am facut si eu). Pentru calmarea durerii am folosit Diclac gel. In nici un caz nu-ti recomand medicamente anti-inflamatoare gen Ibuprofen, decat daca vrei sa-ti faci varza ficatul! Deci, solutia free: 1 luna fara efort fizic, apoi efort treptat, si neaparat sa-ti corectezi pozitia pe bicicleta. Si cel mai important, sa consulti un medic specializat, e posibil sa ai alta problema. Posibil sa fie de ajutor si suplimentele pentru articulatii, eu am luat Animal Flex, dar nu pot sa zic cu exactitate ca m-a ajutat.
  15. LadyBird

    Pozele de azi - http://goo.gl/3U2Tz