kuckosh

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kuckosh

  • Rank
    Amator

Profile Fields

  • Localitate
    Iasi
  • Biciclete
    Merida HFS 3000, Salsa Fargo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Super! Multumesc de raspunsuri! M-am gandit si la varianta cu roti intregi dar sare un pic peste buget fata de schimbat doar jantele si spitele. Butucii pe care-i am acum, ce-i drept nu sunt de pe raftul de sus, dar sunt suficienti. Cat despre cauciucuri, folosesc momentan X-Kinguri de 2.1 si nu am simtit nevoia de dimensiuni mai mari. Ce-i drept, pe jantele inguste de 17 arata ciudat, imi aduc aminte de un balon de guma de mestecat care sta sa se sparga. Jantele mai noi am vazut ca se invart pe la 21-23 ceea ce mi se pare ok, e categoric un pas inainte. Cifrele vehiculate la Ryde Trace XC 21 sunt cel putin ispititoare, desi ca pret sunt mult peste ceva gen DT Swiss XR 331 si ele sub 400g dar mai inguste. Dar na, YOLO, conform internetului. Ar trebui totusi sa ma interesez unde as putea sa-mi construiesc roata ca e si asta un detaliu vital, dincolo de dimensiuni, greutati si preturi. Apropos de Trace XC 21 (sau orice alta janta usoara): daca o sa fie legata de butuc cu niste spite mai robuste/grele de dragul rigiditatii nu i se anuleaza proprietatile de janta super usoara? Sau de fapt conteaza tensionarea corecta spitelor si poti apela la ceva mai usor si aici? Multam inca o data de sugestii.
  2. Salutare! Am ajuns in acel moment al vietii cand am decis sa schimb jantele la bicla. pe scurt, ce am momentan: 2 x Mavic XM 117 26'' pt v-brake (desi am trecut pe discuri de ceva timp) Butuc xt m756 pe fata Novatec 042SB pe spate spite no name. Turele mele nu cuprind nimic 'extrem' ci mai degraba ceva ce s-ar incadra generic in XC sau XC marathon. Mai exact drumuri forestiere, poteci de padure, drumuri de pamant si alte asemenea. Jantele le am de ceva ani buni, 6-7 ani probabil si cam de doua ori pe sezon trebuia sa centrez rotile. In locul lor as urmari ceva mai usor, pretabil pt urcari, caci asta e partea mea preferata in ture. Coborarile nu ma incanta cine stie ce, mai mult franele sufera pe portiunile astea, mai ales cand terenul e foarte accidentat (da, sunt genul ala mai timid pe coborari). Desi din cand in cand mai cobor in viteza pe drumuri forestiere si poate asta ar fi abuzul meu asupra rotilor, nimic mai mult. Ca si greutate, urmaresc ceva in jurul 400g / janta sau mai jos dar imi tot sare in ochi ceea ce numesc ei 'weight limit'. Eu cu tot cu echipament ajung in jurul a 92 kg. Pot avea incredere oare in limita de greutate de 100 kg vehiculata de unii constructori pt jante ultra usoare? ma refer aici la Ryde Trace XC 21 cu o greutate declarata de 302g cu o limita de 100kg. Sau BOR XMD 366 cu 358 g si limita tot la 100kg. Sau DT Swiss XR 331 cu 'decat' 340g tot pt un sistem de max 100kg. Sau ar fi recomandat sa merg pe ceva prezentat ca mai solid, precum WTB KOM i23 (nu specifica nici o limita de greutate), DT Swiss XM 401 sau ceva gen Spank Oozy Trail 295 (ambele pt max 110 kg)? Pt moment instinctul ma duce spre dt Swiss XR 331, ele avand parte de reduceri acum, din cate am vazut, iar spitele tot de la ei as lua, respectiv seria Competition. atat doar ca nu sunt sigur ca ma aleg iar cu niste roti ce trebuie centrate mai des. Ca fapt divers, citisem recent pe un pdf de la Mavic faptul ca XM-urile 117 au o limita de greutate de 90 kg. Carevasazica am impins la extrem jantele existente toti anii astia?
  3. kuckosh

    Salut. Merg cam de un sezon pe Merida HFS care-si face treaba cu varf si indesat. Problema mea e ca sta pe o furca cu o cursa de 100mm (de la fosta bicla), in vreme ce cadrul a fost comercializat la vremea lui, prin 2009, cu furci de 80 (nu-stiu-ce Fox). Desi nu am simtit probleme, stau cam incordat la gandul ca bunatate de cadru isi iroseste geometria pe o furca oarecum nepotrivita (cursa nu e reglabila). E chiar asa de importanta diferenta de 20 mm la o furca pentru ca intreg set-up-ul sa functioneze in parametrii optimi? E imperios necesara unei noi furci de 80?
  4. kuckosh

    Salut. A folosit cineva ochelari cu lentila fotocromica? Merita diferenta de bani intre o pereche cu lentile interschimbabile, precum cei mentionati anterior si o pereche de genul asta? Folosesc si eu o pereche Goggle, dar are doar lentile portocalii si negre (initial ii cumparasem pentru ture montane "per pedes"). Pe bicicleta, cele portocalii sunt intr-adevar utile in timpul zilei, dar seara nu prea se vede calumea si daca-i dau jos, ma expun prafului si insectelor. De asta cautam o solutie pt amurg/noapte, preferabil fara sa opresc sa schimb lentile sau ochelari.
  5. kuckosh

    Va multumesc pentru raspunsurile prompte. <):). Inaltimea mea e 1.98. M-am ales cu aceasta bicla prin diverse imprejurari mai mult sau mai putin "normale" (oricum nimic ilegal :)), e alta poveste. Prin achizitionarea unei bicle noi, cu cadru adecvat ca marime si componentele de acum ies in pierdere.
  6. kuckosh

    Salut! Imi poate spune cineva ce trebuie avut in vedere cand se schimba un cadru de marimea 18 cu un cadru de 22? Conteaza grosimea cadrului in locul unde se prinde schimbatorul fata? De vreme ce "chain-stay"-ul e mai lung, lantul trebuie schimbat si el? Furca trebuie schimbata? E vorba de o bicla BH A45 S BH Bikes Catalogue. BH Road. BH Monuntain Bike / Dual. BH D. Suspension. BH City. BH Triathlon - CRI... Componentele nu sunt chiar cele din specificatii, in loc de XT e LX defapt si franele sunt Intox, dar pentru mine e mai mult decat ok deocamdata. De asta as vrea sa ramana accesoriile astea si sa schimb numai cadrul. Personal m-am oprit la Focus Black Hills si Merida HFS XC 3000D (sau V, daca e cineva amabil sa-mi explice diferenta, ii multumesc), dar sunt oricum deschis la sugestii. As mai mentiona ca urmatorul cadru ar trebui cumva sa nu fie un pas inapoi (ca geometrie, greutate, robustete) fata de ce am deja. Va mutlumesc.