yglos

Membru
  • Content Count

    112
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About yglos

  • Rank
    Membru
  • Birthday 06/10/1974

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Probabil ca asa este, dar tin minte ca Hoinarul mergea cu 90 km/h cu doar 5 CP, deci se poate si cu 125 cc sa mergi peste 100 cand vantul e prieten :) Versys 300 X imi surade, Honda nu e ce trebuie. Poate vine Suzuki cu o varianta Euro 4 si ABS, pret mai decent. Nu ma grabesc, acum am inceput documentarea, deci poate pana la primavara vine... Daca tot fac scoala de A, iau in considerare f serios un motor de 250-300 cc gen Versys 300 de la Kawasaki sau V Strom 250 Suzuki all terrain. Bugetul de 5-6000 euro cu leasing pe 3 ani si asigurarile incluse. Asa parea, dar am prins cateva idei bune de la colegi cunoscatori. Astept sa-mi activeze si contul pe motociclism. BMW de 650 cc pentru start ? Mult prea puternica si gurmanda. Desigur ca si echipamentul de protectie este in calcul, odata cu scoala cat A. Cum am renuntat la ideea unei mobre de 50 cc pe care puteam sa o conduc cu B/AM, acum merg catre cursuri de specialitate. O recomandare de la voi ar fi utila. Rog PM. Tricker are doua mari probleme: Nu se mai fabrica cu Euro 4 si ABS si rezervorul e de jucarie..:) Ca sa pot lua in considerare recomandarea trebuie musai sa aiba rezervor de cursa lunga, caci nu vreau sa raman prin munti in pana prostului.... La final multumesc tuturor pentru sfaturi si astept in continuare parerile voastre.
  2. Da, mersi de sfat dar degeaba caci nu merge inregistrarea pe acel forum. Am incercat de x ori dar de fiecare data da eroare chiar daca introduc corect antispam code...
  3. Am B-ul de 20 de ani si AM (bagat default) impreuna cu cat B la preschimbare permis. O sa ma ocup in perioada urmatoare de scoala cat A si am regandit "strategia"... Nu vreau sa-mi iau din prima motor mic de 50 cc din motivul spus de tine mai sus, dar nici nu ma arunc la 500 cc ca sa-mi rup gatul repede. O iau usor cu un 125 cc, care sa fie si de drum mai lung si de oras si de drum forestier. Desigur nu ma dau cu 150-200 km/h pe autostrada, dar nici sa ma depaseasca TIR-urile. Sa fie usor, cu putere decenta, rezervor cat mai mare, viteze de croaziera 100-110 km/h. Modele gasite pana acum (noi) in buget de ~3000 euro. Cagiva 125 raptor Suzuki EN 125-2A Yamaha YS 125 - 2017. Fiecare cu avantajele si dezavantajele ei, dar cam la aceasi clasa si targetul dorit. Sfaturi de la cunoscatori va rog.
  4. Dupa > 32 de ani de pedalat pe 2 roti, am decis sa merg la nivelul superior catre o motocicleta usoara de agrement si utilitate in oras. Modelul meu a fost Hoinar 50 cc, pe care am mers prin anii 90 si este o bijuterie tehnica greu egalabila in prezent de multi alti producatori. De ce ? Pentru ca: - Avea greutate proprie mica (sub 90 kg) - Era silentioasa pentru puterea de 5 CP (amortizorul de zgomot si motorul sunt impecabile) - Puteai circula fara probleme in oras cat si pe macadam usor gen drum de padure/forestier/agrement - Puteai merge ok la drum intins cu viteze de 80-90 Km/h in treapta a 5-a - Aveai autonomie de 4-500 km - Usor de intretinut Deci, poate sunt si altii care au facut upgrade la motorizare usoara de la pedale si pot da un sfat: Ce se gaseste acum compatibil cu vechiul Hoinar din aceste puncte de vedere ? Ceva in productie desigur, sau recent scos din productie, ca sa avem si piese de schimb.
  5. XCR 32 coil pe 26'' cursa 120 mm la 340 de lei...am uitat sa precizez. Am vrut sa pun o poza dar forumul are o problema cu baza de date, se incarca dar nu apare in post.
  6. Dupa o serie de cautari, multe telefoane date, km facuti si extrem de multi nervi, m-am convins ca 95% din magazinele de profil, fie sunt tepari (in sensul ca au pe site produse care nu exista in stoc real), fie au furci f ieftine sau f scumpe, fie nu au deloc furci la vanzare ca piese de schimb. (cam jumatate din magazine) Asa ca transmit pe aceasta cale multumiri lui Alex de la Evobikes, unde a existat si marfa in stoc, si montaj inclus gratuit, si servire rapida. Recomand si altora.
  7. O parere utila, multumesc mult. Chiar m-ai convins acum dupa multe cautari sa trec la o furca air-120 mm ! Bugetul va sari in aer dar sper sa merite efortul in sporul de confort si fiabilitate vs coil. Deci ar fi: http://www.marosbike.ro/furci-de-mtb/furca-sr-suntour-xcr-2014-120mm-26-pe-aer.html http://www.bikexpert.ro/furci_20/furca-sr-suntour-xcr-32-air-26-lr-r-120mm-qr_5788_86111.aspx Este mai usoara decat a mea, culiseaza mult mai bine, are cursa mai mare care sper sa se simta si la franare. Se poate monta pe Merida Matts 10 model 2010-2011 ?
  8. Se pare ca nu m-am facut inteles. SH am acum, cea originala pe care pot sa o reconditionez. Am zis ca sa iau una mai buna decat SR Suntour XCT 100, care sa fie NOUA desigur, cu cel putin aceleasi caracteristici tehnice si ma refer aici la: - prindere frana V-brake - prindere frana disc - cursa min 100 mm - cel mult aceasi greutate Vreau ca sa cumpar una egala sau mai buna, ceva la un pret rezonabil...adica sa nu coste cat face toata bicicleta acum. Ar fi ca variante: 1. http://www.bikexpert.ro/furci_20/furca-sr-suntour-xcm-30-ds-coil-26-hlo-120mm-qr_5788_86386.aspx 2. http://www.provelo.ro/produs/furca-telescopica-26-suntour-xcmv3-012-mlo-100mm-286/ 3. http://www.evobikes.ro/magazin/furca-sr-suntour-sf13-xcm-p-hlo-2 4. http://www.evobikes.ro/magazin/furca-sr-suntour-xcr-p-lo-26 5. http://www.dhsbikeparts.ro/catalog/componente/furci-cu-suspensie/rockshox-xc28-coil/ Rog recomandare pentru una din ele.
  9. Multam de recomandare. Am vazut ca este pe compresie aer, deci si pretul e pe masura. Caut ceva pana in 3-400 de lei cu montaj cu tot...nu se merita investititia de 8-900 intr-o bitza care valoreaza atat cu totul.
  10. Salutare la toti. Gasesc si eu o furca Aluminu pe 32 cu reglaje reale de tarie in Decathlon ? Rog recomandare la o furca in primul rand la aceasi greutate cu cea originala, (sau nu cu mult mai grea) la un buget mediu, cursa min 100 mm, suport frane disc. In caz ca nu e pe la Decathlon, astept recomandari pentru Sector 6 cu montaj inclus. La Ion vad ca este o singura furca disponibila...va rog feedback http://dkbike.ro/furci/7024-furca-sr-suntour-xcm-p-hlo-100mm-26-discvbrake-gat-1x18-neagra.html
  11. yglos

    Interesante fotografiile de atunci... Pacat de faptul ca cel mai atractiv traseu turistic din Romania, este in continuare lasat in paragina si nu este circulabil nici macar la ora aceasta, in timp ce in Italia vedeam acum in Giro cum erau uscate, deschise, circulabile, drumurile de la peste 2700 m altitudine !!! Eu personal am trecut de peste 20x pe acest baraj Vidraru, iar acum urmaresc cu mare atentie deschiderea portilor la tunel Balea ca sa fac o prima trecere anul acesta. Orice informatie e binevenita. Poate cineva din zona sa ne anunte si pe noi cei mai de departe, cand putem traversa din Arges in Sibiu.
  12. yglos

    Am fost foarte corect si am spus ora cand am ajuns. Despre alte locatii din Europa pot spune ca au un program ceva mai lung...ex Kaprun-Austria 08-18. http://www.bucketlist.ro/barajele-de-la-kaprun-alpine-reservoirs-in-kaprun/ O sa ma reorientez catre ele... turistul roman nu pleaca in Grecia, Turcia si Bulgaria din cauza ca ar fi apa lor mai buna ca a noastra, ci din cauza serviciilor mai bune si a locurilor mai ingrijite. Asa si cu barajele.
  13. yglos

    M-am uitat acum la orele de executie ale fotografiilor si iti spun ca am ajuns pe la 17:45 acolo, plecati fiind din Bucuresti de dimineata, cu launch break in Craiova. Chiar si asa mi se pare normal intr-o tara civilizata ca sa ai muzee deschise mai ales in week-end pana la ora 20. Colegul Traveller a pus bine punctul pe i...si eu cu familia ne-am adaptat la acest tip de turism, cu aventura, mancare-n portbagaj, opriri pentru 1-3 nopti la pensiuni in diferite locuri din tara. Asa am vizitat mare parte din ea in ultimii 18 ani. Dar am avut parte si de turismul mult mai civilizat si integrat de pe vremea lui Nea Nicu....cu dacia 1310 :) Erau probleme cu locurile de cazare insuficiente, dar te descurcai cu un pachet de Kent, o cafea...etc. Ce mi-as dori sa merg din nou pe acele sosele asa de libere prin toata tara....cu exceptia DN 1 si DN 7 care erau dezastru si atunci.
  14. yglos

    Pe 29.06.2014. Dar cum la noi mentalitatea de angajat la stat cu program 08-16 L-V nu le permite "luxul" de a primi turistii in week-end, adica exact cand turistul merge sa viziteze, am ramas cu inca un gust amar. Pacat ca tara noastra frumoasa e locuita de oameni PROSTI.
  15. yglos

    Turistul care merge acolo nu are bani, chef si mai ales timp ca sa faca un drum pana la Rm Valcea tocmai de la Ciunget ca sa obtina aprobare ! O prostie tipic romaneasca aceasta birocratie de oameni idioti. Inteleg, pot veni tot felul de indivizi nebuni cu o bomba in buzunar si nu are acces oricine si oricum, dar eu am incercat exact anul trecut sa vizitez bijuteria Ciunget (cea mai mare centrala subterana din tara) si m-am lovit de niste anunturi imbecile puse la poarta de conducere. Eram cu sotia si fiica mea, nu cu un grup de teroristi ! E pacat de munca inaintasilor nostri care au lasat in spate niste functionari imbecili, care nu stiu cum sa administreze valorile noastre nationale. Nu stiu sa le puna in valoare turistica cum tarile civilizate din vest stiu. Era atat de greu sa pui o bariera de scanare a metalelor la intrare (sau sa-i dai la paznic un detector de metale portabil ca sa te scaneze) si sa pui un tarif rezonabil de vizitare ? Daca e sa gasim scuze, putem gasi pretexte gen teroristi...dar unul care merge acolo cu centura de explozibil pe el se vede de la o posta. Sa fim seriosi...daca ar vrea sa ne saboteze un terorist nu trebuie sa intre in inima muntelui ci poate amplasa trotilul un multe alte locatii strategice nepazite. Ce poti vizita ca turist din Voineasa ? La nea Tudor nu poti merge cu turismul ca-l rupi in doua pe drumul de santier. (am fost acum 4 ani chiar in ciuda drumului prost, dar nu mai merg decat cu bicicleta acolo) Merita vizitate lacurile Petrimanu si Galbenu pe doua roti, este superb. As mai incerca sa vizitez si alte amenajari din munti ale centralelor electrice (Tismana, Maries, s.a.) dar ma tem ca o sa ma lovesc de aceasi imbecilitate a unor directorasi care stau comod in fotoliul lor si nu se complica cu turisti... Poate voi cunoasteti locatii unde sunt si oameni mai cumsecade...rog feedback.