CristianD

Membru
  • Content count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About CristianD

  • Rank
    Amator
  • Birthday 09/24/1981
  1. Ne vedem la ora 9.30 la club. La ora 11.30 avem inotul. Se anunta vreme mai urata pentru weekend, se va raci.
  2. Astazi plec pe Murfatlar la ora 14.00 cu MTB-ul pe offroad. Vine careva?
  3. Astazi, ora 15.00 plecare spre Murfatlar. Te asteptam Drealike
  4. Pai ce, tu ai MTB? Nu o mai ai pe aia galbena, fierioaica?
  5. Am "iesit" pe trainer in casa din pacate. Da haide astazi daca vrei, sunt liber dupa ora 14.00
  6. salutare constanteni. Ceva iesiri pentru maine? Sunt liber si dispus pentru sosea sau MTB, nu conteaza
  7. Salut, Am o problema la o maneta Campa Veloce model 2011 si anume in momentul in care vreau sa cobor pinioane coboara mai mute odata. Am desfacut-o si am gasit uzura la dintii rotitei de plastic din dreptul butonului de coborare. Nu stiu exact daca problema este de acolo sau are altceva. In cazul in care ea este de vina imi puteti recomanda de unde sa o cumpar? Am vazut chiar filmulete pe youtube cu inlocuirea acelei piese, deci se gaseste separat, numai ca nu am gasit-o pe nici un site. Multumesc
  8. Pentru organizarea curselor de sosea este necesar acordul DJTS-ului, care mai departe obtine acordul si sprijinul Politiei si al Jandarmeriei. Federatia nu are nici un amestec. Nu este Federatia cea care cere Politiei inchiderea circulatiei. Cursele de sosea pot fi organizate aproape la fel de usor ca si cele de MTB, implica doar relatiile suplimentare cu institutiile anterior amintite. S-a impamantenit la noi ideea ca ar fi extraordinar de greu poate chiar imposibil de organizat curse de sosea. De fapt acesta este un motiv invocat de organizatorii de concursuri MTB pentru ca e mult mai usor pentru unii dintre ei sa faca bani fara sa isi bata capul cu Politia si alte aprobari. Iar acesta este si motivul pentru care MTB-ul este atat de apreciat in randul iubitorilor de ciclism: normal ca ce ti se da aia mananca. Cat despre ciclismul de sosea se stie doar de la Eurosport. Va spun acest lucru in cunostinta de cauza, fiind implicat in organizarea CN Sosea pt Amatori 2012 de la Constanta: nu e greu deloc. Succes
  9. Sambata CTI si duminica maraton sau si mai bine sambata CTI si duminica fond, tot pe sosea (ca de MTB suntem satui). Multi dintre voi (in mare parte MTB-isti) nu stiu (pentru ca nu au avut concursuri) ce insemna adrenalina unui concurs in pluton pe sosea.
  10. Pentru ca "+"urile au fost spuse mai devreme o sa continui cu ceva "-" uri: - cel mai sarac pachet de concurs de cand particip la curse de mtb si nu numai - ar fi intrat niste paste la final - in conditiile mai sus mentionate taxa a fost mult prea mare
  11. De laudat initiativa. Una din putinele curse de sosea, chiar daca este ea si CTI. Nasoala insa perioada aleasa. La 11.11 nu stiu cat va mai tine vremea cu participantii si nu stiu cati dintre noi mai sunt in forma pentru a face performanta la CTI. Poate ca la anul se va organiza mai devreme
  12. Cam doua obiectii asi avea la fel ca si antevorbitorii: -sosire exagerat de intortocheta, nu cred ca isi avea rostul -lipsa indicatoare de traseu pe ultima parte (sosea) prin oras
  13. Exact problema asta o am si eu. Sper ca nu e o particularitate a furcii
  14. Am fost astazi cu furca la service. Au desfacut mai intai bratul din dreapta de la poplock. Am scos uleiul din amortizor (cam 150 g -nu parea sa fie lipsa). Mi-au spus ca este cam subtire uleiul si l-am inlocuit cu Motul 5W, 125 g (cat scrie in manual). Oringul din partea inferiaoara a cartusului de poplock mi s-a parut cam uzat, dar nu l-am inlocuit pentru ca nu aveau. Dupa montaj problema s-a mai rezolvat cat de cat in sensul ca acum cursa maxima (in pozitia blocata) este de aprox. 2 cm, ceea ce mi se pare tot prea mult. Credeti ca trebuie inlocuit acel oring mai pot fi si alte probleme? Flowgate-ul este inchis la maxim.
  15. Furca a fost transportata de curand (demontata de pe bicicleta) si este posibil sa fi stat in toate pozitiile posibile, inclusiv cu cracii in sus. M-ai incuiat putin cu termnenii gen "floodgate" :). Considera ca e prima oara cand vad de aproape o furca de MTB. Stiu ca are lockoutul in dreapta sus, in stanga sus este un surub de plastic care nu stiu ce face, in stanga jos este o valva de aer, iar in dreapta jos este un alt surub metalic rosu. Daca am inteles bine prima oara trebuie sa scot tot aerul pe la valva din stanga jos si sa vad cat se comprima. Si ca sa o presurizez inapoi pe unde bag aerul in camera pozitiva de sus?