-
Content Count
4,031 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
29
hcampian last won the day on August 15 2013
hcampian had the most liked content!
Community Reputation
1,845 ExcellentAbout hcampian
-
Rank
Membru Senior
- Birthday 02/27/1979
Profile Fields
-
Localitate
Tartasesti, DB
-
Biciclete
Sensa Merano TNT Pro, Kona Zing, Kona Yee-haa CX
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Am testat cu 35c si intra fara probleme, dar e limita pentru furca. Pe spate intra si mai mult, mult mai mult.
-
Se lucrează şi aici la un proiect nou, sper să fie gata la timp :)
-
Ultima sigur e de pe Stelvio. Restul, habar n-am.
- 11,923 replies
-
- fotografii
- poze
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Potaile alea isi fac antrenamentul de sprint cu mine aproape in fiecare zi. Devin din ce in ce mai buni.
-
E o mare basina cu strutii din Sirnea, au doi struti amarati pe care poti sa ii vezi de la 50 m undeva departe dupa un gard. Omleta de strut fac doar daca comanzi 8 portii, desi au dat raspunsul asta la vreo 3 mese, adica daca spargeau un ou dimineata aveau cui sa il vanda, nu era problema. Altfel hotelul e frumos, dar la partea cu strutii, dezamagire.
-
N-am incercat inca IKON dar umbla vorba ca sunt printre cele mai bune la ora actuala. Unii dintre cei mai buni rideri de la noi, Kelemen si Dobai, merg pe asa ceva din cate tin minte si sunt ultra multumiti. Si baietii aia merg, nu ca noi. Evident vorbim de varianta scumpa cu 3C (triple compound), s-ar putea foarte bine ca cea ieftina sa fie mult mai praf.
-
Sunt sanse mici mici de tot sa gasesti tocmai ala in Romania si sa mai fie si Advanced si pe 27,5. Poate cu noroc unul fara Advanced. Dar daca vrei sa stii Wild Race'r Advanced pe 26 avea in Romania pretul de raft aproape 200 RON, merita luat de afara.
-
Adica lucrezi pe zero, 30 min alergare + BRRC = 0 :)
-
hcampian started following Un mult prea scurt concediu in nordul Italiei
-
Daca chiar vor razboi...
- 11,923 replies
-
- fotografii
- poze
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Confirm ce am spus acolo si dupa doi ani, anul asta mai ales m-am antrenat mai serios la bicicleta si efectiv m-a facut praf la alergat. Daca alta data puteam sa dau 2-3 alergari montane dupa care intram intr-un ritm, acum efectiv dupa orice alergare montana fac febra musculara puternica la muschii de coborare. Nu mai vor sa intre in ritm. In schimb, cu cat ma antrenez mai mult la pedalat, cu atat si urcarea merge mai bine la alergare, pot sa spun ca sunt impresionat cum urc in momentul asta. Problema e cu muschii de coborare, nu stiu de ce dar la mine cel putin pedalatul le face rau. In ceea ce priveste alergatul pe plat, habar n-am ca nu ma intereseaza subiectul, e un sport ingrozitor de plictisitor.
-
Ei, nu fi asa sigur ca n-ar fi tinut si WCS-ul, doar ca trebuie sa te lasi in spate destul de mult, de preferat chiar in spatele seii, uneori chiar ajungi cu saua in dreptul pieptului, ca sa transferi cat mai mult din greutate pe roata spate. Dar, in mod cert, un cauciuc mai cramponat/mai aderent face treaba clar mult mai usoara. Si presiunea din roti are un rol important. In plus, la pantele astea mari am vazut doua stiluri de coborat: blanita si frana doar jos sau, cum fac eu, dau drumul din frane doar cat sa nu se blocheze roata si cobor destul de incet, cam pe la 10-15 km/h. La prima metoda probabil cauciucul e si mai irelevant...
-
Trebuia pus si comentariul, primul hipster din Romania.
- 11,923 replies
-
- fotografii
- poze
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Pe coborarile alea abrupte genul celei de la Brasov XCM chiar de sus din Postavaru, aia pe iarba dupa cabina mica, mai ales daca ploua si e ud, eu mi-as dori pe fata ceva mai cramponat decat Shield WCS si Race King.... Cum tocmai am aflat ca s-ar putea sa am o oportunitate la Conti cat de curand, probabil o sa imi pun un Race King Protection pe spate si un X-King Protection pe fata si gata, ma scufund in multime, mai tre' sa imi iau un Cube, un VW Golf si un IPhone.
-
Si o fost cat de cat uscat... Pe mine surprinzator cauciucurile stoc de pe bicicleta, marca lor proprie (Supra), m-au tinut bine de tot si la tura lunga de la Brasov cu o exceptie destul de nasoala, aderenta la tractiune pe Drumul Rosu unde cand ma ridicam sa pedalez in picioare derapau, nu faceau fata. Pe coborari nicio problema.... am coborat pe ea cam tot ce se putea fara sa risti sa dai cu angrenajul (in special bucata cu bolovani de dupa partia Lupului) si fara 3-4 curbe foarte stranse care cu 29 marimea L erau cam greu de luat.
-
Eu folosesc Endomondo ca mi se pare foarte bine gandit, are live tracking si poti fi vazut de altii exact pe unde esti, inclusiv de pe alt telefon si are functia de rute cu care iti poti face de acasa planul si in teren sa il urmezi - parca si Strava o bagat asta de ceva vreme. Pe unde ma dau nu prea sunt segmente de Strava iar atunci cand dau o cursiera cu ceva catarari sau bucati mai clasice si sunt curios de ce am facut, export gpx-ul si il import si in Strava ca dureaza 1 minut.